نوشته شده توسط : گل نسیم

حتی اگر 75 درصد از کسب و کارها در بهینه سازی موتور جستجو SEO سرمایه گذاری کنند. بسیاری این سوال را مطرح می کنند که آیا باید به استخدام یک شرکت سئوکار حرفه ای فکر کنند.

در این مقاله، ما در حال بررسی این هستیم که چه زمانی و چرا باید یک شرکت سئوکار را استخدام کنید، مزایای انجام این کار چیست، و چه سوالاتی باید بپرسید تا مطمئن شوید. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را برای نیازها و اهداف خود پیدا می کنید. پس فقط به خواندن ادامه دهید.

اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که می خواهید یک شرکت SEO استخدام کنید، اما باید آژانس مناسب را پیدا کنید، شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب را در نظر بگیرید.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از سوالات متداول سئوکار حرفه ای برای استخدام آژانس بیاموزید.

نکات کلیدی

  • اگر تیم شما ضعیف است یا اگر نتایج سئوی مورد نظرتان را به دست نمی آورید، باید یک شرکت سئو را استخدام کنید.
  • استخدام یک آژانس سئو به شما کمک می کند تا روی سایر وظایف تجاری تمرکز کنید. و در عین حال نتایج چشمگیری برای کسب و کار خود داشته باشید
  • آژانس های خدمات کامل می توانند در چندین کمپین بازاریابی دیجیتال از جمله SEO به شما کمک کنند.
  • تعیین کنید که آیا می خواهید سئو یک استراتژی بلند مدت برای افزایش درآمد باشد. و آیا آژانس انتخابی شما تجربه کار در صنعت شما را دارد یا خیر.

چرا یک شرکت سئوکار استخدام کنیم؟

چرا یک شرکت سئوکار استخدام کنیم؟

بنابراین، چه زمانی باید یک شرکت سئوکار را استخدام کنید؟ همیشه مشخص نیست که چه زمانی باید برای پیشبرد اهداف خود با یک آژانس سئو همکاری کنید.

  • در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید یک متخصص سئو را استخدام کنید.
  • شما می خواهید استراتژی سئو و نتایج خود را بهبود ببخشید.
  • تیم شما ضعیف است یا تیم سئو داخلی ندارید.
  • وب سایت شما ترافیک ایجاد نمی کند.
  • سایت شما در نتایج جستجو رتبه ای ندارد.
  • شما بودجه لازم برای استخدام یک آژانس سئو را دارید.
  • شما یا تیمتان فاقد دانش و تخصص گسترده سئو هستید.

اگر شما یا تیمتان زیر و بم فاکتورهای رتبه بندی سئو و الگوریتم های موتور جستجو را نمی دانید، زمان آن رسیده است که یک شرکت سئوکار حرفه ای را استخدام کنید که روز خود را صرف تحقیق در مورد این موارد می کند.

یا اگر یک تیم داخلی برای اجرای یک استراتژی سئو ندارید. یا اگر به نتایجی که می خواهید نمی رسید، یک شرکت سئوکار حرفه ای می تواند به شما در ایجاد و مدیریت استراتژی کمک کند که ترافیک و درآمد را افزایش دهد.

مزایای استخدام یک شرکت سئوکار

مزایای استخدام یک شرکت سئوکار

وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد که آیا باید یک آژانس سئو را استخدام کنید، باید مزایای انجام این کار را بدانید.

در اینجا پنج مورد از بزرگترین مزایای استخدام یک شرکت سئو سایت آورده شده است:

سئوی سایت شما را بهبود می بخشد.

شرکت های سئو دارای تجربه هستند.

شرکت های سئو بهترین نتایج را می گیرند.

دورکاری سئو به شما این امکان را می دهد که روی کارتون بیشتر تمرکز کنید.

شرکت های خدمات کامل می توانند در مواردی بیش از سئو کمک کنند.

1-سئو سایت شما را بهبود می بخشد

سئو سایت شما را بهبود می بخشد

همانطور که قبلاً می دانید، بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت شما بسیار مهم شده است. در گذشته، تنها آنهایی که در صنایع خاصی با رقابت زیاد فعالیت می کردند، ممکن بود برای دیدن جایگاه بالای وب سایت هایشان در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا SERP به SEO  نیاز داشته باشند. اما هر صنعتی دارای رقابت است و سئو برای دستیابی به مشتریان یا سرنخ های بالقوه ضروری شده است.

بدون سئو، وب سایت شما ممکن است هرگز در معرض دید خود قرار نگیرد. که برای رتبه بندی بالا نیاز دارد. مگر اینکه سایت شما به درستی بهینه شده باشد تا به سرعت بارگذاری شود ، کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار دهد. و به طور مستقیم با دیگران در صنعت شما رقابت کند. ممکن است متوجه شوید که افزایش فروش آنلاین بدون سرمایه گذاری ثروت در سایر تاکتیک های بازاریابی بسیار دشوار یا کاملا غیر ممکن است.

یک شرکت سئوکار (و خدمات سئوی ارگانیک آن) می تواند به شما در اجرای روش هایی که برای بهبود دید شما در جستجو ها، افزایش شانس شما برای دستیابی به مشتریان بالقوه یا سرنخ ها، و در عین حال کاهش مقدار پولی که برای بازاریابی نیاز دارید، کمک کننده باشد.

2-شرکت های سئوکار دارای تجربه هستند

شرکت های سئوکار دارای تجربه هستند

در حالی که ممکن است اصول سئو را بدانید یا مدت زیادی است که در حال خواندن مقالات و پست های وبلاگ در مورد این موضوع هستید، ممکن است تجربه زیادی در بهینه سازی وب سایت خود نداشته باشید.

یا ممکن است در حال یادگیری سئو سایت باشید. و تاکتیک های مختلف را در سایت خود امتحان کنید تا ببینید چه چیزی جواب می دهد. این آشنا به نظر می رسد؟

موفقیت کسب و کار شما نباید مبتنی بر آزمایش یا حدس و گمان باشد. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، در واقع ممکن است سئو سایت به جای کمک به سایت شما، به سایت شما آسیب برساند. به عنوان مثال، لینک سازی مطمئنا می تواند به قدرت شما کمک کند، اما نوع اشتباه لینک ها می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما شود. و حتی به عنوان مجازات از نتایج موتورهای جستجو حذف شود.

شرکت های سئو دانش و تجربه لازم برای تصمیم گیری هوشمندانه برای سایت شما را دارند. که منجر به افزایش رتبه و دیده شدن شما می شود نه کاهش. آنها همچنین معمولاً تجربه کار با مشتریان مختلف در صنایع مختلف را دارند که به آنها امکان می دهد موقعیت، نیازها و انتظارات رتبه بندی منحصر به فرد شما را به درستی مدیریت کنند.

همکاری با یکی از شرکت های برتر SEO همچنین تضمین می کند. که می دانید چگونه با تغییرات غیرمنتظره مانند به روزرسانی الگوریتم یا حتی جریمه ها مقابله کنید.

آژانس های سئوکار حرفه ای قبلاً این موارد را بارها تجربه کرده اند و می توانند شما را از طریق هر مشکل احتمالی به آرامی و سریع راهنمایی کنند.

3-شرکت های سئو سایت بهترین نتایج را می گیرند

شرکت های سئو سایت بهترین نتایج را می گیرند

همانطور که قبلا اشاره کردیم ، شما نمی خواهید موفقیت کسب و کار خود را به شانس واگذار کنید ، یا به طور بالقوه به وب سایت خود آسیب برسانید. حتی اگر منظور شما خوب باشد، یا تحقیقات زیادی انجام دهید، ممکن است به سادگی نتوانید به همان سطح موفقیت آنلاین به عنوان یک متخصص سئو دست پیدا کنید.

یک شرکت سئو سایت با سالها تجربه می تواند وب سایت شما، اهداف و رقبای شما را ارزیابی کند. و یک برنامه جامع برای افزایش دید شما در جستجو ایجاد کند.

آن ها می توانند پیشرفت شما را ردیابی کنند و برنامه های خود را تنظیم کنند تا مطمئن شوند که در مسیر درست برای دستیابی به بهترین نتایج، مهم نیست که چقدر طول بکشد.

4-دورکاری سئو به شما امکان می دهد بر روی سایت بیشتر تمرکز کنید

اگر مدتی است که در مورد سئو مطالعه کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کجا می خواهید. زمان را برای بهینه سازی وب سایت خود، نوشتن محتوای جدید و ایجاد لینک پیدا کنید. همچنین ممکن است نگران این باشید که برای انجام این کارها دانش کافی ندارید، یا اینکه نمی توانید آن ها را به سرعت انجام دهید تا در دید سایت خود تفاوت ایجاد کنید.

اگر با یک شرکت حرفه ای سئو کار می کنید، می توانید روی انجام بهترین کاری که انجام می دهید. تمرکز کنید نظیر اداره کسب و کارتان ، در حالی که آن ها از بقیه مراقبت می کنند. همچنین در مورد نحوه عملکرد وب سایت خود در جستجو استرس کمتری خواهید داشت. زیرا می دانید که گروهی از متخصصان آن را برای شما مدیریت می کنند.

5-شرکت های با خدمات کامل می توانند در مواردی بیش از سئو کمک کنند

شرکت های با خدمات کامل می توانند در مواردی بیش از سئو کمک کنند

در نهایت، اگر تصمیم بگیرید که با یک آژانس بازاریابی اینترنتی با خدمات کامل کار کنید. برخلاف شرکتی که خدمات کاملاً سئو ارائه می دهد، می توانید برای همه نیازهای بازاریابی آنلاین خود به آنها تکیه کنید. هر زمان که در زمینه محتوای وب سایت، تبلیغات، بازاریابی ورودی، طراحی وب یا هر چیز دیگری به کمک نیاز داشتید، دقیقاً می دانید به کجا مراجعه کنید.

شرکت های خدمات کامل نیز اغلب برای مشتریانی که کسب و کار خود را از یک طرح سئو ساده به یک بسته خدمات کامل افزایش می دهند، قیمت های تخفیفی ارائه می کنند. همانطور که روابط تجاری خود را با آنها توسعه می دهید، امیدوارم متوجه شوید. که آنها قادرند به موقع نیازهای شما را برآورده کنند و همچنین می توانند به شما کمک کنند. تا کسب و کار خود را توسعه دهید و به اهداف گسترده تر خود دست یابید.

بسیاری از آژانس های خدمات کامل، بسته های همراهی را برای شرکت هایی ارائه می دهند. که به دنبال انجام سئو، بازاریابی ورودی، بازاریابی محتوا یا طراحی مجدد وب سایت به طور همزمان هستند، بنابراین حتماً در مورد یک طرح سفارشی پرس و جو کنید.

6 سوال اصولی که هنگام استخدام یک شرکت سئو باید بپرسید؟

ما شش سوال مهم را که باید هنگام استخدام یک آژانس سئو بپرسید، بیان کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که شریک مناسبی را پیدا می کنید. آنها را در زیر بررسی کنید.

آیا از سایر استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید؟

آیا می خواهید از SEO به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

آیا می توانید خودتان سئو انجام دهید؟

آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند؟

آیا بودجه ای برای استخدام خدمات سئو دارید؟

آیا استراتژی فعلی سئوی شما در هنگام رسیدن به نتایج به دست می آید؟

1-آیا از سایر استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید؟

یک رویکرد کامل و 360 درجه به بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما کمک کند. تا موفقیت آنلاین خود را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها نه تنها در سئو سرمایه گذاری می کنند، بلکه از خدمات سئو مانند بهینه سازی جستجوی صوتی، بازاریابی ویدیویی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز پشتیبانی می کنند.

تصمیم شرکت شما برای سرمایه گذاری در یک استراتژی جامع بازاریابی وب می تواند. تأثیر زیادی بر استخدام یک شرکت سئو داشته باشد تا نه تنها استراتژی سئوی خود را مدیریت کند، بلکه آن را با سایر تاکتیک های بازاریابی اینترنتی شما نیز هماهنگ کند.

بنابراین، آیا کسب و کار شما از سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می کند؟

بله: اگر یک شرکت SEO را استخدام می کنید که مجموعه ای از راه حل های بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد، می توانید تاثیر استراتژی های بازاریابی آنلاین خود را به حداکثر برسانید.

آنها می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا یک برنامه منسجم ایجاد کند که تلاش های شما را هماهنگ می کند، که در نتیجه منجر به نتایج بزرگتر (و بهتر) برای شرکت شما شود.

2-آیا می خواهید از سئو به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اثبات شده برای ایجاد درآمد بلندمدت است. برای مثال، استراتژی های سئوی سفارشی ما به ایجاد بیش از 10 میلیارد دلار درآمد برای مشتریانمان کمک کرده است. آنها همچنین به مشتریانی مانند Reynolds Building Solutions، سرنخ های واجد شرایط و با ارزش ارائه کرده اند.

همانطور که تیم شما در مورد امکان استخدام یک شرکت SEO تحقیق می کند، باید در مورد استراتژی کسب و کار خود فکر کنید. اگر شرکت شما سئو را یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مداوم می داند، در این صورت همکاری با یکی از بهترین شرکت های سئو می تواند به تیم شما کمک کند تا بازده سرمایه گذاری ROI سئوی شما را به حداکثر برساند.

بنابراین، آیا می خواهید از SEO به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

بله: برای بسیاری از مشاغل، استفاده از SEO به عنوان یک استراتژی طولانی مدت و مداوم برای درآمدزایی منطقی است، زیرا این همان کاری است که سئو انجام می دهد. استخدام یک شرکت سئو به کسب و کار شما کمک می کند تا با دسترسی به فن آوری های بازاریابی پیشرفته، متخصصان با تجربه سئو و موارد دیگر، درآمد بیشتری از سئو کسب کنید.

خیر: اگر شرکت شما قصد ندارد سرمایه گذاری مداوم در سئو انجام دهد، در استراتژی خود تجدید نظر کنید. سئو چندین ماه برای نشان دادن نتایج نیاز دارد. نگاه کردن به سئو به عنوان یک چیز کوتاه مدت و یکبار مصرف، تیم شما را برای شکست آماده می کند، که به شما یا کسب و کار شما کمکی نمی کند.

3-آیا می توانید سئو را خودتان انجام دهید؟

مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ دیگری، سئو به منابعی برای مدیریت داخلی نیاز دارد. چند مثال عبارتند از:

  • استعداد
  • فن آوری
  • زمان

برای بسیاری از مشاغل، استعداد و زمان بزرگترین چالش را فراهم می کند. شما یک تیم بازاریابی گسترده ندارید و آنها برنامه باز ندارند. در حالی که آنها می توانند یک استراتژی سئو را مورد بحث و برنامه ریزی قرار دهند، پیاده سازی و مدیریت آن استراتژی به طور مداوم یک چالش است.

حتی شرکت هایی که منابع زیادی برای بازاریابی آنلاین دارند، می توانند. هنگام مدیریت استراتژی خود در داخل، چالش هایی را کشف کنند. یک صنعت رقابتی، فقدان اعضای تیم متخصص و موارد دیگر می تواند نظارت بر استراتژی سئوی داخلی شما را به یک سردرد تبدیل کند.

بنابراین، آیا می توانید سئو را خودتان انجام دهید. یا شرکت شما منابع محدودی برای مدیریت استراتژی سئوی شما دارد؟

بله: بسیاری از شرکت ها، به ویژه کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) در تلاش هستند.تا تمام منابع لازم برای بازاریابی یک شرکت را برای کارکنان خود فراهم کنند. از استعداد گرفته تا فناوری، این یک چالش است. اینجاست که استخدام یک شرکت سئو می تواند کمک کند، زیرا آنها تمام منابع مورد نیاز را فراهم می کنند.

4-آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند؟

یک بازار آنلاین رقابتی و همچنین اشباع شده می تواند موفقیت در سئو را برای شرکت شما دشوار کند. حتی اگر حداقل رقابت آفلاین داشته باشید، ممکن است در مورد نتایج جستجو در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو، تعداد زیادی از رقبا را پیدا کنید. وقتی این اتفاق می افتد، کسب و کار شما باید در مورد نحوه رقابت تصمیم بگیرد.

شما می توانید به چالش داخلی نزدیک شوید. یا یک شرکت SEO که در صنعت شما متخصص است را استخدام کنید. در حالی که ممکن است تیم شما از قبل در کار بر روی مشکل داخلی صرفه جویی کند، یک آژانس SEO می تواند به کسب و کار شما کمک کند. تا آن را سریعتر حل کند، که می تواند منجر به بازگشت سرمایه سریعتر شود.

بنابراین، آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند و آیا این یک بازار رقابتی است؟

بله: برای شرکت ها و همچنین SMB ها، یک بازار رقابتی می تواند SEO را به یک چالش بزرگ تبدیل کند. اگر می خواهید رقابت کنید، به بهترین های صنعت نیاز دارید. به همین دلیل است که شما یک شرکت سئو را استخدام می کنید. که یک استراتژی رقابتی به همراه استعداد و فناوری برای موفقیت در اختیار شما قرار می دهد.

5-آیا بودجه ای برای استخدام خدمات سئو دارید؟

قبل از اینکه کسب و کار شما بتواند یک شرکت سئو را استخدام کند، باید به بودجه خود توجه کنید. در حالی که وجوه شما ممکن است قیمت خدمات سئوی کم هزینه را پوشش دهد، که اغلب 100 دلار یا کمتر در ماه هزینه دارد، اما به ندرت نتایجی را که می خواهید، مانند افزایش فروش یا درخواست های قیمت، ارائه می دهند. به همین دلیل است که می خواهید بودجه خود را با قیمت خدمات سئو مقرون به صرفه مقایسه کنید.

این مقایسه می تواند به تیم شما کمک کند تا ببیند آیا امکان استخدام خدمات سئو وجود دارد یا خیر. اگر اینطور نیست، هنوز گزینه هایی برای راه اندازی و ایجاد یک استراتژی سئو موفق دارید.

بنابراین، آیا کسب و کار شما بودجه ای برای استخدام یک شرکت سئو دارد؟

بله: وقتی تصمیم گیرندگان شرکت مایل به سرمایه گذاری در خدمات سئو حرفه ای هستند، شما می خواهید یک شرکت سئو را استخدام کنید. با داشتن یک آژانس سئو معتبر و قابل اعتماد، کسب و کار شما می تواند استراتژی سئوی شما را به سطح بالاتری برساند. شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، که بر درآمد شما تأثیر می گذارد.

3-آیا استراتژی سئوی فعلی شما در هنگام رسیدن به نتایج به دست می آید؟

مهم نیست که صنعت شما چیست ، شما می خواهید SEO نتایج را ارائه دهد. شرکت ها می خواهند کاری بیش از رتبه اول در نتایج جستجو انجام دهند. آن ها می خواهند این رتبه بندی ها منجر به درخواست های نرخ گذاری ، فروش محصول، تماس های تلفنی و موارد دیگر شود. اگر استراتژی سئوی شما این کار را انجام نمی دهد، پس مشکل دارید. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها یک شرکت SEO مانند آرماناوب را استخدام می کنند، زیرا ما می دانیم که تمرکز شما فراتر از رتبه بندی شماره یک است، اما به نتیجه نهایی شما نیز می رسد.

حتی استراتژی هایی با عملکرد متوسط ​​می توانند از تخصص یک آژانس یا مشاور بهره مند شوند. این دیدگاه شخص ثالث می تواند به شرکت شما کمک کند تا فرصت های جدیدی را کشف کند، که می تواند عملکرد استراتژی شما را به حداکثر برساند.

پس ، آیا استراتژی فعلی SEO شما در حال ارائه است؟

اگر این اتفاق نیفتاد و تیم شما نمی تواند مشکلی از استراتژی شما را حل کند، استخدام یک شرکت SEO یا سرمایه گذاری در خدمات نظارتی SEO را در نظر بگیرید. هر دو می توانند به شما در کشف و رفع مشکلات سئو کمک کنند.

آیا به دنبال ابزار حسابرسی و نظارتی سئوی همه در یک هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید. جستجوگر سئو داده هایی را در مورد معیارهای کلیدی به شما ارائه می دهد:

  • امتیاز سئو کامل
  • تجزیه و تحلیل سرعت سایت
  • درجه محتوا و بیشتر


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

آیا سئو سایت منسوخ شده است؟ نه، سئو منسوخ نشده است. سئو یک استراتژی قدرتمند است. که با الگوریتم گوگل تغییر می کند. تا به وب سایت ها کمک کند تا نیازهای جستجوی جدید را برآورده کنند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای سال ها یک استراتژی بازاریابی مطرح بوده است. همانطور که اینترنت تغییر می کند. و رشد می کند، آیا سئو می تواند ادامه یابد؟ آیا سئو سایت از بین می رود؟

خوشبختانه برای ما و تیم بازاریابی شما، سئو مرده نیست. این پست به موضوعات زیر در مورد آینده سئو پاسخ خواهد داد:

  • آیا سئو منسوخ شده است؟
  • چرا مردم فکر می کنند سئو منسوخ شده است؟
  • تاثیر هوش مصنوعی بر سئو
  • 5 بار سئو ظاهرا منسوخ شده (اما واقعا نه)
  • چرا سئو به جایی نمی رسد.
  • سوالات متداول در مورد سئو

به خواندن ادامه دهید تا در مورد وضعیت سئو بیشتر بدانید.

آیا سئو سایت منسوخ شده است؟

آیا سئو سایت منسوخ شده است؟

نه، سئو بی کاربرد و منسوخ نیست. در عوض، با تغییر و پیشرفت استراتژی ها و فناوری در حال تکامل است.

اینترنت، به ویژه موتورهای جستجو، دائماً در حال رشد است تا برای کاربران مناسب تر باشد. گوگل در طول سال ها تغییرات زیادی را برای ارائه خدمات به جستجوگران و کمک به افراد برای دریافت محتوای مورد نظر خود اعمال کرده است. با این حال، با تمام این تغییرات، سئو همچنان پابرجاست.

بخشی از عملکرد SEO ناشی از سازگاری و مقیاس پذیری آن با تغییرات است. از آنجایی که سئوی سایت در حال انجام است، اکثر متخصصان سئوکار حرفه ایدر هنگام ایجاد کمپین انتظار به روز رسانی دارند. این تغییرات به ماندگاری سئو برای مدتی اشاره دارد.

چرا مردم فکر می کنند سئو منسوخ شده است؟

ممکن است افراد فکر کنند سئوی سایت به دلایل زیادی از بین رفته است. به طور خاص، ترس آنها اغلب بر اساس یکی از سه علت رایج زیر است:

  • تکنیک هایی که آنها استفاده می کنند کار نمی کنند.
  • آنها نتایج فوری از کمپین های سئوی خود دریافت نمی کنند.
  • بسیاری از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ دیگر وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بیایید در زیر به این دلایل بپردازیم:

1-تکنیک هایی که آنها استفاده می کنند کار نمی کنند

بسیاری از مردم فکر می کنند که در سئو بهترین تلاش خود را می کنند، و این فقط به نتیجه نمی رسد. حقیقت این است که سئو دائما در حال تغییر است و تاکتیک های قدیمی کار نمی کنند. دانستن آخرین روند های سئو و الگوریتم گوگل برای موفقیت لازم و ضروری است.

به عنوان مثال، قرار دادن کلمات کلیدی یک روش قابل قبول برای کمک به رتبه بندی صفحات شما بود. اکنون، گوگل هوشمندتر است و می تواند تشخیص دهد که چه زمانی از کلمات کلیدی به طور غیر طبیعی استفاده می شود.

این تغییرات ظریف هستند، اما همه تفاوت را در فعالیت های تبلیغاتی شما ایجاد می کنند.

2-آن ها نتایج فوری از فعالیت های تبلیغاتی سئوی خود دریافت نمی کنند

آن ها نتایج فوری از فعالیت های تبلیغاتی سئوی خود دریافت نمی کنند

سئوی سایت یک فرآیند مداوم است، به این معنی که یک شبه نتایجی را نخواهید دید. تغییرات شما زمان بر است، و شما برای ثبات و کار در طول زمان پاداش دریافت می کنید. معمولاً حدود شش ماه طول می کشد. تا نتایج یک کمپین سئو را مشاهده کنید، گاهی اوقات حتی بیشتر.

این یکی از راه های تشخیص اینکه آیا یک آژانس سئوی سایت حقیقت را بیان می کند یا خیر است: اگر نتایج فوری را تضمین کند. هیچ آژانسی نباید به شما وعده نتایج فوری برای سئو را بدهد، زیرا به سادگی امکان پذیر نیست.

3-بسیاری از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ دیگر برای انتخاب وجود دارد

بسیاری از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ دیگر برای انتخاب وجود دارد

استراتژی های بازاریابی دیجیتال بیشتری در طول سال ها ظاهر شده اند، بنابراین چگونه سئو می تواند همچنان مرتبط باشد؟

در حالی که راه های جدیدی برای به دست آوردن سرنخ و هدف قرار دادن مخاطبان شما وجود دارد. این بدان معنا نیست که SEO دیگر موثر نیست. در واقع، سئو می تواند به سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال مانند PPC، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوا کمک کند. همه اینها با هم می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

تاثیر هوش مصنوعی بر سئو

تاثیر هوش مصنوعی بر سئو

علاوه بر دلایل رایج ذکر شده در بالا، یکی از بزرگترین چیزهایی که باعث می شود. افراد فکر کنند سئو در سال های اخیر از بین رفته است، هوش مصنوعی (AI) است. این ایده در میان برخی از افراد وجود دارد. که با ابزارهایی مانند ChatGPT، دیگر نیازی به خواندن صفحات نوشته شده توسط انسان برای پاسخ به سؤالات آنها نیست.

آنها می توانند به سادگی آن پرس و جو ها را در ابزار هوش مصنوعی تایپ کنند. و هدف جستجوی خود را از این طریق انجام دهند.

با این حال، این به چند دلیل نادرست است. برای یک چیز، گوگل هنوز برای اکثر مردم راحت تر از ابزاری مانند ChatGPT است.

علاوه بر این، هوش مصنوعی بهترین شهرت را برای دقیق بودن ندارد. شناخته شده است که آشکارا پاسخ های خاصی می دهد. و در نتیجه اغلب اطلاعات نادرست را منتشر می کند. قابل درک است که بسیاری از مردم به هوش مصنوعی بی اعتماد هستند و ترجیح می دهند پاسخ های خود را از محتوای نوشته شده توسط انسان دریافت کنند.

تجربه مولد جستجوی گوگل (SGE) چیست؟

در اصل، نگرانی های فوق فقط به ابزارهایی مانند ChatGPT مربوط می شود. با این حال، اکنون گوگل پاسخ های هوش مصنوعی را مستقیماً در نتایج جستجو ادغام می کند، عملی که به نام SGE شناخته می شود. این باعث شده است که بسیاری از مردم ترس داشته باشند که هیچ کس از پاسخ های هوش مصنوعی عبور نکند و روی وب سایت های لیست شده در زیر آنها کلیک کند.

با این حال ، این مورد نیست (به چند دلیل). اول از همه ، این پاسخ های هوش مصنوعی فقط در انواع خاصی از جستجو ها ظاهر می شوند. هرچه جستجوی افراد خاص تر یا پیچیده تر باشد، احتمال اینکه پاسخ هوش مصنوعی را در گوگل ببینند کمتر است.

ثانیا، حتی اگر پاسخ هوش مصنوعی را ببینند، به این معنی نیست که از آن عبور نخواهند کرد. Google برای سال ها بخش های ویژه را در بالای نتایج جستجو نشان می دهد (که به زودی به آن باز خواهیم گشت)، و به ترافیک جستجو آسیبی وارد نکرده است.

و ثالثاً، گوگل در بسیاری از پاسخ های هوش مصنوعی خود منابعی را گنجانده است. این بدان معناست که اگر ابزار هوش مصنوعی گوگل اطلاعات را از وب سایت شما بیرون بکشد، در واقع می تواند سایت شما را به عنوان منبع آن فهرست کند. بنابراین، نه تنها به ترافیک شما آسیب نمی رساند، بلکه در واقع می تواند آن را افزایش دهد.

این با چند تغییر برای استراتژی سئوی شما همراه است. برای بهینه سازی پاسخ های جستجوی هوش مصنوعی، می توانید واقعاً محتوای خود را برای هدف جستجو تقویت کنید و پاسخ های کوتاه و مختصر به سؤالات ارائه دهید. به عبارت دیگر، شما باید همان کارهایی را انجام دهید که قبلاً ممکن است برای بهینه سازی بخش های ویژه انجام دهید.

به طور کلی، افزایش هوش مصنوعی قطعاً بر نحوه عملکرد سئو تأثیر می گذارد. اما آیا سئو را از بین می برد؟ اصلا.

5 بار سئو ظاهرا منسوخ شده (اما واقعا نه)

تاثیر هوش مصنوعی بر سئو

گفتگوی فعلی «سئو منسوخ شده » به هیچ وجه جدید نیست. قبلاً بارها در این راه رفته بودیم. مردم سال هاست که می گویند سئوی سایت منسوخ شده است و هر بار اشتباه می کردند. مردم سال هاست که می گویند سئو مرده است و هر بار اشتباه می کردند.

مثال های بیشتری فراتر از این ها وجود دارد، اما اینها برخی از به یاد ماندنی ترین آنها هستند:

  • آپدیت پاندا (2011)
  • کدهای ویژه (2014)
  • RankBrain رتبه بندی سایت ها بر اساس هوش مصنوعی ( 2015 )
  • به روزرسانی BERT ( 2019)
  • تحقیق صفر کلیک (2021)

1-آپدیت پاندا (2011)

آپدیت پاندا (2011)

برخی از اولین شعارهای "سئو از بین رفته است" در سال 2011 اتفاق افتاد ، سالی که گوگل به روزرسانی پاندا خود را منتشر کرد. تا این مرحله، سئو عمدتاً شامل تزریق کلمات کلیدی بود، جایی که وب سایت ها کلمات کلیدی را تا آنجا که ممکن است در صفحات قرار می دادند تا برای آن کلمات کلیدی رتبه بالاتری داشته باشند.

به روز رسانی پاندا ضربه بزرگی به این رویکرد وارد کرد و کیفیت محتوا را برای اولین بار بر تعداد خام کلمات کلیدی در یک صفحه اولویت داد. بسیاری از صاحبان سایت ابراز تاسف کردند که این پایان سئو است، اما البته اینطور نبود. این به سادگی از سایت ها می خواهد که از سئو کلاه سفید به جای سئو کلاه سیاه استفاده کنند.

2-کد های ویژه (2014)

کد های ویژه (2014)

اتفاق دیگری که زنگ خطر را در جامعه سئو به صدا درآورد، آغاز به کار کد های ویژه در سال 2014 بود.

کد های ویژه جایی هستند که Google بخش کوتاهی از متن را از صفحه ای در بالای رتبه بندی برای پاسخ به سؤال جستجو ارائه می کند.

پاسخ اولیه وحشت بود - صاحبان سایت می ترسیدند که کد های ویژه باعث شود کاربران بدون کلیک بر روی هیچ وب سایتی، پاسخ های خود را از صفحات نتایج جستجوی اولیه دریافت کنند.

اما این اتفاق نیفتاد. برعکس، کد های ویژه در واقع نتایج بیشتری را به صفحاتی که از آن آمده اند را هدایت می کند.

RankBrain-3 رتبه بندی سایت ها بر اساس هوش مصنوعی ( 2015 )

رتبه بندی سایت ها بر اساس هوش مصنوعی

یکی دیگر از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در قالب RankBrain در سال 2015 ارائه شد. این الگوریتم به کار آغاز شده توسط Panda Update ادامه داد و تأثیر تزریق کلمات کلیدی را کاهش داد و اهمیت هدف جستجو را افزایش داد.

صاحبان سایت دریافتند که ترفندهای ارزانی که برای رتبه بندی استفاده می کردند. دیگر کار نمی کردند و آنها را به این باور واداشت که عصر سئو به پایان رسیده است. اما شما حدس زدید که آنها اشتباه کردند. سئو همچنان ادامه داشت، اکنون صاحبان سایت به جای تلاش برای بازی کردن با سیستم، به ایجاد محتوای مفید واقعی نیاز داشت.

4-به روز رسانی BERT ( 2019 )

به روز رسانی BERT

به روز رسانی BERT در سال 2019 یک به روز رسانی دیگر برای الگوریتم گوگل بود و برای نمایش رمزگذار دو طرفه از تبدیل کننده ها بود. شما هرگز باور نمی کنید که این به روز رسانی چه کرده است. درست است باعث شد تا تزریق کلمات کلیدی موثرتر نباشد. ولی میدانم که کاملاً بر خلاف هر آپدیت قبلی است.

شما فکر می کنید که جامعه سئو تا آن مرحله درس خود را آموخته است، اما نه! بار دیگر، همه شروع به اعلام مرگ سئو کردند. و دوباره ، اونا کاملا در اشتباه بودند. آیا در این مرحله حتی نیاز به گفتن دارد ؟

5-تحقیق صفر کلیک (2021)

تحقیق صفر کلیک

یکی از نمونه های اخیر افرادی که می گویند سئو مرده است (به غیر از ظهور هوش مصنوعی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم) در سال 2021 اتفاق افتاد. به این دلیل که رند فیشکین، بنیانگذار Moz، تحقیقاتی را منتشر کرد که نشان می دهد تقریباً ۶۵ درصد از جستجوهای گوگل به هیچ کلیکی منجر نشده است.

بسیاری از مردم این را شنیدند و احساس کردند. که ترس های قبلی شان در مورد کد های ویژه اکنون درست است. سرانجام، همانطور که پیش گویی پیش بینی کرده بود. سئو قدرت خود را از دست داده بود.

اما همانطور که خود گوگل با عصبانیت توضیح داد، این به سادگی درست نبود.

ببینید، در حالی که درست بود که تقریباً دو سوم جستجو ها به یک کلیک ختم نمی شدند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که گوگل حدود 6 میلیون جستجو در دقیقه را تجربه می کند. این تعداد بسیار زیاد جستجو است. بنابراین حتی اگر فقط یک سوم از کل جستجو.ها به یک کلیک منجر شود، باز هم حداقل 2 میلیون کلیک در دقیقه است.

علاوه بر این، این آمار 65٪ در تمام جستجوهای Google به طور میانگین محاسبه می شود. اما این نتایج به دلیل این واقعیت که بسیاری از جستجوها واقعاً نیازی به کلیک ندارند به طور گسترده ای منحرف می شوند.

اگر کسی یک مسئله ریاضی ساده مانند «34 + 95» را در گوگل جستجو کند، برای دریافت پاسخ نیازی به کلیک روی یک مقاله ندارد. بنابراین، درصد کلیک ها احتمالاً برای انواع کلید واژه های دنباله دار که کسب و کار شما هدف قرار داده است، بسیار بالاتر است.

چرا سئو به جایی نمی رسد

سئو به دلایل مختلف اینجا باقی مانده است.

در اینجا برخی از بزرگترین دلایلی وجود دارد که به جایی نمی رسد:

  • بازده سرمایه گذاری بالایی (ROI) دریافت می کنید
  • سئو شما را رقابتی نگه می دارد
  • مردم هنوز از موتورهای جستجو استفاده می کنند

در زیر در مورد هر یک از این دلایل بیشتر بدانید!

1-بازده بالایی دریافت می کنید

موتورهای جستجو در مقایسه با نرخ نزدیک به 2 درصد بازاریابی سنتی، حدود 15٪ نرخ نزدیک دارند. این بدان معنی است که سئو تضمین می کند که شما پول سرمایه گذاری خود را پس می گیرید.

همچنین، بسیاری از تغییراتی که می توانید برای تقویت سئو ایجاد کنید، هزینه ای ندارند (یا تقریباً هیچ هزینه ای ندارند). بنابراین، می توانید برای سئو بودجه بندی کنید و هزینه های خود را پایین نگه دارید و در عین حال ترافیک، سرنخ ها و تبدیل های بیشتری کسب کنید.

2-سئو شما را رقابتی نگه می دارد

شرکت های دیگر صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستید از SEO استفاده می کنند. برای مثال به مشتریان در صنایع زیر کمک می کند:

  • تامین کنندگان تجهیزات پزشکی
  • ساخت و ساز
  • سقف سازی
  • تحصیلات
  • حسابداری

حتی اگر فکر می کنید سئو در صنعت شما کاربرد ندارد، تقریباً مطمئن است که رقبای شما کمپین های سئو در جریان هستند. سئو می تواند به شما کمک کند تا با آن مشاغل رقابت کنید به علاوه، اگر این کار را درست انجام دهید، به شما امکان می دهد از آنها متمایز شوید و سرنخ های واجد شرایط بیشتری پیدا کنید.

3-مردم همچنان از موتورهای جستجو استفاده می کنند

گوگل در هر ثانیه 70000 جستجو را پردازش می کند. این 5.8 میلیارد در روز و 2 تریلیون در سال است. موتورهای جستجو مانند پنج سال پیش مرتبط هستند و همچنان بخشی از زندگی روزمره ما خواهند بود.

اگر نمی دانید چگونه با موتورهای جستجو کار کنید یا افراد را مجاب کنید تا شما را پیدا کنند، اینجاست که سئو می تواند به شما کمک کند. مردم به دنبال خدمات و محصولات شما هستند، اما شما می خواهید اولین گزینه ای باشید که می بینند.

سوالات متداول در مورد سئو

هنوز در مورد آینده سئو سوالی دارید؟ این سؤالات شایع سؤالات متداول مردم در مورد سئو، طول عمر آن و موضوعات مرتبط را پوشش می دهد.

آیا سئو تا پنج سال دیگر وجود خواهد داشت؟

از سال 2024، SEO قطعاً پنج سال بعد نیز وجود خواهد داشت. بسیاری از کسب و کارها از سئو برای کمک به رتبه بندی سایت و محتوای خود استفاده می کنند و این به این زودی ها ناپدید نخواهد شد.

آیا سئو همچنان تغییر خواهد کرد؟

با رشد، گسترش و به روز رسانی اینترنت و موتورهای جستجو، سئو تغییر خواهد کرد. ما در دهه گذشته شاهد تغییرات زیادی در سئو بوده ایم. بهتر است سئو را به عنوان یک فرآیند منعطف و مداوم در نظر بگیرید تا به شما در تطبیق برنامه خود کمک کند.

آیا سئو آینده ای دارد؟

سئو همچنان به کسب و کارها و کاربران کمک می کند تا بهترین نتایج را برای سوالات خود پیدا کنند. از آنجایی که سئو به کاربران کمک می کند، گوگل احتمالاً عواملی را که به آن کمک می کند بهترین نتایج ممکن را به کاربران ارائه دهد، حفظ می کند. سئو با اهداف، علایق و نیازهای تجاری آنها همخوانی دارد.

چگونه می توانید به کار سئو و موثر بودن ادامه دهید؟

بهترین راه برای کارکرد سئو برای کسب و کار شما این است که با به روز رسانی های الگوریتم همراه باشید و به کار سایت های دیگر در صنعت خود نگاه کنید. می خواهید تغییرات را پیش بینی کنید و در صورت لزوم به روزرسانی ها را انجام دهید.

یا اگر نمی خواهید کاری به تیم خود اضافه کنید، کار با آرماناوب می تواند به شما کمک کند کمپین های SEO را راه اندازی کنید که نتایج را به دنبال دارد.

با یک آژانس سئو حرفه ای در صدر سئو باشید

اکنون که می دانیم سئو به جایی نمی رسد، احتمالاً زمان آن رسیده است که استراتژی سئو خود را شروع کنید (یا اصلاح کنید). اگر کمک می خواهید، به شرکت سئوکار آرماناوب، یک آژانس پیشرو در سئو حرفه ای و یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

نکته جالب: در میان بازاریابان مستقر در ایالات متحده که ما نظرسنجی کردیم ، 50 درصد از آنها از هوش مصنوعی برای کمپین های خود استفاده می کنند.

از آنجایی که بیشتر بازاریابان از هوش مصنوعی (AI) استفاده می کنند. و آن را در استراتژی های بازاریابی خود ادغام می کنند، احتمالا تعجب می کنید که آیا وقت آن است که شما به کار هوش مصنوعی بپردازید.

آیا باید از هوش مصنوعی برای تبلیغات دیجیتالی خود استفاده کنید؟

این مقاله می تواند به این سوال برای بازاریاب هایی مانند شما که در نظر دارند. از تبلیغات هوش مصنوعی استفاده کنند، پاسخ می دهد. در مورد این موضوعات بحث خواهیم کرد:

  • مزایای هوش مصنوعی درتبلیغات گوگل ادز
  • چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
  • چگونه از هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده می شود؟

مزایای هوش مصنوعی در تبلیغات

مزایای هوش مصنوعی در تبلیغات

هوش مصنوعی مزایای زیادی را برای مشاغل فراهم می کند. هنگامی که در تبلیغات استفاده می شود، هوش مصنوعی به شما امکان می دهد از این مزایا لذت ببرید:

  • هدف گذاری تبلیغات بهبود یافته
  • تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات سریعتر
  • کمپین های تبلیغاتی بهینه شده

بیایید هر کدام را مرور کنیم:

هدف گذاری تبلیغات بهبود یافته

آیا می خواهید تبلیغات گوگل ادز  شما به مخاطب مناسب برسد؟ بهبود هدف گذاری تبلیغات یکی از مزایای استفاده از تبلیغات هوش مصنوعی است.

الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند عملکرد تبلیغات دیجیتال شما را تجزیه و تحلیل کنند. و مکان های تبلیغات و پیشنهادات را تغییر دهند. در نتیجه، شما با تبلیغات مرتبط با آنها به مخاطبان هدف خود می رسید.

آیا نیاز به قانع کننده بیشتری دارید؟ در یک نظرسنجی که در میان بازاریابان در ایالات متحده، بریتانیا، هند و کانادا انجام شد، 47 درصد گفتند که به هوش مصنوعی در هدف یابی تبلیغات اعتماد دارند.

تجزیه و تحلیل عملکرد سریع تر تبلیغات

در میان بازاریاب های مستقر در ایالات متحده که مورد بررسی قرار دادیم، تجزیه و تحلیل داده ها، بیشترین مورد استفاده برای هوش مصنوعی در بازاریابی است.

با الگوریتم های یادگیری ماشینی که قادر به تجزیه و تحلیل سریع عملکرد کمپین های تبلیغاتی شما هستند، می توانید هنگام توسعه کمپین های تبلیغاتی بعدی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید. تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات سریعتر همچنین به شما امکان می دهد در صورت نیاز استراتژی های تبلیغاتی خود را تغییر دهید.

کمپین های تبلیغاتی بهینه شده

کدام کانال های تبلیغاتی منجر به نتایج می شوند؟اگر در کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین یا اینستاگرام تبلیغ می کنید، چه نوع تبلیغاتی برای مخاطبان شما جذاب است؟

الگوریتم های آن می توانند مقادیر زیادی از داده های عملکرد تبلیغات را تجزیه و تحلیل کنند و به این سوالات و موارد دیگر پاسخ دهند تا بتوانید کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه کنید.

همچنین می تواند نمودارهایی ایجاد کند که عملکرد کمپین تبلیغاتی شما را گزارش دهد و ارزیابی هایی را به شما دهد که شما را قادر سازد تا استراتژی ها و کمپین های خود را بهبود ببخشید. در نتیجه موجباب بازگشت سرمایه (ROI) شما نیز افزایش می یابد.

چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات

اکنون که مزایای استفاده از آن در تبلیغات را مرور کردیم، بیایید چالش های بالقوه ای را که هنگام استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات با آن مواجه خواهید بود را مرور کنیم:

  • حریم خصوصی داده ها
  • نگرانی از جانبداری و محتوای نادرست
  • دریافت تاییدیه مدیریت برای استفاده از آن

بیایید به هر کدام بپردازیم:

حریم خصوصی داده ها

هنگام بحث در مورد هوش مصنوعی، اجتناب ناپذیر است که در مورد حریم خصوصی داده ها صحبت نکنید. به این دلیل که آن می تواند داده های کمپین تبلیغاتی را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند.

کسب وکارها باید اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهند، زیرا سیستم های آن ممکن است به طور ناخواسته اطلاعات حساس مشتری را جمع آوری کنند. اطمینان حاصل کنید که داده های کمپین تبلیغاتی را به صورت اخلاقی جمع آوری ، استفاده و محافظت می کنید.

نگرانی از جهت گیری ها و داده های نادرست

چالش دیگر تبلیغات هوش مصنوعی، تعصبات و داده های نادرست است. آیا داده های تبلیغاتی شما نشان دهنده همه گروه های مختلف مشتریان و تجربه های آنهاست؟ آیا صحت داده های کمپین تبلیغاتی خود را تأیید می کنید؟

بازاریابان باید به این سؤالات بپردازند و اطمینان حاصل کنند که از داده های دقیق و متناسبی که نشان دهنده گروه های مختلف است استفاده می کنند. به هر حال، سیستم های آن می توانند به اندازه داده ها و آموزش هایشان خوب باشند.

علاوه بر این، درک نحوه عملکرد الگوریتم ها می تواند به بازاریابان کمک کند تا سوگیری های احتمالی در مدل های تبلیغاتی هوش مصنوعی خود را شناسایی کنند و در تصمیم گیری های خود عینی باقی بمانند.

دریافت تاییدیه مدیریت برای استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات

نشان دادن اینکه چگونه تبلیغات هوش مصنوعی به نتیجه کسب و کار کمک می کند ممکن است چندان ساده نباشد. در نتیجه، بازاریابان با چالش نشان دادن ارزشی که سرمایه گذاری های تبلیغاتی هوش مصنوعی می تواند برای کسب وکار به ارمغان بیاورد، مواجه می شوند.

خوشبختانه، ابزارهایی مانند پلتفرم اختصاصی ما با هوش مصنوعی IBM Watson، MarketingCloudFX، می توانند بازگشت سرمایه شما را از منابع آنلاین و حتی آفلاین ردیابی کنند تا بتوانید نتایج خود را به تلاش های تبلیغاتی خود نسبت دهید.

علاوه بر این، افراد مختلف نگرش متفاوتی نسبت به هوش مصنوعی دارند. ممکن است تیم های مدیریتی نسبت به مسائل اخلاقی آن محتاط باشند، بنابراین بازاریابان باید به مدیریت اطمینان دهند که از تبلیغات هوش مصنوعی به صورت اخلاقی استفاده خواهند کرد.

بازاریابان همچنین باید فرآیندهایی برای نظارت سیستم های هوش مصنوعی شرکت و محافظت از داده های مشتری برای جلوگیری از نقض را نیز داشته باشند.

چگونه از هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده می شود؟

چگونه از هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده می شود؟

32 درصد از بازاریابان در سراسر جهان

از آن با اتوماسیون بازاریابی برای تبلیغات پولی و شخصی سازی استفاده کنید.

هوش مصنوعی موارد استفاده مختلفی برای تبلیغات دارد. اگر می خواهید از مزایای آن بهره مند شوید، در اینجا موارد استفاده وجود دارد:

  • تقسیم بندی مخاطب
  • قرار دادن آگهی
  • بهینه سازی کمپین تبلیغاتی
  • تبلیغات تعاملی
  • شخصی سازی

بیایید هر مورد استفاده را مورد بحث قرار دهیم:

1-تقسیم بندی مخاطب

می توانید از یادگیری ماشینی برای مشاهده رفتار مخاطبان خود نسبت به تبلیغاتی که اجرا می کنید استفاده کنید. سپس، هوش مصنوعی می تواند اطلاعات جمعیتی و الگوهای آن ها را برای شناسایی و بخش بندی مخاطبان شما بررسی کند.

با کمک هوش مصنوعی، می توانید تبلیغات مرتبط تری برای بخش های مختلف مخاطب خود ایجاد کنید.

2-قرار دادن آگهی

پلتفرم های تبلیغاتی برنامه ای معمولاً از هوش مصنوعی برای مدیریت خرید، فروش و قرار دادن آگهی بهمزمان استفاده می کنند. از این رو، باید الگوریتم های هوش مصنوعی را که بر هزینه و محل تبلیغات شما تأثیر می گذارد، را درک کنید.

به این ترتیب، می توانید سؤال کنید و درباره نحوه بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی خود با ارائه دهنده خود صحبت کنید.

3-بهینه سازی کمپین تبلیغاتی

بهینه سازی کمپین تبلیغاتی

یکی دیگر از موارد استفاده مفید از هوش مصنوعی در تبلیغات، بهینه سازی کمپین تبلیغاتی است. الگوریتم های یادگیری ماشینی می توانند عملکرد تبلیغات شما را در پلتفرم های مختلف تبلیغاتی ارزیابی کنند. سپس می تواند توصیه هایی در مورد بهینه سازی کمپین شما برای ارائه نتایج بهتر ارائه دهد.

4-تبلیغات تعاملی

بازاریابی تعاملی یک راه عالی برای جذب مخاطب و ارائه یک تجربه لذت بخش برای مشتری است. شما می توانید از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهینه سازی استراتژی تبلیغاتی تعاملی خود استفاده کنید.

هوش مصنوعی با داشتن توانایی جمع آوری و تجزیه و تحلیل رفتار و تعامل مخاطبان با تبلیغات و وب سایت شما، می تواند تبلیغات تعاملی را شناسایی کند که بهترین کارایی را برای آنها دارد.

5-شخصی سازی

هوش مصنوعی می تواند داده های مشتری و تعاملات شما با کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل کند تا بتوانید تبلیغات مرتبط و شخصی سازی شده را برای آنها ارائه دهید. در نتیجه، آنها احتمالاً با تجارت شما درگیر خواهند شد. به هر حال، 72 درصد از مشتریان می گویند که فقط با پیام های شخصی درگیر هستند.

آیا برای استفاده از هوش مصنوعی در تلاش های تبلیغاتی خود آماده اید؟

هوش مصنوعی زمانی که به طور اخلاقی استفاده شود و به درستی تنظیم شود، می تواند به تلاش های تبلیغاتی شما کمک کند. اگر می خواهید از هوش مصنوعی برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید، باشرکت طراحی سایت و برنامه نویسی آرماناوب همکاری کنید.

هزینه تبلیغات گوگل ادز



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

وب سایت شما قلب حضور شما در بازاریابی دیجیتال است،بنابراین می خواهید مطمئن شوید که آن را درست طراحی کرده اید. هنگامی که شما در حال طراحی سایت خود هستید، اشتباه کردن آسان است، اما می توانید با بررسی اشتباهات رایج طراحی وب سایت، از اشتباه کردن کسب و کار خود جلوگیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشتباهات رایج طراحی وب سایت و راه حل های این مشکلات ، به خواندن ادامه دهید.

1-ناوبری یا مسیریابی پر دردسر

ناوبری یا مسیریابی پر دردسر

اولین اشتباهی که شرکت طراحی سایت مرتکب می شوند، ناوبری پر زحمت در سایت شما است. کاربران می خواهند اطلاعات را سریع و آسان پیدا کنند. اگر آنها نتوانند به سرعت اطلاعات را پیدا کنند، بازدیدکنندگان سایت شما برای مدت طولانی باقی نمی مانند.

اگر ناوبری شما به هم ریخته باشد، کاربران را از مرور سایت شما باز می دارد. ناوبری نامنظم، یافتن صفحات مورد نیاز را برای افراد دشوار می کند. شما کاربران بیشتری را از صفحه خود دور خواهید کرد زیرا آنها نمی توانند اطلاعاتی را پیدا کنند.

ناوبری نامنظم افراد را از تعامل با سایت شما باز می دارد. با سازماندهی نابسامان، ممکن است صفحاتی در مکان های غیرمنتظره در منوی خود داشته باشید یا صفحاتی در ساختار پیمایش شما وجود نداشته باشد. کاربران نمی توانند صفحه مورد نظر خود را پیدا کنند و می توانند آن را بسیار خسته کننده بدانند.

مسیریابی خوب باعث می شود سایت شما سازمان یافته تر به نظر برسد، مرور آن آسان تر شود و سرنخ ها در سایت شما حفظ شوند. حالا توضیح می دهیم که چگونه یک نفر می تواند مسیریابی بد خود را برطرف کند.

نحوه رفع مشکل ناوبری

اگر فکر می کنید وب سایت شما از ناوبری پرزحمت رنج می برد، چند مرحله وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید:

سلسله مراتب رهیابی خود را مشخص کنید

برنامه ریزی کنید که بازدیدکنندگان شما چگونه در سایت شما حرکت می کنند. صفحات اصلی سایت شما باید به طریقی از منوی ناوبری شما قابل دسترسی باشند.

اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما می توانند به راحتی به صفحه اصلی شما برسند

بازدیدکنندگان شما باید بتوانند به صفحه اصلی شما برگردند، چه از طریق منوی رهیابی یا لوگوی شرکت شما. مطمئن شوید که آن ویژگی ها را برای یک تجربه مرور آسان اضافه کرده اید.

لینک های خود را بررسی کنید

لینکهای موجود در سایت خود را دوباره بررسی کنید. تا مطمئن شوید که همه آنها کار می کنند و به جایی که قرار است هدایت می شوند. بازدیدکنندگان با کلیک بر روی لینک های شکسته تعامل خود را از دست می دهند.

2-انتخاب رنگ ضعیف وب سایت

انتخاب رنگ ضعیف وب سایت

یکی از بدترین اشتباهات طراحی وب سایت که یک شرکت می تواند مرتکب شود، پالت رنگ وب سایت آنها است. رنگ های شما اولین چیزی است که بازدیدکنندگان سایت شما متوجه آن می شوند. برخی از شرکت ها اشتباه می کنند که از رنگ های زیاد استفاده می کنند و بازدیدکنندگان خود را غرق می کنند.

رنگ های زیاد سایت شما را گیج کننده می کند و کاربران را نمی داند به کجا نگاه کنند. از آنجایی که رنگ ها تأثیر زیادی بر هویت برند دارند، از قبل باید مطمئن شوید که رنگ های مناسب برای صفحه خود را انتخاب می کنید.

چگونه انتخاب رنگ ضعیف را برطرف کنیم

روی یک پالت رنگ محدود تمرکز کنید

طرح رنگ ایده آل برای وب سایت ها از حدود سه تا چهار رنگ تشکیل شده است. زتا Zeta نمونه بارز این موضوع است که بر روی طرح رنگ بنفش و صورتی برای وب سایت خود تمرکز دارد.

رنگ هایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد

رنگ هایی که انتخاب می کنید باید به شما در شناخت برند کمک کنند. مردم انتخاب های رنگی شما را با برند شما مرتبط می کنند، مانند اینکه قرمز، سفید و آبی با پپسی ارتباط برقرار می کنند، بنابراین رنگ هایی را انتخاب کنید که کسب و کار شما را به بهترین شکل منعکس کند.

مطالعه روانشناسی رنگ

هنگام انتخاب رنگ برای برند خود، حتماً روانشناسی رنگ های خود را مطالعه کنید. رنگ ها باعث می شوند افراد احساسات خاصی را احساس کنند یا به روش خاصی احساس کنند، بنابراین مهم است که بفهمیم رنگ ها چگونه بر مخاطبان شما تأثیر می گذارند.

3-عدم طراحی پاسخگو یا رسپانسیو وب سایت

عدم طراحی پاسخگو یا رسپانسیو وب سایت

طراحی وب ریسپانسیو موبایل بخش اساسی یک تجربه اینترنتی ثابت و بی دردسر است. بیش از 50 درصد از ترافیک اینترنت از تلفن همراه ، با این حال بسیاری از کسب و کارها از بهینه سازی سایت های خود برای کاربران تلفن همراه غفلت می کنند.

اگر وب سایت شما طراحی ریسپانسیو نداشته باشد، تجربه خوبی برای افرادی که در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه مرور می کنند، ایجاد نمی کنید. آنها نسخه دسکتاپ سایت شما را در تلفن همراه مرور می کنند ، که خواندن اطلاعات و حرکت در سایت شما را دشوار می کند.

نحوه رفع فقدان طراحی واکنشگرا یا پاسخگو

از ابزارهای ریسپانسیو استفاده کنید

تست موبایل دوستانه Google به شما کمک می کند ببینید آیا سایت شما برای موبایل مناسب است یا نیاز به کار دارد. می توانید از این به عنوان نقطه شروع برای تعیین اینکه آیا سایت شما از قبل سازگار با موبایل است یا خیر استفاده کنید.

یکپارچه سازی طراحی واکنش گرا

اگر از یک وب سایت وردپرسی استفاده می کنید، می توانید یک تم واکنش گرا انتخاب کنید. در غیر این صورت، می توانید این مراحل را دنبال کنید یا یک آژانس طراحی وب مانند آرماناوب استخدام کنید.

عناصر واکنش گرا را اضافه کنید

عناصر موجود در سایت شما مانند عکس ها و بنرها باید بتوانند به دستگاه های تلفن همراه مقیاس شوند. دکمه ها و لینک ها باید مقیاس شوند تا کاربران بتوانند به راحتی در موبایل به آنها دسترسی داشته باشند.

4-زمان بارگذاری کند وب سایت

زمان بارگذاری کند وب سایت

داشتن یک وب سایت کم بار یکی دیگر از نمونه های بد طراحی وب سایت ما است. یک وب سایت با بارگذاری آهسته، افراد را از ماندن در سایت شما باز می دارد. مردم به سرعت پاسخ می خواهند، و اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، به سایت دیگری می روند.

کاربران انتظار دارند صفحه وب سایت در عرض دو ثانیه بارگیری شود. بنابراین، اگر بارگذاری سایت شما بیش از دو ثانیه طول می کشد، باید سایت خود را برای عملکرد بهتر بهینه کنید.

نحوه رفع کندی زمان بارگذاری سایت

از ابزارها و خدمات سرعت صفحه استفاده کنید

با آزمایش سرعت بارگذاری خود با ابزارهایی مانند Google PageSpeed ​​شروع کنید. بسیاری از ابزارها پیشنهاداتی در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به صفحه شما ارائه می دهند. همچنین می توانید برای بهبود سرعت سایت خود در خدمات بهینه سازی سرعت صفحه نیز برخوردار شوید.

عناصر پر حجم را در صفحه خود فشرده کنید

یکی از دلایل اصلی برای کندی زمان بارگذاری، اندازه فایل های بزرگ از عناصری مانند تصاویر، GIF و ویدیوها است. شما می توانید با فشرده سازی و تغییر اندازه آن عناصر با ابزارهای فشرده سازی مانند Kraken.io سرعت سایت خود را افزایش دهید. Discord چندین عنصر در سایت خود دارد، اما به دلیل فشرده شدن آنها، به سرعت بارگذاری می شود.

5-عناصر بسیار زیاد در سایت

عناصر بسیار زیاد در سایت

برخی از سایت ها این اشتباه را مرتکب می شوند که هر اینچ را با چیزی پر می کنند، خواه متن فراوان باشد یا دیوارهای عکس. ازدیاد بیش از حد یکی از رایج ترین اشتباهات بد طراحی وب سایت است که باعث می شود کاربران به نتایج جستجو برگردند.

اگر عناصر زیادی در سایت خود داشته باشید، کاربران را قبل از اینکه بتوانند درباره کسب و کار شما بیاموزند، از صفحه خارج می کنید.

نحوه رفع وجود عناصر زیاد در سایت

تعداد عناصر را کم کنید

بهترین طراحی وب مینیمالیستی است. مقداری زمان صرف کنید تا تعداد عناصر موجود در سایت خود را فقط به مقدار لازم کاهش دهید.

سایت خود را سازماندهی کنید

ممکن است لازم باشد سایت خود را مجددا سازماندهی کنید تا به شما کمک کند. اولویت بندی کنید که کدام عناصر در سایت شما ضروری هستند. یک سایت نامرتب می تواند به راحتی با عناصر بسیار زیادی مسدود شود.

از فضای خالی یا سفید استفاده کنید

فضای سفید به سایت ها کمک می کند کامل تر به نظر برسند و مرور سایت شما را برای افراد آسان تر کند. همچنین به مخاطبان امکان می دهد تجربه مرور بهتری داشته باشید و اطلاعات را راحت تر بخوانند. همینطور فضای خالی و سفید شما را از استفاده بیش از حد عناصر در سایت خود باز می دارد و می توانید ببینید که چگونه فضای سفید سایت را یکدست می کند، درست مانند Verk.

6-دکمه های کم رنگ فراخوان به عمل (CTA)

دکمه های کم رنگ فراخوان به عمل (CTA)

فراخوان برای اقدام (CTA) روشی است که افراد را وادار به عمل می کنید. چه بخواهید آنها در خبرنامه شما ثبت نام کنند، صفحه فیس بوک شما را دنبال کنند یا برای تعیین قرار ملاقات با شما تماس بگیرند، باید CTAهای گیرا تری داشته باشید.

برخی از اشتباهات رایج در CTA عبارتند از:

  • از آنها در وب سایت خود استفاده نمی کنید
  • عدم استفاده از CTA های قابل اجرا
  • CTA های شما را وسوسه نمی کند
  • از رنگی استفاده نمی کنید که باعث می شود دکمه های CTA شما صدا کند
  • نشان نمی دهد که یک CTA قابل کلیک است

کاربران باید در مورد کاری که کسب و کار شما انجام می دهد. روشن باشند و ساده ترین ابزار ممکن را برای تبدیل با استفاده از دکمه های CTA خود داشته باشند.

چگونه یک CTA ضعیف را برطرف کنیم

از CTAهای فریبنده استفاده کنید

CTAهای جذاب قابل اجرا هستند. آنها دقیقاً به مخاطب شما می گویند که شما می خواهید چه کاری انجام دهند. آنها همچنین نکاتی را در مورد مزایایی که مخاطبان شما می توانند با عمل کردن بر اساس آنها به دست آورند، ارائه می دهند.

با CTA های خود توجه را به خود جلب کنید

CTA های شما باید چشم را جلب کنند. این بدان معناست که آنها باید از بقیه مطالب شما متمایز باشند. مشابه موارد منوی مسیریابی، CTA های خود را با اضافه کردن رنگ های متضاد و انیمیشن های شناور از صفحه خارج کنید. Feals یک مثال عالی از این است، جایی که آنها از یک دکمه صورتی تیره استفاده می کنند تا از طراحی صورتی روشن خود متمایز شوند.

CTA های خود را آزمایش کنید

برنامه ریزی کنید و CTA های خود را آزمایش کنید تا ببینید. چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. چندین نسخه از CTA های خود بسازید و آن ها را به گروه های مختلفی که از مخاطبان خود استخراج می کنید. را نشان دهید و آنچه را که آنها عملی و جذاب می دانند را پیدا کنید.

7-فونت های سخت برای خواندن

دکمه های کم رنگ فراخوان به عمل (CTA)

اگر به دنبال یک نمونه طراحی وب سایت بد برای جلوگیری از آن هستید، فونت های خوانا یکی از آنهاست. انتخاب فونت سایت شما به اندازه انتخاب طرح رنگ شما مهم است. اگر فونت مناسب را انتخاب نکنید، مخاطبان شما نمی توانند اطلاعات شما را بخوانند.

چهار اشتباه اصلی در طراحی سایت وجود دارد که مشاغل در مورد فونت ها مرتکب می شوند:

خیلی کوچک/بزرگ

اگر اندازه فونت شما خیلی کوچک یا بزرگ است، مخاطبان شما نمی توانند محتوای سایت شما را بخوانند.

خواندن خیلی مشکل است

به فونت های تزئینی فکر کنید. آنها ممکن است زیبا به نظر برسند، اما داشتن آن فونت سبک برای کل صفحه متن، بسیار زیاد و خواندن آن دشوار است. اطمینان حاصل کنید فونت هایی را انتخاب می کنید واضح هستند و برای مخاطبان شما راحت خوانده می شوند.

خیلی زیاد

هر کاری که انجام می دهید، از سه فونت بیشتر استفاده نکنید. زیرا اگر از فونت های زیادی استفاده کنید، سایت شما نامرتب به نظر می رسد و طراحی منسجمی ندارد.

تضاد رنگ

رنگ فونت شما نیز مهم است. برخی از رنگ ها معمولاً به سختی خوانده می شوند، به خصوص رنگ های بسیار اشباع شده و زمانی که با یک فونت کوچک جفت می شوند. لذا رنگ های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید خواندن آنها در پس زمینه شما دشوار نیست. همچنین در بیشتر موارد، رنگ مشکی عالی عمل می کند.

چگونه فونت های مشکل خوان را رفع کنیم

از اندازه مناسب استفاده کنید

حداقل فونت متن بدنه خود را بالای 16 امتیاز نگه دارید. هر کوچکتر باشد برای خواندن روی صفحه خیلی کوچک خواهد بود. عناوین شما می توانند چند نقطه بزرگتر باشند. در حقیقت اندازه عنوان شما باید به اندازه ای بزرگ باشد که برجسته باشد.

از فونت های Sans Serif برای متن اصلی استفاده کنید

فونت متن بدنه شما نیز باید یک فونت سازگار با وب باشد. برای خوانایی متن بدنه خود، از فونت Sans Serif استفاده کنید که بهترین ها را در دستگاه ها و اندازه ها ترجمه می کند.

8-صفحات متن وب سایت

یکی از بدترین اشتباهات طراحی وب سایت با اضافه کردن صفحات متنی به صفحه خود انجام می شود. کاربران اطلاعات می خواهند، اما صفحات متن ترسناک و طاقت فرسا هستند.

کاربران اینترنت دوست دارند متن به راحتی قابل اسکن باشد، بنابراین اگر با صفحات بزرگی از متن در صفحه شما روبرو شوند، آنها را از سایت خود منصرف خواهید کرد.

برای اینکه کاربران بتوانند محتوای شما را بخوانند، باید قابل اسکن باشد.

چگونه صفحات متن را درست کنیم

از سرفصل ها استفاده کنید

برای بهبود تجربه کاربری و خزیدن سایت خود، عناوین مرتبط را در متن خود قرار دهید.

متن خود را تفکیک کنید

با تفکیک متن خود، متن خود را بیشتر قابل اسکن کنید. برخی از راه های انجام این کار عبارتند از سرفصل ها، عناوین اصلی و فهرست های شماره داراست. با این حال، بهترین راه، استفاده کامل از فضای سفید از طریق کوتاه نگه داشتن پاراگراف های خود، حداکثر در حد سه جمله یا بیشتر است.

عناصر بصری را اضافه کنید

گنجاندن تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک ها در متن خود یکی دیگر از راه های خوب برای جبران بصری از متن و افزایش میزان درگیری مخاطبان است.

9-طراحی سایت ناقص

طراحی سایت ناقص

طراحی ناقص وب سایت شما را غیر قابل اعتماد می کند. و باعث می شود افراد از صفحه شما خارج شوند.

آنها می توانند طرح شما را شکسته و تکه تکه شده ببینند، به خصوص اگر متن به خوبی در اطراف تصاویر پیچیده شده باشد، یا اگر سایت شما نامرتب به نظر می رسد، یا حتی اگر لینک ها کار نکنند. در اینصورت بدون طراحی سایت، کاربران از صفحه شما خارج می شوند.

چگونه طراحی ناقص وب سایت را برطرف کنیم

لینک های مسیریابی خود را به صفحه درست تأیید کنید: بررسی کنید که پیمایش شما به صفحاتی که قرار است لینک داشته باشد، لینک خورده باشد و لینکهای خرابی را که ممکن است در سایت خود داشته باشید را برطرف کرده باشید.

اطمینان حاصل کنید که همه صفحات شما دارای طراحی ثابتی هستند

طراحی صفحات در سایت شما باید مقداری انسجام داشته باشد. بدون انسجام، صفحات شما به نظر نمی رسد که متعلق به آنها هستند. طراحی منسجم همچنین باعث می شود که صفحات شما به طور کلی کامل تر به نظر برسند.

از فضای سفید و خالی به طور هدفمند استفاده کنید

قبلاً کمی در این مورد صحبت کردیم، اما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت فضای سفید تأکید کنیم. فضای سفید یک عنصر طراحی است. باید همان میزان توجهی را که عناصر موجود در صفحه شما انجام می دهند، را دریافت کند.

هنگامی که فضای سفید با هدف قرار داده می شود، به راحتی کل طراحی وب شما را شکل می دهد و آن را کامل می کند.

بررسی کنید که همه عناصر کار می کنند و در جای خود هستند

پس از انتشار حتما صفحات خود را بررسی کنید. اغلب عناصر موجود در صفحه شما آنطور که مد نظر شماست به نظر نمی رسند و ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند. کمی وقت بگذارید تا بررسی کنید که تصاویر شما به درستی ظاهر می شوند و متن شما به خوبی سازماندهی شده است.

10-سایت ناامن

با افزایش نگرانی ها در مورد امنیت اطلاعات شخصی، وب سایت شما باید امن باشد. اگر وب سایت شما ایمن نباشد، مردم در مرور صفحات شما احساس راحتی نخواهند کرد و به نتایج جستجو باز خواهند گشت.

وب سایت های امن به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک مهم هستند. مردم کمتر از یک سایت ناامن خرید می کنند زیرا از قرار دادن اطلاعات کارت اعتباری خود احساس امنیت نمی کنند.

اما اگر اطلاعاتی را می خواهید، حتی فقط نام بازدیدکننده و ایمیل، سایت شما باید امن باشد تا اطمینان حاصل شود که مردم آن اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.

چگونه یک سایت ناامن را درست کنیم

سایت خود را ایمن کنید: اصلی ترین کاری که باید برای ایمن سازی وب سایت خود انجام دهید، دریافت گواهی لایه سوکت های امن SSL است که اطلاعات سایت شما را رمزگذاری می کند و به جای HTTP، HTTPs ها را جلوی نام دامنه شما اضافه می کند.

اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای ایمن سازی وب سایت خود برای مخاطبان خود انجام دهید.

11-طراحی وب و محتوای قدیمی

برخی از وب سایت ها با داشتن طراحی و محتوای قدیمی در سایت خود اشتباه طراحی وب سایت را اشتباه می کنند. طراحی قدیمی می تواند باعث شود که سایت شما کمتر قابل اعتماد به نظر برسد و به مخاطبان شما بگوید. که به اندازه کافی به سایت خود اهمیت نمی دهید تا با آخرین ترند طراحی همراه باشید. اگر طراحی شما قدیمی باشد، مردم فکر می کنند محتوای شما نیز قدیمی است.

محتوای قدیمی همچنین می تواند اعتبار سایت شما را کاهش دهد. زیرا بازدیدکنندگان احساس می کنند به دلیل قدیمی بودن اطلاعات ارائه شده دیگر نمی توانند به آن اعتماد کنند.

وقتی بازدیدکنندگان می بینند که محتوای شما چقدر قدیمی است، می توانند به دنبال اطلاعات به روزتر بگردند.

چگونه یک وب سایت قدیمی را درست کنیم

طراحی سایت خود را به روز کنید

برای تحقیق در مورد ترندهای اخیر طراحی زمان بگذارید. همچنین می توانید برندهای معروف را بررسی کنید و ببینید که در سایت هایشان چه می کنند.

محتوای قدیمی خود را به روز کنید

هر چند وقت یک بار، محتوای خود را مرور کنید و آن را به روز کنید تا با اطلاعات فعلی صنعت شما مطابقت داشته باشد. فراموش نکنید که یادداشتی را با محتوای خود اضافه کنید که بگوید به روز شده است. بازدیدکنندگان از شفافیت شما قدردانی خواهند کرد.

از محتوای همیشه سبز استفاده کنید

محتوای همیشه سبز محتوایی است که در طول زمان تغییر چندانی نمی کند و همچنان به مخاطبان و صنعت شما مرتبط می ماند. بدون نیاز به بهینه سازی به اندازه سایر محتوای شما، به شما سرنخ می آورد. با پیدا کردن موضوعاتی که بر ترندها تکیه ندارند و به سوالات رایج مخاطبان شما پاسخ می دهند، محتوای همیشه سبز ایجاد کنید.

به یک طراح وب سایت نیاز دارید؟

بیا با آن روبرو شویم. اگر عناصر طراحی وب سایت بدی در سایت خود دارید، وقت آن است که وب سایت خود را تغییر دهید.

یک وب سایت بد به سادگی تجارت بدی است و می تواند مانع از کسب درآمد آنلاین شما شود.

شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب می تواند در این مورد کمک کند آرماناوب به شما کمک کند تا وب سایت قدیمی خود را به روز کنید یا یک سایت جدید طراحی کنید، آرماناوب دارای افراد مناسب و تخصص مناسب برای دمیدن زندگی جدید به وب سایت شما است.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید تا با یک متخصص طراحی وب سایت در مورد اینکه چگونه آرماناوب می تواند به شما در بازسازی وب سایت شما کمک کند صحبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ما از اینترنت برای همه چیز استفاده می کنیم. از خرید و پرداخت قبوض گرفته تا حفظ ارتباط با عزیزان. با وجود اطلاعات شخصی زیاد، امنیت وب سایت ضروری است.ما نشانه هایی را که نشان می دهند طراحی وب سایت امن است حال چه متعلق به شما باشد یا متعلق به شخص دیگر، و همچنین چگونگی امنیت سایت در بهترین حالت را نیز، پوشش خواهیم داد.

چرا امنیت وب سایت مهم است؟

حتی نگرانی های امنیتی جزئی نیز می تواند باعث ایجاد مشکلات بزرگ شود. حفظ امنیت وب سایت شما به محافظت از موارد زیر کمک می کند:

منابع دیجیتال

بدافزارها می توانند به هکرها اجازه دسترسی به سایت شما را بدهند. و به آنها اجازه دهند از وب سایت شما برای میزبانی از ویروس هایی استفاده کنند که می توانند. داده های حساس را بدزدند، سایت شما را خراب کنند. یا دستگاه های بازدیدکنندگان را آلوده کنند.

برخی از هکرها از بدافزار برای رمزنگاری مخرب استفاده می کنند. طرحی برای استخراج ارز دیجیتال با استفاده از منابع دیگران. بدافزار Cryptomining ممکن است قدرت محاسباتی دستگاه شما را کاهش دهد یا از وب سایت شما به عنوان یک مرکز برای آلوده کردن دیگران استفاده کند.

اعتبار وب سایت

اگر سایت شما دچار نقض امنیتی شود، حتی اگر مشکل را حل کنید، ممکن است اعتماد مشتریان خود را از دست بدهید. اطمینان از ایمن بودن وب سایت شما به حفظ اعتبار برند شما کمک می کند.

رتبه بندی گوگل

HTTPS از سال 2014 یک فاکتور رتبه بندی گوگل بوده است. گوگل همچنین آن را بخشی از تجربه کاربری کلی سایت در نظر می گیرد و به آن اعتبار بیشتری در الگوریتم می دهد.

چگونه می توانم بفهمم که یک وب سایت امن است؟

همانطور که شما در سایت های مختلف آنلاین حرکت می کنید. لازم است که بدانید چگونه وب سایت هایی را که امن هستند. و کدام امن نیستند را شناسایی کنید. خوشبختانه، می توانید از چند سیگنال سریع و آسان برای بررسی امنیت استفاده کنید.

به عنوان مثال ، یک وب سایت به احتمال زیاد امن تر است اگر:

  • URL با HTTPS شروع می شود
  • URL به درستی نوشته شده است
  • سایت شامل اطلاعات تماس می باشد
  • می توانید نظرات مشتریان را به صورت آنلاین پیدا کنید

بیایید بررسی کنیم:

URL با HTTPS شروع می شود

URL با HTTPS شروع می شود

S ""  در HTTPS مخفف " امن " است و به این معنی است که وب سایت از یک لینک سرور رمزگذاری شده استفاده می کند.

همچنین باید یک نماد قفل کوچک در سمت چپ URL مشاهده کنید. یک اتصال رمزگذاری شده، داده های شما را در برابر عوامل مخرب حفظ می کند.

URL به درستی نوشته شده است

کلاهبرداران گاهی اوقات نسخه های جعلی از وب سایت های واقعی را ایجاد می کنند، به این امید که کاربران را فریب دهند تا اعتبار ورود یا اطلاعات پرداخت را وارد کنند. املا را دوبار بررسی کنید و تأیید کنید که با سایتی که قصد دسترسی به آن را دارید مطابقت دارد.

وب سایت شامل اطلاعات تماس است

وب سایت های واقعی متصل به مشاغل معتبر معمولاً دارای صفحه تماس با ما هستند. که راهی برای دسترسی مشتریان به آنها فراهم می کند.

شماره تلفن و آدرس فیزیکی بهترین هستند. زیرا تأیید آنها آسان تر است. با این حال، یک آدرس ایمیل همچنین به شما اطلاع می دهد. که شرکت می خواهد مشتریان بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

می توانید نظرات مشتریان را به صورت آنلاین پیدا کنید

جستجوی گوگل به شما امکان می دهد تا ببینید افراد دیگر در مورد شرکت یا وب سایت چه می گویند. به سرعت متوجه خواهید شد که آیا شخص دیگری قبلاً آن را به عنوان یک خطر یا کلاهبرداری احتمالی در Google Reviews علامت گذاری کرده است.

آیا وب سایت شما امن است؟

تاکتیک های بالا می توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید سایتی که از آن بازدید می کنید ایمن است یا خیر، اما برای تعیین اینکه آیا وب سایت شما ایمن است یا خیر، به مجموعه ای متفاوت از ابزارها نیاز دارید. هنگامی که نیاز به تأیید امنیت سایت خود دارید از نکات زیر استفاده کنید:

  • از گوگل استفاده کنید
  • مراقب هشدارها باشید
  • یک بررسی امنیتی را اجرا کنید

بیایید در مورد هر تاکتیک بحث کنیم:

1-از گوگل استفاده کنید

از گوگل استفاده کنید

گوگل چند گزینه آسان برای بررسی امنیت سایت شما ارائه می دهد. اگر عجله دارید، ابزار Safe Browsing Google به شما امکان می دهد. وضعیت امنیتی فعلی سایت خود را در چند ثانیه بررسی کنید. فقط به صفحه وضعیت سایت گزارش شفافیت Google بروید و URL خود را در قسمت «بررسی وضعیت سایت» وارد کنید.

اگر کمی زمان بیشتری دارید، "site:yourdomain.com"  را در نوار جستجوی گوگل وارد کنید. در حالی که این گزینه کمی بیشتر طول می کشد، یک نمای کلی کمی دقیق تر به شما ارائه می دهد.

هنگامی که نتایج ظاهر شدند، آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آنها به صفحاتی در سایت شما منتهی می شوند. در چند نتیجه اول حتماً به دنبال هشدار "این سایت ممکن است هک شود" باشید.

2-مراقب هشدارها باشید

البته، شما به طور فعال امنیت سایت خود را هر دقیقه از روز بررسی نمی کنید. اعلان ها از منابع خارجی می توانند به شما در مورد مشکلات احتمالی زمانی که مشغول کارهای دیگر هستید هشدار دهند.

شما باید مراقب هشدارهای منابع مختلف باشید، از جمله موارد زیر:

  • هاست سرور شما
  • کنسول جستجوی گوگل
  • نرم افزار اسکنر بدافزار سایت شما
  • مرورگر شما
  • کاربران سایت

3-یک بررسی امنیتی را اجرا کنید

وقتی می خواهید نگاه دقیق تری به امنیت سایت خود داشته باشید، چند گزینه دارید. دسترسی به گزارش "مشکلات امنیتی" خود از طریق سرچ کنسول Google شما یک نمای کلی رایگان در اختیار شما قرار می دهد. شما بررسی گوگل را در مورد چندین مشکل امنیتی بالقوه ، از جمله آلودگی های بدافزار و تلاش های فیشینگ خواهید دید.

اگر می خواهید از داشتن یک متخصص حرفه ای سایت خود را راحت کنید، نظارت امنیتی وب سایت را در نظر بگیرید. تجزیه و تحلیل امنیتی سایت، سایت شما را برای خطرات و آسیب پذیری هایی مانند بدافزارها، ویروس ها و لینک های مضر اسکن می کند.

چگونه وب سایت خود را ایمن نگه داریم

هنگامی که وب سایت خود را ایمن کردید، باید مطمئن باشید که امن می ماند. با این نکات برای حفظ امنیت وب سایت، از سایت خود محافظت کنید:

از یک میزبان امن استفاده کنید

اکثر ارائه دهندگان مطرح و معتبر دارای ویژگی های امنیتی داخلی مانند فایروال برنامه های وب هستند که سایت های میزبانی شده آنها را ایمن نگه می دارد.

حملات انکار سرویس ddos یکی دیگر از تهدیدات امنیتی بزرگ است ، بنابراین بسیار مهم است که به دنبال میزبان هایی با حفاظت قوی ddos باشید.

یک سیستم مدیریت محتوای خوب (CMS) علاوه بر کمک به ساخت سایت و مدیریت محتوای خود، به محافظت از سایت شما کمک می کند. CMS شما باید مرتباً با محافظت های به روز در برابر حملات سایبری فعلی به روز شود. به دنبال یک CMS با رابط کاربر پسند باشید تا نصب و نظارت بر تغییرات جدید را آسان تر کنید.

از پروتکل HTTPS استفاده کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، HTTPS یک پروتکل امن است که از پیوند رمزگذاری شده بین وب سایت و سرور استفاده می کند. یک HTTPS هر داده حساسی را که سایت شما جمع آوری می کند، مانند اطلاعات شخصی یا شماره کارت اعتباری، رمزگذاری می کند و آن را در برابر هکرها ایمن نگه می دارد.

رمزهای عبور خود را مدیریت کنید

گذرواژه های بازیافتی یا قابل حدس زدن آسان می توانند مانند کلیدی در زیر تشک برای مهاجمان سایبری باشند. کارشناسان امنیت سایبری استفاده از احراز هویت دو مرحله ای به همراه رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد را توصیه می کنند. اگر مشکوک به نقض امنیتی هستید، باید بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهید.

ابزارهای امنیتی وب سایت خود را فعال نگه دارید

ابزارهای تست امنیت وب سایت مانند اسکنرهای ویروس و نرم افزارهای ضد بدافزار را نصب کنید. اگر میزبان وب شما محافظت DDoS یا فایروال برنامه وب (WAF پرا ارائه نمی دهد، برنامه هایی که آنها را ارائه می دهند ارزش سرمایه گذاری را دارند. به خاطر داشته باشید که هر گونه خدمات اشتراک پولی را به موقع تمدید کنید تا از نقص در پوششی که می تواند سایت شما را آسیب پذیر کند جلوگیری کنید.

امنیت خود را به طور منظم آزمایش کنید

تنظیم یک برنامه منظم برای آزمایش اقدامات امنیتی به شما امکان می دهد هر گونه آسیب پذیری را در اسرع وقت پیدا کرده و برطرف کنید. هر بخش از وب سایت خود را به طور مرتب به عنوان یک بازدیدکننده مرور کنید تا به دنبال اشکالات، پیام های خطا یا تغییر مسیرهای مشکوک باشید. برای بررسی مسائلی که ممکن است متوجه آن نشده باشید، حسابرسی های امنیتی منظم را در نظر بگیرید.

امنیت وب سایت خود را با شرکت برنامه نویسی آرماناوب افزایش دهید

از بدافزار گرفته تا گذرواژه های ناامن و ابزارهای امنیتی از کار افتاده، وب سایت شما ممکن است دارای نقاط ضعفی باشد که آن را در برابر حملات سایبری آسیب پذیر می کند. برای محافظت از اطلاعات مشتریان و شهرت خود، حفظ امنیت وب سایت خود تا حد امکان بسیار مهم است. خوشبختانه آرماناوب می تواند کمک کند.

هنگامی که شما درخواست یک گزارش سئوی رایگان می کنید، یک بررسی امنیتی وب سایت رایگان برای سایت خود دریافت خواهید کرد. گزارش شما شاخص های اعتماد، حریم خصوصی ایمیل و گواهی لایه سوکت های امن (SSL) سایت شما را ارزیابی می کند. اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عمیق تر هستید، یک اسکن امنیتی کامل وب سایت و نظارت را در نظر بگیرید.

ما همچنین خدمات امنیت و نگهداری وب سایت، از جمله اسکن های امنیتی و پشتیبانی روزانه، به علاوه کمک به بازیابی وب سایت شما در صورتی که هکرها آن را نقض کنند، ارائه می کنیم. با یک شرکت حرفه ای تعمیر و نگهداری وب سایت که امنیت شما را مدیریت می کند، می توانید راحت تر نفس بکشید.

اگر می خواهید شروع کنید، با کارشناسان شرکت طراحی وب سایت آرماناوب تماس بگیرید تا امروز با یک راهبردشناس صحبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

اما آیا می دانستید که اگر تصاویر خود را برای سئو بهینه نکنید، فرصتی را از دست می دهید؟

با SEO برای تصاویر، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید. تا سایت و محتوای شما را بیشتر درک کنند. به علاوه ، شما می توانید در نتایج جستجوی تصویر بیشتر قرار بگیرید، که برای ایجاد علاقه به محصولات و خدمات شما بسیار ارزشمند است.

اگر می خواهید بدانید چرا بهینه سازی تصویر SEO اهمیت دارد و چگونه تصاویر را برای سئوی سایت بهینه کنید، به خواندن ادامه دهید.

چرا سئو برای تصاویر مهم است؟

چرا سئو برای تصاویر مهم است؟

فرآیندی که موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل و رتبه بندی محتوای وب استفاده می کنند، فرآیند پیچیده ای است. در واقع سئو حرفه ای خوب تضمین می کند که مخاطبان شما می توانند به سرعت شما را آنلاین پیدا کنند. همچنین یکی از بهترین راه ها برای کسب رتبه برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوSERP  است.

اگر شما هم مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار هستید، ممکن است فکر کنید که سئوی سایت فقط تگ های عنوان، هدرها و محتوای بدنه را اعمال می کند. در حالی که اینها برخی از حیاتی ترین مکان ها برای انجام سئو حرفه ای هستند، ولی آنها تنها نیستند.

موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را به همان روشی که مردم می توانند پردازش کنند، از اینرو سئوی تصاویر تنها راه برای اطمینان از درک آن ها است.

اگرچه فرآیند بهینه سازی تصویر سئو به دانش کمی نیاز دارد، اما آماده کردن تصاویر خود برای موتورهای جستجو نسبتاً ساده است. در حقیقت سئوی تصویر گام دیگری در جهت بهبود موقعیت شما در نتایج موتورهای جستجو و در نتیجه جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت شماست.

10 مورد برای بهینه سازی تصاویر سئو

با این ده نکته برای بهینه سازی تصاویر سئو، نحوه بهینه سازی تصاویر برای سئو را بیاموزید:

1-کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خود را بشناسید

کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خود را بشناسید

حتماً تحقیقات خود را انجام دهید، همانطور که برای بهینه سازی بقیه وب سایت خود انجام می دهید. شما احتمالاً عبارات جستجوی کلیدی را که مردم برای پیدا کردن شما آنلاین استفاده می کنند، می دانید. اگر با کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید آشنا هستید، عالی است. زیرا شما از قبل می دانید که چه کلمات کلیدی را در هنگام سئوی سایت برای تصاویر خود بگنجانید.

اگر در مورد کلمات کلیدی خود مطمئن نیستید، وقت آن است که کمی تحقیق کنید. از برنامه ریز کلمات کلیدی Google یا ابزار تحقیق کلمات کلیدی دیگر برای کشف آنچه که افراد در جستجوی آن هستند که به کسب و کار شما مربوط می شود، استفاده کنید. زیرا پس از اینکه با بهترین کلمات کلیدی مسلح شدید، آماده هستید تا کار استفاده مناسب از SEO برای تصاویر را آغاز کنید.

2-بهترین روش ها را برای نام گذاری تصاویر برای سئو

ما می دانیم که وسوسه انگیز است که راه آسان را انتخاب کنیم. و تصاویر را با عنوان استانداردی که دوربین به آن ها می دهد یا چیزی ساده مانند «image2.jpg»  علامتگذاری کنیم. اما از آنجا که خزنده های جستجو در واقع نام فایل های تصویر را تجزیه و تحلیل می کنند، این ایده آل نیست. این بدان معنی است که نام فایل های تصویری شما باید محتوای آنها را به دقت توصیف کند.

اگر کلمه کلیدی خاصی با تصویر مرتبط است، آن را در نام فایل قرار دهید. همانطور که گفته شد، فقط از کلمات کلیدی تصادفی به امید بهبود رتبه خود برای سئوی تصویر استفاده نکنید. حتی اگر یک موتور جستجو نتواند فوراً تشخیص دهد که توضیحات نامربوط است، تزریق کلمات کلیدی هرگز ایده خوبی نیست.

3-گنجاندن تصاویر در نقشه سایت

گنجاندن تصاویر در نقشه سایت

از آنجایی که موتورهای جستجو نمی توانند اطلاعاتی را از تصاویر به دست آورند، باید تا حد امکان سرنخ های زیادی در مورد محتوای آنها ارائه دهید. گوگل ایجاد نقشه سایت تصویری را به عنوان بهترین روش برای انتشار تصاویر توصیه می کند.

این بدان معنی است که شما باید دستورالعمل های آن را برای انتشار تصاویر آنلاین دنبال کنید. اگر این کار را نکنید، تصاویر شما به خوبی در موتورهای جستجو کار نمی کنند.

4-بهینه سازی برچسب های alt تصویر

بهینه سازی برچسب های alt تصویر

موتورهای جستجو نمی توانند مانند مغز انسان تصاویر را پردازش کنند. در عوض، آنها برای تعیین اینکه چه چیزی به تصویر کشیده می شود، به تگ های alt تکیه می کنند. در حقیقت، همه تصاویر موجود در سایت شما باید دارای تگ های جایگزین منحصربه فرد برای توصیف آن ها باشند و بسیاری از آن ها باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط باشند.

آنها همچنین به کاربرانی که نمی توانند تصاویر شما را ببینند کمک می کنند. تا صفحات شما را بهتر درک کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید تگ های alt را به هر تصویر در وب سایت خود به عنوان بخشی از بهینه سازی تصویر SEO خود اضافه کنید. همچنین اگر تصاویر زیادی داشته باشید و برچسب های alt را هنگام آپلود اولیه ایجاد نکرده باشید ، می تواند تا حدودی خسته کننده باشد ، اما SEO ارزش تلاش را دارد.

امیدوارم همه مرورگرها بتوانند تصاویر شما را نمایش دهند.

اگر همه چیز به درستی کار می کند ، یک برچسب alt چیزی است که زمانی که کاربران ماوس خود را روی یک تصویر قرار می دهند ، نمایش داده می شود. اما اگر به دلایلی یک مرورگر نمی تواند تصویر شما را نمایش دهد، تگ alt متنی است که در جای خود نمایش داده می شود.

هنگام نوشتن تگ های alt، سعی کنید تا حد امکان تصاویر خود را به طور دقیق در چند کلمه توصیف کنید. و اگر تصویر مربوط به کلمات کلیدی صفحه ای است که در آن قرار دارد، حتماً آن ها را نیز وارد کنید.

همانطور که گفته شد، شما هرگز نباید از تگ های alt به عنوان راهی برای "چیزهای کلیدواژه" صفحات خود استفاده کنید. زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل با catch on  یا پی بردن در نهایت ، در دراز مدت فقط به سئو سایت شما آسیب می رساند.

5-تگ های عنوان را بگنجانید

تگ های عنوان را بگنجانید

علاوه بر تگ های alt، باید تگ های عنوان را نیز به عنوان بخشی از بهینه سازی تصاویر خود برای سئوی تصاویر در نظر بگیرید. بسیاری از صاحبان سایت بین این دو عنصر گیج می شوند، اما بر خلاف تگ های alt، تگ های عنوان جای تصاویری را نمی گیرند که قابل نمایش نیستند. در عوض ، وقتی کاربران ماوس خود را روی یک تصویر حرکت می دهند ، ظاهر می شوند.

به همین دلیل ، برچسب های عنوان شما لزوما نیازی به سنگین بودن کلمات کلیدی ندارند. در واقع ، حتی می توانید از آنها برای صحبت مستقیم با کاربران استفاده کنید. آنها را مانند شرح عکس بنویسید یا از آنها برای اضافه کردن توضیحات بیشتر استفاده کنید.

6-محتوای بدنه سایت را بنویسید

در حالی که تگ های alt مطمئناً مهم هستند، اطلاعات نسبتاً محدودی در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهند. به همین دلیل، باید محتوای بدنی را در صفحات خود بنویسید تا زمینه را برای آنها فراهم کنید.

بسیاری از صاحبان سایت های پرتصویر از ایده صرف زمان برای نوشتن کپی خوششان نمی آید در حالی که این نقطه قوت آنها نیست. با این حال، بسیاری از عکاسان (و سایر حرفه ای ها) با اضافه کردن وبلاگ به سایت های خود این مشکل را حل می کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید شما به تازگی از یک عروسی عکس گرفته اید. به جای اینکه همه عکس ها را به سادگی در سایت خود آپلود کنید، آن ها را در یک پست وبلاگ مفصل بگنجانید. زیرا این به شما این شانس را می دهد که از کلمات کلیدی خود به طور طبیعی استفاده کنید و همچنین از طرفی یک بعد جالب و شخصی به سایت شما اضافه می کند.

مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که تصاویر و متن شما ارتباط نزدیکی با هم دارند. اگر سایت شما از عکس های طراحی داخلی تشکیل شده باشد، اگر شما یک دسته از کپی ها را ، مثلا ، در مورد سرگرمی اسکی آبی خود می نویسید ، شما فقط دارید موتورهای جستجو را گیج می کنید و وقت خود را تلف می کنید.

7-متن خود را با تصاویر پنهان نکنید

مخفی کردن هر متنی به عنوان یک تاکتیک سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شود و با جریمه هایی همراه خواهد بود. ممکن است بخواهید از یک تصویر به جای عنوان صفحه اول استفاده کنید که به عنوان 1H شما نیز شناخته می شود، اما این کار را با پوشاندن متن سرصفحه خود انجام ندهید. زیرا نتیجه گیری بی تقصیراست، اما باید از آن اجتناب کرد.

اگر واقعاً می خواهید از یک تصویر به جای متن به عنوان هدر خود استفاده کنید، حتماً تصویر را به طور مناسب علامت گذاری کنید تا از مزایای سئوی تصاویر بهینه شده بهره ببرید.

8-فرمت های مختلف تصویر را در نظر بگیرید

ممکن است فکر کنید در مورد تصاویر، انواع فایل ها قابل تعویض هستند. چه کسی اهمیت می دهد که یک عکس JPEG، PNG یا GIF باشد؟ در واقع، بازدیدکنندگان این کار را خواهند کرد. اگر تعداد زیادی عکس دارید، برای اطمینان از سرعت سایت، برخی از آنها باید فشرده شوند. این گاهی اوقات به معنی تغییر به نوع فایل کوچکتر است.

در بیشتر موارد، فایل های JPEG بدون افت کیفیت، کمترین فضا را اشغال می کنند. اگر نمی توانید تصاویر را به JPEG تبدیل کنید، PNG جایگزین نسبتا کوچک دیگری برای سئوی تصاویر است.

9-فشرده سازی تصاویر

رتبه بندی موتورهای جستجو بر اساس عوامل زیادی از جمله زمان بارگذاری صفحه است. هرچه حجم فایل های تصویری در یک صفحه بیشتر باشد، بارگذاری آن بیشتر طول می کشد. اگر صفحات شما زمان زیادی می برد، رتبه شما ممکن است به تنهایی از آن رنج ببرد. و اگر آنقدر طول بکشد که کاربران ناامید شوند و حتی قبل اینکه محتوای شما را ببینند آن را ترک کنند، رتبه شما ممکن است آسیب بیشتری ببیند.

تصاویر به وب سایت شما جذابیت زیبایی می بخشند، اما از تصاویر تزئینی عاقلانه استفاده کنید. زیرا بسیاری از آنها ، یا عناصر تزئینی که بیش از حد بزرگ هستند ، می توانند زمان بارگذاری شما را کند کنند. این می تواند منجر به تبدیل های کمتری شود یا به رتبه بندی صفحه شما ضربه بزند.

برای اطمینان از زمان بارگذاری کوتاه تر در هر صفحه، اندازه فایل ها را کوچک تر نگه دارید. هیچ قانون سختی برای اندازه فایل وجود ندارد، اگرچه هر چیزی بزرگتر از چند صد کیلوبایت احتمالاً به سرعت سایت آسیب می رساند.

سعی کنید تصاویر را تا حد امکان شفاف نگه دارید تا کیفیت را حفظ کنید. در واقع اندازه فایل را آنقدر کاهش ندهید که کیفیت پایین بیاید، و همچنین نوع فایل را به چیزی تغییر ندهید که باعث ایجاد تفاوت شدید در ظاهر شود.

JPG ها به طور کلی گزینه ای امن هستند. زیرا بالاترین کیفیت را در کوچکترین اندازه فایل ارائه می دهند، اما انواع فایل های دیگر نیز کار می کنند. گزینه های خود را آزمایش کنید و ببینید کدام نوع کیفیت مورد نظر شما را با کمترین اندازه و زمان بارگذاری ارائه می دهد.

10-عکس های خود را به اشتراک بگذارید

همانند صفحات پر از محتوای نوشته شده ، رتبه بندی دسترسی تصویر سنگین تحت تأثیر لینک ها قرار می گیرد. هر چه سایت شما لینک های بیشتری از سایت های معتبر داشته باشد، شانس شما برای کسب رتبه خوب بیشتر است. به همین دلیل، به نفع شماست که تا حد امکان افراد بیشتری محتوای شما را ببینند (و در صورت امکان به آن لینک دهند).

اینجاست که داشتن تعداد زیادی محتوای بصری اصلی به نفع شماست. تصاویر برای بینندگان بسیار جذاب تر از تکه های متن طولانی هستند، به این معنی که بسیار قابل اشتراک هستند. تصاویر خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، لینک هایی را در خبرنامه ها و سایر مکاتبات ایمیلی وارد کنید، و فالوورها و دوستان خود را به انجام همین کار تشویق کنید.

همچنین می توانید با افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در وب سایت و وبلاگ خود، بازدیدکنندگان سایت را تشویق کنید تا محتوای خود را به اشتراک بگذارند.

بهینه سازی تصاویر خود را برای سئوی تصاویر شروع کنید

همانطور که محتوای خود را برای اینترنت بهینه می کنید، امیدواریم سئوی تصاویر را نیز در نظر بگیرید. این کمی وقت گیر است، اما مزایای سئو ارزش تلاش را دارد زیرا دسترسی خود را گسترش می دهید و شهرت خود را به صورت آنلاین تقویت می کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه برای تصاویر خود یا برای هر جنبه دیگری از سایت خود سئو انجام دهید، خوشحال می شویم به شما کمک کنیم. برای شروع جذب ترافیک و سرنخ بیشتر، همین امروز با شرکت طراحی سایت و سئو  آرماناوب تماس بگیرید، یا راهنمای کامل ما در این زمینه از سئو را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

مودال عنصری است که جلوی سایر محتوای صفحه، نمایش داده و غیرفعال می شود. طراحی وب سایت شامل بسیاری از عناصر است که به وب سایت شما کمک می کند تا برای کاربران برجسته شود. و علاقه آنها را حفظ کند. مودال ها یک مکمل ضروری برای بسیاری از ساختارهای وب سایت هستند و شما می توانید از آنها برای اهداف بسیاری استفاده کنید.

این صفحه اصول اولیه مودال های طراحی وب سایت را در بخش های زیر شرح می دهد:

-مودال در طراحی وب چیست؟

-مزایای استفاده از مودال ها

-مودال ها در برابر پاپ آپ ها

-نحوه استفاده از مودال در طراحی وب سایت

مودال در طراحی وب سایت چیست؟

مودال عنصری است که جلوتر از سایر محتوای صفحه نمایش داده می شود. و آن را غیرفعال می کند. کاربران باید قبل از بازگشت به صفحه ای که در حال مرور آن بودند، به صورت دستی از حالت کلیک خارج شوند.

مودال ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله:

  • فرم های تماس
  • ثبت نام های ایمیل
  • نظرسنجی های مختصر
  • بررسی های امنیتی

مزایای استفاده از مودال ها

مودال ها برای طراحی سایت محبوب هستند. زیرا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک می کنند. از مزایای استفاده از مودال در طراحی وب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش زمان جلسه

مودال ها می توانند با تشویق کاربران به دادن اطلاعات تماس خود، زمان جلسه را افزایش دهند. این مرحله آنها را در صفحه نگه می دارد و آنها را به تعامل با کسب و کار شما سوق می دهد.

بهبود دید

مدل های شما می توانند به شما در کسب ثبت نام ایمیل و افزایش دید کمک کنند. مودال توجه آنها را به عنوان کاربران به سایت شما می آیند ، و ایمیل های پیگیری آنها را درگیر نگه می دارد.

دستورالعمل های روشنی بدهید

یک فراخوان واضح به عمل (CTA) می تواند به شما کمک کند تا تبدیل های بیشتری داشته باشید. مودال ها می توانند مرحله بعدی را به کاربران شما بگویند یا یک گزینه برای تماس با شما به آنها بدهند.

مودال های شما همچنین می تواند برای مشتریان شما مفید باشد. آن ها می توانند از تخفیف ها، اطلاعات محصور  و موارد دیگر در صورت تعامل با مودال های شما برخوردار شوند.

مودال ها در برابر پاپ آپ ها

مودال ها و پاپ آپ ها در صفحه شما ظاهر می شوند. و توجه خواننده شما را به خود جلب می کنند. بنابراین، تفاوت واقعی بین مودال و پاپ آپ چیست؟

یک پنجره بازشو یک پوشش کوچک است که وقتی توسط یک عنصر تعاملی فعال می شود ظاهر می شود. در مقابل، مودال یک پوشش بزرگتر است که دسترسی به محتوای صفحه را مسدود می کند. مودال کاربر را برای ورود یا نمایش اطلاعات مهمی که نیاز به توجه فوری دارد، ترغیب می کند.

در اینجا یک پنجره بازشو است که در کنار صفحه ظاهر می شود بدون اینکه جریان را قطع کند:

در اینجا یک مودال وجود دارد که فضای بسیار بیشتری را اشغال می کند و دسترسی به صفحه را محدود می کند:

تفاوت اصلی این است که کاربران چگونه باید با آنها تعامل داشته باشند. پاپ آپ ها معمولا به کاربران اجازه می دهند تا با محتوای صفحه کار کنند ، در حالی که مودال ها نیاز به عمل دارند. در واقع مودال ها بیشتر تجربه کردن را مختل می کنند.

نحوه استفاده از مودال در طراحی وب سایت

هنگامی که متوجه شدید که مودال ساخت سایت چیست، می توانید به نحوه استفاده از آنها در وب سایت خود فکر کنید. در اینجا چند روش برتر برای افزودن پنجره های مودال به صفحات شما آورده شده است:

  1. از آنها با هدف استفاده کنید
  2. مطمئن شوید که اندازه آنها مناسب است
  3. کاربران را قادر به بستن آنها کنید
  4. از دستورالعمل های واضح استفاده کنید
  5. متن دکمه ایجاد کنید
  6. آنها را تکرار نکنید

بیایید در مورد هر نکته در زیر بیشتر بخوانید.

1-از آنها با هدف استفاده کنید

مودال های شما همیشه باید هدف معین و مشخصی داشته باشند. اگر جلسه کاربر را برای نشان دادن چیزی به او قطع کنید، بهتر است ارزشمند باشد.

به عنوان مثال، این مدال را از شراب خوب و ارواح خوب بگیرید:

از آنها با هدف استفاده کنید

در این حالت، مودال به وب سایت کمک می کند. تا با الزامات قانونی مطابقت داشته باشد و از مسئولیت جلوگیری کند. از آنجایی که آنها نمی توانند به کاربران زیر 21 سال بفروشند، این ایست بازرسی تضمین می کند که کاربر سن خود را تأیید می کند.

2-مطمئن شوید که اندازه آنها مناسب است

یک مودال باید به اندازه ای بزرگ باشد که توجه آن ها را جلب کند، اما نه آنقدر بزرگ که کاربر را تحت فشار قرار دهید. آنها باید بتوانند دستورالعمل ها را در حین مشاهده محتوای پشت مودال ببینند.

در اینجا یک مثال از Urban Outfitters آورده شده است:

مطمئن شوید که اندازه آنها مناسب است

در این حالت، زمانی که کاربر در حال خرید است، مودال ظاهر می شود و به او فرصت می دهد تا درصدی از سفارش خود را دریافت کند. آن ها همچنان می توانند صفحه پشت مودال را ببینند، و این صفحه خیلی از صفحه را اشغال نمی کند.

3-کاربران را قادر می سازد تا آنها را ببندند

اگر می خواهید افراد را در وب سایت خود نگه دارید و نرخ پرش خود را کاهش دهید، مطمئن شوید که کاربران می توانند مودال را ببندند. این مثال از Aerie یک X مناسب در گوشه دارد که به کاربران می گوید چگونه آن را ببندند:

تصور کنید که شخصی به وب سایت شما می آید و به دنبال چیزی خاص است. اگر آنها در یک مودال گیر کنند و نخواهند تعامل داشته باشند، آنها را ترک می کنند و برنمی گردند. به کاربران این فرصت را بدهید که از آن صرف نظر کنند تا درگیر شوند.

4-از دستورالعمل های واضح استفاده کنید

اگر می خواهید کاربران با مودال درگیر شوند، دستورالعمل ها باید واضح و آسان باشد. کاربران را با چندین گزینه و جاهای خالی غرق نکنید بلکه آن را ساده نگه دارید.

این مثال از H&M را بررسی کنید:

از دستورالعمل های واضح استفاده کنید

این مودال دارای چندین فیلد است، اما هنوز مختصر است و به کاربر کمک می کند تا از تجربه بیشتر بهره ببرد.

5-متن دکمه ایجاد کنید

دکمه ها دیدن مرحله بعدی برای عبور از حالت مودال را آسان می کنند. با دکمه ها، می توانید چشم خواننده را جلب کنید و به او بگویید که چه انتظاری دارید.

در اینجا یک نمونه از نیویورک تایمز و شرایط به روز شده آنها آورده شده است:

متن دکمه ایجاد کنید

برای عبور از مودال، کاربر باید روی دکمه کلیک کرده و در صورت تمایل شرایط را بخواند. این دکمه انتقال به سایت را آسان می کند و از ناامید شدن کاربر جلوگیری می کند.

6-آنها را تکرار نکنید

شما نمی خواهید مردم را با مجبور کردن آنها به تعامل وادار کنید. فقط یک بار در هر بازدید از سایت از مودال خود استفاده کنید. این مثال را از رولینگ استون در نظر بگیرید:

آنها را تکرار نکنید

اگر کاربران نمی خواهند از صفحه اصلی خرید کنند، احتمالاً نمی خواهند در حین مرور سایت سؤالات مکرر داشته باشند. تنها یک بار استفاده از مودال هایتان از ناامیدی جلوگیری می کند و مرور را تشویق می کند.

مدال های وب سایت خود را بهینه کنید

یک پنجره مودال می تواند به شما کمک کند سرنخ های بیشتری را جذب کنید و مخاطبان خود را در قیف فروش نگه دارید. چگونه می توانید مودال ها را در صفحات خود راه اندازی کنید، و چه زمانی باید شروع به اضافه کردن آنها کنید؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرماناوب می تواند به شما در پاسخ به این سؤالات و ادامه دادن به مودال کمک کند. همین امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و ببینید چه کاری می توانیم برای کسب و کار شما انجام دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بهبود فروش آنلاین برای رشد شرکت شما بسیار مهم است. همانطور که طراحی سایت فروشگاهی شما رشد می کند و اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب می کنید، می توانید راه های جدیدی برای تبدیل سرنخ ها و کسب درآمد بیشتر پیدا کنید. در غیر این صورت، ممکن است فرصت های رشد را از دست بدهید.

برای افزایش فروش آنلاین در سایت فروشگاهی چه کاری می توانید انجام دهید؟

این پست لیست اصلی شما برای افزایش فروش سایت فروشگاهی از طریق نکات عملی است. ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

1-ایجاد شخصیت های خریدار برای هدف قرار دادن افراد مناسب

پرسونای یا شخصیت های خریدار پروفایل هایی از افرادی است که معمولاً از شرکت شما خرید می کنند. پرسونای خریدار شما می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام مواد بازاریابی برای مخاطبان شما بهترین کارایی را دارد. برای ایجاد پرسونای خریدار، باید برخی از داده های مهم در مورد کاربران خود را بررسی کنید، از جمله:

  • رده سنی
  • محل
  • شغل
  • جنسیت

فرض کنید مخاطبان شما فارغ التحصیلان 25 ساله دانشگاه هستند. مواد بازاریابی شما باید منوط به این افراد باشد در واقع این استراتژی می تواند به شما کمک کند نیازهای مشتری را برآورده کنید و تبدیل ها را تشویق کنید.

2-پیشنهاد تخفیف / کوپن در سایت فروشگاهی

تخفیف ها، تبلیغات و کوپن ها می توانند راهی عالی برای تشویق خرید از مشتریان شما باشند. در حالت ایدهآل، تخفیف باید باعث شود که آنها بخواهند بیشتر خرید کنند تا آن را به دست آورند:

تخفیف ها می توانند به بخش اصلی بازاریابی شما تبدیل شوند که همه مشتریان شانس کسب آن را دارند، مانند ارسال رایگان برای سفارش های خاص یا اعضای که زیاد خرید می کنند. همچنین می توانید به صورت دوره ای برای مشترکین ایمیل خود کوپن ارسال کنید.

3-نظرات / بازبینی مشتریان را به اشتراک بگذارید

گفتن اینکه شما در کاری که انجام می دهید بهترین هستید آسان است، اما آیا مشتریان شما موافق هستند؟ دریافت نظرات مشتری در وب سایت شما می تواند به ایجاد شهرت و نشان دادن کیفیت شما از دیدگاه خریدار دیگر کمک کند:

مشتریان خود را تشویق کنید تا پس از خرید نظر خود را ارائه دهند یا یک گواهی ارسال کنند. این مرحله فرصت دیگری برای ارائه تخفیف در ازای نظرات آنهاست.

4-یک کمپین بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید

یک کمپین بازاریابی ایمیلی می تواند به شما کمک کند. فروش بیشتری داشته باشید. در واقع، بازاریابی ایمیلی 50 درصد فروش بیشتری نسبت به سایر روش های تولید سرنخ ایجاد می کند. البته اگر هنوز استراتژی بازاریابی ایمیلی ندارید، اکنون زمان سرمایه گذاری است.

ایمیل های شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خبرنامه ها
  • به روز رسانی های شرکت
  • تبلیغات و کوپن ها

خودکار کردن استراتژی ایمیل شما می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و مشتریان را به شرکت شما علاقه مند کند.

5-آدرس چرخ دستی های رها شده (فراموش شده)

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش آنلاین در طراحی سایت فروشگاهی، ارسال یادآوری های سبد خرید رها شده است. وقتی مردم به صورت آنلاین خرید می کنند، اغلب مواردی را به سبد خرید خود اضافه می کنند. که به آن نیاز ندارند یا حواسشان پرت می شود. یا هنوز آماده خرید نیستند، در نتیجه سبد خرید و سایت شما را ترک می کنند. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی میتوانید با کارشناسان آرماناوب تماس بگیرید.

ممکن است احساس کنید که یک فروش از دست رفته است، اما می توانید آن را بازیابی کنید. یادآوری های سبد خرید به شما کمک می کند این سرنخ ها را بازگردانید و آنچه را که در سبد خرید خود قرار دادهاند را به آنها یادآوری کنید و آنها را وادار به تجدید نظر در خرید می کند:

این ایمیل ها برای بازگرداندن سرنخ ها و بازنگری آنها در خرید بسیار ارزشمند هستند.

6-از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ استفاده کنید

رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای جذب مشتریان به سایت فروشگاهی شما و تشویق آنها به خرید باشند. می توانید فروش، تبلیغات و سایر به روزرسانیها را مستقیماً در فید کاربر خود به اشتراک بگذارید. تبلیغات اجتماعی همچنین به شما کمک می کند تا برای مخاطبان هدف خود در سراسر پلتفرم ها تبلیغ کنید.

به علاوه، بسیاری از سایت ها (مانند اینستاگرام) اکنون خرید درون برنامه ای را ارائه می دهند تا به شما کمک کنند از طریق کانال های مختلف فروش بیشتری کسب کنید.

7-بازگشت را آسان کنید

 بازگشت را آسان کنید

در حالی که ممکن است بازده را چیز بدی در نظر بگیرید، آنها در واقع می توانند ظاهر شرکت شما را بهتر کنند و فروش را تشویق کنند.

برخی از افراد ممکن است خرید نکنند زیرا بازگشت آن مشکل است، بنابراین از خرید همه با هم اجتناب می کنند. بازگشت آسان مشتریان را خوشحال می کند زیرا در صورت عدم موفقیت محصول هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

سیاست بازگشت و مبادله خود را به زبان ساده در سایت خود بیان کنید:

هرچه این کار را برای مشتری آسان تر کنید، احتمال خرید او بیشتر می شود.

8-از عکس ها/فیلم های محصول با کیفیت بالا استفاده کنید

این نکته ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما افزودن تصاویر با کیفیت بالا به لیست محصولات خود یکی از بهترین استراتژی ها برای افزایش فروش آنلاین است.

وقتی کاربران به صورت آنلاین خرید می کنند، فرصتی برای دیدن محصول شما به صورت حضوری پیدا نمی کنند. آنها برای تعیین اینکه آیا محصول شما برای نیازهای آنها مناسب است یا خیر، به تصاویری که ارائه می دهید متکی هستند.

از تصاویر واضح محصول استفاده کنید که زوایای مختلف و ویژگی های مهم را نشان می دهد. این مرحله دیدن آنچه را که میخرد برای مشتری آسان تر میکند و او را تشویق به خرید میکند.

9-تمرکز کاربر بر مزایای نامگذاری

ویژگی ها و مزایا یکسان نیستند. در حالی که ممکن است ویژگی های محصول را فهرست کنید، مزایا مجموعه دیگری از امتیازات بحساب می آید.

وقتی سعی میکنید به مزایا فکر کنید، وانمود کنید که مشتری هستید و از خود بپرسید: «این چگونه زندگی من را آسان تر یا بهتر میکند؟»

به عنوان مثال، فرض کنید که قطعات ماشین سفارشی را می فروشید. ویژگی ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • موادی که شما ارائه می کنید
  • محدوده اندازه
  • جدول زمانی شما

مزایا می تواند شامل موارد زیر باشد:

مشتریان می توانند با ارسال تمام طرح های خود به جای جستجوی چندین شرکت در زمان خود صرفه جویی کنند.

شما چرخش های سریع را ارائه می دهید، بنابراین آنها می توانند مواد مورد نیاز خود را سریع بدست آورند.

مرحله نمونه سازی شما با جلوگیری از انجام مجدد و اصلاحات باعث صرفه جویی در هزینه و زمان آنها می شود.

10-تبلیغات PPC را اجرا کنید

تبلیغات PPC می تواند ترافیک وب سایت فروشگاهی شما را افزایش دهد. و در عین حال در هزینه های تبلیغاتی شما صرفه جویی کند. به طور کلی، شرکت ها به ازای هر 1 دلاری که برای PPC خرج می شود، 2 دلار به دست می آورند که با افزایش قابل توجهی در فروش مرتبط است.

سرمایه گذاری در PPC در موتورهای جستجو و سایت های تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند به جای تبلیغات عمومی، افرادی را که به دنبال خدمات شما هستند، هدف قرار دهید. می توانید در گرماگرم ملاقات با مشتریان، مخاطبان خود را محدود کنید و تبدیل های بیشتری دریافت کنید.

11-انتخاب ها/گزینه ها را محدود کنید

در حالی که ممکن است موجودی گسترده ای داشته باشید، گزینه های بیش از اندازه می تواند چیز بدی باشد. انتخاب های بیش از حد می تواند منجر به فلج تصمیم گیری شود، در نهایت باعث می شود مردم اصلا خرید نکنند.

انتخاب ها و گزینه های کمتر به معنای عدم تصمیم گیری کمتر است که منجر به فروش بیشتر می شود. سعی کنید تعداد گزینه هایی را که دارید محدود کنید تا مشتریان راحت تر بتوانند آنچه را که می خواهند بگردند و بخرند.

لیست محصولات شما همچنین می تواند اقلام را با ویژگی های خاص گروه بندی کند،از این رو لیست های تکراری را حذف کند تا به آنها کمک کند که در مورد خرید خود فکر کنند.

12-فرآیند پرداخت خود را ساده کنید

اگر متوجه شدید که تعداد زیادی چرخ دستی رها شده یا فرمهای فروش ناقص دریافت می کنید، ممکن است لازم باشد روند پرداخت خود را اصلاح کنید. هنگامی که یک فرآیند پرداخت پیچیده یا طولانی دارید.مخاطبان شما بیشتر احتمال دارد که سبد خرید خود را رها کنند.

فرآیند تسویه حساب خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی می تواند مخاطبان شما را از تکمیل سفارش خود باز دارد. برخی از مشکلات رایج عبارتند از:

فرم های پرداخت شما خیلی طولانی هستند.

گزینه های پرداخت کافی ندارید.

نرخ ارسال کالا خود را از قبل اعلام نمی کنید.

شما باید اطلاعات صورتحساب و حمل و نقل جداگانه را پر کنید.

این نوع مشکلات می تواند افراد را از تکمیل تسویه حساب خود باز دارد.

با ساده کردن فرآیند پرداخت، از رها کردن سبد خرید توسط کاربران جلوگیری کنید. هزینه های ارسال کالا خود را از قبل به اشتراک بگذارید و حداقل مراحل لازم را انجام دهید. با رفع این مشکلات، می توانید فرآیند پرداخت را ساده کرده و فروش را برای شرکت خود بهبود بخشید.

13-گزینه های پرداخت چندگانه را ارائه دهید

داشتن گزینه های پرداخت متعدد دسترسی به سایت شما را برای همه آسان تر می کند. همه افراد سابقه مالی یا روش های پرداخت یکسانی ندارند. به عنوان مثال، شخصی که با تلفن خود خرید می کند ممکن است ترجیح دهد از Apple Pay استفاده کند زیرا کارت اعتباری او بلافاصله در نزدیکی نیست.

گزینه های پرداخت متنوع مانع از رها کردن چرخ دستی توسط افراد می شود.

14-از چت بات ها برای پاسخ دادن به سوالات سریع در چت زنده استفاده کنید

چت بات ها برنامه های کامپیوتری هستند که از هوش مصنوعی برای تعامل با مخاطبان و گفتگو استفاده می کنند. این به شما کمک می کند فرآیند خدمات مشتری خود را خودکار کنید تا بتوانید سریع پاسخ ها را ارائه دهید. می توانید از چت بات ها در وب سایت خود یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک استفاده کنید.

چت بات ها می توانند به سوالات رایج مخاطبان شما پاسخ دهند ، بنابراین می توانید به آنها پاسخ هایی بدهید که به آنها کمک کند تبدیل شوند. از سوالات مربوط به حمل و نقل تا کدهای تخفیف ، شما چت بات های خود را برای دانستن پاسخ به این سوالات تنظیم می کنید. در نتیجه، مخاطبان شما آمادگی بیشتری برای خرید خواهند داشت.

15-انگیزه های مبتنی بر پاداش ایجاد کنید

مشوق ها مردم را تشویق می کنند تا برای نوعی پاداش از شرکت شما خرید کنند. به Old Navy Super Cash فکر کنید که هرچه بیشتر خرج کنید ، "پول نقد" بیشتری دریافت می کنید ، بنابراین مردم می خواهند برای دریافت پاداش خرید بیشتری انجام دهند.

مشوق های ارسال کالا رایگان را برای خرج کردن مبلغ مشخص، کدهای تخفیف برای خرید بعدی، یا مزایای دیگری که از خرید به دست می آید، در نظر بگیرید.

16-امکان انتخاب ایمیل برای تخفیف

 امکان انتخاب ایمیل برای تخفیف

ارائه تخفیف برای ثبت نام ایمیل یک راه عالی برای تقویت لیست ایمیل شما است:

برخی از جوایز ثبت نام رایج شامل درصد معینی تخفیف در اولین سفارش یا کد کوپن برای یک کالای خاص است.

17-روی یک وب سایت واکنش گرا سرمایه گذاری کنید

ایجاد یک سایت سازگار با موبایل یکی از بهترین راهکارها برای افزایش فروش آنلاین است. مخاطبان شما از تلفنهای همراه برای خرید استفاده میکنند، بنابراین اگر سایت سازگار با موبایل ندارید، در خطر از دست دادن سرنخهای کسبوکارتان هستید. وقتی بیش از 40 درصد از معاملات آنلاین در موبایل اتفاق می افتد ، نمی خواهید فروش بالقوه را از دست بدهید.

اگر می خواهید فروش آنلاین خود را افزایش دهید، سایت خود را موبایل پسند کنید. بهترین راه برای ایجاد یک سایت سازگار با موبایل، استفاده از طراحی ریسپانسیو است. طراحی ریسپانسیو وب سایت شما را قادر می سازد تا با هر دستگاهی که شخص استفاده می کند سازگار شود.

وقتی طراحی ریسپانسیو را ادغام می کنید، چه داخلی و چه با خدمات طراحی وب واکنش گرا، سایت شما با هر دستگاهی که مخاطبان شما استفاده می کنند تنظیم می شود. این به شما امکان می دهد بهترین تجربه را برای مخاطبان خود ارائه دهید، بنابراین احتمال خرید آنها از کسب و کار شما بیشتر است.

18-مطمئن شوید که وب سایت شما سریع بارگذاری می شود

اگر وب سایت شما کند باشد، کاربران متوجه می شوند و فروش شما متضرر می شود. در واقع، سالانه 2.6 میلیارد دلار درآمد ناشی از بارگذاری کند وب سایت ها از دست می رود. سرمایه گذاری در موارد زیر می تواند به بهبود سرعت وب سایت شما کمک کند:

فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر شما

پیدا کردن یک میزبان وب سایت قابل اعتماد

به حداقل رساندن تغییر مسیرها یا ریدایرکت ها

اولویت بندی و تست سرعت وب سایت شما اطمینان حاصل خواهد کرد که شما هر فروش ممکن را دریافت می کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

نکته ی تشویقی: با یک آژانس برای افزایش فروش آنلاین کار کنید

اگر میخواهید از هر یک از نکات بالا به بیشترین فروش کمک کنید، کار با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ میتواند بهترین گزینه باشد. خوشبختانه،شرکت طراحی سایت آرماناوب به مشتریان کمک می کند. تا از وب سایت خود فروش بیشتری کسب کنند.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

وقتی خوانندگان محتوای شما را بررسی می کنند، می خواهید آنها را جذب کنید و در مورد موضوعات مرتبط آنها را هیجان زده کنید بنوعی شما می خواهید آنها را در گفتگو مشارکت دهید. بنابراین ، بیایید دریابیم که چگونه محتوای وبلاگ خود را پیدا کنیم و خوانندگان خود را در این مقاله درگیر کنیم!

گسترش محتوای دست اول و جدید برای وبلاگ شما در جهت استراتژی بازاریابی محتوای شما لازم و ضروری است. برای جلب توجه موثر مخاطبان خود، باید موضوعات منحصر به فردی را پیدا کنید. که مربوط به صنعت ، زندگی روزمره ، علایق شخصی و سایر مسائلی است که برای آنها مهم است. ایجاد محتوایی که تمام این پارامترها را برآورده کند می تواند چالش برانگیز باشد، اما دانستن منبع آن می تواند راه درازی باشد.برای تولید محتوای یونیگ می توانید با شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

بررسی کنید که چگونه می توانید از وبلاگ خود برای دستیابی به مخاطبان هدف خود با محتوای مناسب استفاده کنید.

چرا محتوای وبلاگ شما اهمیت دارد؟

سرمایه گذاری بر روی محتوای وبلاگ و ارائه نوشتن خلاقانه و با ارزش چندین مزیت کلیدی برای کسب و کار شما دارد.

شهرت برند شما را پایه ریزی می کند

 شهرت برند شما را پایه ریزی می کند

اطلاعاتی که در وبلاگ خود قرار می دهید می تواند به ایجاد شهرت و تخصص برند شما در زمینه کاری شما کمک کند.بسترسازی آگاهی در مورد صنعت خود، ارائه نکات کلیدی داده در مورد نیاز مشتری ، یا به اشتراک گذاشتن نکات ارزشمند برای مخاطبان، برند شما را در ذهن خوانندگان شما تثبیت می کند. آنها به کسب و کار شما علاقه مند خواهند شد و به شما به عنوان یک منبع معتبر صنعتی اعتماد خواهند کرد.

خوانندگان شما را به خاطر خواهند سپرد

وقتی محتوای اصلی، جذاب و با ارزش ارائه می دهید، مخاطبان شما محتوای بیشتر می خواهند. آنها شروع به یادگیری خواهند کرد که شما جایی هستید. که باید برای اطلاعات مهم مربوط به علایق و نیازهای خاص آنها مراجعه کنید.

آنها شروع به یادگیری می کنند. و شما برای اطلاعات مهم مربوط به علایق و نیازهای خاص آنها باید پیگیر باشید. ارائه محتوای جذاب، آنها را تشویق می کند که رجوع به سایت را ادامه دهند تا ببینند چه چیز دیگری برای گفتن دارید.

افزایش ترافیک وب سایت

با ایجاد دنبال کننده، به تدریج ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود افزایش دهید. و با رشد، ارزش وبلاگ خود را در بخش بازار خود نشان دهید. به علاوه، از آنجایی که محتوای شما قابل اعتماد و کاربرپسند است، صفحات شما می توانند در صفحات نتایج جستجو رتبه بالاتری پیدا کنند.

چگونه محتوای جذاب ایجاد کنیم

ساختار محتوای شما بخش مهمی از جذابیت کلی آن برای خوانندگان شما است. برای دستیابی موفق به مخاطبان خود، باید چند روش برتر را دنبال کنید:

مخاطبان خود را بشناسید

زمانی را به تجزیه و تحلیل علایق و تنفرات مخاطب هدف خود، الگوهای خرید، اطلاعات جمعیتی و سایر داده ها اختصاص دهید. تا پیام های شخصی سازی شده برای آنها ایجاد کنید.

از بهترین شیوه های سئوی سایت استفاده کنید

برای کمک به بازدید بیشتر پست های وبلاگ و کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو ، به طور طبیعی کلمات کلیدی را وارد کنید ، از عناوین و زیر عناوین غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید و به منابع معتبر لینک دهید.

ارائه ایده های منحصر به فرد

با انتشار دیدگاه و داده های منحصر به فرد خود در مورد موضوع،به مکالمات پرطرفدار در مورد نگرانی ها و علایق مخاطبان برتر اضافه کنید.

7 راه برای یافتن محتوای جدید وبلاگ

یافتن ایده های جدید برای پست های وبلاگ منحصر به فرد ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما شما منابع مختلفی برای الهام گرفتن در دسترس دارید. هنگام برنامه ریزی موضوعات پست وبلاگ بعدی خود، این نکات را در نظر داشته باشید. بیایید در زیر نحوه پیدا کردن محتوا برای وبلاگ خود را دریابیم.

1-به ترندهای گوگل نگاه کنید

سؤالات رایج را بررسی کنید و ببینید آیا مردم در مورد موضوعات مرتبط با صنعت شما سؤال می کنند یا خیر. ممکن است در حین تحقیق متوجه شوید که پرس و جوهای خاص ممکن است روند رو به رشدی داشته باشند و این فرصت عالی را برای ارائه دیدگاه خود در مورد این موضوع به شما می دهد.

2-بازخورد مخاطبان را دریافت کنید

ممکن است خوانندگان شما سؤالاتی داشته باشند که دوست دارند شما به آنها پاسخ دهید، بنابراین از آنها ایده بخواهید. شما ممکن است یک نظرسنجی سریع برای بازدیدکنندگان وبلاگ خود ارائه دهید، لذا در نظرات یا مشترکین ایمیل درخواست بازخورد کنید. وقتی با مخاطبان خود در مورد آنچه می خواهند بخوانند صحبت می کنید، آنها را درگیر این فرآیند می کنید و به ارائه با ارزش ترین محتوا کمک می کنید.

3-از ابزارهای آنلاین استفاده کنید

یکی از گزینه های مفید استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوای آنلاین برای ارائه ایده های تازه است. همچنین می توانید انجمن های صنعت و سایر سیستم عامل هایی را که ممکن است مسائل عملی را که مخاطبان شما جالب می دانند ، بررسی کنید. همچنین می توانید از ابزارهای کلیدواژه برای ایده گرفتن استفاده کنید.

4-رسانه های اجتماعی را کاوش کنید

به تعاملات مخاطبان خود با صفحات تجاری خود در رسانه های اجتماعی نگاهی بیندازید. همانطور که بررسی می کنید، به سؤالات رایجی که می پرسند توجه کنید یا با تعامل قابل توجهی محتوا  ایجادکنید.

5-تحقیقات در مورد ابهامات

آیا در صنعت شما بحث های مهمی وجود دارد که توجه مردم را جلب کند ؟ در نظر بگیرید که یک دیدگاه جدید در مورد استدلال ها ارائه دهید و یک پاسخ متعادل ارائه دهید. دیدگاه شما ممکن است به ایجاد تعامل و تفکر بیشتر در مورد موضوع کمک کند و در عین حال افراد را به صفحه خود بکشاند.

6-ببینید رقبا چه می کنند

با توجه به موضوعات رقبای خود از گفتگوهای پرطرفدار جلوتر باشید. اگر موضوع مشترکی در جریان است یا ایده‌ای رایج است که مردم درباره آن بحث می‌کنند، سعی کنید خودتان درباره آن تحقیق کنید و بنویسید. همچنین ممکن است یافته های جدیدی به دست آورید و موارد بیشتری را به گفتگو اضافه کنید. تجزیه و تحلیل رقابتی همچنین می تواند بینشی در مورد محتوای آنها ارائه دهد.

7-تولید محتوا در مورد راه اندازی محصول

اگر محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید، هر پیشنهادی را در وبلاگ خود برجسته کنید. این یک فضای عالی برای ایجاد علاقه و گسترش مواردی است که راه حل جدید شما را خاص می کند. به علاوه، می‌توانید به سایر محصولات مرتبط نیز اشاره کرده و خرید را افزایش دهید.

مخاطبان خود را با شرکت برنامه نویسی آرماناوب درگیر کنید

آیا می‌ خواهید با بهترین شیوه‌ های سئو و تخصص در صنعت محتوا ایجاد کنید تا نتایج را به دست آورید؟ در آرماناوب ، ما اینجا هستیم تا با راه حل های بازاریابی دیجیتال که با نیازهای منحصر به فرد شما مطابقت دارد. و به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک می کند، از شما حمایت کنیم. ما شرکتی با بیش از 15 سال تخصص در طراحی سایت و سئو هستیم و طیف وسیعی از خدمات را برای پشتیبانی از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوای شما ارائه می دهیم.

اگر برای یادگیری بیشتر آماده هستید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! برای شروع با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که مشتریان شما از کسب و کار شما دارند. طراحی وب سایت ضعیف باعث می شود که مشتریان نتوانند اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند. بیابند و در نهایت بر روی نتیجه شما تأثیر می گذارد.

اگر مشتریان بالقوه شما سایت شما را غیرقابل دسترس یا از نظر تصویری غیر جذاب بیابند، احتمالاً برای مدت طولانی باقی نخواهند بود و شما ریسک از دست دادن تبدیل های ارزشمند را دارید.

اگر برای طراحی وب سایتی که علاقه شما را جلب کند. و نرخ پرش شما را کاهش دهد به کمک نیاز دارید، تیم طراحی سایت آرماناوب اینجاست تا به شما کمک کند. راهنمای ما در مورد مشکلات رایج طراحی وب و راه حل های آنها را  بررسی کنید.

7 مشکل رایج طراحی وب سایت

بسیاری از مشکلات طراحی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد که این موارد هفت مورد از رایج ترین آنها هستند:

  1. طراحی منسوخ و قدیمی
  2. محتوای با کیفیت پایین
  3. مسائل ناوبری
  4. اطلاعات سخت در دسترس
  5. ظاهر و چیدمان گیج کننده
  6. سرعت بارگذاری پایین
  7. بهینه سازی نشده برای موبایل

1-طراحی منسوخ و قدیمی

طراحی منسوخ و قدیمی

با گذشت زمان، طراحی وب، مانند هر چیز دیگری، تغییر می کند. داشتن یک وب سایت قدیمی می تواند بر روی دید مشتریان از برند شما تأثیر بگذارد. اطمینان از اینکه سایت شما دارای چیدمان مدرن و عناصر طراحی است. برای جستجوگران امروزی جذاب است و آنها را تشویق می کند که در سایت شما بمانند.

2- محتوای با کیفیت پایین

ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت برای کمک به رتبه بندی سایت شما در SERP ها حیاتی است، به خصوص اگر وبلاگ دارید. صفحات غیر بهینه با محتوای تکراری، نادرست، کلمات کلیدی پر شده و اشتباهات گرامری می توانند بر کیفیت کلی طراحی وب سایت شما تأثیر بگذارند.

3-مسائل ناوبری

مسائل ناوبری

مخاطبان شما می خواهند بتوانند به راحتی در سایت شما حرکت کنند و به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. اگر شما بیش از حد پاپ آپ یا یک منوی ناوبری گیج کننده داشته باشید ، مشتریان بالقوه احتمالا ناامید می شوند و از صفحه شما خارج می شوند.

4-دسترسی به اطلاعات سخت است

مشابه مسائل ناوبری ، اگر مردم نتوانند اطلاعات خاصی را در سایت شما پیدا کنند ، مانند شماره تلفن یا فرم تماس شما ، این احتمال را کاهش می دهد که آنها اقدام مورد نظر را انجام دهند.

5-ظاهر و چیدمان گیج کننده

برخی از سایت ها چیدمان های گیج کننده یا درهم ریخته ای دارند. و چندین عنصر طراحی می توانند به این اثر کمک کنند.نوع فونتی که استفاده می کنید یکی از آنهاست. مخصوصا خواندن فونت هایی شبیه به دستخط های دستی یا خط شکسته، دشوار است.

فونت های بی نقص و خوانا خواندن اطلاعات را برای کاربران آسان تر می کند.

رنگ ها یکی دیگر از عناصر طراحی وب سایت هستند. که می توانند حواس سایت شما را پرت کنند و از دسترسی آسان افراد به اطلاعات جلوگیری کنند. روی کنتراست رنگ تمرکز کنید. که خواندن متن را آسان می کند و اطمینان حاصل کنید که طرح رنگ در سراسر سایت سازگار است.

6-سرعت بارگذاری کند

مهم نیست که محتوای شما چقدر مرتبط یا با کیفیت باشد. اگر بارگذاری سایت شما بیش از حد طول بکشد. اکثر کاربران حوصله صبر کردن تا زمان بارگذاری آن را ندارند. همراه با از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد ، سرعت بارگذاری آهسته نیز می تواند بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر بگذارد. توجه به عناصری مانند فایل های تصویری بزرگ می تواند به بهبود سرعت بارگذاری شما کمک کند.

7-بهینه نبودن برای موبایل

تعداد بیشتری از جستجوگران از طریق دستگاه های تلفن همراه به اطلاعات دسترسی پیدا می کنند. اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای موبایل تضمین می کند. که آنها به راحتی می توانند از طریق گوشی هوشمند یا تبلت خود به محتوا دسترسی داشته باشند.

راه حل هایی برای مشکلات طراحی وب سایت

یکی از مهم ترین راه ها برای جلوگیری و حل مشکلات طراحی وب سایت، به روز ماندن از ترند طراحی وب است. قابلیت ها و طراحی های وب سایت دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین کسب و کار شما باید بتواند خود را تطبیق داده و تغییرات لازم را برای مرتبط ماندن و در دسترس ماندن ایجاد کند.

همچنین باید طراحی وب سایت خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید. چه چیزی کار می کند و چه چیزی ممکن است نیاز به تنظیمات داشته باشد. آیا اطلاعات بیشتری اضافه کرده اید، که درک منوی ناوبری را سخت تر می کند ؟  آیا گرافیک و رنگ ها قدیمی شده اند ؟

ماندن در بالای این عناصر به شما امکان می دهد. تغییراتی ایجاد کنید که جستجوگران شما از آنها قدردانی کنند. و در عین حال به شما کمک کند به اهداف کسب و کار خود برسید.

هر زمان که در حال تجزیه و تحلیل یا ایجاد تغییرات هستید، روی تجربه کلی کاربر تمرکز کنید. همه چیز را ساده نگه دارید و مطمئن شوید. که صفحات شما در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری می شوند.

این اولویت، جستجوگران را تشویق می کند. که در صفحه شما بمانند و شانس تماس با شما یا خرید را افزایش می دهد.

راه حل دیگر همکاری با یک طراح وب با تجربه است. آنها قادر خواهند بود تغییرات شما را برای حفظ یک سایت پاسخگو و کاربر پسند تجزیه و تحلیل و توضیح دهند.

چگونه شرکت طراحی سایت آرناماوب می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات رایج طراحی وب کمک کند

در اینجا در آرماناوب، ما متعهد به طراحی وب سایت اختصاصی هستیم که نتایج و فروش را افزایش می دهند.

تیم برنامه نویسی شرکت ما همچنین می داند که نیازها و اهداف شما منحصر به فرد است، بنابراین ما یک رویکرد سفارشی ارائه می‌دهیم. خدمات طراحی وب سایت حرفه ای ما هر ویژگی و عنصری را برای کسب و کار شما تنظیم می کند.

بدون توجه به اندازه یا نوع کسب و کار شما، ما به شما کمک می کنیم تا وب سایتی طراحی کنید که:

سفارشی

پاسخگو و سازگار با موبایل

بهینه شده برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

امنیت

با شرکت طراحی سایت آرماناوب با چالش های طراحی وب خود مقابله کنید

اگر آماده غلبه بر مشکلات طراحی وب سایت هستید. و سایتی را ایجاد می کنید که برای شما و مشتریان شما مناسب باشد، آرماناوب اینجاست تا به شما کمک کند. به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشرو، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا به اهداف خود برسید و سایتی ایجاد کنیم که درآمد کسب و کار شما را افزایش دهد.

تیم ما با شما همکاری خواهد کرد تا به شما کمک کند تا یک وب سایت جذاب و کاربردی ایجاد کنید که به نفع شرکت شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی وب با کارشناسان شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی آرماناوب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد