نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی و سخت می باشد. به همین خاطر همه افراد نمی توانند آن را انجام دهند. افرادی که اقدام به طراحی وب سایت می کنند حتما در این زمینه تخصص دارند و سال های زیادی آموزش دیده اند. اما اگر شما نیز جز افراد آماتور در این زمینه می باشید و میخواهید اقدام به طراحی سایت بکنید بهتر است ابتدا با کارهایی که پیش از ساخت سایت باید انجام دهید آشنا شوید سپس اقدام به ساخت سایت کنید. زیرا تنها در صورتی که این کار ها را قبل از طراحی سایت انجام دهید می توانید یک سایت خوب طراحی کنید. این نکات به شما کمک می کنند تا سایتی اصولی طراحی کنید.

قبل از اقدام به طراحی سایت باید چه کار هایی انجام دهیم؟

اگر به دنبال طراحی وب سایت هستند حتما باید به نکاتی که در ادامه این مقاله ذکر می کنیم توجه ویژه داشته باشید. تا بتوانید یک وب سایت خوب طراحی کنید.

1- چه نوع وب سایتی مدنظر شماست

اول از همه شما باید مشخص کنید چه نوع وب سایتی برای شما طراحی شود. چون همین موضوع روی قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است.که معمولا وب سایت ها به چند نوع تقسیم می شوند.

طراحی سایت شرکتی

هیچ گونه بازاریابی مانند طراحی سایت شرکتی نمی تواند یک شرکت و اهداف آن را به مخاطبان بشناساند. به همین خاطر امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که اقدام به طراحی سایت اختصاصی برای برند خود می کنند.

همچنین چون طراحی سایت و حضور در دنیای مجازی موجب جذب مشتریان زیادی می شود. طراحی سایت شرکتی برای همه شرکت ها یک اعتبار به حساب می آید. طراحان این گونه از سایت ها باید قبل از انجام هر کاری با هدف شرکت آشنایی کامل داشته باشند. تا بتوانند سایتی را طراحی کنند که به خوبی معرف برند مورد نظر باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

هر فروشگاهی باید در دنیای مجازی یک سایت داشته باشد. زیرا امروزه افراد به خاطر کمبود وقتی که دارند بیشتر خرید های خود را اینترنتی انجام میدهند. و اگر فروشگاهی در این فضا فعالیت نداشته باشد.

نمی تواند در زمینه فروش محصولات خود رشد کند. همین امر موجب شده است طراحی سایت فروشگاهی طرفدارن زیادی پیدا کند. اما یک نکته مهم که تمام طراحان سایت فروشگاهی باید به آن توجه ویژه داشته باشند. طراحی ساده سایت های فروشگاهی می باشد. زیرا در صورتی که سایت دارای ساختار پیچیده ای باشد کاربر از خرید اجتناب می کند.

طراحی سایت تخصصی

سایت های تخصصی دارای طرفدارن زیادی هستند. و بیشتر مخاطبان آن ها افراد و شرکت های معرفی می باشند که قصد معرفی خود را دارند. این گونه از سایت ها توسط افراد و شرکت های بسیار ماهر به صورت اختصاصی برای فرد و مجموعه خاصی طراحی می شوند. معمولا سایت های تخصصی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایت های دیگر هستند. به همین خاطر قبل از اقدام به طراحی حتما بودجه خود را بررسی کنید.

2- انتخاب نام دامنه مناسب

هر فردی قبل از طراحی سایت باید نام دامنه مناسبی برای سایت خود انتخاب کند. زیرا نام دامنه به گونه ای می توان معرف سایت و کسب و کار شما باشد‌. به همین خاطر هنگام انتخاب اسم دامنه باید توجه ویژه ای داشته باشید‌. همچنین باید به این نکته نیز توجه کنید که اگر نام دامنه شما به اسم فردی دیگر باشد می تواند سایت شما را با چالش روبه رو کند.

3- شناخت مخاطبان هدف

برای چه کسی می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ این یکی از مهمترین سوالاتی است که باید از خود قبل از طراحی وب سایت بپرسید. همچنین به این سوال که آیا می خواهید. مخاطبان شهر یا کشور خاصی را هدف قرار دهید؟ یا کل جمعیت جهان باید با شفافیت کامل پاسخ دهید، زیرا این امر بر شدت رقابت تأثیر می گذارد. همینطور مشخص کنید که می خواهید  بر روی چه جنبه هایی تمرکز کنید.

نه تنها این، بلکه باید سن مخاطب، جنسیت، زبان مورد استفاده را نیز مشخص کنید.

4- هدف وب سایت را مشخص کنید

قبل از طراحی وب سایت لازم است بدانید که سایت برای چه هدفی ایجاد شده است. زیرا این امر به شناسایی بسیاری از جنبه های مهم که تاثیر مستقیم بر مناسب ترین روش ساخت وب سایت دارد. و نحوه طراحی آن کمک می کند. در اینجا برخی از مهم اهدافی که برای آنها سایت طراحی می کنند بیان شده اند.
● طراحی سایت برای فروش محصولات و خدمات.

● معرفی شرکت یا برند.

● کمک به کاربران برای برقراری ارتباط با یکدیگر.

● ارائه دروس و دوره های آموزشی.

همچنین اهداف دیگری برای طراحی وب سایت وجود دارد. که بسته به هدفی که می خواهید به آن برسید. و زمینه ای که روی آن کار می کنید متفاوت است. اما مهم است که قبل از شروع ساخت وب سایت، یک هدف یا مجموعه ای از اهداف را در نظر بگیرید.

5- به بودجه توجه کنید

جنبه های مالی باید بلافاصله پس از تعریف طرح وب سایت در نظر گرفته شود. زیرا بدون سرمایه کافی نمی توانید هیچ بخشی از سایت را ایجاد کنید. هزینه های هاست، نام دامنه، ایجاد سایت، نگهداری، بازاریابی، ابزارهای مورد استفاده در تولید محتوا و جنبه های بازاریابی باید در نظر گرفته شود. در صورتیکه که توان پرداخت این هزینه ها را داشتید اقدام به طراحی وب سایت بکنید.

6- دلیلی که بازدیدکنندگان را به سمت استفاده از سایت شما سوق می دهد را مشخص کنید

مشتریان یا بازدیدکنندگان از وب سایت شما استفاده نمی کنند. مگر اینکه منفعت یا ارزش واقعی برای آنها وجود داشته باشد، هدف فقط توصیف آنچه می خواهید به کاربران ارائه دهید است. با این حال، باید دلیلی را جستجو کنید. که بازدیدکنندگان را با توجه به رقابت شدید بین سایر وب سایت ها به استفاده از سایت شما سوق دهد.

برای مثال: اگر می خواهید یک وب سایت برای فروش کتاب های الکترونیکی ایجاد کنید، هزاران سایت وجود دارند که این محصول را ارائه می دهند. بنابراین باید مشخص کنید. چه چیزی سایت شما را از آنها متمایز می کند. و خریداران را وادار می کند از فروشگاه آنلاین شما خرید کند؟ این چیزی است که همیشه هنگام طراحی وب سایت  باید در نظر داشته باشید.

7- چقدر در ساخت سایت تجربه دارید؟

قبل از طراحی سایت، باید میزان تجربه خود را در پیاده سازی سایت یا انجام برخی از جنبه های طراحی وب سایت توسط خودتان بدانید. زیرا این امر تاثیر زیادی در کاهش هزینه های ایجاد وب سایت و به دست آوردن نتایجی که نیازهای شما را برآورده می کند، خواهد داشت. بعد از مشخص کردن تجربه خود می توانید تصمیم بگیرید. که سایت را خودتان بسازید یا به یک شرکت طراحی سایت بسپارید.

8- حق دسترسی به کنترل پنل هاست

انتخاب هاست سریع، ایمن و مقرون به صرفه یکی از مهم ترین اقداماتی است. که باید قبل از طراحی خود انجام دهید. زیرا بر سرعت سایت در آینده و همچنین میزان امنیت آن تأثیر می گذارد. همینطور بهتر است بدانید بسیاری از صاحبان وب سایت ها هستند. که نمی دانند هاست چیست و چگونه از آن استفاده کنند. همین امر آنها را در معرض مشکلات زیادی قرار می دهد. یکی از جنبه های مهمی که باید هنگام طراحی وب سایت در نظر داشته باشید، امکان دسترسی به کنترل پنل هاست خود است.

9- سایت باید با تلفن همراه سازگار باشد

کاربران موبایل بیش از 80 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و این به این معنی است که اگر می خواهید وب سایت خود را توسعه دهید، باید مراقب آنها باشید. در مورد ایجاد فروشگاه اینترنتی باید امکانات خرید از تلفن همراه و اکثر صفحه نمایش تبلت ها و تلویزیون های هوشمند را جستجو کنید.
همچنین این موضوع نه تنها بر تجربه کاربری و میزان پذیرش کاربران از سایت تأثیر می گذارد، بلکه موتورهای جستجو آن ها را به عنوان یکی از عوامل مهم رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو قرار می دهند.

10- هزینه طراحی سایت

طراحی سایت دارای قیمت های مختلفی است. زیرا عوامل گوناگونی مانند: نوع سایت و شرکت طراحی سایت انتخابی در قیمت گذاری آن تاثیر دارند‌. بنابراین نمی توان یک قیمت کلی برای طراحی سایت بیان کرد.

شرکت طراحی سایت در تهران

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت،شرکت طراحی سایت در تهران،بهترین شرکت طراحی سایت،قیمت طراحی سایت،هزینه طراحی وب سایت،ساخت وب سایت،طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت شرکتی مهم تر از یک محل کار واقعی است. همانطور که استارتاپ ها در سراسر جهان جایگاه خود را به دست می آورند، فضای اداری دیگر، دغدغه اصلی یک کسب و کار نیست. محل کار واقعی اکثر شرکت ها اکنون وب سایت آنها است. وب سایت شرکتی از بسیاری جهات با وب سایت های شخصی متفاوت هستند. آنها تصویر، رزومه و هویت یک شرکت را منعکس می کنند.

ویژگی های مهم در طراحی سایت شرکتی

با توجه به حجم بالای وب سایت ها، یک طراح وب سایت شرکتی برای اطمینان از وب سایت شرکتی باید موارد زیر ر رعایت کند.

1- ظاهر وب سایت شرکتی

اولین ذهنیتی که ممکن است یک کاربر از وب سایت شرکتی شما داشته باشد، طراحی چشمگیر و سهولت دسترسی کاربران به اطلاعات مورد نیاز در سایت می باشد. از آنجاییکه وب‌ سایت‌ های تصویری در حال افزایش هستند تا پاسخگویی را کاهش دهند، و آیکون‌ ها میتواند جایگزین هزار کلمه با تصویر شوند.

2- تصویر نگاری در وب سایت شرکتی

تصاویر به اندازه ی هزاران کلمه حرف برای گفتن دارند. این واقعیت را می توان به بهترین شکل در طراحی سایت شرکتی نشان داد. وب‌ سایت‌ هایی با تصویر نگاری عالی می‌توانند جایگزین پاراگراف‌های متنی شوند و بیشتر از همیشه در یک صفحه به نمایش گذاشته شود و حتی نیاز به حجم بالای محتوا را می تواند کاهش دهد.

3-تیزر و ویدئو در سایت شرکتی

ویدیوها و انیمیشن های کوچک می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از صفحات نمی توانند انجام دهند. از آنجایی که ویدئوها بر برنامه‌ های کره‌ای تسلط دارند، انیمیشن‌ ها بر حوزه‌ های وب مسلط هستند. امروزه اکثر وب سایت ها به جای کلمات، محتوا را به صورت انیمیشن نمایش می دهند و بجای متن از صداگذاری برای انجام کارهایی استفاده می کنند.

4- هدر و فوتر سایت

هدر و فوتر می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از عناصر جهت یابی دیگر نمی توانند انجام دهند. قرار دادن هدر و فوتر ثابت در تمامی یک وب سایت، یکپارچگی را تضمین می کند و راهی را برای کاربران فراهم می کند تا از هر کجای وب سایت شرکتی به صفحه مورد نظر خود برگردند.

5- دکمه های کال تو اکشن (CTA)

دکمه‌های کال تو اکشن، جهت یاب های یاری رسان هستند که قسمتی از راهکار بازاریابی بوده و درخواستی است که شما از کاربران و بازدیدکنندگان دارید تا آن‌ ها را به انجام عمل موردنظر خود تشویق کنید.

6- کادرجستجو در طراحی سایت شرکتی

جعبه های جستجو برای هر وب سایت کلان یک مزیت به حساب می آیید. از آنجایی که تقریباً جستجو برای هر کاربر به طور طبیعی انجام می شود، داشتن کادر جستجو می تواند یک امتیاز باشد.

7- اطلاعات تماس با ما

آپدیت اطلاعات تماس با نقشه و چندین گزینه برای تماس با شرکت شما مانند شماره های واتس اپ، اسکایپ و لینک های پیام رسان فیس بوک می تواند به کاربران شما کمک کند همیشه با شما تماس بگیرند. این امر همچنین باعث افزایش اعتبار وب سایت شرکتی شما در حین تأیید گوگل می شود.

هزینه طراحی سایت شرکتی

وب سایت های شرکتی عموما به علت نداشتن امکانات پیچیده معمولا هزینه بسیار بالایی برای طراحی ندارند، اما باید توجه داشته باشید استفاده از قالب های آماده باعث کاهش هزینه و قیمت طراحی سایت شرکتی می شود اما به طور کامل اعتبار برند شما را نابود میکند، به همین جهت طراحی سایت شرکتی اختصاصی برای کسب و کارتان حائز اهمیت می باشد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی می توانید با کارشناسان فروش آرماناوب تماس بگیرید.

8- لود سریع وب سایت

گاها وب سایتی که عملکرد خوبی ندارد بدتر از نداشتن یک وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا از وب سایت هایی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد دوری می کنند. وب سایت هایی که دارای گرافیک و انیمیشن های پیچیده و سنگین هستند در مقایسه با وب سایت های بهینه شده بسیار کندتر بارگذاری می شوند و عملکرد بدتری دارند.

اگر یک وب سایت شرکتی زیبا دارید که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد. مطمئنا مشتریان شما به کار خود ادامه خواهند داد و سایت شما را رها میکند و سراغ سایت دیگری می روند. ابزارهایی مانند GTMetrix یا Uptrends می توانند به شما در تجزیه و تحلیل سرعت وب سایت و رفع مشکلات سایت کمک کنند. بهینه سازی گرافیک، اطمینان از اتصال سریع بین پشتیبان وب سایت شما و قسمت جلویی نیز می تواند روند بارگذاری صفحه شما را سرعت بخشد.

9- صفحات 404 در طراحی سایت معرفی

لینک های شکسته مساوی است با مشتریان از دست رفته. لینک های شکسته، لینک های هستند که با کلیک بر روی آنها به صفحاتی بدون محتوا وارد میشوید که بعد کلیک با صفحه 404 مواجه روبرو میشوید که با مدیریت حساب شده میتواند سریع اقدام به حذف آنها کرد.

10-سئو سایت شرکتی

اگر کسی نتواند شما را در وب پیدا کند. شما به سادگی دیگر وجود ندارید. ولی شما با بهینه سازی موتور جستجو از طریق سئو می توانید. بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت خود را در اینترنت پیدا کنند. حتی اگر به طور تصادفی یک برگه ناشناس را ببندند. چنانچه مجموعه ای از کلمات کلیدی و محتوای بهینه شده به خوبی کندوکاو شده باشند. بازدیدکنندگان و کاربران در صورت نیاز دوباره شما را پیدا می کنند.

طراحی سایت شرکتی و سئو

با انجام کار های مربوط به سئو و بهینه سازی سایت شرکتی ، امکان قرار گرفتن شما در نتایج گوگل و ارتقاء رتبه افزایش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70% از جستجو ها در گوگل انجام می شود پس اگر در نتایج جستجوی گوگل و مخصوصا نتایج صفحه اول حضور داشته باشید سایت شرکتی شما بازدید کنندگان زیادی جذب خواهد کرد . شرکت طراحی سایت آرماناوب با آگاهی از تاثیر بهینه بودن سورس کد در سئو تمامی تلاش خود را کرده است تا در طراحی سایت های شرکتی تمامی اصول و قواعد سئو را در کد نویسی رعایت کند.

11- تولید محتوای یونیک و نقش آن در جذب مشتری

وب سایت ها نه تنها زیبا و هوشمند هستند، بلکه بایستی آموزنده نیز باشند. از آنجایی که وب سایت ها با طراحی خود به جذب بازدیدکنندگان ادامه می دهند. محتوای بی ربط یا به طور کلی کمبود محتوا می تواند تعداد کاربران شما را کاهش دهد. عناصر اطلاعاتی در وب‌ سایت شرکتی حرفه‌ای شما مانند وبلاگ‌ها، کتاب‌های الکترونیکی،مقاله ها، کتابچه‌ های راهنمای کاربر و مستندات فنی می‌توانند علاقه کاربر را به وب‌ سایت کسب ‌و کار شما افزایش دهند که اطلاعات را به شیوه‌ای که مناسب‌ترین نوع اطلاعات است ارسال می‌کنید.

12-گذاشتن شبکه های اجتماعی در وب سایت

بیشتر مردم زمان بیشتری را صرف بازدید اینترنت در رسانه های اجتماعی می کنند. بسیاری از برندها فقط یک وب سایت ندارند، بلکه یک کمپین اجتماعی دارند که در راستای اهداف بازاریابی/برندینگ آنها هستند. ادغام رسانه های اجتماعی هم ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت شما تشویق می کند و هم به آن کمک می کند تا در رتبه بندی جستجو بالاتر رود. پلتفرم هایی مانند Hubspot، Hootsuite و Sprout Social می توانند در مدیریت بازی رسانه های اجتماعی به شما کمک کنند.

13-طراحی سایت شرکتی باید نسخه موبایل باشد

وب سایت شرکتی شما باید ریسپانسیو باشد یعنی به گونه ای طراحی شده باشد که در تمامی دستگاه ها(موبایل،تبلت و کامپیوتر) و سایز های مختلف صفحه نمایش در حد قابل قبولی نمایش داده شده باشد تا کاربران بدون کوچکترین مشکلی از امکانات سایت استفاده لازم را ببرند.

برند سازی با طراحی سایت شرکتی

هر شرکت یا کسب و کاری محصول و یا خدمات متناسب با حوزه ی کسب کار خود را دارد. لذا برای معرفی و شناساندن این خدمات نیاز به بستری برای تبلیغات و جذب مشتری می باشد. که فضای مجازی این امر را برای شرکت ها فراهم کرده است. از این رو داشتن یک سایت شرکتی میتواند بعنوان نماینده شما و معرف خدمات و پروژه های شرکت شما در فضای وب باشد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی حرفه ای مزایایی به شما می دهد که باعث کسب درآمد بیشتر و جلب مشتری بیشتر خواهد شد.

  • فعالیت شبانه روزی
  • فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی
  • کم کردن نیروهای کاری
  • معرفی کامل پروژه ها و خدمات
  • افزایش مشتری و بازدهی در کوتاه ترین زمان
  • افزایش اعتبار
  • توسعه و تسهیل بازاریابی و تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات

طراحی سایت شرکتی اختصاصی



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی اختصاصی،قیمت طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت معرفی،طراحی وب سایت شرکتی،قیمت طراحی وب سایت شرکتی،سایت شرکتی،قیمت سایت شرکتی، ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که آرماناوب می تواند در این راه همراه شما باشد.

یکی از سخت ترین کارها برای اکثر صاحبان مشاغل، ساخت وب سایت جدیدشان است. اگر می خواهید بدانید که بهترین شرکت طراحی سایت را چگونه انتخاب کنید، باید چندین نکته ضروری را در نظر بگیرید. بسیاری از مالکان شرکت به اندازه ی عاقل هستند که این موارد را باید به متخصصان بسپارند. شما برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید با 10 نکته آشنا شوید. اما ابتدا بیایید بدانیم که طراحی وب چیست؟

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب در واقع طراحی یک سایت است، که در اینترنت نمایش داده می شود.این به معنای تجربه کاربر در توسعه یک وب سایت است نه توسعه یک نرم افزار.طراحی وب بیشتر در مورد طراحی وب سایت، برای مرورگرها در رایانه شخصی بود.اما طراحی وب سایت برای تبلت ها و تلفن های همراه در دهه گذشته بسیار افزایش یافته است.

طراح وب سایت

یک طراح وب بیشتر روی ظاهر،چیدمان و گاها روی محتوای وب سایت کار می کند. ظاهر وب سایت شامل رنگ ها، تصاویر و فونت ها می باشد. چیدمان شامل ساختار اطلاعات و نحوی طبقه بندی آنها می شود.

یک وب سایت اگر بدرستی طراحی شود. برای استفاده کاربران و برند یک وب سایت مناسب می باشد. بسیاری از وب سایت ها به گونه ای ساده طراحی شده اند. که هیچ گونه اطلاعات اضافی برای سردرگمی کاربر نداشته باشد.

وظیفه طراح سایت، خلف سایتی است، که اعتماد مخاطبان مورد نظرش راجلب کند. و بایستی اکثر مواردی که کاربرانش را نامید می کند حذف کند.

طراحی سایت بصورت نسخه موبایل

در طراحی واکنشگرا، محتوای وب سایت در اندازه چیدمان ثابت می شود که با اندازه های رایج صفحه نمایش مطابقت داشته باشد. در طراحی نسخه موبایل، محتوا بسته به اندازه صفحه گوشی و تبلت نشان داده می شود.

داشتن چیدمان های مختلف برای حفظ تعامل و اعتماد مشتری مهم است. از آنجایی که طراحی ریسپانسیو سایت ممکن است در این راه با مشکلاتی مواجه شود. اما طراحان وب باید مراقب باشند و از نحوه نمایش کارشان اطمینان حاصل کنند.

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب

لیست بزرگی از شرکت های طراحی وب سایت هستند، که می توانید یکی را از بین آنها انتخاب کنید. دانستن اینکه کدام یک برای نیازهای تجاری شما مناسب است، می تواند یک کار پیچیده باشد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب ،کار دشواری است، اگر شرکت طراحی سایت را به درستی انتخاب کنید، منجر به یک شروع بزرگ در موفقیت کسب و کار شما می شود.

وب سایت اولین بازخورد برای اکثر مشتریان شما خواهد بود، که اهداف کسب و کار را مشخص می کند. و در اکثر مواقع بهترین عامل در جذب مشتری احتمالی برای شما خواهد بود. به همین دلیل برای دستیابی به مخاطبان مورد نیاز و جذب آنها، انتخاب یک شرکت طراحی سایت ضرورت دارد. در واقع شرکت طراحی سایت مناسب به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید و آن را به بالاترین سطح ارتقا دهید.

این کار سخت و گاه ریسکی است، زیرا بسیاری از شرکت های طراحی سایت به شما قول موفقیت رتبه اول در گوگل را می دهند. ما به شما کمک خواهیم کرد، اما قبل از آن، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هر کسب و کاری نیازمندی ها و اهداف متفاوتی دارد. هر شرکت طراحی سایت ابتدا باید قبل از انتخاب کار با مشتری تصمیم بگیرد که آیا مناسب است یا نه.

اما، برای اقدامات احتیاطی بیشتر، این مقاله به شما کمک می کند بدانید که آیا یک شرکت طراحی وب برای نیازهای شما مناسب است یا خیر.

12 نکته برای انتخاب شرکت طراحی سایت

1-آنها ایده های شما را در نظر می گیرند

شما در رشته خود با تجربه هستید. به گونه ای که از آنچه قرار است بفروشید شناخت کامل دارید. ایده های خود را برای ارائه کسب و کار خود به آنها می دهید. هیچ کس جز شما بهتر از کسب و کار شما نمی داند. اگر یک شرکت طراحی وب سایت به ایده های شما گوش نمی دهد، نباید با آنها همکاری کنید. شرکتی که انتخاب می کنید بایستی بتواند به ایده های شما گوش دهد، آنها را تقویت کند و آنها را به کار ببندد.

2- شرکت طراحی سایت ایده های خود را مطرح می کند

حتی اگر یک شرکت طراحی وب نیاز به گوش دادن ایده های شما دارد، شما باید با کسی کار کنید که ایده های او را دارد. آنها بایستی ایده های شما را به چالش کشیده و دیدگاه جدیدی را به چشم انداز، استراتژی و مفهوم شما اضافه کنند. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود دارید، وب سایت شما باید توسط شخصی طراحی شود که بیشتر از شما در مورد این زمینه اطلاعات دارد.

اگر یک شرکت طراحی سایت به شما گوش دهد و یک کپی از ایده های پیشنهادی شما ایجاد کند، پس ارزش پول شما را ندارد. شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که تجربه کار خود را با دانش شما سازگار کند.

3- تیم بازاریابی شرکت طراحی سایت باید باتجریه باشند.

در برخی موارد، عده زیادی نمی خواهند فعالیت تجاری خود را از طریق کسب و کارشان ترقی دهند. اما در عوض می‌خواهند وب‌ سایت‌شان در آنجا باشد. اگر جزو این افراد هستید این نکته برای شما مناسب نیست.

حال اگر جز افرادی هستید که می خواهید کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود توسعه دهید، حتماً به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت با یک تیم بازاریابی مجرب باشید. یک شرکت طراحی سایت که تیم بازاریابی ندارد درست مانند یک ماشین بدون موتور است.

اینترنت در حال تکامل بوده است و به بازاریابی فعال نیاز دارد تا مطمئن شوید وب سایت شما ترافیک و درآمد ایجاد می کند. شما به وب سایتی نیاز دارید که نه تنها زیبا، بلکه کاربردی نیز باشد.

هنگامی که یک شرکت طراحی سایت دارای تیمی از طراحان، بازاریابان و مهندسان است، می‌توانید با اطمینان خاطر آنها را استخدام کنید و بدانید که نتیجه چیزی فراتر از یک وب‌ سایت زیبا خواهد بود.

4- از طراحی وب سایت ریسپانسیو استفاده می کنند

این بهترین راه برای طراحی وب سایت امروزه است. حتی اگر گاهی اوقات داشتن یک وب سایت تلفن همراه به طور جداگانه ممکن است برای شما عالی باشد، طراحی وب سایت واکنش گرا بهترین راه حل است.

همانطور که استفاده از تلفن همراه در حال رشد است، باید مطمئن شوید که وب سایت کسب و کار شما واکنش گرا است و می تواند به راحتی در همه دستگاه ها استفاده شود.

فرض کنید یک شرکت طراحی سایت از طراحی ریسپانسیو اطلاعی ندارد یا یک وب سایت جداگانه برای موبایل پیشنهاد می کند. در این صورت، آنها از کاربرد فعلی در صنعت آگاه نیستند و برای نیازهای شما مناسب نیستند. شرکت طراحی وب سایت معتبر مطمئناً از آن استفاده خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت آرماناوب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت تهران می باشد که میتونید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی ،سئوی سایت و تیلیغات در گوگل  کمک بگیرید.

5- نمونه کار طراحی سایت داشته یاشد.

بهترین انتظاری که باید از یک شرکت طراحی وب سایت داشته باشید چیست؟
فقط نمونه کارهای طراح وب سایتی را ارزیابی کنید که طراحان روی آن کار کرده اند و بهتر است به اسکرین شات های طراحی که طراحان انجام داده اند به تنهایی اعتماد نکنید.
شما باید شاهد محصول زنده ای باشید که در دسترس شماست. البته اگر طراحان وب سایت استراتژی ها و اهداف شان را به اشتراک بگذارند برای جلب اطمینان شما بهتر است.

همچنین، کمی وقت بگذارید تا کارهای آنها را مرور کنید و خودتان قضاوت کنید که آیا آنها مناسب کسب و کار شما هستند یا نه. اگر چیزی از سلیقه خود در کار آنها پیدا نکردید، باید به دنبال شرکت دیگری باشید. توجه داشته باشید که با پیدا کردن شرکت‌های انحصاری‌ تر، می توانید از آنها بخواهید نمونه های واقعی از کار خود را به شما نشان دهند.

6- تیم طراحی  وب سایت می داند که نرخ تبدیل چقدر مهم است

شرکت طراحی سایت علاوه بر ظاهر زیبای وب سایت بایستی بداند که آنرا چگونه کارآمد و کاربردی کند. یک شرکت بزرگ طراحی سایت با تیمی از افراد مجرب و حرفه ای از اهمیت تبدیل ترافیک وب سایت به مشتری های احتمالی کاملا آگاه هستند.

این بدان معناست که آنها از چیدمان طراحی، الگوهای کاربردی، روانشناسی رنگ‌ ها، معماری اطلاعات و کال تو اکشن مطلع هستند. در دنیای امروزی امکان پذیر نیست که یک وب سایت زیبا بازدیدکنندگان را وادار به خرید کند. شرکت طراحی وب سایت شما باید از روش های اثبات شده برای ایجاد یک وب سایت و داده های علمی استفاده کند که باعث پیشرفت و افزایش جذب مشتری احتمالی شود.

قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی وب سایت که بهتر است آن را سرمایه گذاری بخوانیم، کاملا به انتظارات شما از وب سایت خود، پیشنهادات و پیچیدگی پروژه‌تان و البته مدت زمانی که صرف برنامه نویسی و طراحی می‌شود متغیر خواهد بود. با توجه به این که وب سایت های طراحی شده در آرماناوب تماما اختصاصی بوده و از قالب و سیستم های آماده استفاده نمی‌شود. اما با این حال جهت رفاه حال مشتریان، و شرکت ها این شرکت قیمت های منصفانه ای را برای پلن های مختلف در نظر می‌گیرد.

7-در چندین زمینه کاری خبره  و حرفه ای هستند

حتما فکر می کنید که عالی می شود اگر شرکت طراحی وب سایت شما فقط در یک صنعت کار کند زیرا اگر یک وب سایت فقط در مورد اتومبیل است، باید اطلاعات دقیقی از اتومبیل داشته باشند. این بدان معنی است که شما یک وب سایت کوکی خواهید داشت که شبیه به پنجاه وب سایت اتومبیل دیگر است که آنها در چند هفته گذشته ساخته اند. یک شرکت طراحی وب سایت که در صنایع مختلف متخصص است، احتمالاً وب سایت مناسبی را مهم نیست که شما یک برند محلی هستید یا ملی؛ شما باید یک شرکت طراحی سایت استخدام کنید که با هر دو استراتژی آشنا باشد. برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و متنوع تر ایجاد می کند. وب سایت شما باید بهتر از همه رقبای شما باشد تا شبیه دیگران نباشد.

8- از آخرین روند طراحی سایت آگاه هستند

بدترین چیزی که از یک وب سایت جدید می شود انتظار داشت طراحی مشابه وب سایتی است که حدودا ده سال پیش محبوب بوده است. طراحان وب سایت باید از آخرین شیوه ها پیروی کنند زیرا مشتریان تنها زمانی به یک وب سایت اعتماد می کنند که طراحی آن مدرن، تازه و به روز باشد. شرکت های بزرگ طراحی سایت همیشه آنچه را که ترند یا مد میشود را به وب سایت های خود اضافه می کنند. یک طراح وب سایت باید بداند که پیمایش اختلاف نظر، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا، طراحی مسطح و بسیاری از عناصر و سبک های دیگر چیست البته این بدان معنا نیست که آنها باید همه آخرین روندها را اضافه کنند بلکه باید بین شیوه های کاربردی و مدرن متعادل باشد.

9-شرکت طراحی سایت برای آینده کاری شما برنامه ریزی می کتد

در حدود بیست سال پیش اینترنت چندان معروف نبود و یک وب سایت فقط کاری بود که با صفحات ایستا انجام می شد امروزه، ما در جهانی متحول شده زندگی می کنیم که دیجیتالی شده و بیش از هر زمان دیگری به هم متصل شده است. یک شرکت طراحی وب سایت بایستی بداند که چگونه یک وب سایت را با تصویر بزرگتری از آینده در ذهن خود بسازد. اگر آن‌ ها بدرستی تفاوت سئوی خارج از سایت و سئوی داخلی را ندانند و حتی تفاوت رتبه‌بندی ، ترافیک و اهمیت لینک‌ سازی را تشخیص ندهند، آن‌ ها برای کسب‌ و کار شما مناسب نیستند.

10- شیوه ی مستند برای موفقیت دارند

بزرگترین شرکت طراحی وب سایت شیوه واضح برای کشف دارد که به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. ممکن است با تغییر صنعت برای یک کار خاص یا شرایط مختلف کمی ویرایش شود، اما آنها برای موفقیت برنامه دارند که نشان می دهد شرکت طراحی سایت به اندازه کافی با تجربه است تا کسب و کار شما را به موفقیت برساند.

شرکت طراحی سایت تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , ساخت وب سایت , طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد