نوشته شده توسط : گل نسیم

در عصر دیجیتال امروز، ایجاد حضور آنلاین برای هر کسب و کاری که به جستجوی مخاطبان بیشتر و افزایش فروش است، بسیار مهم و حیاتی است. در حالی که سرمایه گذاری در پلتفرم های تبلیغات پولی و تجارت الکترونیک می تواند موثر باشد، ضرورت دارد برای افزایش و فراهم سازی فرصتها، جایگزین های رایگان را کشف و بررسی کنیم. این مقاله ده وب سایت رایگان برتر را بررسی می کند که پلتفرم هایی را برای فروش محصولات و تبلیغات کسب و کار شما ارائه می دهند و کارآفرینان را قادر می سازد تا دید آنلاین خود را به حداکثر برسانند.

وب سایت های رایگان برای فروش اقلام چیست؟

یکی از جذاب ترین جنبه های این بازار دیجیتال انبوهی از وب سایت های رایگان است. که برای فروشندگان در دسترس است تا کالا های خود را به نمایش بگذارند. این پلتفرم ها ابزاری مقرون به صرفه برای کسب و کارها فراهم می کنند. تا به مخاطبان وسیع تری دست یابند، بدون اینکه به سپرده بانک تان خسارت وارد کنید.

از غول های تجارت الکترونیک تا بازار های خاص متناسب با صنایع خاص، این وب سایت های رایگان ابزارهای بی شماری را برای کمک به کسب و کارها در دنیای رقابتی خرده فروشی آنلاین ارائه می دهند. اگر بعنوان کارآفرین نوپا در جستجوی راه اندازی اولین فروشگاه آنلاین خود به صورت رایگان هستید لازم است بدانید یک وب سایت رایگان برای مطابقت با نیازهای شما وجود دارد.

بنابراین، چه یک خالق زیرک، یک کارآفرین باهوش یا یک دلال با سابقه باشید، وقت آن رسیده است که از قدرت وب سایت های رایگان برای فروش اقلام استفاده کنید و کسب و کار خود را در دنیای پویای تجارت الکترونیک به ارتفاعات جدیدی برسانید.

10 وب سایت رایگان برتر برای فروش محصولات

حضور آنلاین برای رونق کسب و کار ضروری است. چه یک کارآفرین نوپا یا یک شرکت تاسیس شده باشید، استفاده از وب سایت های رایگان برای فروش محصولات و تبلیغ کسب و کارتان می تواند به میزان قابل توجهی دید. و فروش شما را افزایش دهد. از غول های تجارت الکترونیک گرفته تا بازارهای خاص، در اینجا 10 وب سایت رایگان برتری که باید در نظر بگیرید آورده شده است:

1- Alibaba.com

Alibaba.com

Alibaba.com، یکی از زیر مجموعه های گروه مشهور علی بابا، کانونی برای کسب و کارهایی است. که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود در سطح جهانی هستند. این پلتفرم برای فروشندگان ابزارها و منابع فراوانی ارائه می کند. که به دنبال ورود به بازار های بین المللی هستند.در واقع سایت علی بابا بصورت طراحی سایت فروشگاهی می باشد.

2-Shopify

Shopify

Shopify فقط یک پلتفرم تجارت الکترونیک نیست؛ این یک ابزار جامع برای کسب و کارهای هر اندازه است. Shopify با مجموعه ای از برنامه ها و تم های رایگان خود، کارآفرینان را قادر می سازد. تا فروشگاه های آنلاین رایگان خیره کننده ای را بدون ور شکستگی بانکی ایجاد کنند. از مدیریت موجودی تا راه حل های بازاریابی، Shopify همه چیزهایی را که برای رونق در بازار دیجیتال نیاز دارید، دارد.

3-eBay

eBay

به عنوان یکی از پیشگامان فروش آنلاین، eBay همچنان به طور یکسان یک انتخاب برتر برای افراد و مشاغل است. فرقی نمی کند کلکسیون های قدیمی بفروشید یا کالا های جدید، eBay یک پلتفرم برای هر جایگاهی فراهم می کند.

4-Etsy

Etsy

برای هنرمندان و صنعتگران، Etsy بهشتی برای نمایش کالا های دست ساز و خلاقیت های منحصر به فرد است. Etsy با تمرکز بر لوازم دست ساز قدیمی و صنایع دستی و مخاطبان خاص، خریدارانی را به خود جذب می کند که به دنبال اقلام منحصر به فرد هستند. راه اندازی یک فروشگاه در Etsy رایگان است و آن را به یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک و فروشندگان مستقل تبدیل می کند.

5-Facebook Marketplace

Facebook Marketplace

فیس بوک با میلیاردها کاربر در سراسر جهان به چیزی بیش از یک سایت شبکه اجتماعی تبدیل شده است. همچنین یک بازار پر رونق است. Facebook Marketplace به کسب و کارها اجازه می دهد. تا محصولات را به صورت رایگان لیست کنند. و خریداران محلی را در جامعه خود هدف قرار دهند. از مبلمان گرفته تا لوازم الکترونیکی، تقریباً هر چیزی را می توان در این پلتفرم خرید و فروش کرد، که آن را به گزینه ای مناسب هم برای خریداران و هم برای فروشندگان تبدیل می کند.

6-Craigslist

Craigslist

اگرچه Craigslist ممکن است در مقایسه با سایر سیستم عامل های آنلاین رایگان قدیمی به نظر برسد، اما همچنان یک انتخاب محبوب برای طبقه بندی ها و تبلیغات محلی است. کسب و کارها می توانند محصولات و خدمات را به صورت رایگان در شهرها یا مناطق مربوطه مشخص کنند. و مشتریان احتمالی را براحتی در نزدیکی خود جذب کنند.

7-Amazon Handmade

Amazon Handmade

برای صنعتگران که به دنبال مخاطبان بیشتر هستند. آمازون دست ساز  در این خصوص یک پلتفرم در بازار خود ارائه می دهد. درست است که فروش در آمازون معمولاً مستلزم پرداخت هزینه است، اما به صنعتگران اجازه می دهد. تا محصولات خود را به صورت رایگان واردکنند، مشروط بر اینکه معیارهای خاصی را برای کالاهای دست ساز مانند صنایع دستی نجاری یا شمع های خانگی داشته باشند.

8-Gumtree

Gumtree

Gumtree ، یک وب سایت طبقه بندی شده از انگلستان است. که در کشورهای مختلف به دلیل طیف متنوعی از لیست ها محبوبیت پیدا کرده است. کسب و کارها می توانند. محصولات و خدمات را به صورت رایگان در Gumtree تبلیغ کنند. و خریداران محلی علاقه مند به همه چیز از مبلمان گرفته تا قطعات خودرو را هدف قرار دهند.

9-Mercari

Mercari

این سایت یک بازار تلفن همراه است که به کاربران اجازه می دهد. تا اقلام را به راحتی از تلفن های هوشمند خود خرید و فروش کنند. Mercari با اپلیکیشن کاربرپسند و فهرست بندی ساده، مخاطبان وسیعی از فروشندگان و خریداران را جذب می کند.

Letgo-10

Letgo

مشابه Craigslist وFacebook Marketplace ، برنامه لتگو یک برنامه تلفن همراه است که کاربران را قادر می سازد. تا در محل خرید و فروش کنند. لتگو با رابط بصری و جستجوی مبتنی بر مکان، ارتباط کسب و کارها با خریداران اطراف را آسان می کند. فهرست اقلام در Letgo رایگان است، و آن را به گزینه ای جذاب برای مشاغلی تبدیل می کند. که به دنبال تبلیغ معاملات ویژه برای مشتریان محلی هستند.

بررسی اپلیکیشن های رایگان Shopify و تبلیغات تجاری آنلاین

وقتی صحبت از ساخت و بهینه سازی فروشگاه آنلاین شما می شود ، Shopify برنامه های رایگان زیادی را ارائه می دهد که برای ساده سازی عملیات ، افزایش فروش و بهبود تعامل مشتری طراحی شده است. برنامه های قدرتمند یکی از بزرگترین دلایل انتخاب Shopify هستند. در اینجا چند انتخاب برتر وجود دارد:

1-Oberlo

اوبرلو فرآیند حمل و نقل را ساده می کند. و به کسب و کارها این امکان را می دهد. تا به راحتی محصولات را از تامین کنندگان مستقیما به فروشگاه Shopify وارد کنند. بهتر از همه، طرح اولیه رایگان است، و آن را برای مشاغل در هر اندازه قابل دسترسی می کند.

Printful-2

برای کسب و کارهایی که به دنبال فروش کالاهای سفارشی هستند. Printful یک برگ برنده است. این برنامه رایگان با Shopify ادغام می شود و کارآفرینان را قادر می سازد. تا طیف گسترده ای از محصولات چاپی را از لباس تا لوازم جانبی را بفروشند.

3-Plug in SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای هدایت ترافیک ارگانیک به فروشگاه آنلاین شما بسیار مهم است. Plug in SEO یک برنامه رایگان است که به کسب و کارها کمک می کند. تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. و رتبه بندی را بهبود بخشند. از متا تگ ها تا ارسال نقشه سایت، Plug in SEO اطلاعات و برنامه های عملی را برای بهبود عملکرد سئوی فروشگاه شما ارائه می دهد.

4-Free Shipping Bar

ارائه ارسال رایگان می تواند مشتریان را تشویق به خرید کند. و میانگین ارزش سفارش را افزایش دهد. Free Shipping Bar یک برنامه رایگان است که یک نوار پیشرفت یا بنر را در وب سایت شما نمایش می دهد و آستانه حمل و نقل رایگان را برجسته می کند. با تشویق مشتریان برای رسیدن به حداقل مبلغ خرید برای حمل و نقل رایگان ، کسب و کارها می توانند فروش و رضایت مشتری را افزایش دهند.

5-Yotpo Reviews

اثبات اجتماعی نقش مهمی در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید دارد. Yotpo Reviews یک برنامه رایگان است. که به کسب و کارها امکان می دهد. نظرات مشتریان را در فروشگاه Shopify خود جمع آوری و نمایش دهند. با نمایش بازخورد و رتبه بندی معتبر ، کسب و کارها می توانند. اعتماد مشتریان بالقوه را جلب کنند و تبدیل را افزایش دهند.

6-ReferralCandy

استفاده از قدرت بازاریابی دهان به دهان می تواند. به کسب و کارها کمک کند تا مشتریان جدیدی به دست آورند. و فروش را افزایش دهند. ReferralCandy یک برنامه رایگان است که برنامه های ارجاع (اشاره شده) را خودکار می کند. و مشتریان را تشویق می کند تا دوستان و خانواده خود را در ازای دریافت پاداش به آنها معرفی کنند. با ReferralCandy، کسب و کارها می توانند از پایگاه مشتریان فعلی خود برای رشد و گسترش دامنه دسترسی خود بهره ببرند.

7-Tidio Live Chat

ارائه پشتیبانی استثنایی از مشتری می تواند. فروشگاه شما را از رقبا متمایز کند. Tidio Live Chat یک برنامه رایگان است. که به مشاغل اجازه می دهد ویجت چت زنده را به فروشگاه Shopify خود اضافه کنند. و امکان برقراری ارتباط بی درنگ با مشتریان را فراهم می کند.

8-Privy

افزایش لیست ایمیل شما برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و افزایش فروش ضروری است. Privy یک برنامه رایگان است که به کسب و کارها کمک می کند. مشترکین ایمیل را از طریق پنجره های بازشو pop-ups و بنرها جذب کنند. با رابط بصری Privy و گزینه های هدف یابی پیشرفته، کسب و کارها می توانند فرم های انتخابی جذاب ایجاد کنند و نرخ تبدیل را به طور موثر افزایش دهند.

9-Sales Pop

ایجاد حس فوریت می تواند مشتریان را تشویق به خرید سریع کند. Sales Pop یک برنامه رایگان است که اعلان های فروش اخیر را در فروشگاه Shopify شما در در لحظه نشان می دهد. و اثبات اجتماعی و  FOMO (ترس از دست دادن) ایجاد می کند. با نمایش فعالیت های مستمر ، Sales Pop اعتبار را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا اقدام کنند. و در نهایت باعث فروش بیشتر می شود.

5 پلتفرم برتر تبلیغات کسب و کار رایگان

استفاده از پلتفرم های رایگان تبلیغات تجاری برای به حداکثر رساندن دسترسی و جذب مشتریان بالقوه ضروری است. در اینجا چند استراتژی موثر وجود دارد:

بازاریابی رسانه های اجتماعی

پلت فرم های رسانه های اجتماعی فرصت های فراوانی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند. تا محصولات و خدمات خود را بدون هزینه کردن، تبلیغ کنند. با پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین، کسب و کارها می توانند. محتوای قانع کننده ایجاد کنند. سپس با مخاطبان خود درگیر شوند و ترافیک را به فروشگاه Shopify خود هدایت کنند.

Google My Business

گوگل برای کسب و کار من، ابزاری رایگان است که به کسب وکارها اجازه می دهد حضور آنلاین خود را در پلتفرم های مختلف Google از جمله جستجوی Google و Google Maps مدیریت کنید. با ادعای مالکیت و بهینه سازی فهرست «Google برای کسب و کار من»، می توانید اطمینان حاصل کنید. که کسب و کارتان به طور بر جسته در نتایج جستجوی محلی نشان داده می شود. و همچنین پیدا کردن و تماس با شما را برای مشتریان بالقوه آسان تر می کند. مطمئن شوید که اطلاعات تجاری دقیقی از جمله آدرس، شماره تلفن، URL وب سایت و ساعات کار خود را ارائه می کنید تا دید و اعتبار خود را افزایش دهید.

فهرست راهنمای آنلاین و سایت های بررسی

با معرفی کسب و کارتان در فهرست های آنلاین و سایت های بررسی می تواند. به میزان قابل توجهی دید و شهرت آنلاین شما را افزایش دهد. وب سایت هایی مانند Yelp، Yellow Pages و Angie's List به کسب و کار ها اجازه می دهند. تا پروفایل های رایگان ایجاد کنند. و محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان گسترده تری به نمایش بگذارند. لذا مشتریان راضی را تشویق کنید. تا نظرات و رتبه بندی های مثبت خود را در این پلتفرم ها برای ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان بالقوه بگذارند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک استراتژی قدرتمند برای جذب مخاطب هدف شماست که بدون تبلیغات مستقیم انجام می شود. با ایجاد محتوای آموزنده و با کیفیت می توان نیازها و علایق بازار هدف تان را برآورده کنید و صنعت خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد معرفی کرده و ترافیک ارگانیک را به فروشگاه Shopify خود جذب کنید.

Email Newsletters

ایجاد یک لیست ایمیل و ارسال خبرنامه های منظم یک راه موثر برای حفظ ذهنیت مشتریان و ایجاد تجارت مجدد است. از فروشگاه Shopify خود برای جمع آوری آدرس های ایمیل از بازدیدکنندگان و مشتریان استفاده کنید. سپس از ابزار های بازاریابی ایمیل رایگان مانند Mailchimp برای ایجاد و ارسال خبرنامه های جذاب استفاده کنید. به روزرسانی های محصول، تبلیغات و محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید. تا مشترکین را درگیر خود نگه دارید و آنها را تشویق کنید که از فروشگاه شما بازدید کنند.برای اطلاع از قیمت طراحی سایت و سئو می توانید با کارشناسان شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

چه شما یک فروشگاه محلی و چه یک شرکت چندملیتی باشید، سئو و بهینه سازی سایت همچنان بهترین ترفند برای رشد ترافیک طولانی مدت و تولید مشتری بالقوه است. یک پست وبلاگ، صفحه وب یا ویدیو بهینه شده می تواند هزاران بازدیدکننده واجد شرایط را برای سال ها جذب کند و لازم نیست یک سکه برای تبلیغ آن خرج کنید.

با این حال، سئوی سایت آسان نیست. هر بازاریاب می داند که بالای صفحه نتایج گوگل چقدر ارزشمند است و داشتن آن املاک و مستغلات سخت تر می شود. به همین دلیل است که ما بهترین ابزارهای سئوی سایت موجود در سال 2024 را آزمایش و دسته بندی کرده ایم. چه در حال انتشار اولین پست وبلاگ خود باشید یا یک وب سایت 5000 صفحه ای را بهینه سازی کنید، ابزارهای سئوی سایت در اینجا برای کمک به شما وجود دارد.

ابزارهای سئو در چه مواردی می تواند به سئوکار حرفه ایکمک کند؟

به طور کلی، ابزارهای سئو نرم افزاری هستند که به شما کمک می کنند استراتژی سئوی سایت خود را خودکار، ساده یا پشتیبانی کنید. به طور خاص، ابزارهای SEO می توانند در موارد زیر کمک کنند:

1-تحقیق کلمات کلیدی

2-ردیابی موقعیت کلمات کلیدی

3-سئو روی صفحه

4-لینک سازی

5-ممیزی SEO

6-تحلیل رقبا

ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت انواع مختلفی دارند. برخی از آنها نرم افزارهای غنی و جامع با چندین ابزار برای مقابله با بسیاری از وظایف سئو سایت هستند. Ahrefs نمونه خوبی از یک ابزار جامع سئو و بهینه سازی سایت است زیرا به سئو داخلی، سئوی خارج از صفحه، ممیزی سایت و موارد دیگر کمک می کند.ابزار کلمات کلیدی ما یک راه حل نقطه ای است زیرا یک عملکرد دارد تا به شما کمک کند بهترین کلمات کلیدی سئو را برای هدف قرار دادن پیدا کنید.

ابزارهای سئو چیست؟

مثل این است که بپرسید "بهترین وسیله نقلیه کدام است؟" آیا می خواهید افراد زیادی، چیزهای زیادی را حمل کنید یا فقط می خواهید سریع بروید؟

مانند خرید ماشین، انتخاب ابزار سئوی شما با درک نیازهای شما شروع می شود. در اینجا چند سوال برای بررسی وجود دارد:

  • آیا در زمینه سئو تازه کار هستید یا از کاربران قدرتمند ابزارهای سئو هستید؟
  • بودجه شما چقدر است؟
  • آیا کارهای خاصی برای انجام دادن دارید، مانند ممیزی یک وبلاگ با 5000 پست یا انجام تحقیقات اولیه کلمات کلیدی؟
  • تیمی که از ابزار سئو استفاده می کند چقدر بزرگ است ؟
  • چه نوع سازمانی است (یک آژانس بازاریابی، گروه بازاریابی وابسته، فروشگاه تجارت الکترونیک، شرکت SaaS و غیره)؟

ابزارهای سئو انواع مختلفی دارند، چند ویژگی اساسی وجود دارد که ما برای جمع آوری بهترین لیست ابزارهای SEO خود از آنها استفاده کردیم، از جمله:

تجربه ی کاربر: آیا رابط کاربری و گردش کار بصری است؟ آیا این طراحی به کاربران جدید کمک می کند تا به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند؟

ارزش: آیا هزینه قابلیت نرم افزار را توجیه می کند؟ آیا در مقابل ابزارهای مشابه قیمت آن رقابتی است؟

نظرات کاربران: بررسی های مثبت و رتبه های بالا در سایت هایی مانند G2 و Capterra.

بهترین ابزار رایگان سئو و بهینه سازی سایت

این ابزارهای سئو سایتیا کاملا رایگان هستند یا دارای یک سطح رایگان قوی با قابلیت های زیادی هستند.

1-Exploding Topics برای ترند کلمات کلیدی SEO

Exploding Topics برای ترند کلمات کلیدی SEO

موضوعات انفجاری ابزار کوچک و منظمی است که به شما کمک می کند تا در مورد موضوعاتی که به زودی محبوب خواهند شد آشنا شوید. این ابزار به طور مداوم وب را اسکن می کند و به دنبال افزایش الگوهای جستجو و ذکر هر اصطلاح خاص است. توجه داشته باشید که شما نمی توانید هر اصطلاح جستجوی قدیمی را وارد کنید تا ببینید چه چیزی در حال ترند است. اما شما می توانید از میان موضوعات مختلفی که ممکن است برای برند شما مهم باشد،انتخاب کنید.

داده ها فقط از موتورهای جستجو نمی آیند (اگرچه نرم افزار به میلیون ها جستجو گوش می دهد). وقتی یک موضوع پرطرفدار را می بینید، به این دلیل است که در سراسر اینترنت نیز به آن اشاره شده، نظر داده شده و بحث شده است. به همین دلیل است که این ابزار در افشای نه تنها آنچه مردم جستجو می کنند بلکه آنچه که احتمالا در آینده نزدیک جستجو می کنند ، خوب است.

هیچ هزینه ای برای حضور در هر زمان و دیدن آنچه که برای هر دسته ترند است، وجود ندارد. برنامه های پرداخت شده از 39 دلار شروع می شود و به شما ردیابی، هشدارها و گزارش های دقیق (مانند ردیابی دسته بندی های خاص محصول) می دهد.

2-ابزار رایگان WordStream برای تحقیق نامحدود کلمات کلیدی

ابزار رایگان WordStream برای تحقیق نامحدود کلمات کلیدی

یکی از سخت ترین بخش های سئو، یافتن کلمات کلیدی با تعادل مناسب از حجم جستجو و دشواری کم است. ابزار رایگان کلمه کلیدی ما به شما کمک می کند با ارائه سریع فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط و داده هایی که برای انتخاب بهترین گزینه ها نیاز دارید بر این مانع غلبه کنید.

من دوست دارم از آن استفاده کنم وقتی که به یک لیست از کلمات کلیدی (اصطلاحاتی که فکر می کنم مردم ممکن است جستجو کنند) فکر می کنم. فقط کلمه یا عبارت را در نوار جستجو بیندازید و لیستی از عبارات مرتبط به همراه حجم جستجوی ماهانه و سطح رقابت آنها را دریافت خواهید کرد. تشخیص تک شاخ کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابت کم بسیار آسان است. قیمت ابزار در نام است که همیشه برای تعداد نامحدود جستجو رایگان است.

3-Animalz Revive برای تازه کردن محتوای سئو

Animalz Revive برای تازه کردن محتوای سئو

با گذشت زمان، پست های وبلاگ سئوی سایت اغلب رتبه خود را به دلیل محتوای جدید از دست می دهند. Revive ، از آژانس بازاریابی محتوا Animal ، این دارایی های در حال زوال را در وبلاگ شما پیدا می کند.

این ابزار با بررسی Google Analytics شما (شما باید به آن دسترسی داشته باشید) کار می کند تا پست های وبلاگ را با ترند نزولی ترافیک شناسایی کند. پس از اتمام، یک گزارش ایمیلی حاوی لیستی از محتوا دریافت خواهید کرد که می تواند رتبه بندی کند و پس از به روز رسانی، ترافیک بیشتری دریافت کند. این ابزار رایگان است، اما برای دسترسی به آن باید آدرس ایمیل خود را بگذارید.

4-Similarweb برای تجزیه و تحلیل سئو رقابتی

Similarweb برای تجزیه و تحلیل سئو رقابتی

Similarweb به شما نگاه کوتاهی به عملکرد و رتبه بندی هر وب سایت عمومی در اینترنت می دهد. نسخه رایگان آن به طرز شگفت آوری جامع است.

5-localiq website grader برای حسابرسی رایگان سئو

localiq website grader برای حسابرسی رایگان سئو

اگر به یک حسابرسی سریع و آسان برای درک وب سایت نیاز دارید ، وب سایت رایگان LocaliQ این کار را انجام می دهد.

با وجود اینکه این یک ابزار رایگان است ، شما اطلاعات زیادی دریافت می کنید. به عنوان مثال ، در گزارش خود خواهید دید:

سئوی فنی: امنیت سایت ، سرعت سایت ، بهینه سازی موبایل

سئوی درون صفحه: متادیتا، تعداد کلمات، متن جایگزین

سئو خارج از صفحه: لینک از منابع دیگر

بهترین ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی

بسیاری از ابزارهای این راهنما دارای نوعی عملکرد هوش مصنوعی داخلی برای SEO هستند. اما ما تعدادی را پیدا کردیم که به دلیل استفاده از توانایی هوش مصنوعی برای پردازش حجم عظیمی از داده ها برجسته هستند.

6-Outranking برای طرح های سئو

Outranking برای طرح های سئو

در حال حاضر ابزارهای مولد محتوای هوش مصنوعی زیادی وجود دارد. چیزی که رتبه برتر را متمایز می کند این است که به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

با یک حساب کاربری رایگان، می توانید یک عبارت جستجو، مکان، زبان و عنوان را وارد کنید که یک طرح کلی SEO ایجاد می کند که می توانید آن را سفارشی کنید.

اگر مرتباً خلاصه مطالب را برای تکمیل دیگران بنویسید واقعاً مفید است. مانند هر ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی، خروجی را دوباره بررسی کنید و صدای خود را اضافه کنید.

سطوح قیمت گذاری برتر از 29 دلار ماهانه برای پنج سند جدید SEO و سئو و بهینه سازی سایت به کمک هوش مصنوعی برای محتوای موجود شروع می شود.

7- CanIRank برای رقابت کلمات کلیدی

CanIRank برای رقابت کلمات کلیدی

CanIRank یک ردیاب برای کلمات کلیدی شخصی شده در استروئیدها است. این بررسی نفوذ SEO موجود وب سایت شما را بررسی می کند و سپس به شما می گوید که آیا می توانید برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید.

در اینجا جادوی واقعی CanIRank است. این فقط به شما نمی گوید که کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید. بلکه از هوش مصنوعی استفاده می کند تا مراحل خاصی را برای کمک به رتبه بالاتر محتوای شما به شما ارائه دهد.

CanIRank به شما امکان می دهد یک وب سایت را به صورت رایگان بررسی کنید (به علاوه دریافت پنج کلمه کلیدی و گزارش SEO روزانه بدون پرداخت هزینه).

8- Keyword Insights برای دسته بندی کلمات کلیدی

Keyword Insights برای دسته بندی کلمات کلیدی

Keyword Insights یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی پولی است که از هوش مصنوعی به دو روش جالب استفاده می کند. اول، از الگوریتم ها و یادگیری ماشینی استفاده می کند تا دسته هایی از موضوعات را از یک کلمه کلیدی مشخص کند.

به شما کمک می کنند تا چندین کلمه کلیدی طولانی را در یک پست یا یک گروه مرتبط از پست ها هدف قرار دهید. گوگل پوشش جامع شما را به عنوان مرجعی موضوعی در مورد موضوع می بیند و شما را در صدر SERP ها برای آن کلمات کلیدی مرتبط قرار می دهد.

سپس، هنگامی که یک خوشه کلمه کلیدی تعریف کردید، Keyword Insights از هوش مصنوعی برای ایجاد خلاصه یا طرح کلی بر اساس پست های موجود در SERP به علاوه داده های Reddit، Quora و People Also Ask استفاده می کند.

9-Diib برای نظارت بر کلمات کلیدی و رتبه

Diib برای نظارت بر کلمات کلیدی و رتبه

Diib از هوش مصنوعی برای نظارت بر انواع seo vitals برای وب سایت شما پیش بینی استفاده می کند.با Diib، می توانید کلمات کلیدی با اولویت بالا را به لیست نظارت اضافه کنید. آنهایی را که در بالای گزارش های کلمه کلیدی شما قرار دارند به شما امکان می دهد سابقه عملکرد آنها را در SERP ببینید.

اما بهترین قسمت این است که این ابزار همچنین به شما اطلاع خواهد داد که رتبه بندی شما برای آن کلمات کلیدی تغییر می کند. این اطلاعات به شما اجازه می دهد تا اقدام کنید ، مانند به روز رسانی UX صفحه یا اضافه کردن اطلاعات جدید.

10-GeoRanker برای ردیابی سئو خاص مکان

GeoRanker برای ردیابی سئو خاص مکان

اگر مشتریان شما از یک جغرافیای خاص آمده اند، باید بدانید که آیا وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط در آن مکان رتبه بندی می کند یا خیر. GeoRanker دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد آن را پیگیری کنید.

هنگامی که فرم را پر کردید، GeoRanker گزارشی را نشان می دهد که موقعیت وب سایت شما را در زمان واقعی برای کلمات کلیدی مورد نظر در شهرها یا کشورهایی که انتخاب کرده اید نشان می دهد.همچنین می توانید ببینید که رتبه بندی شما چگونه تغییر کرده است و بدانید که رقبای شما در آن SERP ها کجا قرار می گیرند.این ابزار برای کسب و کارهای چندمکانی واقعاً مفید خواهد بود، زیرا به شما امکان می دهد داده های مربوط به هر شهری را که در آن حضور دارید دریافت کنید.

GeoRanker همچنین دارای یک جستجوگر SERP وابسته به مکان است که 100 نتیجه برتر را برای یک کلمه کلیدی در شهرهای مختلف نشان می دهد. به عنوان مثال، "کافی شاپ" در شیکاگو در مقابل شهر فینیکس نتایج متفاوتی خواهد داشت.

11- Listing Grader برای گزارشگیری

Listing Grader برای گزارشگیری

فهرست راهنمای کسب و کار آنلاین مانند Yelp و Google Business Profiles مانند پاسخ عصر دیجیتال به صفحات زرد هستند. اگر می خواهید کسب و کار محلی خود را در اینترنت پیدا کنید ، به اطلاعات صحیح و به روز شده در لیست های خود در آن دایرکتوری ها نیاز دارید. LocaliQ's Free Listings Business Grader به شما امکان می دهد فوراً فهرست کسب و کار خود را در بیش از 20 فهرست آنلاین تأیید کنید.

استفاده از Listing Grader بسیار آسان است. فقط نام، آدرس خیابان و کد پستی شرکت خود را وارد کنید، سپس Grader آن را با آنچه در حال حاضر در برنامه هایی مانند Waze، eLocal و ده ها مکان دیگر نشان داده شده است بررسی می کند. این یک راه عالی برای بررسی لیست های کسب و کار به طور همزمان است.

12-Yext برای نظارت بر بررسی

Yext برای نظارت بر بررسی

نظرات می توانند مستقیماً بر نحوه نمایش کسب و کار شما در جستجوهای محلی تأثیر بگذارند. Yext چندین ویژگی دارد که به شما کمک می کند حضور آنلاین و شهرت خود را مدیریت کنید، اما من واقعاً عملکرد مدیریت بررسی آن را برای SEO محلی دوست دارم.

با استفاده از ادغام های API، Yext نظرات را از سراسر وب می کشد و آنها را در داشبورد شما قرار می دهد. از آنجا، می توانید ببینید که مردم چگونه به کسب و کار شما امتیاز می دهند و چه چیزی نوشته اند. همچنین می توانید اعلان ها را تنظیم کنید تا همیشه از ورود یک بررسی جدید مطلع شوید.

13-سرچ کنسول برای سئو تکنیکال

سرچ کنسول برای سئو تکنیکال

سئوی فنی دلهره آور به نظر می رسد (و می تواند باشد). اما سرچ کنسول گوگل به شما کمک می کند چندین جنبه از سئوی فنی خود را ردیابی و تجسم کنید و درک و پیشرفت آن را آسان تر کنید.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از GSC استفاده کنید تا ببینید کدام جنبه های فنی وب سایت شما به سئو و بهینه سازی سایت شما آسیب می زند یا به شما کمک می کند:

  • تأیید کنید که خزنده های Google به درستی صفحات وب شما را فهرست بندی می کنند.
  • موارد حیاتی وب یا مشکلات استفاده از تلفن همراه خود را کنترل و عیب یابی کنید.
  • ارسال نقشه های سایت
  • مشاهده مسائل امنیتی

14-Google Trends برای برنامه ریزی به موقع کلمات کلیدی

Google Trends برای برنامه ریزی به موقع کلمات کلیدی

گوگل ترند به شما می گوید که چه تعداد کلمه یا عبارت در گوگل نسبت به حجم کل جستجوها در یک زمان مشخص وارد می شود. اساسا ، این یک گزارش محبوبیت کلمات کلیدی در زمان واقعی است. در Search Trends، تعداد کل جستجوهای یک کلمه کلیدی را نخواهید دید. در عوض با استفاده از بالاترین و پایین ترین حجم جستجو برای زمینه، شما خواهید دید که چگونه حجم جستجو در طول زمان تغییر می کند. می توانید بازه زمانی، منطقه و نوع جستجو (تصویر، اخبار، خرید Google و غیره) را تغییر دهید تا ببینید چگونه بر روند تأثیر می گذارند.

همچنین یک نمایش گرافیکی از منطقه ای که انتخاب کرده اید (ایالات متحده، سراسر جهان و غیره) دریافت خواهید کرد که جستجوهای نسبی را در هر منطقه فرعی نشان می دهد. شما حتی اصطلاحات مرتبط را برای اطلاع از استراتژی کلمه کلیدی خود دریافت می کنید.

15-گوگل آنالیتیکس برای ردیابی عملکرد سئو سایت

گوگل آنالیتیکس برای ردیابی عملکرد سئوی سایت

Google Analytics 4 پلتفرمی است که نحوه ورود افراد به صفحات وب سایت شما و تعامل با آنها را ردیابی می کند.

حجم باورنکردنی از داده وجود دارد که می توان آنها را به صدها روش در GA4 تجزیه کرد. چند مورد از ارزشمندترین بینش ها برای سئو و بهینه سازی سایت عبارتند از:

چه مقدار از ترافیک سایت و صفحات شخصی شما از جستجوی ارگانیک می آید.
کدام پست ها و صفحات وبلاگ بیشترین بازدید را دارند.
کدام صفحات ترافیک موتورهای جستجو را از دست می دهند.

GA4 آخرین نسخه از پلتفرم تحلیلی گوگل است. در اینجا چند تفاوت GA4 با Universal Analytics، جدیدترین سلف آن وجود دارد.

بهترین ابزارهای سئو پولی

اگر بودجه کافی دارید، این ابزارهای سئو کارکردهای غنی را با تجربه کاربری عالی ترکیب می کنند. در حالی که همه آنها هزینه ای دریافت می کنند، ما آنهایی را انتخاب کرده ایم که بهترین هزینه را برای شما فراهم می کنند.

برای طراحی سایت و سئو می توانید از شرکت طراحی سایت آرماناوب کمک بگیرید.

16-Ahrefs بهترین عملکرد کلی

Ahrefs بهترین عملکرد کلی

من سال ها از Ahrefs برای تحقیق کلمات کلیدی، ردیابی رتبه، تجزیه و تحلیل رقبا و کارهای دیگر SEO استفاده کرده ام. Ahrefs بر اساس ارزش چیزی که به دست می آورید، به ویژه برای کاربران سئوی سبک تا متوسط، از رقابت خود سبقت می گیرد.

می تواند چند هزار کلمه بنویسد تا تمام ترفندها و ابزارهای تعبیه شده در پلتفرم Ahrefs را پوشش دهد. اما در حال حاضر، چند مورد از عملکردهایی که من اغلب استفاده می کنم را در اینجا آورده ایم تا به شما بفهمانم چه کاری می تواند برای شما انجام دهد:

Site Explorer: هر وب سایت یا URL صفحه وب را وارد کنید، Ahrefs رتبه آن را برای کلمات کلیدی خاص، تعداد بک لینک های آن، از کجا، ترافیک تخمینی و بسیاری موارد دیگر را به شما می گوید.
کاوشگر کلمات کلیدی: حجم جستجو، دشواری و رتبه بندی صفحات برای هر کلمه کلیدی را مشاهده کنید.
تجزیه و تحلیل رقابتی: لیستی از کلمات کلیدی دریافت کنید که وب سایت شما رتبه بندی نمی کند، اما رقبای شما رتبه بندی می کنند.

17-Semrush برای سئو هاردکور

Semrush برای سئو هاردکور

در حالی که Ahrefs برای بسیاری از سئوکارها ارزش خوبی دارد، Semrush داده های دقیق تر و عمیق تری را در چندین زمینه ارائه می دهد و آن را برای کاربران بسیار فنی مناسب تر می سازد.

به عنوان مثال تحقیق کلمات کلیدی را در نظر بگیرید. Semrush روندهای حجم جستجو، داده های کلمه کلیدی Google PPC، هدف کلمه کلیدی، و حجم و دشواری جستجو را در اختیار شما قرار می دهد.

Ahrefs همچنین در گزارش حسابرسی فنی SEO خود می درخشد و دارای چند ویژگی دیگر برای ردیابی رتبه است.

18-Screaming Frog برای یافتن مسائل عمومی سئو

Screaming Frog برای یافتن مسائل عمومی سئو

Screaming Frog مانند سرچ کنسول گوگل کار می کند، زیرا در وب سایت شما می خزد و به دنبال چیزهایی است که ممکن است به عملکرد آن آسیب برساند. تفاوت در مسائلی است که Screaming Frog به دنبال آن است و ایده ی که برای رفع آنها ارائه می دهد.

منحنی یادگیری برای Screaming Frog برای SEO های غیر فنی کمی افراط آمیز است. اما اگر تا به حال درگیر ممیزی سئو و بهینه سازی سایت شده اید، مدت زیادی طول نمی کشد که به آن توجه کنید. پس از انجام این کار، به سرعت مواردی مانند لینک های شکسته، عناوین مشکل دار و متا تگ ها و تغییر مسیرهای نادرست را پیدا خواهید کرد. شما همچنین می توانید نقشه های سایت XML و نقشه سایت را ایجاد کنید.

19- AnswerThePublic برای ایده پردازی موضوع

AnswerThePublic برای ایده پردازی موضوع

AnswerThePublic یک تولید کننده ایده برای موضوع محتوا است. این با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی متفاوت است زیرا ایده ها را مستقیماً از جستجوهای کشویی و تکمیل خودکار Google بیرون می کشد (مانند زمانی که «کمر درد» را وارد می کنید و Google پیشنهاد می کند «…تسکین» و «...علت»). سپس، آن تغییرات کلمه کلیدی را به صورت بصری ارائه می کند.

هنگامی که یک کلمه کلیدی ریشه را وارد کردید، AnswerThePublic تمام اطلاعات استاندارد مربوط به آن، مانند حجم و هزینه هر کلیک برای تبلیغات جستجو را به شما می گوید. در گزارش حرکت کنید و یک گزارش حرف اضافه (تغییر کلمات کلیدی با استفاده از "is"، "to"، "with" و غیره) مشاهده خواهید کرد. به پیمایش ادامه دهید، و گزارشی وجود دارد که هزینه هر کلیک و حجم جستجو را برای چندین کلمه کلیدی مرتبط مقایسه می کند.

AnswerThePublic بینگ، تیک تاک، آمازون و یوتیوب را به سایت هایی که می توانید برای تحقیق کلمات کلیدی هدف قرار دهید اضافه کرده است.

سئوکار حرفه ای تهران



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

سال گذشته برای بازاریابان یک سال تحول آمیز بوده است. ایجاد محتوا هرگز با هوش مصنوعی آسان تر نبوده است و با افزایش هزینه های PPC برای اکثر صنایع،جستجوی ارگانیک هنوز یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در اینترنت است. بنابراین دانستن مهمترین ترند های سئو در سال 2024 می تواند به شما کمک کند تا با استراتژی سئوی سایت خود از منحنی جلوتر بزنید.

1-هدف جستجو شاخص ترین خواهد بود

2-افزایش کلمات کلیدی و پاسخ های سوال

3-ابداع کنندهگان، تجربه دست اول بیشتری را به اشتراک می گذارند

4-ایجاد اقتدار موضوعی مهم خواهد بود

5-نقشه های موضوعی در استراتژی محتوا بسیار بزرگ خواهد بود

6-محتوای هوش مصنوعی در مقیاس ایجاد خواهد شد

7-محتوا باید به طور منظم به روز شود

8-سیگنال های برند اهمیت بیشتری خواهند یافت

9-گوگل بیشتر بر تعاملات کاربر و معیارهای تعامل تاکید خواهد کرد

ترندهای سئو 2024

امسال همه چیز درباره نحوه واکنش گوگل و کاربران به هجوم انبوه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. برخی از بازاریابان از هوش مصنوعی برای تولید پیش نویس های تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند، اما کسانی که گام های بیشتری برای ایجاد محتوای با بالاترین کیفیت ممکن بر می دارند، در سال 2024 به صدر رتبه بندی خواهند رسید.

و با هجوم انبوه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، بک لینک ها، سیگنال های برند و سایر شاخص های معتبر احتمالاً امسال شاهد تجدید حیات خواهند بود. گوگل می خواهد با کیفیت ترین نتایج جستجو را برای کاربران از معتبرترین، مطمئن ترین و سرشناس ترین منابع ارائه دهد.

با پیروی از ترند های مهم سئوی سایت در سال 2024، می توانید مطمئن شوید که محتوای شما با سیگنال های کیفیت و اعتباری که گوگل در سال 2024 به دنبال آن است مطابقت دارد.

1-هدف جستجو شاخص خواهد بود

هدف جستجو شاخص خواهد بود

هدف جستجو همچنان ستاره شمالی خواهد بود. که چگونه بازاریابان ارگانیک باید محتوای خود را در این سال ایجاد کنند. هدف جستجو به هدف واقعی پشت جستجوی کاربر اشاره دارد. هدف جستجوی جلسه نیاز به درک دقیقی از نحوه استفاده مخاطبان هدف شما از موتورهای جستجو دارد.

4 دسته هدف جستجوی شاخص

بازاریابان به طور سنتی از چهار دسته اصلی برای بحث در مورد هدف جستجو استفاده می کنند:جستجو های ناوبری، معاملاتی، تجاری و اطلاعاتی. یک مطالعه اخیر نشان داد که کلمات کلیدی معامله ای و تجاری در حال افزایش هستند، در حالی که سوالات اطلاعاتی و ناوبری در حال کاهش است.

برخی از ابزارهای کلید واژه اکنون هدف جستجو را در کنار معیارهای کلیدواژه مانند حجم جستجو و هزینه به ازای هر کلیک نمایش می دهند. تا بتوانید هدف پشت کلید واژه های خود را درک کنید.

اما همچنان مهم است که نتایج رتبه بندی بالا را مطالعه کنید.تا ببینید کاربران فکر می کنند گوگل به دنبال چه چیزی هستند. اگر چه چهار دسته از هدف جستجو مفید هستند، اما مهم است که در مورد نوع محتوایی که کاربران انتظار دارند و نیازهای دقیق آنها فکر کنیم.

آیا آنها به دنبال پاسخ سریع هستند؟ توضیح مفصل؟ صفحه محصول؟ راهنمای عملی؟ آموزش تصویری ؟ لیستی با چندین گزینه برای مقایسه؟ آیا آنها احتمالا سوالات بعدی برای جستجوی اولیه خود خواهند داشت که شما قبل از پرسش آنها، پاسخ دهید ؟

ابزارهای هوش مصنوعی مطمئناً می توانند موضوعاتی را که در نتایج برتر می بینند تکرار کنند، اما تفکر دقیق در مورد نیازهای دقیق کاربران هنوز نیاز به لمس انسانی دارد.

گوگل اخیرا دستورالعمل های جستجو و کیفیت خود را در مورد چگونگی تعریف محتوا که نیازهای کاربران را برآورده می کند، ساده کرده است.با این حال ، این ساده سازی به این معنی نیست که محتوای شما باید کمتر یا مفید باشد.

این بدان معناست که گوگل به مرتبط ترین و مفیدترین نتایج رتبه بندی بسیار اهمیت می دهد و از مدیران وب می خواهد که بفهمند محتوای با کیفیت چگونه به نظر می رسد. برای رسیدن به بالای نتایج SERP برای کلمات کلیدی هدف، محتوای شما باید نشان دهد که دقیقاً متوجه شده اید که کاربران به دنبال چه چیزی هستند. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف به کمک نیاز دارید؟ ابزار کلمه کلیدی رایگان ما را امتحان کنید!

2-افزایش کلمات کلیدی و پاسخ به سوالات

افزایش کلمات کلیدی و پاسخ به سوالات

پاسخ به سوالات همچنان یک ترند بزرگ برای سئو سایت و یک استراتژی ارزشمند در سال 2024 خواهد بود. طبق گزارش MozCast ، مردم همچنین می پرسند که نتایج در حال حاضر در بیش از 90 درصد جستجو ها ظاهر می شود.

اگرچه گوگل در حال ساده سازی نحوه نمایش پاسخ به سوالات است اما پاسخ به سوالات هنوز هم راه عالی برای ورود به صفحه اول نتایج است. برای یافتن سؤالات، می توانید مستقیماً به SERP ها نگاه کنید تا ببینید چه سؤالاتی در ویژگی People Also Ask پر شده است. یا از ابزاری برای کلمات کلیدی استفاده کنید. که تشخیص کلمات کلیدی سوال مرتبط را از یک کلمه کلیدی seed آسان می کند.

استراتژی های پرسش و پاسخ

افزودن بخش پرسش و پاسخ FAQ به صفحات وب شما. اینها می توانند به راحتی از طریق منوهای کشویی قابل ارتقا در طراحی وب سایت شما گنجانده شوند. پست های وبلاگ را پیرامون سوالات ایجاد کنید که نیاز به پاسخ های دقیق دارند. می توانید از H2 های پست خود برای معرفی سوالات متداول مربوط به موضوع و متن اصلی برای ارائه پاسخ استفاده کنید.

یک صفحه اختصاصی برای سوالات متداول داشته باشید مردم در مورد محصولات یا خدمات شما می پرسند. این می تواند یک منبع عالی برای مشتری و تیم های فروش شما در هنگام تعامل با مشتریان فعلی یا بالقوه باشد.

یکی دیگر از مزایای هدف قرار دادن کلمات کلیدی سوال این است که آنها اغلب مضیقه کمتری در کلمات کلیدی دارند و بنابراین رتبه بندی آنها آسان تر است ، و این استراتژی را به ویژه برای طراحی وب سایت های جدیدتر به یک استراتژی خوب تبدیل می کند.

3- سازندگان تجربه دست اول بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت

سازندگان تجربه دست اول بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت

گوگل کمی بیش از یک سال پیش "تجربه" را به الگوریتم E-E-A-T خود اضافه کرد. با محتوای بیشتر در وب که توسط هوش مصنوعی تولید می شود، تجربه دست اول همچنان یک عامل تعیین کننده در محتوای برتر در سال 2024 خواهد بود.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از تجربه خود در استراتژی محتوای استفاده کنید. اول، در تولید محتوای شماست. برای نشان دادن تجربه خود، عناصر زیر را به محتوای خود اضافه کنید: متقاضی

نمونه های دنیای واقعی

چه از متقاضیان،مشتریان گذشته،یا تجربیات شخصی خودتان در صنعت خود. نمونه های واقعی، شخصی و اصلی چیزی هستند که هوش مصنوعی نمی تواند آن ها را تکرار کند.

مطالعات موردی

مطالعات موردی کار شما با متقاضیان ، مشتریان گذشته و نتایج ملموس تجربه دست اول در صنعت شما را نشان می دهد.

داده ها و یافته ها

داده ها و آمار جمع آوری شده از تحقیقات و گزارش ها برای اعتبارسازی و نمایش تجربه دنیای واقعی شما عالی است.

علاوه بر محتوای شما، بیوگرافی نویسنده، و پیوند به پروفایل های رسانه های اجتماعی سازندگان شما، نشان می دهد که محتوای شما توسط سازندگان با تجربه نوشته شده است.

برای مثال، من سخت کار کرده ام تا با نوشتن مقاله، پست کردن در رسانه های اجتماعی و به روزرسانی مداوم محتوای وب سایت شخصی ام، تجربه ام را به عنوان یک سئوکار حرفه ای ایجاد کنم. در نتیجه،گوگل من را الان به عنوان یک سئوکار حرفه ای مرتبط می کند و می داند که من تجربه دست اول در این زمینه را دارم.

این نه تنها به نفع پتانسیل رتبه بندی ارگانیک محتوایی است که من در وب سایت های خودم منتشر می کنم بلکه باعث می شود من به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان یا نویسنده در وب سایت های دیگر ارزشمندتر باشم.

بنابراین اگر در سال 2024 محتوای خود را می نویسید،مطمئن شوید که از تجربه خود استفاده می کنید. و اگر شما نویسندگان محتوا را استخدام می کنید،مطمئن شوید که تجربه آنها را به عنوان بخشی از فرآیند بررسی خود در نظر بگیرید.

4- ایجاد اقتدار موضوعی مهم خواهد بود.

ایجاد اقتدار موضوعی مهم خواهد بود

اعتبار موضوعی سال ها برای گوگل مهم بوده است و به ویژه برای وب سایت های خبری، بهداشتی، مالی و سیاسی مهم است.

سیستم Topic Authority گوگل، رتبه بندی را برای آن دسته از وب سایت هایی که تخصص بیشتری در موضوعات یا حوزه های خاص دارند را در اولویت قرار می دهد. اما حتی اگر خارج از این جایگاه ها هستید، همچنان باید در تلاش باشید تا در صنعت خود اقتدار موضوعی ایجاد کنید.

اقتدار موضوعی عمدتاً از طریق مورد ذیل نمایش داده می شود:

وسعت محتوا

چندین قطعه از محتوای با کیفیت بالا که تمام زیرموضوعات مرتبط با موضوعات اصلی شما را بررسی می کند. عمق محتوا: مقالات مفصل و عمیق که به تمام سوالات مربوط به این زیرموضوعات خاص پاسخ می دهند. همچنین شامل گزارش های اصلی و ایده (به عنوان مثال "تجربه") مفید است.

لینک های داخلی

لینک هایی بین محتوای مرتبط به کاربران و موتورهای جستجوگر وسعت و عمق محتوای ارائه شده شما را نشان می دهد. به عنوان مثال ، به این مثال از یک وب سایت حیوان خانگی نگاه کنید. آنها وقت خود را صرف ساخت صدها قطعه محتوای اطلاعاتی در مورد سگ ها با زیرموضوع هایی مانند نژادهای سگ ، بهداشت و سلامتی سگ ، تغذیه سگ و موارد دیگر کرده اند.

بک لینک های با کیفیت بالا

همچنین می توانند اقتدار موضوعی برند شما را به نمایش بگذارند. اگر وب سایت های زیادی در صنعت شما به محتوای شما لینک می دهند، به گوگل نشان می دهد که وب سایت شما توسط دیگران در صنعت شما یک مرجع در نظر گرفته می شود. بنابراین تبلیغ محتوای خود در روابط عمومی، روابط عمومی دیجیتال، و رسانه های اجتماعی با این امید که دیگران ممکن است به آن لینک دهند، همچنین یک استراتژی عالی برای ایجاد قدرت موضوعی در جایگاه شما است.

5- نقشه های موضوعی در استراتژی محتوا بسیار بزرگ خواهد بود

نقشه های موضوعی در استراتژی محتوا بسیار بزرگ خواهد بود

نقشه های موضوعی یک روند بزرگ سئو در سال 2024 خواهد بود. چرا؟ زیرا آنها یک نقشه راه برای چگونگی ایجاد اقتدار موضعی ارائه می دهند.

یک نقشه موضوعی تمام محتوای سئوی مورد نیاز برای ایجاد یک موضوع خاص را در وسعت و عمق نشان می دهد. در اینجا نمونه ای از نقشه موضوعی ایجاد شده در صفحات گسترده برای سئوی فنی آورده شده است.

زمانی که نقشه برداری موضوعی به صورت دستی انجام شود،به ساعت ها تحقیق در مورد کلمات کلیدی و خوشه بندی کلیدواژه نیاز دارد. اما با کمک هوش مصنوعی، نقشه برداری موضوعی اکنون می تواند نسبتاً سریع تکمیل شود.

مزیت نقشه های موضوعی

مزیت اصلی نقشه های موضوعی این است که به شما امکان می دهد یک استراتژی محتوای جامع SEO را به سرعت ایجاد کنید. تیم محتوای شما دقیقاً می داند که چه موضوعاتی باید پوشش داده شود تا قدرت در جایگاه شما ایجاد شود. و کلمات کلیدی هدفی که باید آن محتوا را برای آنها بهینه کنند.

سپس، می توانید از ابزارهای محتوای هوش مصنوعی برای کمک به تولید ایده های محتوا و طرح های کلی پیرامون آن موضوعات استفاده کنید.یا می توانید آن نقشه موضوعی را برای نویسندگان محتوای خود ارسال کنید.

فرآیند نقشه برداری موضوعی را برای هر یک از حوزه های موضوعی اصلی که به وب سایت شما مرتبط است،تکرار کنید. افزودن آن قطعات محتوا به وب سایت شما و نشان دادن رابطه آنها از طریق لینک های داخلی، راهی عالی برای کسب صدها تا هزاران رتبه بندی جدید کلمات کلیدی ارگانیک در سال 2024 است.

6-محتوای هوش مصنوعی در مقیاس (برای بهتر یا بدتر) ایجاد می شود

محتوای هوش مصنوعی در مقیاس (برای بهتر یا بدتر) ایجاد می شود

کارشناسان تخمین می زنند که تا سال 2026 ، 90 درصد از محتوای آنلاین به صورت مصنوعی تولید خواهد شد.برخی از ابزارهای هوش مصنوعی اکنون بازاریابان را قادر می سازد تا محتوا را به صورت انبوه تولید کنند. این می تواند به معنای تولید تمام محتوای یک نقشه موضوعی (آکا AKA صدها مقاله) تنها در چند ساعت باشد. در سال 2024، سرعت محتوای جمعی ما از سقف عبور خواهد کرد.

تولید محتوای انبوه تا زمانی که برای کاربران مفید و ارزشمند باشد و دستورالعمل های E-E-A-T آنها را رعایت کند، مخالف دستورالعمل های Google نیست. این فقط در صورتی نقض می شود که از آن برای تولید محتوا با هدف اصلی دستکاری رتبه بندی جستجو استفاده شود.

از آنجایی که هوش مصنوعی در تولید محتوای باکیفیت بهتر و هوشمندتر می شود، خط مبهمی که گوگل ترسیم کرده است قطعاً برای تعریف و جریمه کردن سخت تر می شود. آیا برخی از بازاریابان از قدرت اتوماسیون برای تولید محتوای متوسطی استفاده می کنند که از نظر تمرکز غنی اما ارزش کمی دارد تا به سادگی ترافیک ارگانیک به دست آورند؟ قطعا.

اما هنوز هم بهتر است به خروجی های هوش مصنوعی به عنوان نقطه شروع نگاه کنیم، نه خط پایان. مؤثرترین تولیدکنندگان محتوا در سال 2024 از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به فرآیند نوشتن و در عین حال صرف زمان برای رسیدن به هدف جستجو و ارائه با ارزش ترین و مفیدترین محتوا برای کاربران استفاده خواهند کرد.

بازاریابان باید بدانند که محتوای هوش مصنوعی مرز جدید سئو است. برخی از رقبای شما احتمالاً از ابزارهای محتوای هوش مصنوعی برای ایجاد صدها تا هزاران محتوای جدید در سال جاری استفاده خواهند کرد. اگر استفاده از این ابزارها را نیز شروع نکنید، عقب خواهید افتاد.

مطمئن نیستید از چه ابزاری باید استفاده کنید یا از کجا شروع کنید؟ این لیست از ابزارهای محتوای هوش مصنوعی را بررسی کنید تا گزینه هایی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند.

7- محتوا باید به طور منظم به روز شود

محتوا باید به طور منظم به روز شود

امسال با هجوم انبوه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، رقابت برای همه کلمات کلیدی ما بسیار سخت تر می شود. اگر محتوایی دارید که در حال حاضر عملکرد خوبی دارد ، از موقعیت های برتر خود محافظت کنید و مطمئن شوید که به طور منظم به روز می شود. الگوریتم رتبه بندی گوگل هنوز دارای برخی سیگنال های جدید است که احتمالاً با ارسال محتوای جدید نوساناتی را در رتبه های برتر ایجاد می کند، اما بک لینک ها، اعتبار موضوع و کیفیت محتوا در درازمدت از جدید پیشی خواهند گرفت.

در گذشته، به روزرسانی محتوا هر 1 تا 3 سال یکبار برای حفظ رتبه بندی کافی بود، اما در سال 2024، به روزرسانی سالانه محتوا باید بخشی از گردش کار استاندارد شما شود.

برای به روز رسانی محتوای خود برای بالاترین سئو، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

● اطمینان حاصل کنید که همه داده ها و آمار دقیق تا حد ممکن به روزترین هستند.

● لینک به جدیدترین تحقیقات ، مطالعات موردی و مقالات خبری.

● مطالب را بازنویسی کنید. این به معنای معرفی، آگاهی و مثال های کاملاً جدید است.

● تمام لینک های داخلی و خارجی را بررسی کنید. تعمیر لینک های شکسته و یا لینک ها با 301 جایگزین کنید.

● به ساختن بک لینک ادامه دهید! بازخوانی یا بازنویسی محتوا فرصت عالی برای تبلیغ محتوای شما در رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و مشترکین ایمیل فعلی شما است.

8- سیگنال های برند اهمیت بیشتری خواهند یافت

سیگنال های برند اهمیت بیشتری خواهند یافت

با این همه محتوای مصنوعی، نام و شهرت برند شما در سال 2024 قدرت سئو را حفظ خواهد کرد، تا زمانی که کار برای ایجاد نام تجاری خود به صورت آنلاین انجام داده باشید.

بیایید واضح بگوییم: گوگل در رتبه بندی موتورهای جستجو، برندهای بزرگ را بر برندهای کوچکتر اولویت نمی دهد. اما گوگل از سیگنال هایی مانند، متن انکر برند و حجم جستجوی برند برای درک اینکه آیا وب سایت شما به خوبی قابل اعتماد و معتبر است استفاده می کند.

از آنجایی که Google همچنان به تجربه و تخصص بیشتر اهمیت می دهد تا با ارزش را از بی ارزش در محتوا جدا کند، هرگز زمان بهتری برای پذیرفتن نام تجاری شما و استفاده از آن وجود نداشته است.

 سیگنال های برند خود را برای اهداف سئو بهبود بخشید:

● از وب سایت خود به صفحات رسانه های اجتماعی خود لینک دهید و برعکس. این به گوگل نشان می دهد که وب سایت شما حضور اجتماعی و زندگی خارج از وب سایت شما دارد.

● صفحات تماس قدرتمند داشته باشید این نشان می دهد که افراد واقعی پشت وب سایت و محتوای شما هستند وآنها با تجربه هستند!

● در روابط عمومی سرمایه گذاری کنید. لینک ها و نام های تجاری در وب سایت های معتبر نشان دهنده اعتبار شما به عنوان یک برند، کسب و کار یا سازمان است.

● در فهرست راهنماها، سایت های بررسی، و گردآورنده های شرکتهای دیگرعضو شوید. بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید و سایت هایی را که با صنعت شما مرتبط هستند اولویت بندی کنید. برای مثال ، یک شرکت لوله کشی باید یک لیست در Thumbtack ایجاد کند ، در حالی که یک شرکت نرم افزاری باید یک صفحه پروفایل در G2 ایجاد کند.

این تلاش ها برای برندسازی می تواند منجر به ظهور بیشتر در نتایج ارزشمند گوگل شود. آیا می خواهید بیشتر در لیست هایی مانند این ظاهر شوید؟

گوگل داده های مربوط به این نام های تجاری را نه فقط از وب سایت های برند بلکه «از سراسر وب» استخراج می کند.

بنابراین، تلاش هایی که برای ایجاد برند خود در منابع معتبر در سراسر اینترنت انجام می دهید، راهی مطمئن برای کمک به Google برای درک و اعتبار برند شماست.

9-گوگل تاکید بیشتری بر تعاملات کاربر و معیارهای تعامل خواهد داشت

گوگل تاکید بیشتری بر تعاملات کاربر و معیارهای تعامل خواهد داشت

در مورد میزان استفاده گوگل از معیارهای تعامل در الگوریتم رتبه بندی خود، بین متخصصان سئو اختلافات زیادی وجود دارد. اما اسناد پرونده ضد انحصار اخیر علیه گوگل نشان می دهد که تعامل کاربر نه تنها یک عامل رتبه بندی است، بلکه یک ستون رتبه بندی است.

در اسلاید زیر از ارائه گوگل با عنوان "3 ستون رتبه بندی" ، "تعاملات کاربر" به عنوان یک عامل رتبه بندی اصلی ذکر شده است.

همچنین روشن می کند که «کلیک ها، توجه به یک نتیجه و وارد کردن یک درخواست جدید» همگی واجد شرایط تعامل با کاربر هستند.

بنابراین مهم است که به این فکر کنید که محتوای وب شما چگونه به کاربران اجازه تعامل می دهد. ماژول های تعاملی مانند jumplinks و carousels همیشه برای بهبود تجربه صفحه خوب بوده اند ، اما وقتی یک کاربر روی آنها کلیک می کند، می تواند به گوگل نشان دهد که کاربران محتوای شما را جذاب و ارزشمند می دانند. مراقب باشید که در تلاش برای افزایش تعاملات ، اسپم دریافت نکنید. این ویژگی های تعاملی باید به تجربه کاربر سود برساند ، نه اینکه آن را مختل کند.

برای انجام طراحی سایت و سئومی توانید با شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بسیاری از دانشجویان دانشگاه با تکالیف و برنامه های فوق برنامه به خوبی آشنایی دارند.در حالی که اضافه کردن یک شغل نیمه وقت به این ترکیب می تواند مسئولیت بیشتری روی دوش آنها بگذارد ولی در عوض راه خوبی برای کسب درآمد و ایجاد تجربه کاری است که می توانید پس از فارغ التحصیلی مفید واقع شود.

نکته مثبت اینکه مشاغل پاره وقت آنلاین محدود به فروشندگی در فروشگاه یا پیشخدمتی در رستوران نیست. در حال حاضر شغل های آنلاین به شما اجازه می دهد در خانه کار کنید و برنامه خود را طوری تنظیم کنید. و مهارت هایی را کسب کنید که بعدا به مسیر شغلی انتخاب شده شما منتقل شود.

مشاغل اینترنتی برتر برای دانشجویان با درآمد ماهیانه

1- مدیر شبکه های اجتماعی

2- معلم آنلاین

3- دستیار مجازی

4- نویسنده آزاد

5-رونویسی

6-طراح گرافیک

7-طراح وب

8-ویرایشگر فیلم

9-تصحیح کننده

10-ویرایشگر عکس

11-مترجم

12-ورود داده ها

13-عکاس

14-بازاریاب وابسته

15-هنرمند صداگذار

1- مدیر شبکه های اجتماعی

 مدیر شبکه های اجتماعی

اگر والدینتان شما را به خاطر صرف وقت بیش از حد در شبکه های اجتماعی در دبیرستان سرزنش کردند، پس ما برای شما خبر خوبی داریم! شما می توانید دانش خود را از پلتفرم هایی مانند Instagram ، Twitter و TikTok به یک کار جانبی سودآور تبدیل کنید،حتی اگر شما یک اینفلوئنسر نیستید.

در سال 2023، تعداد کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان به 4.95 میلیارد نفر رسید. و پیش بینی می شود تا سال 2027 به نزدیک به 6 میلیارد نفر برسد. این که این اعداد توجه کسب و کارها را در تقریبا هر صنعت جلب کرده است، جای تعجب نیست.

اگر در زمینه هایی مانند بازاریابی، طراحی گرافیک یا ارتباطات تحصیل می کنید،مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند شغل پاره وقت برای شما باشد. مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند شامل ایجاد و ارسال محتوا در حساب های رسانه های اجتماعی مشتری، تجزیه و تحلیل تعامل، ارتباط با خوانندگان و موارد دیگر باشد. در حالی که هر مشتری نیازهای منحصر به فرد خود را دارد،شروع با کسب و کارهای کوچکتر و ارتقای مسیر خود می تواند راهی عالی برای ایجاد یک رزومه قوی باشد.

2- معلم آنلاین

معلم آنلاین

تدریس خصوصی از راه دور می تواند یک شغل نیمه وقت عالی برای مربیان با هر زمینه و سطوح مهارت باشد. اگر شما در رشته آموزش و پرورش تحصیل می کنید،آموزش آنلاین می تواند مقدمه ای عالی برای کار با دانش آموزان از مدرسه ابتدایی تا دبیرستان باشد.

اما به خاطر داشته باشید که همه کارهای تدریس خصوصی شامل کار با کودکان نیست.دانش آموزان بزرگسال نیز اغلب مربیان را استخدام می کنند تا به آنها در مورد هر چیزی از امور مالی تا توسعه وب سایت آموزش دهند.

شما همچنین میتوانید در سایت هایی مانند Preply و Cambly برای معلم زبان انگلیسی برای زبانآموزان ESL ثبت نام کنید،حتی اگر مدرک لیسانس یا سابقه تدریس قبلی نداشته باشید. مهم نیست که در چه چیزی متخصص هستید، آموزش آنلاین راهی عالی برای کسب درآمد با به اشتراک گذاشتن دانش خود است.

برای طراحی سایت در زمینه های مختلف می توانید از شرکت طراحی سایت آرماناوب کمک بگیرید.

3- دستیار مجازی

دستیار مجازی

فرقی نمی کند در بازاریابی، ورود داده ها، امور مالی یا خدمات مشتری مهارت داشته باشید. می;توانید آنها را به عنوان یک دستیار مجازی به کار ببندید. مانند دستیاران در دفتر، دستیاران از راه دور از طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و سطوح تجربه می آیند.

یک مشتری ممکن است یک دستیار مجازی سطح ابتدایی را استخدام کند. تا هر چیزی از تحقیق و ورود داده گرفته تا تعامل با مشتریان در آمازون یا لینکدین را انجام دهد. ممکن است دستیاران مجازی در سطح متوسط ​​و متخصص برای کمک به کمپین های بازاریابی، تولید مشتری بالقوه، تجزیه و تحلیل یا نوشتن محتوا استخدام شوند.

همچنین می توانید پست های شغلی دستیار مجازی را از مشتریان در هر چیزی از املاک و مستغلات تا تجارت الکترونیک پیدا کنید. این فرصت ها می توانند راهی عالی برای شروع ارتباط با حرفه ای ها در صنعت انتخاب شده شما باشند. در حالی که در طبقه پایین مسیر شغلی انتخاب شده شما قرار می گیرند.

4-نویسنده آزاد یا مستقل

نویسنده آزاد یا مستقل

اگر رشته ای مانند انگلیسی، روزنامه نگاری یا بازاریابی را دنبال می کنید، فرصت های زیادی برای استفاده از مهارت های خود به عنوان یک نویسنده آزاد پیدا خواهید کرد. نویسندگان محتوا از طیف گسترده ای از فرصت های کار از راه دور، از دستورات یوتیوب و تیک تاک تا مقالات، نسخه فروش و پست های وبلاگ نویسان لذت می برند.

مشاغل نویسندگی آزاد نیز تمایل زیادی به ارائه انعطاف پذیری دارند. تا زمانی که مهلت های خود را رعایت کنید، می توانید پروژه ها را طبق برنامه زمانی خود تکمیل کنید. همچنین از فرصت های شبکه سازی با مشتریان در صنایع مختلف و فرصت توسعه رزومه حرفه ای لذت خواهید برد.

5-رونویسی

رونویسی

اگر در تایپ کردن مهارت دارید، باید به عنوان یک رونویسی به دنبال مشاغل راه دور باشید. به زبان ساده، رونویسی شامل تبدیل یک ضبط صوتی به یک سند مکتوب است. مبتدیان ممکن است کار رونویسی را پیدا کنند که شامل تایپ کردن یادداشت های جلسه برای یک کسب و کار یا زیرنویس بسته برای تهیه کننده رسانه ای است.

6-طراح گرافیک

طراح گرافیک

اگر شما یک متخصص طراحی گرافیک با دانش قوی از ابزار Canva یا Adobe Creative Suite مانند فتوشاپ و Illustrator هستید، پس چرا در مسیر شغلی خود شروع نمی کنید ؟

از لوگوها و مواد تبلیغاتی گرفته تا کارهای چاپی و تولید محتوای دیجیتال، مشتریان تقریباً در هر صنعتی برای طیف وسیعی از نیازها به طراحان گرافیک وابسته هستند. انجام مشاغل از راه دور در حالی که هنوز در کالج هستید یک راه عالی برای کسب درآمد و در عین حال افزایش تحصیلات خود با تجربه دنیای واقعی است. در شروع پروژه های کوچک تر که مطمئن هستید می توانید در آن ها تسلط داشته باشید ، تردید نکنید. این تضمین می کند که شما قادر به ایجاد یک لیست جامد از اتصالات شبکه در کنار نمونه کارها خود هستید.

7-طراح سایت

طراح وب

این روزها، نیاز به یک وب سایت باکیفیت برای هر صاحب کسب و کاری تقریبا امری بدیهی شده است. اگر در هنر طراحی وب ماهر هستید، در یافتن مشاغل آزاد که به شما کمک می کند مهارت های خود را انعطاف پذیر کنید، مشکلی ندارید.

طراحی وب یک صنعت گسترده و متنوع مملو از متخصصانی است که از ابزارهایی از Adobe Creative Suite تا HTML5 را استفاده می کنند. برخی توسعه دهندگان وب هستند که در طراحی یا کدنویسی UI/UX تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر از مهارت های خود برای ساخت صفحات وردپرس یا وب سایت های رسپانسیو استفاده می کنند.

8-ویرایشگر ویدیو

ویرایشگر ویدیو

طبق گزارش اخیر HubSpot، یا ویدیوی کوتاه یکی از محبوب ترین و سریع ترین ترندها در بین بازاریابان امروزی است. این که آیا شما قصد دارید ویرایش ویدیو را به عنوان مسیر حرفه ای تمام وقت دنبال کنید. یا به سادگی راه خود را در اطراف ابزارهای ویرایش محبوب مانند Adobe After Effects یا Premiere Pro بدانید، کارهای زیادی از راه دور برای شما وجود دارد. مشتریان در صنایع مختلف به دنبال ویرایشگرهای ویدئویی هستند که بتوانند هر چیزی را از محتوای دیجیتال گرفته تا تبلیغات یا فیلم بسازند.

9-تصحیح کننده

تصحیح کننده

از روزنامه نگاری و چاپ گرفته تا کپی محصول، اشتباهات تایپی برای حرفه ای ها در صنایع بیشمار کابوس است. به همین دلیل است که بسیاری همیشه در جستجوی تصحیح کننده هایی هستند. که بتوانند مانع ورود اشتباهات املایی و دستوری به نسخه نهایی شوند.

10-ویرایشگر عکس

ویرایشگر عکس

یک عکس ممکن است ارزش هزار کلمه را داشته باشد، اما برای بسیاری از حرفه ای ها، یک عکس با ویرایش خوب ارزشی ندارد. ویرایشگران عکس از مهارت های خود برای انجام همه چیز از دستکاری عکس ها تا تغییر کامل آنها برای پاسخگویی به نیازهای مشتری استفاده می کنند.

بسیاری نیز از ابزارهایی مانند فتوشاپ برای ترکیب و ویرایش عکس ها برای رسانه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی یا سایر تبلیغات استفاده می کنند. اگر در رشته ای مانند طراحی گرافیک، هنرهای زیبا یا عکاسی تحصیل می کنید، ویرایش عکس آزاد می تواند یک شغل پاره وقت عالی برای شما باشد.

11-مترجم

مترجم

چه در رشته زبان تحصیل کرده باشید و چه به دو یا چند زبان صحبت کنید، تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است تا مهارت های خود را به یک شغل نیمه وقت تبدیل کنید. اقتصاد جهانی امروز تقاضای زیادی برای مترجمانی ایجاد کرده است. که می توانند انگلیسی را به طور قابل اعتمادی به انواع مختلف زبان های مختلف ترجمه کنند.

12-ورود داده ها

ورود داده ها

مشاغل ورود داده شامل وارد کردن داده ها به رایانه یا سیستم مدیریت داده است. یک مثال ممکن است تایپ مجدد یک سری از اسناد jpg اسکن شده به عنوان فایل های Word باشد که قابل ویرایش هستند. یا یک مشتری ممکن است از شما بخواهد که پاسخ های نظرسنجی خاصی را از چندین فرم جمع آوری کنید و آنها را در یک صفحه گسترده اکسل ثبت کنید. بسیاری از مشاغل ورود داده ها از نظر مهارت های تخصصی به ویژه دشوار نیستند اما نیاز به سرعت و دقت زیادی دارند.

13-عکاس

عکاس

اگر به تجهیزات دوربین با کیفیت بالا دسترسی دارید (یا می توانید آن را از بخش عکاسی دانشگاه خود اجاره کنید)، عکاسی از راه دور ممکن است یک کار نیمه وقت عالی برای شما باشد. برخی از عکاسان در رویدادهای محلی زنده مانند عروسی یا فارغ التحصیلی تخصص دارند.

دیگران برای گرفتن عکس از غذا برای منوی رستوران ها یا عکاسی از محصولات برای لیست آمازون یا Shopify پول می گیرند. اگر دوستانی دارید که به طور اتفاقی در زمینه هایی مانند کپی رایتینگ، بازاریابی یا طراحی گرافیک تحصیل می کنند، حتی ممکن است برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود با هم همکاری کنید.می توانید در زمینه عکاسی صنعتی دوره های رو بگذرونید و درامد خود را افزایش دهید.

14-بازاریاب وابسته

بازاریاب وابسته

بازاریابی وابسته شامل کسب کمیسیون از طریق ارجاع مخاطبان آنلاین به محصولات یا خدمات مختلف است. شما اغلب شاهد استفاده از این تاکتیک توسط اینفلوئنسرهایی خواهید بود که به محصولاتی که توصیه می کنند لینک می فرستند. هر بار که یکی از فالوورهای آنها روی لینک کلیک می کند و محصول را خریداری می کند، اینفلوئنسر از سود خود بهره مند می شود.

اگر دنبال کنندگان آنلاین زیادی دارید، احتمالا علاقه مند باشید که بازاریابی وابسته را برای خود امتحان کنید. این نوع شغل های آنلاین شامل کمک به کسب و کارها یا اینفلوئنسرهایی است که وبلاگ ها یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را با لینک های وابسته راه اندازی می کنند.

در برخی موارد ، مشتریان همچنین شما را برای ایجاد محتوای جدید استخدام می کنند یا از بهینه سازی موتور جستجو برای کمک به نمایش لینک های خود در مقابل مخاطبان بزرگتر استفاده می کنند.

15-هنرمند صداگذار

هنرمند صداگذار

اگر شما در رشته تئاتر یا ارتباطات هستید،پس یک شغل نیمه وقت به عنوان یک هنرمند صدا ممکن است درست در انتظار شما باشد. مشتریان، بازیگران صدا را برای تولید آهنگ های صوتی تبلیغات، فیلم های رسانه های اجتماعی،بازی های ویدئویی و طیف وسیعی از پروژه های دیگر استخدام می کنند.در حالی که همه مشتریان از شما نمی خواهند که تجهیزات ضبط خود را داشته باشید،اگر این کار را انجام دهید، ممکن است بتوانید نرخ های بالاتری را دریافت کنید. شما می خواهید با ایجاد یک حلقه نمایشی که دارای نمونه های خواند.



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

سئو و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مجموعه ای از تکنیک هایی است که برای افزایش ترافیک وب سایت شما طراحی شده است. به عبارت دیگر، همین فرآیند بهینه سازی محتوای وب سایت شما را در صفحات نتایج جستجوی بالاتر قرار می دهد.

این دو آمار به شما اطلاع می دهد که رتبه بندی موتورهای جستجو چقدر مهم است:

  ● کمتر از 1٪ از کاربران روی لینکی کلیک می کنند که در صفحه 1 نتایج جستجوی گوگل نیست.

  ● جایگزینی تگ موجود با یک تگ بهینه شده توسط سئو می تواند کلیک های صفحه را تا بیش از 400% افزایش دهد.

اولین و مهمترین عنصر در دنیای سئو محتوا است. به طور خاص، سئوی محتوایی

سئو محتوایی(content - SEO) برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو طراحی شده است.

محتوای باکیفیت مبنایست که سایر ابزارها، تاکتیک ها و استراتژی های سئو سایت براساس آن ساخته شده اند.

با این حال، تمام محتوا به طور خودکار ترافیک بازدید کننده را جذب نمی کند. باید به گونه ای طراحی شود که به بازدید کنندگان چیزی ارائه دهد که به دنبالش هستند. محتوای شما از نظر ارتباط، آگاهی رسانی و تخصص باید ارزش ملموسی داشته باشد تا در سئو تفاوت ایجاد کند. فقط در این صورت وب سایت شما از نتایج جستجوی ارگانیک قابل مشاهده و ترافیک خواهد بود. تنها در این صورت است که وب سایت شما نتایج جستجوی ارگانیک قابل مشاهده ی خواهد داشت.

بهترین ترفند نوشتن سئوی محتوایی:

1-در مورد محتوای خود تحقیق کنید.

2-طول ایده آل مقاله را تعیین کنید.

3-یک توصیف مختصر برای متا بنویسید.

4-محتوای نتیجه محور بنویسید.

5-عناوین جذاب بنویسید.

6-گزیده های برجسته را هدف قرار دهید.

7-تصاویر را با متن ALT اضافه کنید.

8-از لینک ها به صورت استراتژیک استفاده کنید.

1. در مورد محتوای خود تحقیق کنید

در مورد محتوای سئوی خود تحقیق کنید ؟

تحقیق چیزی است که به محتوا اعتبار می دهد. از منظر سئو، محتوا شامل : پستهای وبلاگ، توضیحات محصول، عناصر تعاملی، تاییدیه زیرنویسها و صفحات فرود هستند. قابلیت مشاهده موتور جستجو با تدوین محتوای اصلی، آموزنده و جذاب همراه است.

نوع محتوایی که میخواهید ایجاد کنید، مخاطبی که میخواهید هدف قرار دهید و تأثیری که میخواهید محتوای شما داشته باشد، همگی تصمیماتی است که باید براساس تحقیقات محکم گرفته شود.

از نظر استراتژی محتوای سئو، تحقیقات شما باید بر پاسخ به سوالات زیر متمرکز شود:

مخاطبان هدف شما چه چیزی را جستجو می کنند ؟ پاسخ به این سوال نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارد همان فرآیند تجزیه و تحلیل کلمات و عباراتی که کاربران وارد موتور جستجو می کنند.

تحقیقات کلمات کلیدی به شما لیستی از کلمات کلیدی بالقوه، نظیر کلمات کلیدی طولانی (عبارات خاص) را برای گنجاندن در محتوای شما ارائه می دهد. گنجاندن تمام کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود باعث افزایش رتبه آن در نتایج جستجو می شود.

محتوای رقیب شما چگونه است؟ محتوای رقیب به شما این ایده را می دهد که از نظر ارزش محتوا در کجا باید باشید. شکاف و کمبود اطلاعاتی راکه وب سایت های رقیب از قلم انداخته اند، بیابید و سعی کنید آنها را با محتوای خود وصل کنید. ایده در اینجا یافتن راه هایی برای فراتر رفتن از رقبا و ایجاد محتوای بهتر است.

چه نوع محتوایی در حال حاضر ترند است؟ دانستن اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند می تواند به شما کمک کند با آنها ارتباط برقرار کنید. دانستن اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند می تواند به شما کمک کند با آنها ارتباط برقرار کنید. تجزیه و تحلیل عبارت های جستجوی محبوب در مناطق و زبان ها با ابزارهایی مانند Google Trends آسان است. محتوای خود را مطابق با نیازها و انتظارات مصرف کننده تنظیم کنید تا ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

2-طول ایده آل مقاله را تعیین کنید

طول ایده آل مقاله را تعیین کنید

هنگام تصمیم گیری برای اندازه طول یک پست یا مقاله، باید دو عامل اصلی را در نظر بگیرید. موضوع مقاله در طول مقاله نقش مهمی دارد. به عنوان مثال، یک مقاله DIY ممکن است برای پوشش تمام مراحل یک پروژه، بسیار جامع باشد. ولی از طرفی،موضوع جذاب عمومی مانند نقد فیلم، نیازی به طولانی بودن ندارد.

قصد خواننده: آیا خواننده به دنبال یک پاسخ واقعی به یک سوال است،یا به دنبال زمینه یا درک عمیق تر از یک مسئله خاص است ؟ تا آنجا که به سئو سایت مربوط می شود، علم هنوز در مورد اندازه محتوا مبهم است. عقل سلیم می گوید که کمیت نشانه ای از کیفیت نیست. شما می توانید صفحات کامل متن را با محتوای کمی داشته باشید، در حالی که چند پاراگراف کوتاه ممکن است در نهایت مطالب زیادی را بیان کنند.

گوگل بارها تاکید کرده است که تعداد کلمات در رتبه بندی نتایج جستجو در نظر گرفته نمی شود.

بهترین شرط در استفاده از عوامل رتبه بندی این است که مطمئن شوید محتوای شما غنی از مفاهیم است زیرا پر کردن کلمات کلیدی و تشریح جزئیات غیر ضروری به احتمال زیاد کمک نمی کند.

3-برای متا توضیحات مختصر بنویسید

برای متا توضیحات مختصر بنویسید

توضیحات متا خلاصه ای از یک صفحه وب است که به عنوان بخشی از نتایج جستجو ظاهر می شود. این تکه متن به کاربران ایده ای از محتوای مرتبط  را می دهد که در یک صفحه جستجو پیدا می کنند.

از نظر تئوری،توصیفات متا می توانند هر طولی داشته باشد. با این حال،موتورهای جستجو معمولا آنها را به اندازه 150-160 کاراکتر برای خواندن بهینه کاهش می دهند.دستگاه های تلفن همراه معمولا فقط حدود 120 کاراکتر را نشان می دهند. قرار دادن پیام خود با حفظ محدودیت 120 تا 160 کاراکتر، بخش مهمی از تلاش های شما در سئوی سایت است.

نکات مهم در نوشتن توضیحات متا مختصر و موثر

شامل کلمات کلیدی تمرکز

گوگل نتایج را براساس تعداد کلمات کلیدی موجود در توصیف متا شما را باز می گرداند. سعی کنید تا جایی که ممکن است مرتبط ترین کلمات کلیدی را بر اساس تحقیقات خود وارد کنید. به خاطر داشته باشید که توضیحات همچنان باید به خوبی خوانده شود تا کاربران بتوانند روی آن کلیک کنند.

اطمینان حاصل کنید که توضیحات با محتوا مطابقت دارد

توصیفات نادرست یا گمراه کننده نرخ پرش را افزایش می دهد که باعث می شود. اعتماد خوانندگان خود را از دست بدهید. توضیحات خود را کاملا با دامنه محتوای خود هماهنگ کنید.

شامل یک CTA باشد

اگر فراخوان به عمل CTA هوشمندانه اجرا شود می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. تا جستجوگران روی وب سایت شما کلیک کنند. تا زمانی که مرتبط باشد، یک CTA مانند "بیشتر بدانید" یا "همین حالا آن را دریافت کنید" می تواند به بازدید کنندگان کمک کند تا اقدام خاصی انجام دهند. CTAها به ویژه به عنوان بخشی از فروش برای فروشگاه های خرده فروشی و سایت های تجارت الکترونیک خوب عمل می کنند.

4-محتوای نتیجه محور بنویسید

برای متا توضیحات مختصر بنویسید

محتوای نتیجه محور همان چیزی است که برای بالا رفتن مدام در رتبه بندی جستجو به آن نیاز دارید. مخصوصاً ایجاد محتوای مرتبط با صنعت شما شامل بهینه سازی موتور جستجو است.

محتوای متمرکز بر رشد حول یک هدف بازاریابی دیجیتال خاص ساخته شده است، مانند افزایش ترافیک به یک وب سایت در سریع ترین زمان ممکن. با وارد کردن لیستی از موضوعات محتوای سئو مرتبط با وب سایت خود شروع کنید. سپس، محتوایی پیرامون آن موضوعات با هدف برآورده کردن نیازهای جستجو ایجاد کنید.

این استراتژی طراحی سایت و سئو و بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید،آنها را با محتوای آموزنده و بصیرت بخش درگیر کنید و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانید. این سه اقدام به شما کمک می کند تا محتوای موثر و متمرکز بر رشد ایجاد کنید.

این استراتژی سئو و بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید، آنها را با محتوای آموزنده و روشنگر درگیر کنید و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانید. این سه اقدام به شما کمک می کند تا محتوای نتیجه محور موثری ایجاد کنید.

مخاطب خود را بشناسید

دانستن اینکه مخاطب شما چه می خواهد، اولین اولویت در تولید محتوا است.شما می توانید با انجام تحقیقات بازار،جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی،تجزیه و تحلیل بازخوردها و نظرات مشتریان و ایجاد شخصیت های مخاطب،درک خود را از مخاطبان خود بهبود بخشید.

محتوای ارزشمند ایجاد کنید

تنها زمانی می توانید انتظار نتایج مثبت سئو را داشته باشید که محتوای شما برای بخش بزرگی از مخاطبان شما ارزش ضمنی داشته باشد. برای پشتیبان گیری از حقایق خود از منابع معتبر استناد کنید و نمودارها و ارقام را در هر کجا که قابل اجرا باشد، ذکر کنید. با ایجاد محتوای معتبر ، منحصر به فرد و جالب ، قدرت را در موضوع خود ایجاد کنید.

ثابت قدم باش

در زمینه سئو و طراحی سایت ، ثبات در چندین بعد کاهش می یابد.کیفیت مهم ترین آنها است. لحن و نگرش کلی محتوای شما چیز دیگر است. حفظ فرکانس مناسب پست های جدید نیز مهم است.در حالت ایدهآل، برنامه محتوایی برای انتشار منظم ایجاد کنید و از نویسندگان محتوای خود بخواهید که به آن پایبند باشند.

5-عناوین قانع کننده بنویسید

برای متا توضیحات مختصر بنویسید

سرفصل ها عنصر سئوی سایت هستند که تاثیر اولیه را در خوانندگان بالقوه ایجاد می کنند. تیتر خوب تیتری است که هوشمندانه باشد و باعث شود نویسنده احساس خوبی نسبت به آن داشته باشد. یک تیتر عالی، تیتری است که مخاطب را جذب می کند، آنها را در محتوای شما هدایت می کند و به آرامی آنها را با یادآوری برای بازگشت نشان می دهد. درخشان ترین محتوا در یک صفحه وب یا رسانه های اجتماعی بدون عنوان قانع کننده مورد توجه قرار نمی گیرد.

موارد مهم در تیترنویسی مطالب

شامل یک ارزش پیشنهادی

این یعنی پاسخ دادن به این سوال غیرمعلوم، "چه چیزی برای من مفید است؟"

پیشنهاد ارزش، به طور ایده آل به خواننده دلیلی برای خواندن محتوای شما می دهد. این دلیل می تواند شانسی برای دانستن چیزی باشد که از آن بی اطلاع هستند یا وعده یک مزیت ملموس (مانند تخفیف یا رایگان)،هر چیزی که آنها را به کلیک کردن تحریک می کند.

یه سوال بپرس

تبدیل عبارات تیتر به سؤال کنجکاوی خواننده را برانگیخته می کند. همچنین راهی برای درگیر کردن خواننده به سمت مقاله شماست. تمام سوالات جستجو در نهایت سوال هستند،حتی اگر ممکن است به عنوان چنین چیزی در نظر گرفته نشوند. استفاده از یک عنوان با علامت سوال در پایان با وعده پاسخ خودکار برای مصرف کنندگان همراه است.

از اعداد استفاده کنید

اگر به جای «۸ نکته و تکنیک» در عنوان «چند نکته و تکنیک» را می گفتیم ، ممکن است اصلاً این مقاله را نخوانده باشید. استفاده از اعداد مرتبط در سرفصل ها راهی برای تعیین کمیت ارزش محتواست. این دقیقاً به خوانندگان می گوید که انتظار چه چیزی را داشته باشند. ارقام، آمار و درصدها همگی می توانند به تیتر شما ارزش دهند.

6-گزیده های برجسته را هدف قرار دهید

گزیده های برجسته را هدف قرار دهید

قطعه ویژه بخشی از متن هایلایت شده است که در بالای صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) ظاهر می شود. گوگل از این فضا به عنوان "موقعیت صفر" یاد می کند.

یک قطعه برجسته مستقیماً با اطلاعات مرتبط از صفحه رتبه برتر به عبارت جستجو پاسخ می دهد. قطعه های ویژه در بالای نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گیرند تا جستجوگران بتوانند خلاصه اطلاعات را مستقیما از صفحه نتایج دریافت کنند.

از آنجایی که قطعه ها فقط یک گزیده را ارائه می دهند،بازدید کنندگان باید برای اطلاعات کاملی که به دنبال آن هستند،به وب سایت مراجعه کنند. در نتیجه، وبسایت هایی که به عنوان قطعه های برجسته ظاهر می شوند ممکن است انتظار ترافیک بیشتر و نرخ کلیک بالاتری داشته باشند.

 تکههای ویژه به چهار شکل ارائه میشوند: پاراگراف، فهرست، جداول و ویدیو. اینطوری می توانید وب سایت خود را برای قطعه های ویژه بهینه کنید:

از تکه های رقبا یاد بگیرید

از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush برای شناسایی گروه های کلید واژه هدف مرتبط با قطعه ها استفاده کنید.از این کلمات کلیدی خاص برای بهینه سازی محتوای خود برای رتبه بندی برای قطعه های ویژه استفاده کنید.

هدف جستجو را بدانید

هدف پشت هر عبارت جستجویی که یک قطعه برمی گرداند را شناسایی کنید.جستجوگران به دنبال پاسخ در یکی از چهار قالب هستند:پاسخ واقعی (داده ها)،پاسخ تفصیلی (اطلاعات)، مقایسه یا ویدئو.

محتوای بهتر ایجاد کنید

با گنجاندن منابع، آمار و مثال ها، ارزش بیشتری به محتوای خود نسبت به وبسایت های رقیب اضافه کنید. به جای نظر، بر محتوای مبتنی بر تحقیق تمرکز کنید. کیفیت محتوا را به کمیت انتخاب کنید.

7- اضافه کردن تصاویر با متن

اضافه کردن تصاویر با متن

متن جایگزین یا Alt بخشی از کد HTML است که برای توصیف ظاهر یا عملکرد تصاویر وب سایت یا اینفوگرافیک ها استفاده می شود. متن جایگزین نه تنها برای سئوی سایت ضروری است، بلکه برای افزایش دسترسی و تجربه کاربر نیز ضروری است.این کتاب توسط صفحه خوان ها با صدای بلند خوانده می شود و دسترسی افراد کم بینا به منابع آنلاین را آسان می کند.

تصاویر بیش از 22 درصد از کل جستجوها را تشکیل می دهند که باعث می شود alt تصاویر جزء مهمی از استراتژی SEO شما باشد. در اینجا نکات اصلی ما برای نوشتن متن جایگزین موثر است:

مختصر بفرمایید

صفحه خوان ها و سایر فن آوری های کمکی،خواندن متن جایگزین بیش از 125 کاراکتر را اجرا نمی کنند پس توضیحات خود را در این حد بیان کنید.

کلمه کلیدی اصلی را درج کنید

در حالت ایده آل،از تغییرات کلمات کلیدی یا مترادف کلید واژه اصلی در متن alt استفاده کنید.

از متن پرکننده اجتناب کنید

توضیحات استاندارد مانند "تصویر" یا "تصویر از" در متن جایگزین غیر ضروری هستند زیرا قبلاً به طور ضمنی اشاره شده است.

کپشن را تکرار نکنید

از متن alt برای اضافه کردن اطلاعات در مورد یک تصویر به جای تکرار آنچه که در زیرنویس نوشته شده است استفاده کنید. این به جلوگیری از افزونگی کمک می کند.

8- از لینک ها به صورت استراتژیک استفاده کنید

از لینک ها به صورت استراتژیک استفاده کنید

یکی از معیارهای اصلی که الگوریتم گوگل در ابتدا برای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کرد، تعداد لینک های یک صفحه وب بود. زمان تغییر کرده است، اما لینک ها هنوز هم یک عامل مهم سئوی سایت پس از محتوا و تراکم کلمات کلیدی هستند.

 لینک های داخلی (اتصال یک صفحه در وب سایت شما با صفحه دیگر) به گوگل کمک می کند تا ارتباط، رابطه و ارزش صفحات مختلف در وب سایت شما را درک کند. لینک های خارجی یا بک لینک ها (ارتباط وب سایت شما با وب سایت های دیگر) ارتباط و محبوبیت سئو یک وب سایت یا صفحه را تعیین می کند.

داشتن ترکیبی استراتژیک از هر دو، بخش مهمی از مجموعه SEO شما است. ارزش یک لینک توسط سه عامل تعیین می شود:

ارتباط

لینک های مرتبط با صنعت شما برای موتورهای جستجو مرتبط تر هستند. تا بفهمند وب سایت شما در مورد چیست. و آن رتبهبندی بالاتری داشته باشد.

قدرت و اعتبار

لینک های وب سایتهای معروف یا محبوب، ارزش بیشتری نسبت به وبسایتهای کمتر شناخته شده دارند.

تنوع

داشتن یک پروفایل با لینک های متنوع (از وبلاگ ها،دایرکتوری های وب سایت،سایت های ارزیابی و غیره) نیز کلید رتبه بندی بالاتر سئو است.

در نهایت، از یک متن کوتاه، مرتبط و معقول برای پیوندهای خود استفاده کنید. انکرها متن قابل کلیکی هستند که اغلب آبی و زیرنویس هستند. انکر باید به طور خودکار ارزش لینک را منتقل کند. به عنوان مثال، " آخرین داده ها "یا" یافته های تحقیق.”

همچنین سعی کنید از عبارات قدیمی و عمومی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «این دکمه را فشار دهید» اجتناب کنید.

سئو سایت حرفه ای را با شرکت طراحی سایت آرماناوب تجربه کنید

همانطور که مستحضر هستید،سئو چیزی نیست که بتوانید در یک یا دو روز بر آن تسلط پیدا کنید. برخلاف سایر اشکال نوشتار، نویسندگان سئو باید مهارت های نوشتاری خود را با دانش فنی مناسب تطبیق دهند.

شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب می تواند شما را به نویسندگان سئو که آماده کمک به شما در زمینه وبلاگ ها و محتوای وب سایت هستند، متصل کند. ما نیروهای زیادی داریم که مشتاق هستند تمام نیازهای سئوی سایت شما را برآورده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 15 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت یکی از مشاغل اینترنتی می باشد. که امروزه افراد زیادی به آن مشغول هستند. زیرا هر کسب و کاری برای پیشرفت نیاز به داشتن یک وب سایت اختصاصی دارد. اما بسیاری از افراد هنوز با سئو و کاربرد آن آشنایی ندارند.

اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید که طراحی سایت بدون سئو کاربرد زیادی ندارد . چون هدف بسیاری از افراد از طراحی سایت معرفی خود و کسب و کارشان می باشد.

به همین دلیل اگر سایتی که برای چنین کاری طراحی کرده اند توسط افراد زیادی دیده نشود عملا هیچ گونه کاربردی برای آنها ندارد. اما سئو باعث میشود که سایت هایی که در هر زمینه ای ساخته می شوند از نظر ربات های جستجوگر گوگل بهینه شوند و سایت در صدر جستجوها قرار گیرد.

که همین امر موجب می شود بعد از سئو سایت اگر به خوبی انجام شود سایت روزانه توسط افراد زیادی دیده شود. بنابراین می توان گفت که طراحی سایت و سئو دو مقوله جدا اما به هم پیوسته می باشند که بدون هم هیچ گونه معنی و کارایی ندارند.

طراحی سایت و سئو چیست ؟

شاید بسیاری از شما با توجه به تعریف بیان شده در بالا نیز به خوبی متوجه نشده باشید که طراحی سایت و سئو چیست؟ به همین خاطر ما در اینجا هر کدام از آنها به صورت جداگانه معرفی کرده ایم.

طراحی سایت

وب سایت های اینترنتی در واقع یک شعبه از کسب و کارهای واقعی می باشند که در فضای مجازی واقع شده اند. طراحی سایت کاری سخت می باشد که هر فردی قادر به انجام آن نیست.

چون افرادی که اینگونه از کارها را انجام میدهند. همگی افرادی با تجربه می باشند که در این مورد به صورت تخصصی آموزش دیده اند. در واقع میتوان گفت افرادی که امروزه از طراحی سایت برای ارتقا جایگاه شغلی خود استفاده نمی کنند بسیار از رقیبان خود عقب هستند.

زیرا طراحی سایت می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند در مدت زمان کمی پیشرفت چشمگیری داشته باشند. زبان های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. به همین منظور هر فردی که کار طراحی سایت را انجام میدهد باید به خوبی با همه این زبان ها آشنایی داشته باشد.

مزایای طراحی سایت

طراحی سایت به خاطر مزایای بسیار زیادی که دارد امروزه در بین همه افراد از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. اگر دوست دارید با مزایای طراحی سایت آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

معرفی شغل ها

هر شغلی برای این که پیشرفت کند نیاز دارد که توسط افراد زیادی دیده شود. به همین منظور در گذشته افرادی که تازه یک کار را شروع میکردند در ابتدای راه مجبور به تحمل سختی های زیادی بودند. زیرا برای معرفی شغل خود باید زمان زیادی صبر می کردند.

اما به لطف طراحی سایت دیگر چنین مشکلاتی برای افراد وجود ندارند. زیرا افراد می توانند با طراحی سایت به راحتی شغل خود را به افراد زیادی در مدت زمان کمی معرفی کنند. به همین منظور معرفی شغل ها با استفاده از طراحی سایت امکان پذیر می باشد.

افزایش میزان مشتری

همه افرادی که کار خرید و فروش کالا را انجام میدهند . در صورتی می توانند در شغل خود پیشرفت کنند که مشتریان زیادی داشته باشند. همانگونه که میدانید لازمه داشتن مشتریان زیاد برای هر کسب و کاری دیده شدن می باشد.

زمانی که افراد برای شغل خود اقدام به طراحی سایت می کنند. اگر سایت آنها به خوبی سئو شود روزانه میتواند کسب و کار و محصولات آنان را به تعداد زیادی از افراد نمایش دهد. که همین امر به طور چشمگیری باعث افزایش میزان مشتریان آنها میشود. بنابراین اگر قصد شروع چنین کارهایی را دارید طراحی سایت را فراموش نکنید.

آسانی خرید و فروش

در گذشته افراد حتما مجبور بودند که یک قسمت از روز خود را حتما به خرید کردن اختصاص دهند . زیرا تنها از طریق خرید حضوری میتوانستند مایحتاج روزانه خود را تامین کنند.

همچنین افرادی که کار فروش را نیز انجام می دانند مجبور بودند که بیشتر وقت خود را در فروشگاه و یا ماشین خود برای کسب مشتری بگذرانند . اما امروزه دیگر خرید و فروش شکلی کاملا متفاوت به خود گرفته است.

زیرا دیگر این کار بیشتر به صورت اینترنتی انجام می شود. معمولا افراد دیگر مجبور نیستند که برای خرید حتما به مغازه ها مراجعه کنند . زیرا آنان می توانند تنها با چند سرچ ساده کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین فروشندگان نیز می توانند از طریق طراحی سایت بدون هیچ زحمتی مشتریان زیادی به دست آوردند. بهتر است بدانید که طراحی سایت توانسته است که خرید و فروش را به طور کامل متحول کند.

مدیریت زمان

همانگونه که میدانید امروزه بیشتر کار ها به صورت اینترنتی انجام میشوند. همین امر موجب شده است دیگر افراد برای انجام کارهای مختلف مجبور به مراجعه حضوری نباشند و وقت کافی را نیز داشته باشند. طراحی سایت باعث شده است که هم کار های پزشکی و هم خرید و فروش را بتوان تنها با چند سرچ ساده انجام داد.

اما در گذشته برای انجام هر کدام از این کار ها افراد مجبور بودند. وقت بسیار زیادی را اختصاص دهند. که همین امر زندگی آنان را برای مدیریت زمان خود با چالش مواجه می کرد. در واقع می توان گفت که طراحی سایت موجب شده است. که افراد بتوانند زمان زیادی برای انجام کار های مختلف داشته باشند.

حذف موانع جغرافیایی

در گذشته افراد تنها می توانستند کالایی را که در اطراف محل زندگی آنان وجود داشت را خریداری کنند و یا اگر دوست داشتند از یک مکان دیگر خرید کنند باید برای انجام چنین کاری مسافت زیادی را طی می کردند.

اما خوشبختانه دیگر امروزه اینگونه نمی باشد. زیرا طراحی سایت باعث شده است تمام موانع جغرافیایی برای خرید از میان برداشته شوند و افراد بتوانند از هرکجایی که دوست دارند خرید کنند.

چنین امکانی باعث شده است گران فروشی کم شود. زیرا هر فروشنده ای که گران فروشی کند مشتریان خود را از دست میدهد. چون افراد به همه بازار ها دسترسی دارند و از فردی خرید میکنند که دارای قیمت مناسبی باشد.

دسترسی به بازار جهانی

یکی از مهمترین مواردی که باعث میشود افراد فروشنده بتوانند در شغل خود به پیشرفت بسیار زیادی دست پیدا کنند دسترسی به بازار جهانی می باشد. زیرا از این طریق می توانند محصولات خود را به تمام دنیا معرفی کنند و از سراسر دنیا مشتری داشته باشند.

چنین امری تنها از طریق طراحی سایت امکان پذیر می باشد. زیرا افراد می توانند با طراحی یک سایت چند زبانه محصولات و برند خود را به افراد کشور های مختلفی معرفی کنند و در مدت زمان کمی به پیشرفت های چشمگیری برسند.

سئو سایت

سئو سایت چند سالی می باشد که در بین افراد توانسته است رواج پیدا کند . به همین منظور هنوز افراد زیادی وجود ندارند که با این مورد آشنایی کاملی داشته باشند. اما اگر شغل شما به گونه ای باشد که با طراحی سایت ارتباط داشته باشید. حتما تاکنون سئو سایت به گوش شما خورده است. در واقع میتوان گفت که طراحی سایت بدون سئو سایت هیچ گونه مزیتی را به همراه نخواهد داشت.

زیرا تنها سایتی می تواند برای صاحب خود سودآور باشد. که روزانه توسط افراد زیادی دیده شود و دیده شدن یک سایت نیز مستلزم سئو خوب می باشد. اگر یک سایت به خوبی سئو نشود. به هیچ عنوان در سرچ های گوگل نمی تواند جایگاه خوبی به دست آورد که همین امر موجب می شود افراد نتوانند از طراحی سایت خود نتیجه دلخواه را به دست آورند.

زیرا سئو سایت، سایت ها را به گونه ای بهینه می کند که می توانند از ربات های جستجوگر گوگل امتیاز زیادی دریافت کنند. و در صدر جستجو های گوگل دیده شوند و این تنها چیزی است که می تواند یک سایت را به اوج کارایی خود برساند.

مزایای سئو سایت

سئو سایت مزیت های زیادی دارد که بهتر است حتما از آنها آگاهی داشته باشید.

پیشرفت سایت

زمانی که افراد یک سایت را طراحی میکنند آن سایت به صورت خودکار به هیچ عنوان نمی تواند جز سرچ های اول گوگل قرار بگیرد زیرا سئو نشده است. در واقع میتوان گفت که سایت ها تا زمانی که سئو نشوند نمی توانند کارایی لازم را داشته باشند.

اما سئو سایت باعث میشود که یک سایت کاملا مطابق با قوانین گوگل باشد و بتواند از ربات های جستجوگر آن امتیاز های زیادی دریافت کند. همانگونه که میدانید هرگاه یک سایت بتواند امتیاز زیادی به دست آورد به صورت خودکار جز سرچ های اول گوگل قرار میگیرد.

معروفیت برند ها

هر فردی که میخواهد برند خود را به معروفیت برساند باید حتما ابتدا سایت خود را به خوبی سئو کند. زیرا در زمینه طراحی سایت اگر یک سایت سئو نشود نمی تواند هیچ گونه پیشرفتی داشته باشد.

همچنین تا زمانی که یک سایت جز سرچ های اول گوگل قرار نگیرد نمی تواند محصولات و برند یک فرد را به افراد مختلفی نمایش دهد . زیرا در غیر اینصورت خود سایت نیز در معرض دید کسی قرار نمی گیرد. بنابراین اگر قصد معرفی برند و شغل خود را از طریق طراحی سایت دارید حتما سایت خود را به بهترین شیوه ممکن سئو کنید.

کسب اعتبار

امروزه دیگر افراد خیلی کم به کسب و کارهایی که دارای سایت نمی باشند اعتماد میکنند . اما اگر یک فروشنده بتواند یک سایت را که جز سرچ های ابتدایی گوگل می باشد داشته باشد.

حتما میتواند برای کسب و کار خود اعتبار زیادی به دست آورد. زیرا زمانی که افراد با استفاده از سئو سایت می توانند سایت خود را به سرچ های ابتدایی گوگل برسانند افراد زیادی با مشاهده سایتشان برای خرید به آنها اعتماد میکنند.

فرق بین سئو و طراحی سایت

خیلی از افراد هستند که به اشتباه تصور میکنند که سئو سایت همان طراحی سایت می باشد. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. زیرا طراحی سایت باعث بنا شدن سایت میشود و در واقع چارچوب اصلی کار می باشد. اما سئو سایت باعث میشود که سایت به پیشرفت بیشتری برسد. زیرا سئو سایت یک ظاهر دلخواه و کاملا مطابق میل گوگل برای سایت فراهم میکند تا گوگل به آن امتیاز دهد برای مثال:  می توان گفت که طراحی و سئو سایت مانند یک شرکت و مدیرعامل آن می باشند. شرکت و تمام امکانات آن طراحی سایت می باشند و مدیر عاملی که میتواند آن شرکت را به پیشرفت برساند نیز سئو می باشد.

دلایل بهینه سازی سایت سئو

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یعنی  سئو اهمیت زیادی برای وب سایت ها دارد. دلایل اصلی بهینه سازی سایت  عبارتند از:

افزایش رتبه در موتورهای جستجو

با سئو سایت خود، احتمالاً رتبه و جایگاه شما در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می یابد و این به معنای بیشتر دیده شدن وب سایت شما و افزایش ترافیک آن است.

بهبود تجربه کاربری

سئو سایت باعث بهبود سرعت بارگیری، سازگاری سایت  با دستگاه های مختلف و طراحی و رابط کاربری بهتر آن  می شود که این باعث بهبود تجربه کاربری و افزایش احتمال بازگشت کاربران به وب سایت شما می شود.

افزایش ترافیک آگاهانه

با بهینه سازی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، می توانید ترافیک آگاهانه ای که به بهبود کسب و کار شما منجر می شود، افزایش دهید. این کار تبلیغاتی کارآمدی به حساب می آید.

افزایش تبلیغات رایگان

با سئو سایت و افزایش رتبه در نتایج جستجو، نیاز به تبلیغات پرداختی کاهش می یابد.

افزایش اعتبار و اعتماد

وقتی که وب سایت شما در نتایج جستجو بالا قرار دارد، به افراد نشان داده می شود که کسب و کار شما معتبر و قابل اعتماد است. این می تواند منجر به افزایش تعداد مشتریان و معاملات شما شود.

رقابت پذیرتر شدن

در دنیای امروزه، رقابت برای جلب توجه وب سایت ها بسیار بالا است. با سئو سایت خود، می توانید با رقبا همگام شوید یا حتی از آن ها پیشی بگیرید.

ارتباط با مشتریان بیشتر

بهینه سازی سایت به شما امکان می دهد با مشتریان خود در ارتباط بیشتری باشید، اطلاعات بیشتری را با آن ها به اشتراک بگذارید و از نظرات و بازخوردهای آن بهره ببرید.

ارتباط طراحی سایت و سئو چیست؟

طراحی وب سایت و سئو ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. طراحی وب سایت شامل عناصری مانند ساختار، طراحی رابط کاربری، سرعت بارگذاری صفحات و بهینه بودن برای دستگاه های مختلف است که همه این عوامل بر تجربه کاربری و رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.

به طور مثال، یک طراحی وب سایت بهینه و ریسپانسیو که سریع بارگذاری شود، تجربه کاربری بهتری را فراهم می کند و احتمال ارتقای رتبه سایت در نتایج جستجو را افزایش می دهد.

همچنین، استفاده از عناصری مانند تگ های عنوان و توضیحات مناسب، استفاده از URL های مناسب و ارتباطات داخلی و خارجی می تواند به بهبود سئو و رتبه بندی سایت کمک کند. در کل، یک طراحی وب سایت بهینه و سازگار با سئو می تواند نقش مهمی در جلب ترافیک و افزایش نرخ تبدیل سایت داشته باشد.

 

اگر به دنبال معرفی بلندمدت یک برند، فروشگاه و حتی شرکتهای (خدماتی، اموزشی و...) برای جذب بالای مشتری و کسب درآمد بیشتر هستید. بهینه سازی موتورهای جستجو گوگل بسیار مهم است. معرفی برند صنف کاری در ابتدا به خدمات سئو نیاز دارند. زیرا این روش ماندگار ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای اطلاع رسانی و جذب مشتریان در لحظات مهم است.

از سال 2020 تا همین سال 2023 احتیاج به بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به بالاترین حد خود رسیده است. از آنجاییکه که مصرف کنندگان بسیاری به سمت آنلاین گرایش پیدا کرده اند، حتی سنتی ترین مشاغل نیز متوجه شدند که بایستی تغییر به سمت دیجیتال را تسریع ببخشند.

بدون شک، سئو سایت قابلیت های جستجو و بازدید را برای وب سایت ها را فراهم می کند، اما چه ارزش واقعی دیگری ارائه می دهد؟ اما مزیت های دیگر سئو چیست؟

اهمیت سئو چرا رو به افزایش است؟
بیایید به 15 دلیل مهم سئو و بهینه سازی سایت برای کسب و کار و صنف و اینکه چگونه می توانید ارتقای برند خود را بهتر درک کنید، نگاهی بیاندازیم.

1. سئو اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است

خدمات سئو سایت بخش عظیمی از عملکرد وب سایت در زمینه کسب و کارها را بر عهده دارد. همچین نقش مهمی در هدایت خریدار دارد و در نهایت کاربران را وادار به خرید می کند. همانطور که بازاریابان می دانند، گوگل نسبت به رقبایی مانند Yahoo، Bing، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و بسیاری دیگر، سهم قابل توجهی از بازار جستجو را در اختیار دارد.

البته، این بدان معنا نیست که همه موتورهای جستجو به دیده شدن یک برند کمک نکنند. بلکه آنها این کار را انجام می دهند ولی فقط گوگل بخش قابل توجهی از کل بازار جستجو را در اختیار دارد. با این وجود، این یک پیشگام مشخص است که پیروی از دستورالعمل های آن مهم است.

اما بقیه بخش ها از بازار که متعلق به موتورهای دیگر است برای برندها نیز ارزشمند است به ویژه در مورد برندهایی که موتورهای جستجوی صوتی، بصری و عمودی نقش اساسی دارند، همین امر پابرجاست.

گوگل، به عنوان پربازدیدترین وب سایت در جهان (و به طور خاص در ایالات متحده) با بیش از 1 میلیارد کاربر، همچنان محبوب ترین ارائه دهنده ایمیل در سراسر جهان است.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است که حداقل یک بار در ماه بیش از 2 میلیارد نفر به آن دسترسی دارند.
همینطور می دانیم که اکثریت مردم دنیا با دسترسی به اینترنت حداقل یک بار در روز برای دریافت اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند.
مشاهده پذیری یک منبع قابل اعتماد توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه به نفع یک برند است. یک سئوی سایت با کیفیت و حتی یک وب سایت با کیفیت بالا، توانایی ارتقا برندها را در اوج خود دارد.

2. SEO باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف هر سئوکار حرفه ای، ایجاد یک پایه قدرتمند برای یک وب سایت زیبا، با تجربه کاربری شفاف و موثر است. که به لطف اعتماد و اعتبار برند و ویژگی های دیجیتال آن، به راحتی در جستجو قابل مشاهده باشد. عناصر بسیاری در قدرتمند سازی موتورهای جستجو مانند گوگل نقش دارند.

مشکل این است که ایجاد اعتماد و اعتبار درست مانند زندگی واقعی یک شبه رخ نمی دهد. بلکه اقتدار در طول زمان ساخته می شود. پیروی از دستورالعمل های E-A-T Google برای اطمینان از نتایج موفقیت آمیز بسیار مهم است. تثبیت نام تجاری به عنوان یک قدرت نیازمند صبر، تلاش و تعهد است. و متکی بر ارائه یک محصول یا خدمات ارزشمند و با کیفیت است که به مشتریان اجازه می دهد به یک برند اعتماد کنند.

3. سئوی سایت بهترین راه برای درک صدای مصرف کننده است

از درک تغییرات کلان بازار تا درک هدف مصرف کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیاز دارند. داده ها و قالب های سئو چه گفتاری یا کلامی، سیگنال های واضحی از قصد و رفتار کاربر به ما می دهد. این کار را به طرق مختلفی انجام می دهد:

-داده های پرس و جو را جستجو کنید.
-تجزیه و تحلیل SERP (صفحه نتایج موتور جستجو)
-داده های تجزیه و تحلیل و بینش هوش مصنوعی

4. سئو ارکانیک همچنین به معنای تجربه کاربری بهتر است

تجربه کاربری به اولویت اول هر بازاریاب تبدیل شده است. که همه خواهان رتبه بندی سئوی بهتر و حداکثر بازدید هستند. با این حال، تعداد کمی از افراد متوجه می شوند. که تجربه کاربری بهینه بخش بزرگی از رسیدن به آنجا است.

گوگل یاد گرفته است، که چگونه یک تجربه کاربری خوب یا نامطلوب را تفسیر کند. و چگونه یک تجربه کاربری مثبت را به عنصری اساسی برای موفقیت یک وب سایت تبدیل کند. مشتریان می دانند که چه می خواهند. اگر نتواند آن محصول را پیدا کنند، عملکرد آن برند آسیب خواهد دید.

هدف سئو این است که به کاربران اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند. با کلیک کمتر، سریع و آسان ارائه دهیم. سئوی سایت با کیفیت تجربه کاربری مثبت را در بر می گیرد و از آن به نفع یک برند استفاده می کند.

5. سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و تبدیل است

با افزایش و تسلط رو به رشد ترافیک تلفن همراه، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است. هدف سئوی محلی بهینه سازی ویژگی های دیجیتال شما برای یک محدوده خاص است، بنابراین افراد می توانند به سرعت و به راحتی شما را پیدا کنند و آنها را یک قدم به تراکنش نزدیک تر کنند. بهینه سازی های محلی بر محله ها، شهرک ها، شهر ها، مناطق و حتی ایالت های خاص تمرکز می کنند تا یک رسانه مناسب برای پیام رسانی یک برند در سطح محلی ایجاد کنند.

سئوکار حرفه ای این کار را با بهینه سازی وب سایت برند و محتوای آن انجام می دهند. که این امر شامل نقل قول های محلی ، بک لینک ها، فهرست های منطقه ای مرتبط با مکان و بخش تجاری یک برند می شود. برای ارتقای تعامل محلی، سئوکاران بایستی پانل نمودار دانش یک برند، فهرست کسب و کار من در Google و نمایه های رسانه های اجتماعی آن را به عنوان شروع بهینه کنند.

قیمت سئو تضمینی سایت

سئوی تضمینی، تنها یک پذیرش ریسک از طرف متخصص سئو است چون رفتار الگوریتمهای گوگل و برنامه ریزی و فعالیت سئویی رقبا قابل پیش بینی نیست. حتی در مواقعی زمانی که ما میخواهیم سئو را شروع کنیم همزمان با ما تیمهای دیگری نیز در این موضوع ممکن است در حال برنامه ریزی و شروع فعالیت سئو باشند. از طرفی قرارداد سئو برای رتبه یک گوگل، طبق قانون، فروش مال غیر محسوب میشود. زیرا این رتبه ها در اختیار گوگل هست که تصمیم میگیرد چه سایتی را در رتبه 1 نشان دهد.

6. سئو و بهینه سازی سایت بر چرخه خرید تأثیر می گذارد

تحقیق در حال تبدیل شدن به یک عنصر حیاتی سئوی سایت است. و اهمیت تحقیق در زمان واقعی در حال افزایش است.  استفاده از تاکتیک های سئو برای انتقال پیام های خود برای معاملات خوب، محصولات و خدمات نوآورانه و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان ارائه می دهید. یک تغییر بازی خواهد بود. همچنین بدون شک در صورت انجام صحیح، بر چرخه خرید تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

برندها باید در مکانهایی دیده شوند . که مردم به آنها نیاز دارند تا ارتباطی شایسته فراهم شود. سئوی محلی امکان این دید و بازدید را افزایش داده و به مشتریان احتمالی اجازه می دهد. تا کسب و کارها و اصنافی که این پاسخ ها را جوابگو هستند را پیدا کنند.

7. سئوی سایت به طور مداوم در حال بهبود است و بهترین روش ها همیشه به روز می شوند

اجرای تاکتیک های سئو وب سایت یک برند و ویژگی های دیجیتال آن بسیار عالی است. با این حال، اگر این یک تعامل کوتاه مدت باشد (محدودیت های بودجه و غیره) و سایت به طور مداوم در طول زمان دوباره ارزیابی نشود، به آستانه ای می رسد که به دلیل سایر موانع دیگر نمی تواند بهبود یابد. دنیای جستجو اساسا برای رشد و تکامل نیاز به صلاحدید گوگل دارد تا برای نظارت در تغییرات و در رقابت با رقبا همچمان در صفحه نخست باقی بماند.

فعالیت و نظارت بر تغییرات قابل توجه الگوریتم همیشه به نفع برندهایی است که این کار را دائما انجام می دهند. ما می دانیم که گوگل هزاران تغییر الگوریتم را در سال انجام می دهد که اگر در فعالیت خیلی عقب بمانید بازگشت به صفحه نخست برای شما سخت خواهد شد. سئوکار حرفه ای در تلاشند که به شما اطمینان دهند که از این کار اجتناب خواهد شد.

8. درک SEO به شما کمک می کند تا محیط وب را درک کنید

شبکه جهانی وب یک محیط همیشه در حال تغییر است. که ماندن در بالای تغییرات در حال وقوع می تواند چالش برانگیز باشد. اما شرط لازم برای صدرنشینی سئو قرار گرفتن در حلقه تغییرات عمده در جستجو است. دانستن محیط وب، از جمله تاکتیک هایی هست که توسط سایر کسب و کارها و رقبای محلی مشابه استفاده می شود تا همیشه برای برندهایشان موثر و مفید باشد.

9.خدمات سئو نسبتا ارزان و بسیار مقرون به صرفه است

وقتی سئو بهترین کارها انجام می دهد مطمئناً هزینه دارد، درست است؟
هزینه سئو سایت  کلان نسبتاً ارزان است و بازده آن از نظر سود یک برند تجاری قابل توجه خواهد بود. این هزینه بازاریابی نیست؛ این یک سرمایه گذاری تجاری واقعی است که پیاده سازی سئو و بهینه سازی سایت برای برندسازی در سال های آتی موثر خواهد بود و مانند خیلی از چیزها تنها با سرمایه گذاری بیشتر، بهتر خواهد بود.

10. سئو روابط عمومی است

بطور ویژه، سئو در بلندمدت به اعتبار یک برند، رتبه خوب و موقعیت مطلوب به ارتقای نمایه برند شما کمک خواهد کرد. وقتی مردم اخبار و جزئیات مرتبط با برند شما را جستجو می کنند. لازمه آن داشتن استراتژی سئو و روابط عمومی عالی بوده که برند شما دیده شده است. داشتن یک تجربه کاربری خوب در وب سایت به این معنی است که پیام های شما شنیده می شود و محصولات یا خدمات شما به فروش می رسند.

11. سئوی سایت یک استراتژی بلند مدت است

همانطور که بازار در حال تکامل است بهتر است روندها و تغییرات سئو را از نزدیک دنبال کنید. سئو در سال اول با انجام اقداماتش می تواند تأثیر قابل توجهی در ارتقا یک برند داشته باشد. و بسیاری از این اقدامات تأثیری بیش از چندین سال خواهند داشت. البته در نظر داشته باشید هر چه زمان، تلاش و بودجه بیشتر به سئو سایت اختصاص داده شود، یک وب سایت بهتر و طولانی تر می تواند یک رقیب شایسته در بازار خود باشد.

12. سئو فرصت های جدیدی را آشکار می کند

سئو و بهینه سازی سایت در کیفیت بالا همیشه ابزاری برای کشف و استفاده از فرصت های جدید برای درخشش برندها پیدا می کند. بطور جانبدارانه سئو تنها راه بازاریابی واقعی برای یک برند است که سهامداران آن معمولا چنین دیدگاهی نسبت به آن دارند: یعنی تبدیل شدن به یک سهامدار. هرچه یک برند بهتر شناخته شود. فرصت های بیشتری برای کمک به شکوفایی آن ایجاد می شود. همین امر را می توان در مورد سئو نیز بیان کرد.امروزه فرصت های جدید با سئو می تواند به طرق مختلفی به دست آورده شود که شامل ارائه محتوا، فرصت های دیجیتال و اجتماعی در جهت کمک  به فروش محصول و استراتژی های خدمات مشتری می باشند.

 قیمت سئو سایت

اصولاً کار SEO مانند برخی مشاغل نیست که دارای اتحادیه و انجمن یا نرخ مصوب مشخصی باشد. معمولاً شرکت ها با توجه به کارنامه و تخصص خود در زمین بهینه سازی سایت، نرخی را در قالب بسته های پیشنهادی ارائه می دهند. از جمله عواملی که در تعیین تعرفه سئوی سایت موثر است می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

1- میزان رقابت در کلمه یا کلمه های کلیدی مد نظر برای سئو

اولین مورد در تعیین هزینه خدمات سئو، تخمین میزان سختی کلمه کلیدی است. برای این منظور، کافی است کلمه کلیدی درخواستی مشتری را در گوگل سرچ کنید و ببینید که گوگل چه تعداد سایت را با آن کلمه به شما پیشنهاد می دهد.

2- تحلیل سئو سایت رقیب از نظر کلمه کلیدی

حالا از میان سایت های پیشنهادی گوگل، چند سایت که در صفحه اول هستند را آنالیز کنید. از نظر ظاهر سایت، قدمت دامنه، تعداد کاربران، رتبه الکسای سایت، تعداد بک لینک ها و تعداد سایت ها و دامنه هایی که به سایت رقیب، بک لینک داده اند، سرعت سایت رقیب و در نهایت اینکه آیا بر روی سایت رقیب، سئو انجام شده است یا خیر.

3- بررسی وضعیت سئو داخلی سایت رقبا

بررسی کنید، که در سایت رقبا تمامی اصول سئو داخلی رعایت شده باشد. موارد زیر را بررسی کنید. لینک های داخلی به درستی و بهینه استفاده شده اند. وضعیت انکرتکست ها چگونه است. منو و دسته بندی های سایت رقبا را بررسی کنید.

4-بررسی وضعیت سایت مشتری برای عقد قرارداد سئو و بهینه سازی سایت

بعد از اینکه رقبا را مود آنالیز قرار دادید. براساس کیفیت سایت رقبا، سایت مشتری را بررسی کنید.این قسمت مهمترین بخش تعیین تعرفه سئوی سایت می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

تاکتیک های سئوی سایت که مکمل استراتژی روابط عمومی دیجیتال هستند. جهت تقویت اعتبار، تعامل کاربر و دیده شدن با ترافیک ارگانیک استفاده می شوند. در حال حاضر رتبه بندی در گوگل،بینگ و پلتفرم های جستجوی نوظهور نیازمند مجموعه ی استراتژیک از مهارت روابط عمومی و جستجوی تخصصی است. ترکیب سئو سایت با روابط عمومی دیجیتال هنگامی ضرورت دارد که وجهه و دیدپذیری برند بسیار حیاتی است.

این مقاله مروری جامع بر ادغام سئو SEO در روابط عمومی دیجیتال هست که برای اهداف تجاری ،همکاری و ارتباطات مؤثر ارائه شده است.

چرا باید از دستاوردهای روابط عمومی دیجیتال برای بهبود سئو سایت حمایت کنیم ؟

چرا باید از دستاوردهای روابط عمومی دیجیتال برای بهبود سئو سایت حمایت کنیم ؟

ادغام سئو و روابط عمومی دیجیتال(ِDPR) می تواند سابقه برند شما را تقویت و حضور دیجیتالی پایا را تضمین کند. مزایای دیگر عبارتند از:

استفاده از یافته های داده محور برای فعالیت های هدفمند

  ● با انبوهی از داده های SEO، از جمله موضوعات پرطرفدار و حجم جستجو، تیم های روابط عمومی می توانند کمپین هایی را ایجاد کنند که با مخاطبان هدف همخوانی داشته باشد.

  ● این رویکرد تضمین میکند که عملکردهای روابط عمومی مرتبط و استراتژیک برای تأثیرگذاری بر علایق و رفتارهای مخاطبان هماهنگ هستند.

افزایش دید محتوا از طریق بهترین شیوه های سئو سایت

افزایش دید محتوا از طریق بهترین شیوه های سئو سایت

  ● ترکیب اطلاعات سئو سایت با تکنیک های روابط عمومی باعث می شود محتوای رایج به منابع دوستانه و کاربر پسند تبدیل شوند.

  ● اعمال بهترین روش های سئو و کسب کلمات کلیدی باعث افزایش دید برند و دسترسی بیشتر شده که در جلب توجه مخاطبان مورد نظر موثر است.

مدیریت راهبُردی محبوبیت در نتایج جستجو

  ● نقش سئوی سایت در مدیریت شهرت آنلاین یک برند و " پرس و جوهای برند دار" بسیار تعیین کننده است. هماهنگی استراتژی سئو با محتوای روابط عمومی شما را قادر می سازد. تا روایت های جذابی بسازید که منجر به رتبه بندی جستجوی نتیجه بخش و موضوعات دیجیتالی تاثیر گذار شود.

  ● تیم های روابط عمومی و بازاریابی ظاهر برند را در صفحه موتور جستجو اولویت می دهند و بر عناوین صفحات، توضیحات متا و تصاویر اصلی تأکید می کنند. همکاری با تیم سئو قابلیت شناسایی صفحات جدید را تضمین می کند که در افزایش دیدپذیری و پذیرندگی بازدید کنندگان موثر است.

ایجاد و تقویت موضوعات جذاب و قابل جستجو

یجاد و تقویت موضوعات جذاب و قابل جستجو

  ● در اصل، روابط عمومی در مورد استوری و موضوعات است. وقتی این موضوع ها برای جستجو بهینه می شوند، جذاب و به راحتی قابل رویت می شوند.

  ● این استوری ها می توانند" آن پیج"یا" آف پیج" در سایر وب سایت ها ، رسانه های خبری ، ناشران و غیره ظاهر شوند. حتی بهینه سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی برای جستجوی ارگانیک می تواند تفاوت قابل توجهی برای موضوعات پرطرفدار ایجاد کند.

سودآوری بک لینک

  ● با دسترسی موثر به مدیا و توزیع محتوا ، پتانسیل روابط عمومی برای لینک های با کیفیت بالا برای سئو بسیار مهم است.

  ● تیم سئو نیز می تواند تاثیر این اشاره ها (منشن ها) را تجزیه و تحلیل کند و رقبا را ارزیابی کند.

تأثیر بلندمدت روابط عمومی مبتنی بر SEO

  ● گنجاندن SEO در استراتژی های روابط عمومی فراتر از دید فوری است و پایه ای برای حضور آنلاین پایدار ایجاد می کند. گنجاندن سئو در استراتژی های روابط عمومی فراتر از رویت پذیری آنی است که مبنایی برای حضور مداوم آنلاین ایجاد می کند.

  ● این یکپارچگی قدرت کلی شما را افزایش داده که یک اثر دیجیتالی ایجاد کند. تا موفقیت و شناخت بلندمدت برند را تقویت نماید.

با درک استفاده از این مزایا، برندها می توانند به طور موثر دستاورد های سئوی سایت و روابط عمومی دیجیتال را برای ایجاد حضور آنلاین قدرتمند و ماندگار تلفیق کنند.

همسو کردن پیام رسانی برند با اهداف تجاری شما

همسو کردن پیام رسانی برند با اهداف تجاری شما

استراتژی یکپارچه SEO و روابط عمومی دیجیتال، پیام های سازگار بر روی برند را در فضاهای دیجیتال ،از جمله SERPs تضمین می کند.

برای اینکه پیام برند طنین انداز شود، ثبات بسیار مهم است. بخش های مختلف از بازاریابی گرفته تا فروش، خدمات مشتری تا روابط عمومی بایستی اطلاعات خود را برای ایجاد یک برند منسجم هم سو کنند. بدست آوردن خرید در یک عبارت کلیدی و استراتژی محتوا، سهامداران را قادر می سازد تا در یک صفحه باشند.

اگر بفرض یک سازمان غیرانتفاعی را با هدف افزایش آگاهی در مورد یک علت خاص در نظر بگیرید. در چنین شرایطی تیم روابط عمومی بر پوشش رسانه ای و استوری ها تمرکز می کند و تیم بازاریابی از SEO محتوای مرتبط را برای پرس و جو های مرتبط بهینه می کند.

علاوه بر این ، طراحی سایت و سئو می تواند یک رسانه یا صفحه مطبوعاتی را بهینه کند تا اطمینان حاصل شود که مخاطبین در این زمینه با افراد و اطلاعات مناسب با فرصت های مطبوعاتی ارتباط برقرار می کنند. همکاری بین این بخش ها تضمین می کند که پیام سازمان به طور مداوم در تمامی کانال ها ارائه می شود و در نتیجه دسترسی و تأثیر آن را تقویت می کند.

شیوه های هوشمند لینک های متقابل (لینک یک صفحه از یک وب سایت به صفحه دیگری از همان وب سایت)

لینک متقابل به طور استراتژیک محتوا را در پلتفرم های تحت مالکیت و با شرکای خارجی به هم متصل می کند. ارزش سئو را افزایش می دهد و تجربه کاربر را با اطلاعات مرتبط بیشتر بهبود می بخشد.

بهترین روش ها برای لینک متقابل عبارتند از

بهترین روش ها برای لینک متقابل

ارتباط و متن

اطمینان حاصل کنید که تمام لینک های متقابل ارزش و متن را به محتوا اضافه می کنند. لینک ها باید به طور طبیعی یکپارچه شوند و به موضوعات مرتبط منتهی شوند. و به خوانندگان اجازه دهند تا بررسی عمیق تری در موضوع داشته باشند.

کیفیت بر کمیت

پیوند دادن به منابع معتبر و با کیفیت را در اولویت قرار دهید. از لینک دادن بیش از حد، که می تواند خواننده را تحت فشار قرار دهد و تمرکز محتوا را کمرنگ کند، اجتناب کنید.

تجربه کاربری

لینک های متقابل را با در نظر گرفتن کاربر طراحی کنید. آنها باید تجربه کاربر را بهبود بخشند و دسترسی آسان به محتوای مرتبط را بدون اختلال با صفحه فعلی فراهم کنند.

نیازی به کار اضافی نیست

گاهی اوقات،یک منبع خبری معتبر، یک شریک قابل اعتماد یا یک متحد قابل اعتماد بهترین پلتفرم را برای صحبت با یک برند یا کمپین دارد. به طور استراتژیک " لینک های خارجی " را قرار دهید. که هم کاربران و هم خزنده های موتورهای جستجو بتوانند از آنها استفاده کنند.

تیم های روابط عمومی می توانند از طریق این استراتژی ها،نمایش محتوا را به حداکثر برسانند،عملکرد سئو را بهبود بخشند و تجربه کاربری منسجم و جذاب ایجاد کنند.

بهبود ارتباطات بین بخشی

برای بسیاری از سازمان ها،تیم های بازاریابی برند، وب و جستجو در بخش های محدود فعالیت می کنند.با این حال،ایجاد کانال های ارتباطی و استراتژی های یکپارچه بین این بخش ها کلید تقویت حضور آنلاین یک برند است. در اینجا چند روش کلیدی برای تقویت ارتباط بین بخشی موثر وجود دارد:

اجتماع منظم بین بخش ها

  ● برنامه ریزی جلسات منظم بین تیم های خدمات سئو سایت و روابط عمومی ضروری است.این جلسات فرصت هایی برای هماهنگ سازی استراتژی ها، اشتراک گذاری ایده ها و بحث در مورد پروژه های در حال انجام را فراهم می سازد.

  ● آنها از بررسی های تاکتیکی هفتگی تا جلسات استراتژی ماهانه می توانند اطمینان حاصل کنند که هر دو تیم در یک صفحه هستند و در رسیدن به اهداف مشترک تلاش می کنند.

اهداف مشترک و شاخص های کلیدیKPI

  ● توسعه اهداف مشترک و شاخص های کلیدی برای هدایت همکاری بین بخش ها بسیار مهم است.

  ● زمانی که هر دو تیم سئوی سایت و روابط عمومی در جهت اهداف یکسانی کار می کنند،مانند ارتقا دید برند یا افزایش ترافیک وب سایت، تلاش های آنها متحد تر و تاثیرگذارتر می شود.

  ● در مورد رویکرد ترکیبی،دامنه دید (برداشت های ارگانیک) و تعامل (کلیک ها) می تواند معیارهای ارزشمندی برای تیم های روابط عمومی دیجیتال باشد.

ابزارها و پلتفرم (سامانه) های مشترک

  ● استفاده از ابزارها و سامانه های مشترک می تواند به طور قابل توجهی ارتباطات و مدیریت پروژه را بهبود بخشد.

  ● ابزارهایی مانند نرم افزار مدیریت پروژه، برنامه های ارتباطی و تقویم های مشترک هر دو تیم را قادر می سازند تا اسناد را به اشتراک بگذارند و برای پیشرفت به طور موثر ارتباط برقرار کنند.

جلسات متقابل آموزشی

  ● سازماندهی جلسات آموزش متقابل به اعضای تیم اجازه می دهد تا در مورد نقش ها، استراتژی ها و چالش های یکدیگر بیاموزند.

  ● شناخت تفاوت های جزیی هر بخش ، همدلی را تقویت می کند و تلاش های مشترک را افزایش می دهد.

نشست های مشترک هم اندیشی و طرح ریزی محتوا

  ● برگزاری جلسات طرح ریزی محتوای مشترک و تبادل اندیشه راهی عالی برای استفاده از نقاط قوت هر دو تیم است.

  ● سئو می تواند دانش مبتنی بر داده را ارائه دهد ، در حالی که روابط عمومی می تواند ایده های خلاقانه داستان گویی را ارائه دهد. این ترکیب منجر به محتوای جذاب و بهینه برای موتورهای جستجو و کاربران می شود.

حلقه های بازخورد و بهبود مستمر

  ● پیاده سازی حلقه های بازخورد و تمرکز بر بهبود مستمر به هر دو تیم کمک می کند تا از یکدیگر یاد بگیرند و استراتژی های خود را تطبیق دهند.

ترکیب سئو و روابط عمومی برای آگاهی از برند و ترافیک

ترکیب سئو و روابط عمومی برای آگاهی از برند و ترافیک

با تکامل چشم انداز دیجیتال،تلفیق سئو با روابط عمومی بسیار مهم می شود.تاکتیک های ذکر شده در این مقاله شالوده ای برای تلاش های شما ایجاد می کند که همراه با همکاری مداوم ، سازگاری و نوآوری باعث موفقیت خواهد شد.همراستایی سئو با روابط عمومی یک تجربه پویا است.استفاده از ابزارها،تاکتیک های مؤثر و تقویت همکاری به یک برند کمک می کند تا حضور آنلاین قوی داشته باشد و در عرصه رقابتی دیجیتال برجسته و متمایز شود.

سئوکار حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

پزشکان تمایل دارند خدمات پزشکی خود را از طریق وب سایت و دیجیتال مارکتینگ توسعه دهند زیرا به صورت آنلاین میتوانند روزانه بیش از 70000 نفر را جهت ارائه خدمات درمانی پوشش دهند. از اینرو، فرصتی دست داده که راه حل های پیشنهادی طراحی سایت پزشکی در حوزه سلامت و درمان را مطرح کنیم که بتواند به طور قابل توجهی به شما، متخصصان سلامت و درمان، کمک کند تا ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید که در آینده آنها را به بیماران خود تبدیل کنید.

ضرورت دارد حتما در جریان راه حل های طراحی سایت قرار بگیرید تا برای خدمات رسانی بهتر به بیماران خود در صنعت کاملا شلوغ دیجیتال سلامت متمایز شوید. در اینجا 11 ترند برتر طراحی سایت پزشکی مطرح شده است که کارکنان خدمات بهداشت و درمان باید به آنها توجه کنند:

1- طراحی سایت پزشکی برای موبایل

عکاسی صنعتی

در عصری که روزانه همه از تلفن خود استفاده می کنند، بایستی شما در نظر بگیرید که طراحی وب سایت پزشکی با تلفن همراه سازگاری داشته باشد و رسپانسیو باشد. به زبان ساده، شما باید به بیماران احتمالی خود اجازه دهید تا به راحتی با تلفن ها یا تبلت های خود به اطلاعات مورد نظر و خدمات پزشکی که شما ارائه می دهید دسترسی داشته باشند.

مواردی مهم در رسپانسیو طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی شما باید با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار شود. تا به محتوای وب سایت شما اجازه دهد تا در هر موبایلی به درستی نمایش داده شود. طرح،اندازه فونت و تصاویر طراحی باید براساس اندازه صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ قابل تنظیم باشد.

آسان سازی ناوبری

یک منوی واضح و مختصر ایجاد کنید. که دسترسی به آن از هر نقطه از پورتال وب شما آسان است. شما می توانید این کار را از طریق منوی همبرگری یا یک منوی کشویی که تنها مهم ترین لینک ها را به سایت پزشکی شما نمایش می دهد، انجام دهید.

از متن خوانا استفاده کنید

خواندن متن های کوتاه در تلفن همراه می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین از متن های بلند و روان برای خواندن استفاده کنید. ما توصیه می کنیم از اندازه فونت حداقل 16 پیکسل استفاده کنید. و فونتی را انتخاب کنید که خواندن آن در یک صفحه کوچک راحت باشد.

بهینه سازی تصاویر

از تصاویر فشرده استفاده کنید. که بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر به سرعت در دستگاه های تلفن همراه بارگذاری می شوند. این به بهبود تجربه کاربر و کاهش نگرانی ترک بازدید کنندگان وب سایت شما به دلیل زمان بارگذاری آهسته کمک می کند. این به بهبود تجربه کاربری و کاهش خطر رها شدن بازدیدکنندگان وب سایت شما به دلیل زمان بارگذاری کند کمک می کند.

فرم ها را ساده و واضح طراحی کنید

فرم ها برای جمع آوری داده های کاربر ضروری هستند، اما پر کردن آنها در یک دستگاه تلفن همراه می تواند چالش برانگیز باشد. فرم ها را با درخواست مهم ترین اطلاعات و در صورت استفاده از گزینه های از پیش پر شده ساده نگه دارید.

2- طراحی سایت مینیمال

طراحی سایت پزشکی مینیمال

یک طراحی ساده و روان برای وب سایت پزشکی می تواند به کاهش بی نظمی و حواس پرتی کمک کند. و پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز بیماران را آسان تر کند. علاوه بر ظاهر منظم و ظریف، مینیمالیسم همچنین می تواند وب سایت پزشکی و درمانی را سریعتر بارگذاری کند و تجربه کاربری با کیفیتی ایجاد کند. به غیر از اینکه واضح و ظریف به نظر می رسد، مینیمالیسم همچنین می تواند یک وب سایت مراقبت های بهداشتی را سریع تر بارگذاری کند و یک تجربه کاربری با کیفیت بالا ایجاد کند.

مواردی مهم در مینیمال طراحی سایت پزشکی

پالت رنگ خود را محدود کنید

از یک پالت رنگ محدود استفاده کنید که مکمل خدماتی است که ارائه می دهید و پیام شما را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی منتقل می کند. به رنگ های خنثی و آرام بخش مانند سفید ، آبی و سبز که معمولا با مراقبت های بهداشتی مرتبط هستند، پایبند باشید.برای اطلاع از قیمت سایت پزشکی میتوانید با کارشناسان شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی آرماناوب تماس بگیرید.

زیادی از فضای سفید استفاده کنید

فضای سفید،که به عنوان فضای منفی نیز شناخته می شود،فضای خالی اطراف عناصر در یک صفحه وب است.این به ایجاد حس تعادل و نظم کمک می کند و همچنین خوانایی محتوای شما را بهبود می بخشد.

ناوبری خود را ساده کنید

برای استفاده محدودی از گزینه ها، منوی ناوبری خود را ساده و سازگار نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که از عناوین واضح و مختصر برای توصیف هر بخش استفاده کنید.

3- طراحی کاربر محور در وب سایت پزشکی

طراحی کاربر محور در وب سایت پزشکی

وب سایت های پزشکی باید طراحی کاربر محور یامتمرکز بر کاربر داشته باشند. که نیازهای کاربر را در اولویت قرار دهد. این کار را می توان با تمرکز بر دسترسی و سهولت دسترسی انجام داد.

شما باید مطمئن شوید که وب سایت به راحتی قابل حرکت است و اطلاعات به خوبی ارائه می شود. یک طراحی متمرکز بر کاربر، نیازهای گروه های مختلف کاربر مانند افراد دارای معلولیت یا کسانی که به زبان های مختلف صحبت می کنند، را در نظر می گیرد.

4-برنامه ریزی آنلاین برای سایت های پزشکی

همچنین طراحی وب سایت پزشکی بایستی به بیماران احتمالی شما کمک کنند. تا در زمان بندی ملاقات های آنلاین تمرکز کنند.

موارد مهم در برنامه ریزی آنلاین طراحی سایت پزشکی

یک نرم افزار زمان بندی را انتخاب کنید

یک نرم افزار زمان بندی پیدا کنید که بتوانید آن را با وب سایت کسب و کار خدمات بهداشت و درمان خود ادغام کنید. تا مشخصه های مورد نیاز خود را ارائه دهید. از جمله مشخصه های نرم افزاری شامل: کاربر پسندی ،قابلیت تنظیم براساس انواع وقت ملاقات، دسترس پذیری و یادآوری ها می باشد.

نوع وقت ملاقات و دسترس پذیری خود را سفارشی کنید

انواع نوبت ها را براساس خدمات ارائه شده، ساعت ها یا زمان های موجود خود وارد کنید. مطمئن شوید که هر گونه اطلاعات مهم درخصوص مدت زمان ملاقات ، مکان و دسترس پذیری ارائه دهنده را درج کرده اید.

5- ادغام با پورتال های بیمار

اکنون داشتن پورتال یکپارچه یک دستاورد تکمیلی برای مراقبت بهتر از بیمار است. شما می توانید با ارائه یک پورتال که به راحتی می توانند به سوابق و صورتحساب های پزشکی خود در هر زمان و هر مکان دسترسی داشته باشند، به بیماران خود تجربه ای بدون درد بدهید.

موارد مهم در ادغام با پورتال های بیمار در طراحی سایت پزشکی

ادغام با پورتال های بیمار در طراحی سایت پزشک

سیستم پورتال بیمار را انتخاب کنید

سیستم پورتال بیمار را انتخاب کنید. که با سیستم پرونده سلامت الکترونیکی (EHR ) شما ادغام شده و نیازهای بیماران شما را برآورده کند. سیستمی با رابط کاربر پسند انتخاب کنید. که دسترسی امن به اطلاعات سلامت ، پیام رسانی ، زمان بندی نوبت و سایر ویژگی ها را فراهم می کند.

پورتال را سفارشی کنید

لوگو، رنگ ها و سایر عناصر برندسازی خود را اضافه کنید. تا پورتال شبیه یک افزونه وب سایت بنظر آید. همچنین می توانید ناوبری، مشخصه ها و محتوا را سفارشی کنید تا اطمینان حاصل شود که بیماران به راحتی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

ارتباط با بیماران

با بیماران در مورد پورتال جدید و مزایای آن ارتباط برقرار کنید. دستورالعمل هایی در مورد نحوه ثبت نام در پورتال، نحوه دسترسی به اطلاعات سلامت و نحوه استفاده از زمانبندی نوبت دهی و ویژگی های پیام رسانی ارائه دهید.

6- از واقعیت مجازی استفاده کنید

واقعیت مجازی به یک ترند محبوب در طراحی وب سایت تبدیل شده است. شما می توانید از این فناوری برای ارائه تجربیات عمیق به بیماران خود استفاده کنید، مانند تورهای مجازی مرتبط با امکانات درمانی یا تجربیات آموزشی مرتبط با موضوعات پزشکی.

7-از ویدیوهای پزشکی استفاده کنید

آیا می دانستید که ۷۲ درصد از بیماران تماشای ویدیو در یک وب سایت را به خواندن وبلاگ ها و صفحات حجیم ترجیح می دهند؟ شما می توانید فیلم های کوتاه و آموزنده ای را در طراحی سایت پزشکی خود قرار دهید که توسط برند شما  ارائه شده است.

علاوه بر این،فیلم ها در وب سایت های خدمات درمانی می توانند بلافاصله توجه بازدید کنندگان وب سایت را به ویژه هنگامی که آنها در مورد برخی از روش های پزشکی کنجکاو هستند،جلب کنند.

موارد مهم از ویدیو های استفاده شده در طراحی سایت پزشکی

ویدیو های استفاده شده در طراحی سایت پزشکی

پلت فرم مناسب را انتخاب کنید

پلتفرم های میزبانی ویدئو مانند یوتیوب ، ویمیو یا ویستیا آپلود و مدیریت ویدئوهای شما را آسان تر می کنند و کد های جاسازی را ارائه می دهند که می توانید از آنها برای افزودن ویدئو به وب سایت خود استفاده کنید.

ویدیو را بهینه کنید

ویدیوی خود را با فشرده سازی اندازه فایل و انتخاب رزولوشن مناسب بهینه کنید تا مطمئن شوید که ویدیو به سرعت و بی نقص در وب سایت شما بارگیری می شود.

یک مکان ویژه را انتخاب کنید

یک مکان ویژه برای ویدیو در وب سایت خود انتخاب کنید،مانند صفحه اصلی یا یک صفحه اختصاصی. اطمینان حاصل کنید که محتوا به راحتی پیدا می شود و در صفحه کاملا مشخص است.

زمینه ویدیو را فراهم کنید

با گنجاندن یک توصیف مختصر و چگونگی ارتباط آن با خدمات مراقبت های سلامت شما،زمینه ای برای ویدیو فراهم کنید.این به بیماران کمک می کند تا هدف محتوا و چرایی مرتبط با آنها را درک کنند.

8- قراردادن نوار جستجو در وب سایت پزشکی

تصور کنید که بیماران وب سایت بیمه سلامت شما را از طریق گوگل پیدا کرده اند. از اینرو با افزودن یک دکمه جستجو به سایت، بازدید کنندگان می توانند مینی گوگل را تجربه کنند. از این طریق، بیماران می توانند به سرعت ارائه دهندگان خدمات درمانی و سازمان های وابسته به برند شما را پیدا کنند.

موارد مهم از نوار جستجو در طراحی سایت پزشکی

جستجو ها را دسته بندی کنید

خدمات پزشکی خود را به دسته ها گروه بندی کنید. و زیر دسته هایی را ایجاد کنید که ممکن است زیر شاخه آنها باشد.

نوار جستجو خود را به طور قابل توجهی نمایش دهید

نوار جستجو خود را در مکانی قرار دهید. که بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند آن را به محض بازدید از سایت شما ببینند.

مطالعات نشان می دهد که حدود 30 درصد از آمریکایی ها نظرات و توصیفات خود را از دکترهایی که ویزیت کرده اند را به اشتراک می گذارند،بنابراین از این آمار استفاده کنید. تا یک بخش کوچک ایجاد نموده که تمام بازخورد های مثبت برای خدمات شما را نمایان کند.

9- بخش پروفایل برای پزشکان در طراحی سایت پزشکی

ما اشاره کردیم که بیماران اغلب برای انتخاب ارائه دهندگان خدمات بهداری به بررسی ها و رتبه بندی های آنلاین متکی هستند. گنجاندن نظرات بیمار در صفحه پروفایل پزشک می تواند به ایجاد شهرت آنلاین آنها و جذب بیماران جدید کمک کند. داشتن مجموعه ای از ارائه دهندگان و تخصص آنها به بیماران آزادی انتخاب یک پزشک را بدون نیاز به رفتن به کلینیک یا بیمارستان را به شما می دهد.

10- تجسم داده های سلامت

تجسم داده ها یک جنبه ضروری برای طراحی وب سایت مراقبت های سلامت محسوب می شود. زیرا می تواند بطور شفافی در انتقال اطلاعات پیچیده کمک کند.شما می توانید علائم حیاتی یا پیشرفت سلامتی بیمار را با استفاده از نمودارها تفسیر کنید. به این ترتیب ، آنها می توانند اطلاعات پزشکی مورد نیاز خود را بهتر درک کنند.

طراحی سایت پزشکی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

همه برندها و شرکت های معروف دغدغه این را دارند که از محصولات خود عکاسی کنند. به همین خاطر بسیاری از صاحبان آنها به دنبال پیدا کردن فردی هستند که عکاسی صنعتی حرفه ای را انجام دهد.

زیرا عکاسی صنعتی هم زمانی که به عنوان عکاسی از محصولات عمل می کند و هم زمانی که به عنوان عکاسی از خدمات عمل می کند می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان فروش آنها داشته باشد.

در واقع در دنیای مجازی همیشه برندهایی فروش زیادی دارند که از محصولات آنها به بهترین شیوه ممکن عکاسی شده باشد. به همین خاطر حتی اگر یک شرکت به بهترین نحو ممکن محصولات خود را تولید کند ولی یک عکاس حرفه ای از محصولات او عکاسی نکند تا مدت زمان زیادی نمی تواند مشتریان بسیاری به دست آورد.

عکاسی صنعتی

زیرا او نمی تواند از طریق تبلیغات به موفقیت برسد و باید صبر کند تا محصولاتش به فروش برسند و از طریق کیفیت خوبی که دارند برای او مشتری به دست آورند که این امر نیاز به زمان بسیار زیادی دارد.

اما اگر او در کنار تولید محصولات با کیفیت یک عکاسی صنعتی حرفه ای نیز داشته باشد می تواند در مدت زمان بسیار کمی به فروش انبوه برسد و در طی چند سال برند خود را بسازد و سالیان زیادی از طریق آن به کسب در آمد بپردازد.

ویژگی های عکاسی صنعتی حرفه ای

بسیاری از افراد امروزه ادعا دارند که عکاس صنعتی حرفه ای هستند. اما بهتر است بدانید تنها تعداد کمی از آنها عکاس صنعتی حرفه ای می باشد. اگر دوست دارید بتوانید عکاس های صنعتی حرفه ای را بشناسید بهتر است ادامه این مطلب را مشاهده کنید. چون ما در این جا بعضی از مهم ترین ویژگی هایی که یک عکاس صنعتی حرفه ای باید داشته باشد را برایتان بیان کردیم.

یادگیری مطالب جدید به صورت مداوم

علم عکاسی درهمه دنیا روزانه در حال پیشرفت می باشد. به همین خاطر روزانه تکنیک ها و دوربین های جدیدی پا به عرصه ظهور می نهند که هر کدام می توانند تا حد زیادی در بهبود عکاسی صنعتی تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

به همین خاطر افراد که ادعا دارند عکاسی صنعتی را به صورت حرفه ای بلد اند باید حتما با این تکنیک ها و کار کرد این دوربین ها آشنایی داشته باشند. زیرا در غیر این صورت بعد از چند سال اگر یک عکاس حرفه ای به یاد گیری مطالب نپردازد عملا جا می ماند و نمی تواند به خوبی عکاسی کند.

به همین خاطر یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که اینگونه از افراد باید داشته باشند این است که باید به صورت مداوم به دنبال یادگیری مطالب جدید باشند.

داشتن خلاقیت

داشتن خلاقیت در عکاسی صنعتی

در دنیای عکاسی حرفه ای هر عکاسی معمولا سبکی دارد. اما در این زمینه تنها فردی می تواند به موفقیت برسد که با استفاده از خلاقیت بتواند برای خود سبکی متفاوت بسازد.

زیرا اینگونه از عکاس ها همیشه به خاطر سبک خاصی که دارند خیلی زود به شهرت می رسند و می توانند سفارش های بسیار زیادی دریافت کنند. همچنین داشتن  سبک هایی خاص باعث می شود عکاسان بتوانند عکس های متفاوت و زیبایی از محصولات بگیرند.

و باعث دیده شدن محصولات شوند که این امر در موفقیت یک برند و شرکت می تواند بسیار موثر باشد. بنابراین  اگر دوست دارید برای عکاسی از محصولات خود یک عکاس حرفه ای استخدام کنید به دنبال یک عکاس حرفه ای خلاق با سبکی خاص باشید.

استفاده از تجهیزات حرفه ای

استفاده از تجهیزات حرفه ای

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم امروزه در دنیای عکاسی تبلیغاتی همیشه تجهیزات بسیار زیادی به وجود می آیند که هر کدام باعث بهبود کیفیت عکس ها می شوند. بنابراین عکاس صنعتی که از تجهیزات قدیمی استفاده می کند هر چقدر هم در کار خود مهارت داشته باشد نمی تواند از محصولات عکس های با کیفیت  و جذابی بگیرد.

به همین خاطر چنین افرادی را نمی توان عکاسان حرفه ای صنعتی دانست. زیرا افرادی که ادعای حرفه ای بودن دارند همیشه برای تهیه عکس های بسیار خوب از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند. بنابراین اگر عکاس صنعتی شما دارای مهارت می باشد ولی نمی تواند عکس های خوبی از محصولاتتان دریافت کند حتما به او پیشنهاد دهید از تجهیزات پیشرفته استفاده کند تا با دریافت عکس های مناسب به فروش بیشتر شما کمک کند.

داشتن دانش استفاده از تجهیزات مختلف

اگر یک عکاس تنها چند سال علم خود را بروز نکند دیگر نمی تواند از تجهیزات  پیشرفته ای که برای عکاسی به وجود می آیند استفاده کند. به همین خاطر افرادی که ادعای حرفه ای بودن در زمینه عکاسی تبلیغاتی را دارند باید بتوانند.

با همه تجهیزاتی که روزانه به وجود می آیند آشنایی داشته باشند و با آنها کار کنند. به همین منظور هنگامی که می خواهید برای برند و شرکت خود عکاس صنعتی استخدام کنید باید حتما توجه کنید که آیا توانایی کار با انواع تجهیزات عکاسی را دارا می باشد یا نه.

در غیر این صورت از استخدام او اجتناب کنید. زیرا تنها فردی می تواند بهترین عکس ها را از محصولات شما تهیه کند که در زمینه کار با تجهیزات پیشرفته عکاسی صنعتی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

در اختیار داشتن فضای اختصاصی عکاسی

در اختیار داشتن فضای اختصاصی عکاسی

همه عکاس های صنعتی حرفه ای برای خود یک فضای اختصاصی عکاسی دارند. به همین خاطر شما نباید عکاسی محصولات خود را به هر فردی که بدون هیچ مکان مشخصی برای عکاسی ادعا دارد عکاس صنعتی حرفه ای است بسپارید.

زیرا عکاسی های حرفه ای چون سالیان زیادی است در این زمینه کار می کنند حتما برای خود مکان خاصی برای انجام این کار در نظر می گیرند. همچنین داشتن فضای اختصاصی برای عکاسی به او کمک می کند که به خاطر فضا، نورپردازی و تجهیزاتی که دارد عکس های بسیار خوبی را تهیه کند و بتواند به واسطه همان ها فروش شما را بسیار زیاد کند.

داشتن رزومه

بسیاری از عکاس های حرفه ای صنعتی که امروزه در این زمینه مشغول به کار هستند دانش آموختگان دانشگاه می باشند. زیرا در دانشگاه انجام چنین کاری به صورت کاملا حرفه ای و علمی به آنها آموزش داده می شود.

به همین خاطر هنگام استخدام چنین عکاسانی باید حتما از آنها رزومه بخواهید. زیرا افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند چون دارای سابقه کاری زیادی هستند هم نمونه کار زیادی دارند و هم روزمه بسیار خوبی دارند.

هنگام دریافت رزومه آنها حتما به دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اند و مدرک تحصیلی آنها توجه کنید. زیرا هر چقدر دانشگاه آنان معتبر تر باشد یعنی این که مطالب را بهتر یاد گرفته اند. چون تنها افرادی از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل می شوند که بتوانند مطالب آموزش داده شده را به خوبی فرا گیرند.

توانایی دادن مشاوره به مشتریان

معمولا افرادی که به عکاس های حرفه ای صنعتی مراجعه می کند افرادی هستند که یک محصول را تولید می کنند و یا وارد کننده های محصولات مختلف می باشند. به همین خاطر اینگونه از افراد اطلاعات زیادی در رابطه با عکاسی ندارند. همین امر موجب می شود که سوالات زیادی از عکاسان بپرسند و از آنها انتظار داشته باشند که در این زمینه به آنان مشاوره بدهند.

عکاسان حرفه ای چون در کار خود مهارت دارند و تا کنون با افراد زیادی کار کرده اند می توانند به راحتی به مشتریان خود مشاوره بدهند. اما افرادی که در این زمینه حرفه ای نیستند چون اطلاعات کافی را ندارند نمی توانند به خوبی به مشتریان خود مشاوره بدهند و همین امر در بیشتر مواقع باعث می شود آنان نتوانند مشتریان زیادی را برای خود به دست آورند.

برخورداری از اخلاق حرفه ای

افرادی که شغل عکاسی صنعتی را انتخاب می کنند. معمولا روزانه با تعداد زیادی از افراد سرو کار دارند. به همین خاطر اینگونه از افراد باید روابط عمومی خوبی داشته باشند و از اخلاق حرفه ای بهره مند باشند.

زیرا در غیر اینصورت به هیچ وجه نمی توانند مشتریان خود را حفظ کنند و مشتری جدیدی جذب کنند. همین امر باعث شده است یکی از ویژگی هایی که عکاسان صنعتی حرفه ای باید داشته باشند. برخورداری از اخلاق حرفه ای باشد. بنابراین اگر عکاس مد نظر شما از چنین ویژگی برخوردار نمی باشد بهتر است در انتخاب او تجدید نظر کنید .

داشتن توانایی نورپردازی و عکاسی از سوژه های مخالف

تنها افراد حرفه ای در حوزه عکاسی صنعتی می توانند هم به خوبی نورپردازی کنند و هم از سوژه های مختلف عکاسی کنند. به همین خاطر عکاسی که شما برای عکاسی از محصولات خود انتخاب میکنید باید بتواند از تمام محصولات شما با استفاده از نورپردازی مناسب بهترین عکس ها را بگیرد.

داشتن تسلط کافی بر ویرایش عکسهای صنعتی

برخورداری از اخلاق حرفه ای

عکسهای صنعتی تنها زمانی می توانند توجه افراد مختلفی را به خود جلب کنند که به خوبی ویرایش شوند. به همین خاطر اگر عکاس صنعتی شما بلد نباشد. چنین کاری را انجام دهد حتما در جذب مخاطب با مشکل روبرو خواهید شد. معمولا همه عکاسان حرفه ای این حوزه برای پیشرفت در کار خود به خوبی چنین کاری را یاد گرفته اند. به همین خاطر اگر عکاس صنعتی حرفه ای شما انجام چنین کاری را بلد نباشد یعنی این که در این حوزه ای نمی باشد.

هزینه عکاسی صنعتی

بسیاری از افراد در ابتدای کار فکر می کنند هزینه ای که بابت عکاسی صنعتی از محصولات خود پرداخت می کنند بسیار زیاد می باشد. اما بهتر است بدانید هزینه اولیه این کار در برابر سودی که از آن حاصل می شود مبلغی بسیار ناچیز می باشد. زیرا هزینه عکاسی صنعتی به هیچ وجه زیاد نمی باشد.

همچنین چون انجام این کار باعث معروفیت برند و محصولات شما می شود می تواند در مدت زمان بسیار کمی سود آوری بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال استخدام عکاس هستید ولی به خاطر هزینه آن از انجام چنین کاری اجتناب می کنید. بهتر است بدانید به هیچ وجه پرداخت کردن چنین مبلغی اشتباه نیست و شما در مدت زمان بسیار کمی از طریق سود حاصل شده از آن چنین هزینه ای را جبران کنید.

عکاس صنعتی در تهران

در تهران همیشه تعداد کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها و افرادی که به دنبال معرفی محصولات خود هستند بسیار زیاد می باشد. به همین خاطر بازار کار عکاسان صنعتی در این شهر بسیار پر رونق می باشد.

عکاسی صنعتی در تهران طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از شغل هایی می باشد. که در این شهر میتواند به خوبی هزینه های روزانه افراد را تامین کند . همچنین بهتر است بدانید چون میزان رقابت در زمینه عکاسی حرفه ای در تهران زیاد می باشد. عکاسانی که در این شهر مشغول به کار هستند تقریبا از مهارت بالایی برخوردار می باشند.

عکاسی صنعتی پوشاک

 عکاسی صنعتی پوشاک

صنعت پوشاک یکی از بزرگترین صنعت های موجود در دنیا می باشد که رقابت در آن بسیار زیاد است. به همین خاطر تنها برند هایی در این صنعت موفق می شوند که کیفیت  و تبلیغات بسیار خوبی داشته باشند. در زمینه تبلیغات همیشه عکاسی حرف اول را می زند. زیرا هر چقدر عکس های بهتر و جذاب تری از پوشاک یک برند تهیه شود افراد بیشتری جذب آن خواهند شد.

بنابراین می توان گفت عکاسی صنعتی پوشاک همیشه نقش بسیار مهمی در موفق شدن کمپانی های تولید پوشاک دارد و تنها کمپانی هایی در این حوزه موفق می شوند که بتوانند از محصولات خود تصاویری بسیار باکیفیت منتشر کنند.

عکاسی صنعتی لباس

 عکاسی صنعتی لباس

لباس تقریبا یکی از اقلام مصرفی به حساب می آید و افراد همواره به آن نیاز دارند. اما امروزه لباس ها چون در طرح ها و نقش های مختلفی ساخته میشوند. تنها تولید کننده هایی می توانند فروش بسیار زیادی داشته باشند که بتوانند محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند.

برای به نمایش گذاشتن لباس ها همیشه بهترین راه عکاسی از آنها می باشد. همین امر موجب شده است عکاسی صنعتی لباس برای همه تولید کننده ها و برندها اهمیت زیادی داشته باشد. عکاسی از لباس باید به گونه ای باشد که به خوبی رنگ و مد لباس به نمایش گذاشته شود. تا مخاطبان با مشاهده آن تصمیم به خریدش بگیرند.

عوامل موثر در قیمت عکاسی صنعتی

عوامل مختلفی بر تعیین قیمت عکاسی صنعتی تاثیر گذار می باشند که بهتر است با آنها آشنا شوید.

جنس محصول

همانگونه که میدانید در عکاسی صنعتی از محصولات مختلفی عکاسی میشود. معمولا عکاسی از هر محصولی با هر جنسی نیاز به توجه و وقت خاصی دارد. برای مثال همیشه عکاسی از محصولات شیشه ای چون نیاز به نور پردازی دارد سخت تر از سایر محصولات می باشد. به همین خاطر هزینه عکاسی از آن نیز بیشتر می باشد. همین امر موجب شده است جنس محصول بر قیمت عکاسی صنعتی تاثیر گذار باشد.

میزان ادیت صنعتی بر روی محصول

محصولاتی که برای بهتر دیده شدن در عکس نیاز به ادیت صنعتی بیشتری دارند. هزینه عکاسی از آنها نیز بیشتر است.

مکان عکاسی

هرگاه کارفرما بخواهد از محصول او خارج از استودیو عکاسی شود. چون تجهیزات باید انتقال داده شوند هزینه عکاسی صنعتی از محصولات او بیشتر خواهد بود. به همین خاطر مکان عکاسی همیشه تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این کار دارد.



:: برچسب‌ها: عکاسی صنعتی،عکاسی محصول،عکاسی ماشین،عکاسی تبلیغاتی،قیمت عکاسی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت فروشگاهی در تهران به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات خود را به مخاطبان بیشتری بفروشند و تبلیغ کنند. با ایجاد حضور آنلاین، کسب و کارها می توانند دامنه خود را گسترش دهند. و تعامل با مشتری را افزایش دهند که این امر در نهایت منجر به افزایش فروش می شود.

 

عوامل مهم در قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

سایت فروشگاهی به عنوان یک واسطه بین فروشنده و مصرف کننده عمل می کند و فرآیند خرید را تسهیل می کند. علاوه بر این، ایجاد یک فروشگاه آنلاین به کسب و کارها اجازه می دهد تا از بازار جهانی بهره ببرند و به مشتریانی دست یابند که ممکن است نتوانند به مکان های فروشگاه فیزیکی آنها دسترسی پیدا کنند.

همچنین داشتن یک سایت فروشگاهی در تهران می تواند جستجو و خرید محصولات را برای مشتریان آسان تر کند. زیرا آن ها می توانند این کار را از خانه خود انجام دهند.

در نتیجه می توان گفت طراحی سایت اینترنتی ابزاری ارزشمند برای کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش دسترسی و فروش خود هستند. در تهران نیز چون رقابت کسب و کارها زیاد می باشد. اگر یک نفر برای کسب و کار خود به دنبال طراحی سایت اینترنتی نباشد. حتما از رقبا عقب می ماند و نمی تواند پیشرفتی در شغل خود داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران

امروزه در تهران هر فروشگاهی که می خواهد به پیشرفت برسد مجبور به طراحی سایت فروشگاهی است. چون چنین کاری باعث افزایش اعتبار فروشگاه ها و افزایش چشم گیر مشتریان برای آنان می شود. تقریبا با به وجود آمدن اینترنت دیگر فروشندگی سنتی سود زیادی به همراه ندارد. چون زندگی افراد به گونه است که آنها مجبور هستند برای گذراندن زندگی خود ساعات زیادی از روز را مشغول به کار کردن باشند.

همین امر موجب می شود بسیاری از افراد وقت لازم برای رفتن به بازار را نداشته باشند و خرید اینترنتی را ترجیح دهند. با این حال کسب و کارهایی که اقدام به طراحی سایت نمی کنند نمی توانند از داشتن چنین مشتری هایی بهرمند شوند و همین امر موجب عقب ماندن آنها از رقبای خود می شود. بنابراین اگر قصد دارید در تهران کسب و کاری را راه اندازی کنید حتما به فکر طراحی سایت برای آن باشید تا بتوانید در مدت زمان کمی به پیشرفت برسید.

عوامل مهم در قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم برای همه کسب و کار هایی که در تهران وجود دارند و صاحبان آنها به دنبال راهی هستند تا آنها را ارتقا دهند طراحی سایت فروشگاهی بهترین راه می باشد. زیرا این کار باعث می شود چنین افرادی بتوانند به بازار های زیادی دست یابند و با افراد مختلفی در ارتباط باشند که این امر به پیشرفت کار آنها کمک زیادی می کند.

اما یکی از موانعی که در بیشتر مواقع باعث می شود اینگونه از افراد از طراحی سایت فروشگاهی منصرف شوند هزینه این کار می باشد. زیرا آنها تصور می کنند که هزینه چنین کاری بسیار زیاد می باشد. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه هزینه انجام چنین کاری زیاد نمی باشد و عوامل مختلفی بر قیمت نهایی چنین کاری تاثیر دارند که بهتر است با آنها آشنا شوید. همین امر موجب شده است ما بعضی از آنها را برای شما در اینجا بیان کنیم.

شیوه طراحی سایت فروشگاهی

چون تعداد افرادی که متقاضی طراحی سایت فروشگاهی هستند زیاد می باشد. امروزه از شیوه های مختلفی برای انجام چنین کاری استفاده میشود که میتوان گفت طراحی با کد نویسی با این که هزینه زیادی دارد اما بهترین شیوه می باشد.

زیرا سایت هایی که با کد نویسی طراحی میشوند همیشه سرعت بسیار خوبی دارند و افراد می توانند آنها را به گونه ای طراحی کنند که کاملا مشابه با یک مغازه فیزیکی باشند.

همین امر موجب شده است افراد زیادی باشند با این که می دانند هزینه این کار بیشتر خواهد بود اما چنین شیوه ای را برای طراحی سایت انتخاب میکنند. اما افرادی که طراحی سایت با قالب های آماده را انتخاب می کنند. چون سایتی دلخواه را نخواهند داشت هزینه کمتری پرداخت می کنند. بنابراین شیوه انتخابی شما برای طراحی سایت یکی از عوامل مهم در قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران می باشد.

امکانات سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی تنها زمانی می توانند نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند که طراحی منحصربه فردی داشته باشند و شباهت آنها به فروشگاه های فیزیکی زیاد باشد.

زیرا در اینصورت کاربران احساس میکنند که دارند به صورت حضوری خرید میکنند و همین امر برای آنان لذت بخش است. بنابراین اگر میخواهید یک سایت فروشگاهی داشته باشید که بتواند برای شما مشتریان زیادی را به ارمغان بی آورد. باید برای طراحی آن از امکانات مختلفی بهره ببرید.

معمولا طراحان زمانی که می خواهند به سایت های فروشگاهی امکانات متنوعی اضافه کنند از انجام این کار امتناع می کنند. زیرا چنین کاری باعث می شود آنان مجبور به صرف وقت بیشتری برای طراحی اینگونه از سایت ها شوند. به همین خاطر اگر شما بخواهید سایت فروشگاهی تان امکانات متنوعی داشته باشد باید حتما هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ریسپانسیو بودن سایت

سایت های فروشگاهی تنها زمانی میتوانند به سود آوری کار صاحبان خود کمک کنند که برای همه افراد قابل مشاهده باشند. زیرا در اینصورت افراد زیادی روزانه از آنها دیدن میکنند و میزان فروش آنها نیز بالا می رود.

اما گاهی اوقات طراحان متاسفانه اینگونه از سایت ها را به گونه ای طراحی میکنند که برای همه افراد قابل مشاهده نیستند و تنها افرادی می توانند از آنها دیدن کنند که با استفاده از سیستم های کامپیوتری وارد گوگل شده اند.

در چنین مواقعی اینگونه از سایت ها خیلی بازدید کمی دارند. چون معمولا تعداد زیادی از کاربران گوگل از طریق گوشی های هوشمند وارد می شوند و نمی توانند از این سایت ها بازدید کنند.

همین امر موجب شده است ریسپانسیو بودن سایت اولویت داشته باشد. اما بعضی از طراحان برای این که یک سایت را به صورت ریسپانسیو طراحی کنند از کارفرما هزینه بیشتری دریافت می کنند.

بنابراین دقت کنید که طراحی انتخاب کنید که باعث نشود شما مجبور به پرداخت هزینه شوید. اما با این حال میتوان این مورد را نیز جز عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی این کار قرار داد.

شرکت انتخابی شما

کسب و کار های اینترنتی و مرتبط با این حوزه امروزه بسیار افزایش یافته اند. زیرا این حوزه با استفاده از پیشرفت هایی که داشته است توانسته است تا کنون بر بخش های مختلفی از زندگی افراد تاثیر گذار باشد. همین امر موجب شده است شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی در تهران تاسیس شوند. میتوان گفت همه این شرکت ها کار یکسانی را انجام می دهند.

اما قیمت آنها یک سان نیست. چون معمولا هر کدام از این شرکت ها برای کاری که برای کاربران خود انجام میدهند از آنها مبلغ متفاوتی دریافت می کنند. معمولا شرکت هایی که در شمال شهر تهران واقع شده اند همیشه هزینه بیشتری از مشتریان خود دریافت می کنند.

چون صاحبان اینگونه از شرکت ها برای این که بتوانند اجاره محلی که برای راه اندازی کسب و کار خود اجاره کرده اند تامین کنند مجبور به دریافت هزینه بیشتر هستند. زیرا ملک هایی که در این مناطق واقع شده اند دارای قیمت و اجاره زیادی هستند. بنابراین نوع شرکت انتخابی شما نیز برقیمت نهایی این کار تاثیر گذار می باشد. به همین خاطر توجه به چنین نکته ای نیز ضروری می باشد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی در تهران

معمولا طراحی سایت فروشگاهی در تهران مزایای زیادی به همراه دارد. زیرا داشتن چنین وب سایت هایی باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و افزایش سود می شود و همچنین خدمات رایگان بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید از آنها بهره مند شوید، مانند تبلیغات و نمایش بسیاری از محصولات خود که  باعث جذب مشتریان برای فروشگاه شما می شوند.

همچنین زمانی که صاحب یک سایت فروشگاهی در تهران هستید این امر باعث می شود مشتریان به شما اعتماد کنند و این موضوع به شما امکان می دهد از نظرات مشتریان آگاهی پیدا کنید و بدانید چه محصولی مورد تقاضا است و کدام مورد تقاضای کمی دارد. اما انجام چنین کاری مزایای زیاد دیگری را نیز به همراه دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • طراحی سایت فروشگاهی باعث صرفه جویی در هزینه، تلاش و زمان می شود، زیرا در این صورت شما می توانید بازار آنلاین خود را از طریق تلفن خود از هر کجا و در هر زمان دنبال کنید.
  • زمان فعالیت سایت فروشگاهی به ساعات خاصی محدود نمی شود. چون همیشه در دسترس است و مشتریان را قادر می سازد در هر زمان و از هر مکان خرید کنند.
  • همچنین طراحی سایت فروشگاهی در تهران باعث سرعت گسترش کسب و کار شما و دستیابی به بخش بزرگی از مشتریان هدف می شود.
  • طراحی سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید.
  • طراحی سایت فروشگاهی باعث افزایش سهولت و سرعت شما در ارائه محصولات به مشتریان می شود. هچنین اگر سایت شما سبد خرید داشته باشد این امر به مشتریان شما کمک می کند تا به راحتی از طریق سایت فروشگاهی خرید کنند.

طراحی سایت اختصاصی در تهران

بسیاری از افراد دوست دارند سایت اختصاصی داشته باشند. زیرا داشتن چنین سایتی میتواند به برند سازی و معروفیت آنان کمک زیادی بکند. به همین خاطر متقاضیان طراحی سایت اختصاصی در تهران بسیار زیاد می باشند.

اما بهتر است بدانید هر فردی که میخواهد چنین سایتی داشته باشد باید حتما یک فرد و یا شرکت طراحی سایت بسیار ماهر را برای انجام چنین کاری پیدا کند. زیرا در بیشتر مواقع به افرادی که می خواهد یک سایت اختصاصی خوب داشته باشند پیشنهاد می شود از روش کد نویسی برای طراحی اینگونه از سایت ها استفاده کنند.

چون با استفاده از این روش می توان سایت اختصاصی بسیار خوبی را طراحی کرد. اما معمولا تنها افرادی می توانند با استفاده از کد نویسی به خوبی سایت طراحی کنند که مهارت بالایی در زمینه طراحی سایت داشته باشند. زیرا طراحی سایت با کد نویسی بسیار دشوار تر از طراحی سایت با قالب های آماده می باشد.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاه حرفه ای در تهران

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که یک سایت فروشگاهی حرفه ای در تهران چه ویژگی هایی دارد. به همین خاطر ما در این جا بعضی از ویژگی هایی که چنین سایتی باید داشته باشد را در این خانه بیان کردیم تا شما با آنها آشنا شوید.

سادگی

یکی از مهم ترین قوانینی که در طراحی سایت فروشگاه حرفه ای باید رعایت شود، سادگی است. وقتی صحبت از طراحی یک سایت فروشگاهی می شود، ساده گی همیشه اولویت دارد. زیرا هرچه عناصر بیشتری در صفحات این گونه از سایت ها وجود داشته باشد مخاطب دیر تر میتواند محصول مورد نظرخود را پیدا کند. به همین خاطر سایت فروشگاهی که دارای طراحی ساده ای نباشد نمی تواند رضایت کاربران را جلب کند.

استفاده از رنگ های هوشمندانه

تنها سایت فروشگاهی را در تهران میتوان حرفه ای دانست که رنگ ها در آن به صورت هوشمندانه استفاده شده باشند. زیرا رنگ یکی از مهم ترین معیارهای طراحی یک سایت فروشگاهی  حرفه ای است، همچنین اگر روانشناسی رنگ را درک کنید این یک ابزار قدرتمند برای شما به حساب می آید، زیرا می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و به دستاورد های خرید برسید.

چون رنگ های مختلف می توانند احساسات، عواطف و اعمال متفاوتی را در افراد القا کنند، بنابراین اگر می خواهید سایت فروشگاهی خود را متحول کنید، باید از رنگ های الهام بخش به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال: اگر می خواهید مردم از سایت فروشگاهی شما خریدی انجام دهند، دکمه خرید را با رنگ روشنی مانند قرمز متمایز کنید.

بر اساس روان شناسی رنگ ها، قرمز احساسات هیجان انگیز و اشتیاق را القا می کند که همین امر موجب می شود افراد تصمیم به خرید بگیرند و اگر می خواهید اعتبار خود را افزایش دهید، رنگ آبی را در طراحی وب خود بگنجانید، زیرا آبی یک رنگ محبوب جهانی است و همچنین ثابت شده است که احساس اعتماد را افزایش می دهد.

از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید

در طراحی سایت های فروشگاهی حرفه ای همیشه باید از تصاویر بسیار باکیفیت استفاده شود. زیرا هیچ کس محصولی را که دیده نشده خریداری نخواهد کرد. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند، باید با تصاویری با کیفیت بالا محصولات خود را به کاربران  نشان دهید. تا آنها تصمیم به خرید محصولات شما بگیرند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران نیز مانند سایر شهر ها می باشد و انجام این کار در تهران دارای قیمت بالاتری نمی باشد. بنابراین اگر تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه خود در تهران دارید اصلا نیاز نیست بابت هزینه بالای آن نگران باشید. زیرا همانگونه که بیان کردیم هزینه این کار در تهران نیز مانند سایر شهرها می باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی میرداماد



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()