نوشته شده توسط : گل نسیم

زیبایی یک تجارت بزرگ است، اما در این زمینه رقابتی، اگر می‌خواهید سالن زیبایی‌ تان موفق شود، متمایز شدن از رقبایتان حیاتی است. داشتن یک وب سایت سالن زیبایی چشم نواز که آموزنده، مفید و آسان برای پیمایش باشد، نقطه شروع ضروری برای هر صاحب کسب و کار زیبایی است. اما، به عنوان یک کسب و کار سالن آرایشگاه زنانه، اگر می خواهید سایت زیبایی شما از رتبه بالایی در موتورهای جستجو برخوردار باشد، باید ویژگی های ضروری را نیز در طراحی سایت سالن زیبایی در نظر بگیرید.

طراحی سایت زیبایی

قبل از انتخاب طراحی سایت آرایشگاه زنانه بررسی کنید که آیا سایت سالن زیبایی شما اهداف زیر را برآورده می کند یا خیر:

-نشان دهنده برند سالن شما است.
-بر اساس تخصص شما ،خود را از رقبا متمایز کنید.
-لوگوی سالن شما را در خود جای داده است.
-ایجاد ارزش افزوده از نظر قابلیت استفاده و عملکرد.

طراحی سایت آرایشگاه زنانه

با افزودن رزرو آنلاین، رزرو نوبت در سالن خود را برای مشتریان خود آسان کنید. اگر ترجیح می‌دهید مشتریانتان برای رزرو یا استفاده از ایمیل تماس بگیرند، با افزودن ایمیل و پیوندهای تلفنی، ارتباط را ساده کنید.

با افزودن آدرس و مسیرهای روشن، ساعت کاری، تلفن و ایمیل خود را بررسی کنید، به مشتریان خود کمک کنید به راحتی سالن شما را پیدا کنند.

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان جدید را در سایت زیبایی خود جلب کنید. اطمینان حاصل کنید که بیانیه ماموریت سالن خود را به وضوح بیان کرده اید و به مشتریان خود بگویید که شما چه کسی هستید و تیم خود را معرفی کنید، چه خدماتی را ارائه می دهید. در مورد هر سیاستی در سالن خود با مشتریان خود پیشرو باشید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت سالن زیبایی با کارشناسان فروش شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

توصیه می کنیم وب سایت سالن شما دارای ساختار و ویژگی های زیر باشد:

-قابلیت رزرو آنلاین
-صفحه نخست
-درباره ما
-نظرات مشتریان
-با ما تماس بگیرید
-خدمات و قیمت ها
-مشخصات کارکنان
-صفحه سیاست ها

نسخه موبایل و سرعت لود سایت زیبایی

سرعت وب سایت سالن شما ضروری است. گوگل می تواند وب سایت های سریعتر را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهد. علاوه بر این، 40٪ از مردم وب سایتی را که بیش از 3 ثانیه طول می کشد، رها می کنند. یک کار ساده که می توانید انجام دهید این است که تصاویر خود را بهینه کنید (به عنوان مثال، با استفاده از TinyPNG) استفاده کنید.

بیشتر بازدیدکنندگان از گوشی های هوشمند یا تبلت ها برای مشاهده وب سایت آرایشگاه زنانه شما استفاده می کنند. بنابراین بررسی کنید که آیا سایت شما فاکتورهای بهینه سازی وب موبایل زیر را دارد یا خیر:

-سرعت بارگذاری سریع در دستگاه های تلفن همراه.
-پیمایش در موبایل را آسان کنید.
-اندازه فونت مناسب.
-تصاویر، نمادها، و غیره شما به اندازه صفحه نمایش مقیاس می شوند.
-شما از تم های پاسخگوی تلفن همراه استفاده کرده اید.
-دکمه رزرو شناور را در پایین صفحه اضافه کنید.

تصاویر با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی

زیبایی ذاتاً بصری است، بنابراین اگر می‌خواهید مشتریانی را به سایت خود جذب کنید. باید تصاویری از محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید. درج کنید. هرگز عکس‌های استوک را در سایت خود قرار ندهید. بلکه در عوض از کارهایی که انجام داده‌اید، عکس‌ های واقعی را روی ناخن، مو، آرایش، ابرو یا هر چیز دیگری که به خط کار شما مرتبط است، بگیرید.

تصاویر مطمئناً چیزی بیش از کلمات در صنعت زیبایی می‌گویند. بنابراین مطمئن شوید که تصاویری که اضافه می‌کنید. کیفیت بالایی دارند و دانه‌ دار یا مبهم نیستند. اگر در زمینه ناخن تخصص دارید، از نزدیک عکس بگیرید و به فکر اضافه کردن تصاویر از زوایای مختلف باشید. تصاویر خود را مرتباً به روز کنید تا محتوای خود را تازه نگه دارید و از آخرین روندهای زیبایی مطلع شوید. موتورهای جستجو نیز از وب سایت هایی که سایت خود را به روز نگه می دارند، ترجیح می دهند.

بخش نظر دهی در سایت سالن زیبایی

نظرات مشتریان راضی را به طراحی سایت آرایشگاه زنانه خود اضافه کنید تا اعتبار برند خود را تقویت کنید. اگر قبلاً تمایلی نداشتند یا نمی‌دانستند چه چیزی باید انتظار داشته باشند، این یک راه مثبت نیز برای تشویق مردم به امتحان خدمات شما است. اگر طیف وسیعی از خدمات را در سالن خود ارائه می دهید، نظراتی را در مورد این تنوع پیشنهادات، از بخش وسیعی از مشتریان، درج کنید. باز هم، ارزش آن را دارد که این بخش را به روز نگه دارید، بنابراین نظرات خود را مرتباً به روز کنید تا سایت شما کهنه نشود.

رزرو آنلاین در سایت زیبایی

بسیاری از کارکنان سالن زیبایی متوجه می‌شوند که باید همزمان با مشتریان و پاسخگویی به تلفن‌ ها کار کنند. مگر اینکه بتوانید از عهده پذیرش یک پذیرش اختصاصی برای رزرو بپردازید. از طرف دیگر، اگر درمانگران مشغول هستند. ممکن است برای دریافت تماس های دریافتی، منشی تلفنی را ترک کنند. این ایده آل نیست و بسیاری از سالن های زیبایی ممکن است در نهایت کسب و کار خود را از دست بدهند، اگر مشتریان نتوانند آنجا وقت خود را رزرو کنند.

این جایی است که وب سایت آرایشگاه زنانه شما می تواند مفید واقع شود. اگر بخش رزرو نوبت آنلاین را در سایت زیبایی خود قرار دهید، این کار زندگی شما و مشتریانتان را بسیار آسان تر می کند. این بدان معناست که حتی زمانی که سالن تعطیل است یا با مشتری دیگری مشغول هستید، می توان قرار ملاقات گذاشت.

برنامه ها را می توان به راحتی در سایت شما تعبیه کرد .تا تقویم و سیستم رزرو را شامل شود، و در حالی که مشتریان از سایت شما بازدید می کنند، می توانید از این فرصت برای تبلیغ سایر خدمات یا پیشنهاداتی که ممکن است در آن زمان داشته باشید استفاده کنید.

قراخوانی به دعوت(Call to Action)

هر یک از صفحات شما باید دارای یک عنصر اصلی CTA (تماس برای اقدام) باشد. این یک دکمه، پیوند، یا تصویر است، به عنوان مثال، صفحه اصلی، دکمه «اکنون رزرو کنید»، صفحه تماس - دکمه تماس/ایمیل یا پیوند.

گنجاندن برخی از موارد زیر می تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان خود را به مشتریان آینده تبدیل کنید:

-اکنون ثبت کن
-نظرات مشتریان
-گالری عکس قبل و بعد
-فروشگاه آنلاین
-رویدادهای ویژه/تبلیغات
-معاملات لحظه آخری
-کوپن های هدیه
-طرح هایی را به یک دوست توصیه کنید.

تجربه کاربری عالی و ناوبری آسان در طراحی سایت زیبایی

برخی از افراد برای دریافت اطلاعات تماس شما از وب سایت سالن زیبایی شما بازدید می کنند. چیزهای ساده ای مانند داشتن شماره تلفن در سمت راست بالای وب سایت می تواند به خوبی کار کند. وب سایت زیبایی شما باید به راحتی قابل پیمایش باشد.

بررسی کنید که آیا طراحی وب سایت آرایشگاه زنانه شما زیاد اتفاق نمی افتد. موارد زیر را کاهش دهید، زیرا ممکن است سرعت سایت شما را کاهش دهد زیرا گوگل آن را یک تجربه کاربری بد می داند:

-پنجره‌های بازشو(پاپ‌آپ‌ های خط‌ مشی کوکی خوب هستند اما پاپ‌ آپ‌ های اشتراک ایمیل و غیره نیستند)
-اسلایدرهای تصویر (چیزی که تصاویر زیادی را در بالای برخی از وب سایت ها به کاربران ارائه می دهد)
-پیوندهای بسیار زیاد( می تواند به عنوان هرزنامه دیده شود)
-ویدیوهای بسیار زیاد (ویدیوهای جاسازی شده YouTube سرعت وب سایت را کاهش می دهد)

به کاربران خود فکر کنید و به یاد داشته باشید که شما نیز یک کاربر هستید.

-یافتن سریع و آسان اطلاعات کلیدی
-دسترسی آسان به اطلاعات تماس شما
-ناوبری را پاک کنید
-فونت های بزرگ و آسان برای خواندن
-تصاویر زیبا و واضح

محتوا یونیک و استراتژی سئو سایت

اگر کسی نتواند آن را به صورت آنلاین پیدا کند، داشتن وب سایت سالن زیبایی با ظاهر شگفت انگیز فایده ای ندارد.طراحی سایت سالن زیبایی شما باید بر اساس عبارتی طراحی شود که می خواهید در گوگل پیدا شوید و به گونه ای ساخته شود که یافتن آن برای موتورهای جستجو تا حد امکان آسان باشد. هدف شما باید رتبه 3 برتر برای عبارات کلیدی سالن خود باشد تا ترافیک زیادی ایجاد کنید و مشتریان جدید ایجاد کنید.

همچنین باید یک نمایه در «Google برای کسب‌ و کار من» با اطلاعات تماس، آدرس، ساعات کاری و عکس‌ های زیبای سالن خود ایجاد کنید.

-برای عبارات کلیدی سالن خود در رتبه 3 برتر در گوگل قرار بگیرید.
- Google My Business را اضافه کنید.
-محتوای سایت خود را بهینه کنید.
-قالب بندی سرصفحه ها، فهرست ها و پاراگراف ها را بررسی کنید.
-محتوای خود را تصحیح کنید، از شخص دیگری بخواهید آن را به عنوان چک دوم بخواند.
-بررسی کنید که آیا تصاویر، ویدیوها یا فایل های صوتی به درستی در همه دستگاه ها بارگیری می شوند.
-هر محتوای عمومی را حذف کنید.
-مخاطبین دقیق سالن را در وب سایت زیبایی قرار دهید.

رعایت یک سری موارد مهم در طراحی سایت آرایشگاه

قبل از طراحی سایت آرایشگاه زنانه خود، مطمئن شوید که با شرایط قانونی مطابقت دارید:

-نام دامنه خود را ثبت کنید.
-به کاربران اطلاع دهید که آیا وب سایت شما از کوکی ها استفاده می کند.
-شرایط و سیاست های حفظ حریم خصوصی را برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده کنید.
-از محتوای اصلی یا نقل قول استفاده کنید، از محتوای رقبا کپی نکنید.
-بررسی کنید که آیا نقل قول های شما پیوند دارند یا خیر.
-از تصاویری که متعلق به شما نیستند بدون پیوند یا درخواست اجازه استفاده نکنید.
-چیزهایی را که استفاده نمی کنید و به آنها اعتماد ندارید تبلیغ نکنید.

امنیت و پشتیبان گیری از سایت زیبایی

اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت سالن زیبایی شما دارای گواهینامه SSL است .آدرس اینترنتی شما باید با https و نه فقط با http شروع شود.
-از یک میزبانی وب با کیفیت با پشتیبان گیری معمولی استفاده کنید.
-بررسی کنید که همه صفحات شما بدون خطا و سریع بارگذاری می شوند.
-خطاهای 404 را جستجو کنید و رفع یا تغییر مسیر دهید.
-گاهی اوقات دقت محتوای خود را بررسی کنید.
-اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات سایت زیبایی شما به روز هستند.

طراحی سایت آرایشگاه مردانه



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , طراحی سایت زیبایی , طراحی سایت آرایشگاه زنانه , طراحی سایت سالن زیبایی , قیمت طراحی سایت سالن زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت زیبایی،قیمت طراحی سایت آرایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

روزنامه ها دیجیتالی شده اند و رسانه های دیجیتال به بخشی ضروری از جامعه مدرن تبدیل شده اند. هر روز تعداد افرادی که مقالات الکترونیکی و وب سایت های خبری آنلاین را مطالعه می کنند به سرعت در حال افزایش است. در عصر انقلاب اخبار دیجیتال، شما به یک وب سایت قابل اعتماد نیاز دارید تا در بازار اخبار آنلاین پیشرو باشید.

اگر قصد دارید یک وب سایت خبری برای خودتان راه اندازی کنید. باید در مورد طراحی دقیق وب سایت خود به دقت فکر کنید. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های طراحی سایت خبری آنلاین وجود دارد. که باید داشته باشید.

ظاهر و چیدمان طراحی سایت خبری حرفه ای

چیدمان و ساختار کلی محتوا در لیست ما حرف اول را می زند. وب سایت های خبری غنی از محتوا هستند.شبکه یا ستون ها مفیدترین انواع چیدمان محتوا هستند. این نه تنها موثرترین راه برای مدیریت محتوای آنلاین است.بلکه محبوب ترین طراحی سایت خبری نیز هست.

طرح‌بندی مبتنی بر شبکه به شما امکان می‌دهد. محتوا را به بلوک‌های جامع تقسیم کنید. بنابراین، ستون های جداگانه ظاهری منظم و چشمگیر می بخشد. این امر باعث می شود مطالب به راحتی خوانده شود. و خوانندگان می توانند موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شما می توانید ستون هایی با اندازه های مختلف برای مطالب خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که هرچه ستون ها عریض تر باشند. خواندن متن آسان تر است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی شکاف ستون ها را حفظ کنید. زیرا اگر ستون ها بیش از حد شلوغ باشند، زشت به نظر می رسد.

طراحی مبتنی بر شبکه در سایت خبری

وقتی صحبت از طراحی به میان می آید.چیدمان و ساختار کلی محتوا در لیست ما حرف اول را می زند. وب سایت های روزنامه ها و پورتال های خبری آنلاین وب سایت های غنی از محتوا هستند.  شبکه یا ستون ها مفیدترین انواع چیدمان محتوا هستند. این نه تنها موثرترین راه برای مدیریت محتوای آنلاین است، بلکه محبوب ترین طراحی نیز هست.

طرح‌بندی مبتنی بر شبکه به شما امکان می‌دهد. محتوا را به بلوک‌های جامع تقسیم کنید. بنابراین، ستون های جداگانه ظاهری منظم و چشمگیر می بخشد. این امر باعث می شود مطالب به راحتی خوانده شود و خوانندگان می توانند موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما می توانید ستون هایی با اندازه های مختلف برای مطالب خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که هرچه ستون ها عریض تر باشند. خواندن متن آسان تر است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی شکاف ستون ها را حفظ کنید زیرا اگر ستون ها بیش از حد شلوغ باشند، زشت به نظر می رسد.

به حداکثر رسیدن فضای سفید در طراحی سایت خبری

جدا از یک ساختار منظم، باید فضای خالی کافی را در وب سایت خود قرار دهید. فضا های سفید این تصور را ایجاد می کند. که وب سایت شما ساده و خواناتر است. فضای خالی زیاد خواننده را قادر می سازد تا توجه خود را بر روی نقاط مناسب متمرکز کند. پر کردن تمام فضای خالی با محتوای خود، وب سایت شما را کمتر جذاب می کند.

اهمیت تیتر خبری

اهمیت تیتر در مقالات خبری برای همه شناخته شده است. سر فصل ها به خوانندگان کمک می کنند. تا مقالاتی را برای علاقه خود متمایز کرده و انتخاب کنند. البته، تیترها باید به اندازه کافی جذاب و قانع کننده باشند تا در کانون توجه قرار گیرند.

علاوه بر این، از آنجایی که هر محتوا در قالب شبکه ای جدا شده است. عنوان هر ستون را عنوان می کند. چه بخش کوچکی در یک شبکه یا یک ستون تمام قد باشد، باید یک عنوان داشته باشد.

درست به عنوان سرفصل، هرگز نباید گزیده ای از هر مقاله را از دست بدهید. گزیده ها توضیحات کوتاهی از مقالات شما هستند. گزیده‌ها نگاهی کوتاه به نوشته‌های شما می‌کنند. و یک نمونه خوب برای افزایش علاقه خوانندگان کافی است. چه وبلاگ، مجله، مجله آنلاین یا وب سایت خبری داشته باشید. سرفصل ها و گزیده ها مهم ترین عوامل برای وب سایت شما هستند.

دسته بندی خبر ها

شما می توانید مقالات و اخبار را در مورد موضوعات مختلف و از چندین جایگاه پست کنید. این ممکن است اخبار جهان یا اطلاعاتی از سیاست، سرگرمی، سبک زندگی یا شاید آخرین اخبار در مورد کووید 19 باشد. بهترین راه برای سازماندهی ایجاد دسته بندی برای هر کدام است. بیشتر تم های خبری  دسته بندی های مختلفی را ارائه می دهند که در خود طرح بندی موجود است. شما به سادگی می توانید آن را بر اساس آن سفارشی کنید.

می‌توانید از دسته‌ های مختلف برای تقسیم محتوای خود استفاده کنید، و می‌توانید آنها را در نوار منوی پیمایش، نوار کناری یا هر جایی که می‌خواهید در وب‌سایت خود به نمایش بگذارید.

منوی ناوبری در طراحی سایت خبری

صحبت از منوی ناوبری، نحوه و موقعیت منوی ناوبری نیز نقش اساسی برای وب سایت خبری آنلاین شما دارد. یک وب سایت خبری باید یک منوی ناوبری ساده داشته باشد. باید در موقعیت مناسبی قرار گیرد که خوانندگان بتوانند به راحتی در وب سایت حرکت کنند.

ایده آل ترین و ایمن ترین موقعیت قرار دادن زیر هدر و بالای محتوا است. بازدیدکنندگان مجبور نخواهند بود بفهمند که منوی ناوبری کجاست و می توانند به سرعت در وب سایت شما حرکت کنند. همچنین می توانید از نوار کناری سمت چپ برای منوی پیمایش استفاده کنید. هر دوی این موقعیت ها برای بازدیدکنندگان مطلوب و چشم نواز هستند.

طرح رنگ بندی سایت خبری

خوانایی یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک وب سایت خبری است. اگر پورتال شما قابل خواندن باشد، بازدیدکنندگان آن را دوست خواهند داشت.

روزنامه های سنتی را در کاغذ سفید یا خاکستری با متن سیاه روی آن دیده ایم. اگر در اینترنت نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که اکثر وب سایت های خبری آنلاین از متن های تیره روی پس زمینه سفید استفاده می کنند. به نظر شما چرا اینطور است؟ به این دلیل است که ترکیب رنگ برای چشم خواننده بسیار مناسب است. کنتراست رنگ خوانایی را تسهیل می کند و از این رو "طرح رنگ سیاه و سفید" محبوب ترین سبک برای وب سایت های روزنامه است. می‌توانید از رنگ‌های متفاوتی به غیر از سیاه، مانند آبی برای سرفصل‌ها و قرمز برای دکمه‌های فراخوان در سایت آنلاین خود استفاده کنید.

فضاهای تبلیغاتی سایت خبری

چگونه می خواهید از پورتال آنلاین خود کسب درآمد کنید یک عامل اساسی است. بنابراین چه ویژگی را می توانید در طراحی قرار دهید؟ خوب، شما می توانید تبلیغات را در نقاط مناسب طرح ادغام کنید. چندین روزنامه تلفن همراه تبلیغاتی را در طرح خود ادغام می کنند که به صاحبان وب سایت کمک می کند تا مقداری درآمد کسب کنند.

شما باید از فضای بیش از حد تبلیغات خودداری کنید و همچنین مراقب باشید که کاربران را از وب سایت خود دور نکنید. مکان مناسب برای بنرهای تبلیغاتی نوار کناری، چپ و راست، سرصفحه یا پاورقی است.

قیمت طراحی سایت خبری

قیمت و تعرفه راه اندازی سایت خبری بستگی به امکانات مختلفی است که شما نیاز دارید. هزینه طراحی سایت خبری در حدود یک سایت شرکتی بوده و امکانات آن شبیه به امکانات موجود در یک وبلاگ حرفه ای می باشد. برای استعلام قیمت راه اندازی سایت خبری با کارشناسان شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

امکان بارگذاری و انتشار پادکست خبری

این امکان جزو امکانات جذاب طراحی سایت خبری برای مخاطبان و کاربران می باشد .که از این طریق میتوانند اخبار مهم مورد علاقه شان را از طریق صدا یا همان voice گوش دهند و آنرا در پیام رسان ها برای دیگران ارسال نمایند.

امکان پخش ویدئو در سایت‌های خبری

انتشار ویدئو و یا کلیپ‌های کوتاه خبری میتواند باعث ایجاد ترافیک و جذب کاربران جدید به وبلاگ خبری شما باشد. خیلی از کاربران اینترنت در موتورهای جستجو مثل گوکل به جستجوی ویدئوی اخبار مهم و یا کلیپی با موضوع مورد علاقه‌شان هستند پس بهتر است این فرصت را از دست نداد و از شرکت طراحی سایت خود بخواهید تا امکان آپلود یا بارگزاری ویدئو را در پرتال خبری تان اضافه نمایند.

یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز، وب‌سایت‌های خبری آنلاین حتی بدون ادغام رسانه‌های اجتماعی نمی‌توانند وجود داشته باشند. اگر می خواهید با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارید، پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر عالی هستند.

طرح‌بندی وب‌سایت شما باید رسانه‌های اجتماعی را به گونه‌ای ادغام کند که خوانندگان بتوانند به راحتی مقالات شما را به اشتراک بگذارند یا حتی نقل قول‌های قابل توییت را از محتوای شما به اشتراک بگذارند. همه چیز یک تبلیغ است و اخبار شما بیشتر در شبکه های اجتماعی پخش می شود.

سئو سایت خبری

برای اینکه درک کنیم اهمیت سئوی سایت خبری در چه سطحی است با ما همراه باشید. سئو و بهینه سازی سایت برای هر وب سایتی از اهمیت بالایی برخوردار است. منظور از سئو یعنی به مجموعه ای از فعالیت ها و تکنیک ها که طبق استانداردهایی که الگوریتم گوگل آن را تعیین می کند و منجر به کسب جایگاه در موتورهای جستجو مثل گوگل می شود. اگر میخواهید به طور مفصل با بحث سئو بعنوان یک فعالیت پولساز بیشتر آشنا شوید مقاله سئو چیست را بخوانید.

سایت‌های خبری معمولا بیشترین حجم از بازدید و ترافیک سایتشان از سمت موتورهای جستجو مخصوصا گوگل می باشد. طراحی سایت خبری باید بر مبنای استانداردهای سئو باشد و به اصطلاح سئو بیس باشد تا از لحاظ فنی حداقل های یک پورتال خبری را در کسب رتبه گوگل داشته باشد.

 بخش نظرات کاربران در طراحی وب سایت خبری

امروزه، هر سایت آنلاین، خواه یک وبلاگ یا پورتال خبری باشد، درگیر شدن با خوانندگان نظرات خوانندگان اجزای مهمی هستند. اکثر خوانندگان انتظار دارند نظرات، پسندها و ناپسندهای خود را در مورد اتفاقات و اخبار جاری به اشتراک بگذارند. پس چرا یک پلتفرم ارائه نمی دهیم؟ این نه تنها وب سایت شما را سرزنده می کند، بلکه به خوانندگان شما کمک می کند تا صدای خود را بالا ببرند.

 طراحی واکنشگرا سایت خبری

امروزه خوانندگان اطلاعات را از دستگاه های الکترونیکی مختلف مانند لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه دریافت می کنند. طراحی واکنشگرا به بینندگان کمک می کند تا به محتوا در همه دستگاه ها دسترسی داشته باشند.

یک وب‌سایت واکنش‌گرا در همه دستگاه‌ها صرف نظر از اندازه صفحه نمایش، پیکسلی عالی به نظر می‌رسد. طراحی ریسپانسیو چیزی است که عمدتاً به موضوع وردپرسی که انتخاب می کنید بستگی دارد. چندین تم وردپرس مبتنی بر بلوک در بازار وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , طراحی سایت خبری , قیمت طراحی سایت خبری , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری،قیمت طراحی سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

کیفیت یک وب سایت وکالت حرفه ای در چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. وب‌ سایت‌ های سبک معرفی که به‌ ندرت به‌روزرسانی می‌شوند. دیگر نیازهای شرکت‌ هایی را که می‌خواهند یک استراتژی بازاریابی یکپارچه آنلاین و آفلاین را دنبال کنند، برآورده نمی‌کنند. وب سایت ها باید طوری طراحی شوند که بازدیدکنندگان را علاقه مند نگه دارند. آنها باید حاوی محتوای جاری و مرتبط باشند و به کاربران فرصت زیادی بدهند تا اقداماتی را انجام دهند که منجر به ایجاد سرنخ برای شرکت شود.

طراحی سایت وکالت موفق باید برخی از ویژگی های مهم را داشته باشد. که در زیر موارد مهم در طراحی سایت وکلا بیان شده است.

ظاهر سایت حقوقی

بهترین وب سایت ها از نظر تمرکز محتوا و طراحی ساده هستند. طرح‌ بندی‌ ها تمیز، مدرن و آسان برای پیمایش هستند. و کپی‌ها و تصاویر بصری داستان روشنی را در مورد آنچه شرکت انجام می‌دهد. و چگونه به مشتریان کمک می‌کند، بیان می‌کنند. به گرافیک و متن فضای کافی داده می شود. تا درهم ریختگی بصری را کاهش دهد و به طور طبیعی موارد مهمی مانند دعوت به عمل را برجسته کند.

رزومه کاری وکیل

داده های ردیابی نشان می دهد که صفحات بیوگرافی وکیل به طور مداوم برخی از صفحات پربازدید در وب سایت شرکت حقوقی هستند. مشتریان بالقوه می خواهند در مورد افرادی که با آنها کار خواهند کرد یاد بگیرند. بازدیدکنندگان به تجربه و اعتبار علاقه مند هستند. و بیو پیج ها حتما باید این اطلاعات را داشته باشند. آنها همچنین باید شامل جزئیات شخصی باشند .که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در سطح شخصی تر ارتباط برقرار کنند.

فراخوانی به دعوت

فراخوان ها برای اقدام انواع مختلفی دارند. واضح ترین دکمه های چت آنلاین هستند، برای تماس با شماره تلفن ها و فرم ها کلیک کنید. انواع دیگر اقدامات تبدیل‌محور عبارتند از دعوت‌نامه برای دانلود کتاب‌های الکترونیکی، فرم‌های ثبت نام برای رویدادها و پیوندهایی به محتوای مرتبط. فراخوان های اولیه باید بازدیدکنندگان را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند.

تماس‌های ثانویه ممکن است هدفشان این باشد که آنها را با وب‌ سایت حقوقی شما درگیر نگه دارند. شما می توانید با جلوگیری از ورود آنها به بن بست محتوا، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید. هر چه افراد زمان بیشتری را در سایت وکالت شما بگذرانند، احتمال بیشتری دارد که با شما تماس بگیرند یا شما را به دیگران معرفی کنند.

 اطلاعات تماس با وکلا

یکی از ناامید کننده ترین موارد نادیده گرفته شده در طراحی هر وب سایت حقوقی، کمبود اطلاعات تماس است. هنگامی که یک بازدیدکننده در هر صفحه از وب سایت شرکت شما قرار می گیرد، تماس با شما باید یکی از ساده ترین اقداماتی باشد که او می تواند انجام دهد. شماره تلفن خود را به طور برجسته در هر صفحه قرار دهید. اگر صفحات شما طولانی است، ممکن است بخواهید یک شماره تلفن را در بالا و پایین نمایش دهید.

به بازدیدکنندگان بیش از یک راه بدهید تا با شما در تماس باشند. کاربران تلفن همراه ممکن است به سادگی بخواهند برای تماس کلیک کنند. بازدیدکنندگان دسکتاپ زمان بیشتری دارند و ممکن است ترجیح دهند فرمی را پر کنند یا برای یک خبرنامه ایمیل ثبت نام کنند. همه بازدیدکنندگان نمی خواهند به یک شکل درگیر شوند، و طراحی سایت شما باید نشان دهنده درک انواع شخصیت های مختلف مخاطبان شما باشد.

محتوای وب سایت وکالت

البته شما می گویید وب سایت ها باید محتوا داشته باشند. اما فقط هر محتوایی این کار را نمی کند. محتوا باید مرتباً به روز شده، مدرن و مرتبط با نگرانی های بازدیدکنندگان شما باشد. محتوا نقش مهمی را در جایگاه جستجو بازی می کند. صفحاتی که در 10 نتیجه برتر رتبه بندی می شوند حاوی محتوای طولانی تر و جامع تری نسبت به صفحات پایین تر هستند. اهمیت کلمات کلیدی در حال کاهش است در حالی که اهمیت ارتباط در حال افزایش است. محتوای سایت شما باید مشکلی را حل کند یا با حوزه مورد علاقه جدید و آینده مرتبط باشد.

طراحی سایت وکالت آنلاین

این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند تا با وکیلان حرفه‌ای از طریق اینترنت در ارتباط باشید و خدمات حقوقی را دریافت کنید. این سایت‌ ها معمولا از طریق چت، تلفن و ویدئوکنفرانس با شما ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند در مواردی مانند تنظیم قراردادها، مشاوره حقوقی، نگارش سند و دفاع در دادگاه به شما کمک کنند.

اثبات اجتماعی

اثبات اجتماعی پدیده ای است که در آن افراد همان اقداماتی را انجام می دهند که دیگران انجام می دهند زیرا فکر می کنند آن اعمال نشان دهنده رفتار صحیح است. اساساً، درس های آموخته شده در دبیرستان هنوز هم کاربرد دارند . مردم تمایل دارند کاری را انجام دهند که تصور می کنند دیگران انجام می دهند.

مواردی که به ارتقاء نفوذ اجتماعی در وب سایت وکیل کمک می کند شامل نظرات، سیگنال های اجتماعی (لایک، اشتراک گذاری، فالوور، و غیره) و توصیفات است. توصیفات ویدیویی می‌تواند به‌ ویژه پیگیری‌کننده باشد، همانطور که می‌تواند موارد «در اخبار» مانند مصاحبه‌ ها یا ویژگی‌های رسانه‌ای باشد.

سئو سایت وکالت

بعد از این که فرآیند ساخت و طراحی سایت وکلا به اتمام رسید حالا نوبت به سئو سایت وکالت می رسد، که شما باید با استفاده از قواعد جدید ترین الگوریتم های موتور های جستجو صفحات وب سایت خود را برای موتوهای جستجو بهینه سازی نمایید، که پس از آن خدمات شما در صفحات اول سرچ ارگانیک موتورهای جستجو مشاهده شوند.

هدف گیری مخاطب

مؤثرترین وب‌ سایت‌های حقوقی، درک روشنی از انواع افرادی که بیشتر به آنها مراجعه می‌کنند نشان می‌دهند. این درک هم از طریق کپی و هم از طریق طرح منعکس می شود. یک وب‌ سایت وکیل برنامه‌ ریزی املاک که عمدتاً سالمندان را هدف قرار می‌دهد، باید به شیوه‌ای متفاوت از سایت وکیل مشاغل کوچک که عمدتاً متخصصان جوان را هدف قرار می‌دهند، عمل کند. این دو گروه به ویژگی‌های متفاوتی عادت کرده‌اند، انتظار دارند نوشتار دارای لحن‌های متفاوتی باشد و از نظر فیزیکی ویژگی‌های متفاوتی داشته باشند که بر توانایی‌های مربوط به آنها برای پیمایش یک وب‌ سایت تأثیر می‌گذارد. قبل از افزودن ویژگی‌ها، مطمئن شوید که آنها هدفی دارند که واقعاً برای کسانی که از سایت شما بازدید می‌کنند مفید است.

مانیتورینگ وب سایت حقوقی

توانایی ردیابی رفتار بازدیدکنندگان کاملاً جامع شده است. می‌توانید ببینید که کاربران از چه صفحاتی بازدید می‌کنند، چه مدت در هر صفحه می‌مانند و آیا در هر صفحه خاصی اقدامی انجام می‌دهند. مانند کلیک کردن روی یک پیوند. شما باید تا آنجا که می توانید داده های مربوط به اقدامات بازدیدکننده را جمع آوری کنید. این به شما امکان می‌دهد اثربخشی ناوبری، محتوا و طراحی خود را تغییر دهید و به شما امکان می‌دهد تا بازدیدکنندگانی را که احتمالاً با تبلیغات بازاریابی مجدد تبدیل می‌شوند، هدف قرار دهید.

سازگاری طراحی سایت وکلا با موبایل

در این مرحله، تمام وب سایت های وکالت باید سازگار با موبایل باشند. فراتر از آن، آنها باید کاربر پسند باشند. بازدیدکنندگان باید بتوانند یک سایت را بدون بزرگنمایی روی هر دستگاهی مشاهده کنند و محتوا باید نیازهای این مجموعه های مختلف کاربران را منعکس کند. فقط به این دلیل که صفحه مطابق با صفحه تنظیم می شود به این معنی نیست که تجربه مرور بهینه را ارائه می دهد. نحوه تعامل بازدیدکنندگان دستگاه های مختلف با سایت شما و اقداماتی که به احتمال زیاد انجام می دهند . را در نظر بگیرید و محتوا را متناسب با این رفتارها ساختار دهید.

قیمت طراحی سایت وکلا

قیمت طراحی سایت وکالت در شرکت آرماناوب از 8 میلیون تومان شروع می شود و بستگی به امکانات سایت وکلا قیمت تغییر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای طراحی سایت وکلا

-افزایش اعتبار وکلا
-امکان دسترسی به اسناد و پرونده ها در هر لحظه
-پیگیری امور به صورت آنلاین
-امکان پیاده سازی سیستم عضویت
-امکان مشاوره دادن به صورت آنلاین
-تعبیه کردن بخشی برای محاسبات هوشمند از قبیل مهریه، ارث، دیه و …
-امکان ایجاد حساب کاربری برای هر فرد
-قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات مهم



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , طراحی سایت وکالت , قیمت طراحی سایت وکالت , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت وکالت،قیمت طراحی سایت وکالت،طراحی سایت وکلا،قیمت طراحی سایت وکلا،تعرفه طراحی سایت وکالت ،طراحی سایت وکالت در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

آیا شما یک کسب و کار مبتنی بر خدمات، مانند یک شرکت خدماتی نظافتی، شرکت خدماتی پیمانکاری را اداره می کنید. یا در آن کار می کنید؟ اگر چنین است. باید مطمئن شوید که وب سایت شما وظیفه ارائه مشتریان به درب منزل شما را دارد. قبل از طراحی سایت خدماتی باید نوع خدمات و محدوه فعالیت سایت خدماتی مشخص شود، تا براساس آن طراحی سایت شود.

در اینجا ویژگی های اساسی که طراحی سایت خدماتی شما نیاز دارد. تا یک وب سایت خدماتی حرفه ای با نتایج موفق و تولید سرنخ برای کسب و کار شما باشد. بیان شده است.

اطلاعات تماس شرکت خدماتی

این یک امر ضروری است! شما باید مطمئن شوید که اولین چیزی که بازدیدکننده از وب سایت خدماتی شما، خواه یک لوله کش، برقکار یا یک کار حسابداری است، راه های تماس با کسب و کار شما است. در قسمت عنوان صفحه اصلی خود و هر صفحه دیگری باید اطلاعات تماس خود را به وضوح نمایش دهید تا بتوانند به سرعت و به راحتی با شما تماس بگیرند یا ایمیل بزنند.

تقریباً 70 درصد بازدیدکنندگان از طریق موبایل نیز به دنبال کسب و کار شما خواهند بود، بنابراین این روزها حتی ضروریتر است که شماره تلفن شما به وضوح نمایش داده شود و قابل کلیک کردن باشد تا بتوانند فوراً از طریق تلفن همراه خود فقط با یک ضربه انگشت با شما تماس بگیرند!

همچنین باید یک دکمه واضح «تماس» داشته باشید که به صفحه تماسی منتهی میشود که تمام اطلاعات تماس و جزئیات کسب و کار شما را دارد:

-تلفن
-پست الکترونیک
-فرم تماس / استعلام
-آدرس / مکان
-ساعات کاری
-نقشه گوگل

ریسپانسیو بودن سایت خدماتی

70 درصد از جستجو های وب در دستگاه تلفن همراه است. همانطور که در بخش قبل ذکر شد، اکنون کاملاً ضروری است که وب سایت خدماتی شما برای مشاهده موبایل بهینه شده باشد. 70 درصد از جستجوهای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود!

این بدان معنا نیست که شما به یک وب سایت کاملاً جدید و مجزا برای دستگاه های تلفن همراه نیاز دارید، بلکه فقط باید با دستگاه های مختلف تلفن همراه سازگار شود. این طراحی واکنشگرا نامیده می شود. طراحی وب سایت ریسپانسیو به وب سایت شما اجازه می دهد تا با اندازه های مختلف صفحه نمایش تغییر کند و با آن سازگار شود، خواه یک رایانه رومیزی با اندازه کامل، تبلت یا تلفن همراه باشد.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت خدماتی با کارشناسان شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

بهینه سازی موتورهای جستجو

اگر یک وب سایت زیبا در موتورهای جستجو پیدا نشود. هیچ فایده ای ندارد! وب سایت خدماتی شما نیاز به یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو و پیاده سازی دارد. مشتریان و بازدیدکنندگان شما در حال جستجو برای خدمات شما هستند.

محبوب ترین موتورهای جستجو در ایران گوگل، یاهو  هستند. بنابراین باید مطمئن شوید که کسب و کار شما با همه این موتورهای جستجو ایندکس شده است.

برخی از موارد مهم سئو برای وب سایت خدماتی شما عبارتند از:

-ساختار وب سایت
-محتوای سئو شده برای گوگل
-عناوین و توضیحات صفحات
-میزبانی وب سایت سریع و ایمن
-نقشه سایت از تمام صفحات شما
-لینک سازی داخلی
-لینک سازی خارجی

سئوی محلی:

اگر کسب و کار شما محدود به یک منطقه می باشد. سئو محلی مهم است. که هر کسی در منطقه محلی شما به راحتی بتواند. در فهرست های ارگانیک و در بخش نقشه شما رو پیدا کند. و این کار یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن کسب و کار شما در گوگل است. برای دستیابی به جستجو محلی خوب، باید صفحه کسب و کار خودتون را بهینه سازی کنید. و تمام اطلاعات کسب و کار داخل آن صفحه باشد.

نمایش لیست خدمات

این واضح به نظر می رسد، اما من می بینم که مشاغل در این مورد هر روز شکست می خورند! این بسیار ساده است، باید مطمئن شوید که خدمات شما به وضوح فهرست شده است تا هم موتورهای جستجو و هم بازدیدکنندگان بدانند که کسب و کار شما چه خدماتی را برای آسان کردن آن ارائه می دهد، در غیر این صورت آنها دوباره کلیک کرده و رقیبی پیدا می کنند. شما نمی خواهید که بازدیدکننده مجبور باشد چیزی را که به دنبال آن است خیلی سخت پیدا کند.

طراحی ظاهری وب سایت خدماتی حرفه ای

مشتری بالقوه شما تنها پس از چند میلی ثانیه بر اساس طراحی وب سایت شما تصمیم می گیرد. که آیا خدمات شما را استخدام کند یا خیر. بنابراین مهم است که کسب و کار شما طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشد. و باعث ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان شود. و باعث شود که احتمال بیشتری وجود داشته باشد که شما را نسبت به رقیب انتخاب کنند. یک وب سایت خدماتی خوب طراحی شده، همچنین مخاطبان هدف شما را درگیر می کند. و آنها را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه می دارد. و به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند.

ثبت نام ایمیل

خوب، بنابراین شما موفق شده اید افراد را به وب سایت خود جذب کنید. اما شاید آنها درخواستی نکرده اند یا با شما تماس نگرفته اند. این می تواند به دلایلی مانند کمبود زمان باشد. آنها هنوز در حال بررسی هستند یا فقط چند گزینه را بررسی می کنند. اینجاست که باید آدرس ایمیل آنها را برای بازاریابی آینده ثبت کنید. و به آنها کمک کنید تا از درب عبور کنند و خدمات خود را درگیر کنند.

چگونه بازدیدکنندگان وب سایت را وادار به ثبت نام کتید؟

فقط درخواست آدرس ایمیل آنها کار نمی کند. شما باید چیزی با ارزش مانند یک پیشنهاد یا اطلاعات مفید معامله کنید که به اعتمادسازی با کسب و کار شما کمک می کند و به شما قدرت در صنعت خود می دهد.

هنگامی که آدرس ایمیل آنها را به پایگاه داده خود اضافه کردید، می توانید از آن برای بازاریابی برای آنها در طول زمان استفاده کنید و رابطه ای را ایجاد کنید که امیدواریم آنها را به مشتری برای تجارت شما تبدیل کند.

محتوای جدید وب سایت خدماتی

راه اندازی وب سایت شما یک فرآیند تنظیم و فراموشی نیست. شما باید به آن مانند نگهداری از یک ماشین فکر کنید، هرچه بیشتر از آن مراقبت کنید، عملکرد بهتری دارد.

علاوه بر حفظ بکاند و نکات فنی سایت، امنیت و میزبانی، باید در هزینه خدمات خود مراقب آن باشد، همچنین باید محتوای تازهای را به وب سایت اضافه کنید. این کار بازدیدکنندگان را از محتوای مفید جدیدی که می توانند هضم کنند راضی نگه می دارد، اما همچنین به گوگل و سایر موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت شما به روز و مرتبط با کاربرانش است. از این گذشته، SERP ها مانند گوگل یک ارائه دهنده خدمات هستند و می خواهند تنها با نشان دادن وب سایت هایی که به روز و مرتبط با کاربرانشان هستند، بهترین خدماتی را که می توانند ارائه دهند.

بخش مقالات سایت خدماتی

ایجاد پست های وبلاگ یک راه عالی برای تازه و به روز نگه داشتن وب سایت شما است. میتوانید پست های منظمی درباره به روزرسانی های مرتبط با صنعت یا کسبوکار خود ایجاد کنید. که فکر میکنید برای بازار هدف شما مفید باشد. آنها همچنین یک شاخص اضافی عالی برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند که شما در صنعت خود یک مرجع هستید و همچنین بسیار دوستدار سئو هستید.

چه محتوایی را باید در وبلاگ خود قرار دهید:

به این فکر کنید که چه اطلاعاتی برای بازار هدف شما مفید است. همچنین لزوماً نیازی به نوشتن حرفه ای پست 2000 کلمه ای نیست، فقط می تواند یک خبر کوتاه آسان در مورد زمان بازگشایی، خدمات جدید و به روز رسانی کارکنان و غیره باشد.

مثالها عبارتند از:

یک برقکار، لوله کش یا تجارت حرفهای میتواند درباره روش ها و محصولات جدید برق/لوله کشی/ساختمان نقد و بررسی بنویسد یا به روزرسانی های عمومی مقررات ساختمانی در منطقه یا ایالت را بنویسد.

یک حسابدار یا حسابدار می تواند نکات حسابداری و مشاوره یا به روز رسانی های مالیاتی را ارائه دهد.

سئو سایت خدماتی

پس از اینکه طراحی سایت صورت گرفت میبایست به فکر بهینه سازی یا سئو سایت خدماتی خود باشید تا بتوانید در میان انبوهی از سایت های مرتبط با کسبوکار خود، به رقابت بپردازید. فرض کنید شما در حوزه طراحی سایت در تهران فعالیت دارید. قطعا کسبوکارهای دیگری هم در این زمینه هستند که سایت دارند. برای اینکه بتوانید در این فضای رقابتی دیده شوید نیاز دارید سایت خود را بهینه کنید.

در این صورت اگر کاربران "طراحی سایت در تهران" را جستجو کنند سایت شما جزء اولین نتایج نمایش داده میشود. این امر موجب میشود تا تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر شود، مشتریان جدیدی شما را پیدا کنند و افزایش فروش داشته باشید. پس قدرت سئو را دست کم نگیرید.

مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط بدون استفاده بیش از حد از آنها در محتوای پست وبلاگ خود استفاده می کنید، یعنی تمام خطوط پست وبلاگ خود را با کلمات کلیدی مشابه پر نکنید! برای شروع خوب نمی خواند و موتورهای جستجو شما را جریمه می کنند. 3 درصد از محتوای شما به عنوان یک کلمه کلیدی در محتوای خود عمل خوبی در نظر گرفته می شود. همچنین سعی کنید عنوان را جذاب کنید اما در صورت امکان از کلمات کلیدی نیز استفاده کنید، اما ابتدا آن را برای کاربر و در مرحله دوم برای موتور جستجو قابل خواندن کنید.

بخش نظردهی کاربران سایت

من شک ندارم که شما از یک سرویس استفاده کرده اید یا محصولی را بر اساس توصیه دوستان یا همکاران خریداری کرده اید. شما همچنین قبل از تصمیم گیری در مورد محصولی که به صورت آنلاین خریداری کرده اید، وقت خود را صرف بررسی نظرات بی شماری در مورد محصولاتی کرده اید که به صورت آنلاین خریداری کرده اید.

کسب و کار شما باید نظرات مثبتی در مورد کسب و کار و خدمات فهرست شده در آن داشته باشد. آنها به ایجاد اعتماد کمک می کنند و در نهایت هر بازدید کننده ای را به مشتری کسب و کار شما تبدیل می کنند.

قرار دادن اعتبارنامه ها و مجوزها در سایت

بهعنوان یک ارائه دهنده خدمات حرفهای مانند وکیل، حسابدار، سازنده یا مطب پزشکی، برای بازدیدکننده مهم است. هرگونه اعتبارنامه و مجوزی را که ممکن است به عنوان ارائه دهنده خدمات داشته باشید. یا به آن نیاز داشته باشید، نشان دهید.این عامل اعتماد همیشه مهم را برای بازدید کننده ایجاد می کند. و شما را به عنوان یک حرفه ای قانونی برجسته می کند.

مزایای طراحی وب سایت خدماتی

افزایش گستره خدمات رسانی

داشتن سایت خدماتی کمک میکند تا خدمات خود را به سطح وسیعتری از جامعه ارائه دهید و تنها به شهر یا منطقه خود ختم نشود. از این طریق افراد بیشتری با شما آشنا میشوند و تعداد مشتریان شما افزایش مییابد.

 افزایش اعتبار و برندینگ

با استفاده از طراحی سایت خدماتی میتوانید در فضای آنلاین تبلیغ و برندینگ انجام دهید و از کسب و کارهایی که با سیستم قدیمی کار میکنند پیشی بگیرید. این امر سبب افزایش اعتبار برای شرکت شما خواهد شد.

 ثبت سفارش آسان

با کمک سایت میتوان خدمات مورد نیاز خود را به راحتی و در مدت زمان کوتاه تری سفارش داد. حتی با استفاده از سایت میتوان راحت تر خدمات شرکت های مختلف را بررسی و مقایسه کرد. این امر برای مشتری آرامش خاطر میآورد و با خیال راحت میتواند اقدام به ثبت سفارش نماید.

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین در سایتهای خدماتی برای مشتری اعتماد می آفریند و رضایت او را در پی دارد زیرا اگر در هر زمانی از شبانه روز به مشکل بر میخورید میتوانید سوال خود را بپرسد و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت نماید.

بازاریابی گسترده تر و کم هزینه تر

بازاریابی سنتی برای بیزینس ها هزینه بر و زمان بر است و سود دهی کمتری دارد اما با استفاده از طراحی سایت می توانید بازاریابی در مقیاس وسیع، بهینه تر و کم هزینه تر به نسبت روش های بازاریابی سنتی انجام دهید.

 

هزینه طراحی سایت خدماتی



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , طراحی سایت خدماتی , قیمت طراحی سایت خدماتی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت خدماتی،قیمت طراحی سایت خدماتی،تعرفه طراحی سایت خدماتی،طراحی وب سایت خدماتی،هزینه طراحی سایت خدماتی،طراحی سایت خدماتی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

اگر شروع به راه اندازی یک سایت فروشگاهی جدید کردید که از طریق آن می توانید کالاهای خود را فورا به نمایش بگذارید و شروع به فروش آنلاین نمایید. بی تردید هیچ حد و مرزی در موفقیت آنی کسب و کارتان وجود نخواهد داشت.

داشتن یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با ساختار مناسب و کاربر پسند با کمی سرمایه گذاری در زمان و با مطالعه نمونه وب سایت فروشگاهی موفق قابل دستیابی است. به عنوان یک صاحب کسب و کار فروشگاهی، با موانع زیادی روبرو خواهید شد که کاربران را از کلیک کردن روی دکمه خرید باز می دارد. با این حال، ویژگی ها و تلفیق های مناسب تجارت الکترونیک به شما کمک میکند آن موانع را بردارید و یک تجربه خرید بی نقص برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

8 ویژگی مهم در طراحی سایت فروشگاهی

شکی نیست که یک وب سایت فروشگاهی می تواند یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای کسب و کار شما باشد. اما وقتی صحبت از ساخت سایت فروشگاهی می شود، گزینه ها، عملکردها و انتخاب های طراحی بسیار زیاد به ذهن می رسید. بنابراین، چگونه می توانید اساسی ترین ویژگی های نتیجه بخش را برای موفقیت آنلاین خود انتخاب کنید؟ وقتی به بهترین سایت فروشگاهی نگاه میکنید، متوجه میشوید که موفقیت اکثر وب سایت های فروشگاهی برتر با تجربه کلی کاربر و نوع محصولات فروخته شده در جهت رفع نیاز مشتری تعیین میشود.

حال بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به ویژگی های ضروری تجارت الکترونیک بپردازیم!

1-لیست علاقه مندی ها در سایت فروشگاهی

به عنوان شرکتی که محصولات یا خدمات خاصی را ارائه می دهید، نباید در ارائه وبژگی های خدمات خیلی نامقبول و پر مدعا باشید. چرا؟ زیرا مشتریان همیشه به سادگی و راحتی اهمیت می دهند. اگر آنها به نوعی احساس کنند ویژگی هایی که به دنبال آن هستند در طراحی سایت فروشگاهی شما از بین رفته است. دیگر از آن خدمات استفاده نخواهند کرد.

ایجاد تجربه خرید راحت و بی دردسر باعث می شود. بازدیدکنندگان شما زمان بیشتری را در فروشگاه اینترنتی شما بگذرانند و احتمال اینکه مجددا برای خرید بازگردند بیشتر می شود. اگر به کاربران خود اجازه دهید لیست علاقه مندی های خود را در وب سایت شما ایجاد کنند.سایت شما شروع به برداشتن گام هایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مکان هایی می کند که خریداران از گذراندن وقت در آن لذت می برند.

2- تاکتیک های کمیابی

تاکتیک کمیابی چیست؟ کمیابی بخودی خود به معنای کمبود و فقدان کالاست که شرکتها با بکارگیری این مفهوم به عنوان یک تکنیک بازاریابی، در کاربر احساس فوریت را ایجاد می کنید.که اگر الان محصول را خریداری نکنید، تنها شانس خود را از دست خواهید داد در اصطلاح به این تاکتیک در بازاریابی فومو یا ترس از دست دادن می گویند.

خریداران به انگیزه نیاز دارند: اگر صادقانه تر با موضوع برخورد کنیم. تاکتیکهای کمیابی یکی از مؤثرترین روش ها برای دادن انگیزه به مصرف کنندگان است. برای ایجاد احساس ضرورت، باید کاری کنید که آنها باور کنند پیشنهاد شما یک فرصت یکبار مصرف است.

چند نمونه از تاکتیک های کمیابی در طراحی سایت فروشگاهی

پیامی که اعلام میکند "فقط X مقدار محصول باقی مانده است.

تایمر شمارش معکوس

این شامل تخفیف هایی است که فقط برای چند دقیقه، ساعت یا روز در دسترس هستند. برای جلب توجه کردن بهتر فوریت وضعیت، می توانید از عناوین چشم نوازی مانند زمان محدود، فقط امروز، آخرین فرصت و غیره استفاده کنید.

فروش ترخیص کالا

تخفیف های ویژه تعطیلات، و سایر تخفیف های موضوعی نیز به خوبی کار می کنند.

سایت فروشگاهی معروف نیکسون از این تکنیک چندین بار در وب سایت خود استفاده می کند. در بالای سایت فروشگاه اینترنتی، نیکسون پیام های تبلیغاتی را معرفی میکند که بر اساس شما حدس زدید ، تاکتیک های کمبود و فوریت را براساس آن ها ارائه میکند. این شرکت به کاربران یک معامله ویژه می دهد اما فقط برای مدت زمان محدود.

در بالای سایت، نیکسون پیام های تبلیغاتی را معرفی می کند که شما براساس آن تاکتیک های کمبود و فوریت را حدس زدید. این شرکت فقط برای یک مدت زمان محدود به کاربران یک معامله ویژه می دهد.

قیمت سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی کاملا بستگی به امکاناتی داره که نیاز دارین. به عنوان مثال اگه همین الان از طریق اینستاگرام فروش خوبی دارین و فقط دنبال این هستین که فرآیند خرید رو برای مشتری هاتون راحت تر کنین، به امکانات خاصی نیاز ندارین. خب مسلما تو این حالت هزینه طراحی سایت فروشگاهی براتون کمتر میشه.

اما اگه تصمیم دارین از طریق گوگل مشتری جذب کنین، باید وب سایتتون امکاناتی رو داشته باشه که بتونه بازدید کننده ها رو برای خرید ترغیب کنه. چیزایی مثل کیف پول، چند فروشندگی، تخفیفهای پلکانی و ... که مسلما چنین امکاناتی روی هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تاثیر مستقیم میذاره.برای اطلاع از دقیق قیمت طراحی سایت فروشگاه اختصاصی میتونید با کارشناسان فروش شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

3-محصولات مرتبط در سایت فروشگاه اینترنتی

یکی از ضرورتهای لازم این است که محصولات مرتبط را براساس تجربه خرید مشتریان خود ارائه دهید. آمازون از همین سیستم سفارش برای موفقیت بزرگ سود می برد: 35٪ از درآمد آمازون از فروش لیست محصولات مرتبط تشکیل شده است.

آنها به دو طریق سفارش های محصول را استتار می کنند. اولین مورد سفارشهای در محل است:

  • توصیه های تخصصی در صفحه اصلی حساب آمازون شما.
  • آیتمهای متداول با هم خرید در صفحات تک محصولی.
  • نمایش تاریخچه وبگردی شما.
  • نمایش مواردی که اخیراً مشاهده کرده اید در ادغام با محصولات مرتبط.
  • توصیه هایی بر اساس خریدهای شما.

دوم توصیه های خارج از سایت است:

  • ارسال ایمیل از طرف محصولات پرفروش و پربازدید و به ویژه برندهای معروف.
  • ارسال ایمیل اقلام مرتبط با محصولاتی که به سبد خرید خود اضافه کرده اید یا خریداری کرده اید.

ما می دانیم سایت فروشگاهی آمازون با الگوریتم های پیشرفته به حریم خصوصی مشتری خود بی توجه نیست. اما نکته ی که در مورد استراتژی آمازون وجود دارد: نمایش محصولات توصیه شده در دسته بندی های خاص در سراسر سایت فروشگاهی و تبدیل آن به بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی شماست.

4-رسیدن به هدف با صفحات فرود بهینه شده

بهینه سازی موتورهای جستجو سئو بسیار مهم است، به خصوص وقتی صحبت از سایت فروشگاه اینترنتی می شود. همانطور که آقای وندی پیرسال، کارآفرین و ناشر اینترنتی میگوید، «گوگل زمانی شما را دوست دارد که دیگران اول از همه، شما را دوست داشته باشند و این دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت میکنیم.

در هر صورت باید بدانید که اگر می خواهید بهترین سایت فروشگاهی باشید باید زحمت بکشید. برای جذب بازدیدکنندگان از سراسر وب، به صفحات فرود بهینه شده از بالا به پایین نیاز دارید. صفحات فرود یکی از مؤثرترین راه ها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش دید وب سایت فروشگاهی شما هستند.

کار شما با به دست آوردن مرتبط ترین و موثرترین کلمات کلیدی برای سایت فروشگاهی است. این مهمترین مرحله بهینه سازی سئو است.  زیرا تقریباً همه چیز حول کلمات کلیدی مناسب می چرخد. مطمئن شوید که کلمات کلیدی چیزهای زیادی در مورد کسب و کار شما می گویند و خیلی کلی و عمومی نیستند. کلمات کلیدی را در تگ عنوان، تگ های سرتیتر(هدر) و توضیحات متا و حتی در نام فایل های تصویری خود قرار دهید.

5-نمایش صفحات محصولات سایت فروشگاهی از طریق عکس های باکیفیت

هیچ چیزی مانند عکس های محصول با کیفیت بالا توجه خریداران را به خود جلب نمی کند. مردم عاشق تماشای کاتالوگ محصولات با تصاویر شفاف و واضح هستند. علاوه بر این، تصاویر بر نظر بیننده نسبت به محصول تأثیر می گذارد. اگر عکس نازیبا و بی کیفیت به نظر برسد، اهمیتی ندارد که چقدر در زندگی واقعی عالی باشد، این محصول از دیدگاه کاربر فوراً جذابیت خود را از دست می دهد.

بهترین مکان برای نمایش عکس ها دقیقا در کنار توضیحات محصول است که درست در قسمت صفحات محصول واقع شده است. می توانید چندین زوایه از علاقه مندی های خریدار را نشان دهید که در صورت لزوم یک گزینه بزرگنمایی را هم اضافه کنید.

تمام وب سایت های فروشگاهی موفق، سعی میکنند حدالمقدر عکاسی محصول را جدی بگیرند. برای مثال، نگاهی به سایت Etsy بیندازید تا متوجه شوید چگونه تصاویر محصولات را برای تماشا از پیش تنظیم می کند. با این حال، سرعت بارگذاری صفحه را فراموش نکنید. قبل از آپلود، تصاویر خود را برای بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که واضح به نظر می رسند.

6-بخش نظردهی محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی

بستن قسمت نظر دهی محصولات کلان قابل قبول نیست. زیرا نقد کردن محصول محرک اصلی مشتری شما است. محصول شما می تواند بهترین تصاویر، توضیحات و ارزش پولی را داشته باشد اما هیچ فروشی را برای فروشگاه اینترنتی شما فراهم نکند در واقع، بدون ایجاد اعتماد در مشتریان خود، در جلب خریداران ممکن است موفق نباشید.

سایت های فروشگاهی معروف نظیر Best Buy، نظرات و انتقادات مشتریان را به بخشی ضروری از وب سایت های خود تبدیل کردهاند. این فروشگاه ها به خوبی می دانند که نظرات یکی از اولین چیزهایی است که کاربران هنگام بررسی یک محصول به دنبال آن خواهند بود.

فرمول ساده است، شما نظرات، انتقادات و پیشنهادات محصول را درج می کنید، تا مشتریان شما بتوانند ارزش واقعی محصول را ببینند. بهر حال، این بدان معنا نیست که شما باید تمام نظرات منفی را حذف کنید و فقط آنهایی را که از خریداران راضی هستند، بگذارید. در واقع، شما می توانید با پاسخ های کاملا منطقی و معقول به هر نوع بازخورد منفی که دریافت کردید، با تعهد و مسوولیت پذیری، رضایت مشتریان خود را کسب کنید. البته فراموش نکنید که پاسخ متفکرانه در شبکه های اجتماعی میتواند کمک زیادی به پیشرفت شما کند.

7- اعلان انصراف از سبد خرید

بی شک یکی از دردناک ترین مسائلی که مالکان وب سایت فروشگاهی با آن مواجه می شوند، انصراف از سبد خرید است. اینکه بازدیدکنندگان برای دیدن محصولات شما به سایت مراجعه کنند، و تا جایی که محصولات را به اندازه کافی دوست داشته باشند تا به سبد خرید خود اضافه کنند، اما در نهایت بدون خرید از سایت خارج شوند، قطعاً غم انگیز می باشد.

اما در کمال خوش بینی، امکان بازیابی سبد خریدی که مشتری از روی ناچاری رها کرده است، وجود دارد. اعلان های فشار وب چیزی است که وضعیت را نجات می دهد.

برای بازگرداندن مشتریان و افزایش فروش احتمالی، فقط کافی است هنگام ایجاد اعلان های وب، موارد زیر را انجام دهید:

شخصی سازی

از جزئیات شخصی سازی شده (نام و نام خانوادگی، مکان و غیره) برای برقراری ارتباط با کاربر استفاده کنید.

درگیر کنید

با نشان دادن اینکه محصول چگونه با زندگی آنها سازگار است، آنها را جذب کنید. آنها را به این باور برسانید که واقعاً به آن محصولات نیاز دارند.

احساسی کنید

احساسات آنها را تحریک کنید تا دکمه خرید را فشار دهند.

به آنها احساس خاص بودن بدهید

برای محصولاتی که در سبد خرید گذاشته اند، تخفیف های شخصی ارائه دهید. چه کسی از یک تخفیف غافلگیرکننده برای کالایی که به آن علاقه دارد، خوشش نمی آید!.

ایجاد فوریت

به کاربران اطلاع دهید که موجودی محصولاتی که به آنها ارائه می شود تمام شده است و ممکن است دفعه بعد که بازدید کنند، وجود نداشته باشد. این ممکن است باعث شود آنها در تصمیم خود برای ترک سبد خرید تجدید نظر کنند.

موارد حمل و نقل

با ارائه ارسال رایگان یا تخفیف ویژه برای محصولاتی که به سبد خرید خود اضافه کرده اند، آنها را وسوسه کنید.

آمار نشان می دهد که نرخ انصراف از سبد خرید معمولاً بالاست. در هر صورت، این شگردها و اعلان های فشار مناسب باعث فروش بیشتر، کاهش نرخ انصراف سبد خرید و ایجاد پیوند قوی با مشتریان میشوند.

چت آنلاین در طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه تقریباً هر وب سایت فروشگاهی از یک سیستم پیام رسانی خاص به مشتری معروف به چت آنلاین بهره می برد. به عنوان یک قاعده، چت های آنلاین به درستی ادغام شده و خدمات مشتریان شما را بهبود می بخشد و به نوعی سبب اعتبار بیشتر شما می شود.

علاوه بر این، با توجه به الگو ها و منطق پشت سؤالاتی که از طریق چت آنلاین دریافت می کنید، این شانس را خواهید داشت که مشتریان خود را در سطح بسیار عمیق تری درک کنید. پس از آن، حتی میتوانید سؤالات مطرح نشدهای را که دیر یا زود مطرح میشوند را پیش بینی کرده و برای انجام آن ها آمادگی داشته باشید.

به عبارت دیگر، مشتریان باید احساس کنند که شما برای تمام سوالات آنها پاسخ دارید. و مهمتر از آن، آنها باید متقاعد شوند که شما همیشه آماده اید تا در صورت نیاز به آنها کمک کنید. Petco این کار را به خوبی با ویژگی "Chat with an Expert" خود انجام می دهد که به مشتریان اجازه می دهد هر زمان که به مشاوره نیاز داشتند با یک متخصص صحبت کنند.

مزایای استفاده از چت آنلاین در طراحی سایت فروشگاهی

حتما متوجه شده اید که نمونه های بهترین سایت فروشگاهی دارای چت آنلاین هستند. اما چرا شما هم باید آن را داشته باشید؟ خوب، مزایای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که برخی از آنها عبارتند از:

دسترسی در هر زمان

هر مشتری در دنیای مدرن ما برای راحتی و سادگی ارزش قائل است. خوشبختانه با استفاده از چت آنلاین می توانید انتظارات آنها را برآورده کنید. مشتریان شما می توانند به راحتی با کارکنان شما تماس بگیرند، سوال بپرسند و اطلاعات مورد نیاز را از طریق چت زنده دریافت کنند.

مقرون به صرفه بودن

بله، چت آنلاین نه تنها برای شما بلکه برای کیف پول شما نیز مفید است. به این ترتیب، خدمات مثال زدنی به مشتریان ارائه خواهید کرد و همچنین مقداری در هزینه صرفه جویی خواهید کرد!

در مقایسه با رسانه های سنتی خدمات مشتری، چت آنلاین مقرون به صرفه تر است. بنابراین، با استفاده از چت زنده در وب سایت خود، هم به نتایج مقرون به صرفه و هم موفقیت ملموس در مراقبت از مشتری دست می یابید.

شهرت و معروفیت در کارتون

اگرچه چت آنلاین مقرون به صرفه تر از یک شماره تلفن برای تماس با شما است، اما همچنان از نظر مشتریان گران تر به نظر می رسد. بنابراین، هنگامی که یک پنجره چت آنلاین به طور ناگهانی از جایی ظاهر می شود، باعث می شود مشتریان فکر کنند که شما برای داشتن این سیستم پیام رسانی مشتری سرمایه گذاری زیادی کرده اید. این به نوبه خود به شما کمک میکند شهرت و تصویر برندی قوی داشته باشید.

کسب اطلاعات بیشتر از مشتری

جدای از مقرون به صرفه بودن، درک بیشتر مشتری و شهرت خوب، چت آنلاین مزیت قابل توجه دیگری نیز دارد. چت آنلاین در سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنید. اگر چت آنلاین با سیستم CRM شما همگام شده است، این یک راه عالی برای جمع آوری داده ها از مشتریان شما و شناخت نیازها، نگرانی ها و رفتارهای آنها است.

اگر شروع به راه اندازی یک سایت فروشگاهی جدید کردید که از طریق آن می توانید کالاهای خود را فورا به نمایش بگذارید و شروع به فروش آنلاین نمایید. بی تردید هیچ حد و مرزی در موفقیت آنی کسب و کارتان وجود نخواهد داشت.

داشتن یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با ساختار مناسب و کاربر پسند با کمی سرمایه گذاری در زمان و با مطالعه نمونه وب سایت های فروشگاهی موفق قابل دستیابی است. به عنوان یک صاحب کسب و کار فروشگاهی، با موانع زیادی روبرو خواهید شد که کاربران را از کلیک کردن روی دکمه خرید باز می دارد. با این حال، ویژگی ها و تلفیق های مناسب تجارت الکترونیک به شما کمک میکند آن موانع را بردارید و یک تجربه خرید بی نقص برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

8 ویژگی مهم در طراحی سایت فروشگاهی

شکی نیست که یک وب سایت فروشگاهی می تواند یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای کسب و کار شما باشد. اما وقتی صحبت از ساخت سایت فروشگاهی می شود، گزینه ها، عملکردها و انتخاب های طراحی بسیار زیاد به ذهن می رسید. بنابراین، چگونه می توانید اساسی ترین ویژگی های نتیجه بخش را برای موفقیت آنلاین خود انتخاب کنید؟ وقتی به بهترین سایت فروشگاهی نگاه میکنید، متوجه میشوید که موفقیت اکثر وب سایت های فروشگاهی برتر با تجربه کلی کاربر و نوع محصولات فروخته شده در جهت رفع نیاز مشتری تعیین میشود.

حال بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به ویژگی های ضروری تجارت الکترونیک بپردازیم!

1-لیست علاقه مندی ها در سایت فروشگاهی

به عنوان شرکتی که محصولات یا خدمات خاصی را ارائه می دهید، نباید در ارائه وبژگی های خدمات خیلی نامقبول و پر مدعا باشید. چرا؟ زیرا مشتریان همیشه به سادگی و راحتی اهمیت می دهند. اگر آنها به نوعی احساس کنند ویژگی هایی که به دنبال آن هستند در طراحی سایت فروشگاهی شما از بین رفته است. دیگر از آن خدمات استفاده نخواهند کرد.

ایجاد تجربه خرید راحت و بی دردسر باعث می شود. بازدیدکنندگان شما زمان بیشتری را در فروشگاه اینترنتی شما بگذرانند و احتمال اینکه مجددا برای خرید بازگردند بیشتر می شود. اگر به کاربران خود اجازه دهید لیست علاقه مندی های خود را در وب سایت شما ایجاد کنند.سایت شما شروع به برداشتن گام هایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مکان هایی می کند که خریداران از گذراندن وقت در آن لذت می برند.

2- تاکتیک های کمیابی

تاکتیک کمیابی چیست؟ کمیابی بخودی خود به معنای کمبود و فقدان کالاست که شرکتها با بکارگیری این مفهوم به عنوان یک تکنیک بازاریابی، در کاربر احساس فوریت را ایجاد می کنید.که اگر الان محصول را خریداری نکنید، تنها شانس خود را از دست خواهید داد در اصطلاح به این تاکتیک در بازاریابی فومو یا ترس از دست دادن می گویند.

خریداران به انگیزه نیاز دارند: اگر صادقانه تر با موضوع برخورد کنیم. تاکتیکهای کمیابی یکی از مؤثرترین روش ها برای دادن انگیزه به مصرف کنندگان است. برای ایجاد احساس ضرورت، باید کاری کنید که آنها باور کنند پیشنهاد شما یک فرصت یکبار مصرف است.

چند نمونه از تاکتیک های کمیابی در طراحی سایت فروشگاهی

پیامی که اعلام میکند "فقط X مقدار محصول باقی مانده است.

تایمر شمارش معکوس

این شامل تخفیف هایی است که فقط برای چند دقیقه، ساعت یا روز در دسترس هستند. برای جلب توجه کردن بهتر فوریت وضعیت، می توانید از عناوین چشم نوازی مانند زمان محدود، فقط امروز، آخرین فرصت و غیره استفاده کنید.

فروش ترخیص کالا

تخفیف های ویژه تعطیلات، و سایر تخفیف های موضوعی نیز به خوبی کار می کنند.

سایت فروشگاهی معروف نیکسون از این تکنیک چندین بار در وب سایت خود استفاده می کند. در بالای سایت فروشگاه اینترنتی، نیکسون پیام های تبلیغاتی را معرفی میکند که بر اساس شما حدس زدید ، تاکتیک های کمبود و فوریت را براساس آن ها ارائه میکند. این شرکت به کاربران یک معامله ویژه می دهد اما فقط برای مدت زمان محدود.

در بالای سایت، نیکسون پیام های تبلیغاتی را معرفی می کند که شما براساس آن تاکتیک های کمبود و فوریت را حدس زدید. این شرکت فقط برای یک مدت زمان محدود به کاربران یک معامله ویژه می دهد.

 

3-محصولات مرتبط در سایت فروشگاه اینترنتی

یکی از ضرورتهای لازم این است که محصولات مرتبط را براساس تجربه خرید مشتریان خود ارائه دهید. آمازون از همین سیستم سفارش برای موفقیت بزرگ سود می برد: 35٪ از درآمد آمازون از فروش لیست محصولات مرتبط تشکیل شده است.

آنها به دو طریق سفارش های محصول را استتار می کنند. اولین مورد سفارشهای در محل است:

  • توصیه های تخصصی در صفحه اصلی حساب آمازون شما.
  • آیتمهای متداول با هم خرید در صفحات تک محصولی.
  • نمایش تاریخچه وبگردی شما.
  • نمایش مواردی که اخیراً مشاهده کرده اید در ادغام با محصولات مرتبط.
  • توصیه هایی بر اساس خریدهای شما.

دوم توصیه های خارج از سایت است:

  • ارسال ایمیل از طرف محصولات پرفروش و پربازدید و به ویژه برندهای معروف.
  • ارسال ایمیل اقلام مرتبط با محصولاتی که به سبد خرید خود اضافه کرده اید یا خریداری کرده اید.

ما می دانیم سایت فروشگاهی آمازون با الگوریتم های پیشرفته به حریم خصوصی مشتری خود بی توجه نیست. اما نکته ی که در مورد استراتژی آمازون وجود دارد: نمایش محصولات توصیه شده در دسته بندی های خاص در سراسر سایت فروشگاهی و تبدیل آن به بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی شماست.

4-رسیدن به هدف با صفحات فرود بهینه شده

بهینه سازی موتورهای جستجو سئو بسیار مهم است، به خصوص وقتی صحبت از سایت فروشگاه اینترنتی می شود. همانطور که آقای وندی پیرسال، کارآفرین و ناشر اینترنتی میگوید، «گوگل زمانی شما را دوست دارد که دیگران اول از همه، شما را دوست داشته باشند و این دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت میکنیم.

در هر صورت باید بدانید که اگر می خواهید بهترین سایت فروشگاهی باشید باید زحمت بکشید. برای جذب بازدیدکنندگان از سراسر وب، به صفحات فرود بهینه شده از بالا به پایین نیاز دارید. صفحات فرود یکی از مؤثرترین راه ها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش دید وب سایت فروشگاهی شما هستند.

کار شما با به دست آوردن مرتبط ترین و موثرترین کلمات کلیدی برای سایت فروشگاهی است. این مهمترین مرحله بهینه سازی سئو است.  زیرا تقریباً همه چیز حول کلمات کلیدی مناسب می چرخد. مطمئن شوید که کلمات کلیدی چیزهای زیادی در مورد کسب و کار شما می گویند و خیلی کلی و عمومی نیستند. کلمات کلیدی را در تگ عنوان، تگ های سرتیتر(هدر) و توضیحات متا و حتی در نام فایل های تصویری خود قرار دهید.

5-نمایش صفحات محصولات سایت فروشگاهی از طریق عکس های باکیفیت

هیچ چیزی مانند عکس های محصول با کیفیت بالا توجه خریداران را به خود جلب نمی کند. مردم عاشق تماشای کاتالوگ محصولات با تصاویر شفاف و واضح هستند. علاوه بر این، تصاویر بر نظر بیننده نسبت به محصول تأثیر می گذارد. اگر عکس نازیبا و بی کیفیت به نظر برسد، اهمیتی ندارد که چقدر در زندگی واقعی عالی باشد، این محصول از دیدگاه کاربر فوراً جذابیت خود را از دست می دهد.

بهترین مکان برای نمایش عکس ها دقیقا در کنار توضیحات محصول است که درست در قسمت صفحات محصول واقع شده است. می توانید چندین زوایه از علاقه مندی های خریدار را نشان دهید که در صورت لزوم یک گزینه بزرگنمایی را هم اضافه کنید.

تمام وب سایت های فروشگاهی موفق، سعی میکنند حدالمقدر عکاسی محصول را جدی بگیرند. برای مثال، نگاهی به سایت Etsy بیندازید تا متوجه شوید چگونه تصاویر محصولات را برای تماشا از پیش تنظیم می کند. با این حال، سرعت بارگذاری صفحه را فراموش نکنید. قبل از آپلود، تصاویر خود را برای بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که واضح به نظر می رسند.

6-بخش نظردهی محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی

بستن قسمت نظر دهی محصولات کلان قابل قبول نیست. زیرا نقد کردن محصول محرک اصلی مشتری شما است. محصول شما می تواند بهترین تصاویر، توضیحات و ارزش پولی را داشته باشد اما هیچ فروشی را برای فروشگاه اینترنتی شما فراهم نکند در واقع، بدون ایجاد اعتماد در مشتریان خود، در جلب خریداران ممکن است موفق نباشید.

سایت های فروشگاهی معروف نظیر Best Buy، نظرات و انتقادات مشتریان را به بخشی ضروری از وب سایت های خود تبدیل کردهاند. این فروشگاه ها به خوبی می دانند که نظرات یکی از اولین چیزهایی است که کاربران هنگام بررسی یک محصول به دنبال آن خواهند بود.

فرمول ساده است، شما نظرات، انتقادات و پیشنهادات محصول را درج می کنید، تا مشتریان شما بتوانند ارزش واقعی محصول را ببینند. بهر حال، این بدان معنا نیست که شما باید تمام نظرات منفی را حذف کنید و فقط آنهایی را که از خریداران راضی هستند، بگذارید. در واقع، شما می توانید با پاسخ های کاملا منطقی و معقول به هر نوع بازخورد منفی که دریافت کردید، با تعهد و مسوولیت پذیری، رضایت مشتریان خود را کسب کنید. البته فراموش نکنید که پاسخ متفکرانه در شبکه های اجتماعی میتواند کمک زیادی به پیشرفت شما کند.

7- اعلان انصراف از سبد خرید

بی شک یکی از دردناک ترین مسائلی که مالکان وب سایت فروشگاهی با آن مواجه می شوند، انصراف از سبد خرید است. اینکه بازدیدکنندگان برای دیدن محصولات شما به سایت مراجعه کنند، و تا جایی که محصولات را به اندازه کافی دوست داشته باشند تا به سبد خرید خود اضافه کنند، اما در نهایت بدون خرید از سایت خارج شوند، قطعاً غم انگیز می باشد.

اما در کمال خوش بینی، امکان بازیابی سبد خریدی که مشتری از روی ناچاری رها کرده است، وجود دارد. اعلان های فشار وب چیزی است که وضعیت را نجات می دهد.

برای بازگرداندن مشتریان و افزایش فروش احتمالی، فقط کافی است هنگام ایجاد اعلان های وب، موارد زیر را انجام دهید:

شخصی سازی

از جزئیات شخصی سازی شده (نام و نام خانوادگی، مکان و غیره) برای برقراری ارتباط با کاربر استفاده کنید.

درگیر کنید

با نشان دادن اینکه محصول چگونه با زندگی آنها سازگار است، آنها را جذب کنید. آنها را به این باور برسانید که واقعاً به آن محصولات نیاز دارند.

احساسی کنید

احساسات آنها را تحریک کنید تا دکمه خرید را فشار دهند.

به آنها احساس خاص بودن بدهید

برای محصولاتی که در سبد خرید گذاشته اند، تخفیف های شخصی ارائه دهید. چه کسی از یک تخفیف غافلگیرکننده برای کالایی که به آن علاقه دارد، خوشش نمی آید!.

ایجاد فوریت

به کاربران اطلاع دهید که موجودی محصولاتی که به آنها ارائه می شود تمام شده است و ممکن است دفعه بعد که بازدید کنند، وجود نداشته باشد. این ممکن است باعث شود آنها در تصمیم خود برای ترک سبد خرید تجدید نظر کنند.

موارد حمل و نقل

با ارائه ارسال رایگان یا تخفیف ویژه برای محصولاتی که به سبد خرید خود اضافه کرده اند، آنها را وسوسه کنید.

آمار نشان می دهد که نرخ انصراف از سبد خرید معمولاً بالاست. در هر صورت، این شگردها و اعلان های فشار مناسب باعث فروش بیشتر، کاهش نرخ انصراف سبد خرید و ایجاد پیوند قوی با مشتریان میشوند.

چت آنلاین در طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه تقریباً هر وب سایت فروشگاهی از یک سیستم پیام رسانی خاص به مشتری معروف به چت آنلاین بهره می برد. به عنوان یک قاعده، چت های آنلاین به درستی ادغام شده و خدمات مشتریان شما را بهبود می بخشد و به نوعی سبب اعتبار بیشتر شما می شود.

علاوه بر این، با توجه به الگو ها و منطق پشت سؤالاتی که از طریق چت آنلاین دریافت می کنید، این شانس را خواهید داشت که مشتریان خود را در سطح بسیار عمیق تری درک کنید. پس از آن، حتی میتوانید سؤالات مطرح نشدهای را که دیر یا زود مطرح میشوند را پیش بینی کرده و برای انجام آن ها آمادگی داشته باشید.

به عبارت دیگر، مشتریان باید احساس کنند که شما برای تمام سوالات آنها پاسخ دارید. و مهمتر از آن، آنها باید متقاعد شوند که شما همیشه آماده اید تا در صورت نیاز به آنها کمک کنید. Petco این کار را به خوبی با ویژگی "Chat with an Expert" خود انجام می دهد که به مشتریان اجازه می دهد هر زمان که به مشاوره نیاز داشتند با یک متخصص صحبت کنند.

مزایای استفاده از چت آنلاین در طراحی سایت فروشگاهی

حتما متوجه شده اید که نمونه های بهترین سایت فروشگاهی دارای چت آنلاین هستند. اما چرا شما هم باید آن را داشته باشید؟ خوب، مزایای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که برخی از آنها عبارتند از:

دسترسی در هر زمان

هر مشتری در دنیای مدرن ما برای راحتی و سادگی ارزش قائل است. خوشبختانه با استفاده از چت آنلاین می توانید انتظارات آنها را برآورده کنید. مشتریان شما می توانند به راحتی با کارکنان شما تماس بگیرند، سوال بپرسند و اطلاعات مورد نیاز را از طریق چت زنده دریافت کنند.

مقرون به صرفه بودن

بله، چت آنلاین نه تنها برای شما بلکه برای کیف پول شما نیز مفید است. به این ترتیب، خدمات مثال زدنی به مشتریان ارائه خواهید کرد و همچنین مقداری در هزینه صرفه جویی خواهید کرد!

در مقایسه با رسانه های سنتی خدمات مشتری، چت آنلاین مقرون به صرفه تر است. بنابراین، با استفاده از چت زنده در وب سایت خود، هم به نتایج مقرون به صرفه و هم موفقیت ملموس در مراقبت از مشتری دست می یابید.

شهرت و معروفیت در کارتون

اگرچه چت آنلاین مقرون به صرفه تر از یک شماره تلفن برای تماس با شما است، اما همچنان از نظر مشتریان گران تر به نظر می رسد. بنابراین، هنگامی که یک پنجره چت آنلاین به طور ناگهانی از جایی ظاهر می شود، باعث می

 

شود مشتریان فکر کنند که شما برای داشتن این سیستم پیام رسانی مشتری سرمایه گذاری زیادی کرده اید. این به نوبه خود به شما کمک میکند شهرت و تصویر برندی قوی داشته باشید.

کسب اطلاعات بیشتر از مشتری

جدای از مقرون به صرفه بودن، درک بیشتر مشتری و شهرت خوب، چت آنلاین مزیت قابل توجه دیگری نیز دارد. چت آنلاین در سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنید. اگر چت آنلاین با سیستم CRM شما همگام شده است، این یک راه عالی برای جمع آوری داده ها از مشتریان شما و شناخت نیازها، نگرانی ها و رفتارهای آنها است.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی فروشگاه آنلاین , قیمت طراحی سایت فروشگاهی , قیمت طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی , تعرفه طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی،قیمت طراحی سایت فروشگاهی،ساخت سایت فروشگاهی،ساخت وب سایت فروشگاهی،طراحی وب سایت فروشگاهی،طراحی فروشگاه آنلاین ،طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت شرکتی مهم تر از یک محل کار واقعی است. همانطور که استارتاپ ها در سراسر جهان جایگاه خود را به دست می آورند، فضای اداری دیگر، دغدغه اصلی یک کسب و کار نیست. محل کار واقعی اکثر شرکت ها اکنون وب سایت آنها است. وب سایت شرکتی از بسیاری جهات با وب سایت های شخصی متفاوت هستند. آنها تصویر، رزومه و هویت یک شرکت را منعکس می کنند.

ویژگی های مهم در طراحی سایت شرکتی

با توجه به حجم بالای وب سایت ها، یک طراح وب سایت شرکتی برای اطمینان از وب سایت شرکتی باید موارد زیر ر رعایت کند.

1- ظاهر وب سایت شرکتی

اولین ذهنیتی که ممکن است یک کاربر از وب سایت شرکتی شما داشته باشد، طراحی چشمگیر و سهولت دسترسی کاربران به اطلاعات مورد نیاز در سایت می باشد. از آنجاییکه وب‌ سایت‌ های تصویری در حال افزایش هستند تا پاسخگویی را کاهش دهند، و آیکون‌ ها میتواند جایگزین هزار کلمه با تصویر شوند.

2- تصویر نگاری در وب سایت شرکتی

تصاویر به اندازه ی هزاران کلمه حرف برای گفتن دارند. این واقعیت را می توان به بهترین شکل در طراحی سایت شرکتی نشان داد. وب‌ سایت‌ هایی با تصویر نگاری عالی می‌توانند جایگزین پاراگراف‌های متنی شوند و بیشتر از همیشه در یک صفحه به نمایش گذاشته شود و حتی نیاز به حجم بالای محتوا را می تواند کاهش دهد.

3-تیزر و ویدئو در سایت شرکتی

ویدیوها و انیمیشن های کوچک می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از صفحات نمی توانند انجام دهند. از آنجایی که ویدئوها بر برنامه‌ های کره‌ای تسلط دارند، انیمیشن‌ ها بر حوزه‌ های وب مسلط هستند. امروزه اکثر وب سایت ها به جای کلمات، محتوا را به صورت انیمیشن نمایش می دهند و بجای متن از صداگذاری برای انجام کارهایی استفاده می کنند.

4- هدر و فوتر سایت

هدر و فوتر می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از عناصر جهت یابی دیگر نمی توانند انجام دهند. قرار دادن هدر و فوتر ثابت در تمامی یک وب سایت، یکپارچگی را تضمین می کند و راهی را برای کاربران فراهم می کند تا از هر کجای وب سایت شرکتی به صفحه مورد نظر خود برگردند.

5- دکمه های کال تو اکشن (CTA)

دکمه‌های کال تو اکشن، جهت یاب های یاری رسان هستند که قسمتی از راهکار بازاریابی بوده و درخواستی است که شما از کاربران و بازدیدکنندگان دارید تا آن‌ ها را به انجام عمل موردنظر خود تشویق کنید.

6- کادرجستجو در طراحی سایت شرکتی

جعبه های جستجو برای هر وب سایت کلان یک مزیت به حساب می آیید. از آنجایی که تقریباً جستجو برای هر کاربر به طور طبیعی انجام می شود، داشتن کادر جستجو می تواند یک امتیاز باشد.

7- اطلاعات تماس با ما

آپدیت اطلاعات تماس با نقشه و چندین گزینه برای تماس با شرکت شما مانند شماره های واتس اپ، اسکایپ و لینک های پیام رسان فیس بوک می تواند به کاربران شما کمک کند همیشه با شما تماس بگیرند. این امر همچنین باعث افزایش اعتبار وب سایت شرکتی شما در حین تأیید گوگل می شود.

هزینه طراحی سایت شرکتی

وب سایت های شرکتی عموما به علت نداشتن امکانات پیچیده معمولا هزینه بسیار بالایی برای طراحی ندارند، اما باید توجه داشته باشید استفاده از قالب های آماده باعث کاهش هزینه و قیمت طراحی سایت شرکتی می شود اما به طور کامل اعتبار برند شما را نابود میکند، به همین جهت طراحی سایت شرکتی اختصاصی برای کسب و کارتان حائز اهمیت می باشد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی می توانید با کارشناسان فروش آرماناوب تماس بگیرید.

8- لود سریع وب سایت

گاها وب سایتی که عملکرد خوبی ندارد بدتر از نداشتن یک وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا از وب سایت هایی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد دوری می کنند. وب سایت هایی که دارای گرافیک و انیمیشن های پیچیده و سنگین هستند در مقایسه با وب سایت های بهینه شده بسیار کندتر بارگذاری می شوند و عملکرد بدتری دارند.

اگر یک وب سایت شرکتی زیبا دارید که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد. مطمئنا مشتریان شما به کار خود ادامه خواهند داد و سایت شما را رها میکند و سراغ سایت دیگری می روند. ابزارهایی مانند GTMetrix یا Uptrends می توانند به شما در تجزیه و تحلیل سرعت وب سایت و رفع مشکلات سایت کمک کنند. بهینه سازی گرافیک، اطمینان از اتصال سریع بین پشتیبان وب سایت شما و قسمت جلویی نیز می تواند روند بارگذاری صفحه شما را سرعت بخشد.

9- صفحات 404 در طراحی سایت معرفی

لینک های شکسته مساوی است با مشتریان از دست رفته. لینک های شکسته، لینک های هستند که با کلیک بر روی آنها به صفحاتی بدون محتوا وارد میشوید که بعد کلیک با صفحه 404 مواجه روبرو میشوید که با مدیریت حساب شده میتواند سریع اقدام به حذف آنها کرد.

10-سئو سایت شرکتی

اگر کسی نتواند شما را در وب پیدا کند. شما به سادگی دیگر وجود ندارید. ولی شما با بهینه سازی موتور جستجو از طریق سئو می توانید. بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت خود را در اینترنت پیدا کنند. حتی اگر به طور تصادفی یک برگه ناشناس را ببندند. چنانچه مجموعه ای از کلمات کلیدی و محتوای بهینه شده به خوبی کندوکاو شده باشند. بازدیدکنندگان و کاربران در صورت نیاز دوباره شما را پیدا می کنند.

طراحی سایت شرکتی و سئو

با انجام کار های مربوط به سئو و بهینه سازی سایت شرکتی ، امکان قرار گرفتن شما در نتایج گوگل و ارتقاء رتبه افزایش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70% از جستجو ها در گوگل انجام می شود پس اگر در نتایج جستجوی گوگل و مخصوصا نتایج صفحه اول حضور داشته باشید سایت شرکتی شما بازدید کنندگان زیادی جذب خواهد کرد . شرکت طراحی سایت آرماناوب با آگاهی از تاثیر بهینه بودن سورس کد در سئو تمامی تلاش خود را کرده است تا در طراحی سایت های شرکتی تمامی اصول و قواعد سئو را در کد نویسی رعایت کند.

11- تولید محتوای یونیک و نقش آن در جذب مشتری

وب سایت ها نه تنها زیبا و هوشمند هستند، بلکه بایستی آموزنده نیز باشند. از آنجایی که وب سایت ها با طراحی خود به جذب بازدیدکنندگان ادامه می دهند. محتوای بی ربط یا به طور کلی کمبود محتوا می تواند تعداد کاربران شما را کاهش دهد. عناصر اطلاعاتی در وب‌ سایت شرکتی حرفه‌ای شما مانند وبلاگ‌ها، کتاب‌های الکترونیکی،مقاله ها، کتابچه‌ های راهنمای کاربر و مستندات فنی می‌توانند علاقه کاربر را به وب‌ سایت کسب ‌و کار شما افزایش دهند که اطلاعات را به شیوه‌ای که مناسب‌ترین نوع اطلاعات است ارسال می‌کنید.

12-گذاشتن شبکه های اجتماعی در وب سایت

بیشتر مردم زمان بیشتری را صرف بازدید اینترنت در رسانه های اجتماعی می کنند. بسیاری از برندها فقط یک وب سایت ندارند، بلکه یک کمپین اجتماعی دارند که در راستای اهداف بازاریابی/برندینگ آنها هستند. ادغام رسانه های اجتماعی هم ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت شما تشویق می کند و هم به آن کمک می کند تا در رتبه بندی جستجو بالاتر رود. پلتفرم هایی مانند Hubspot، Hootsuite و Sprout Social می توانند در مدیریت بازی رسانه های اجتماعی به شما کمک کنند.

13-طراحی سایت شرکتی باید نسخه موبایل باشد

وب سایت شرکتی شما باید ریسپانسیو باشد یعنی به گونه ای طراحی شده باشد که در تمامی دستگاه ها(موبایل،تبلت و کامپیوتر) و سایز های مختلف صفحه نمایش در حد قابل قبولی نمایش داده شده باشد تا کاربران بدون کوچکترین مشکلی از امکانات سایت استفاده لازم را ببرند.

برند سازی با طراحی سایت شرکتی

هر شرکت یا کسب و کاری محصول و یا خدمات متناسب با حوزه ی کسب کار خود را دارد. لذا برای معرفی و شناساندن این خدمات نیاز به بستری برای تبلیغات و جذب مشتری می باشد. که فضای مجازی این امر را برای شرکت ها فراهم کرده است. از این رو داشتن یک سایت شرکتی میتواند بعنوان نماینده شما و معرف خدمات و پروژه های شرکت شما در فضای وب باشد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی حرفه ای مزایایی به شما می دهد که باعث کسب درآمد بیشتر و جلب مشتری بیشتر خواهد شد.

  • فعالیت شبانه روزی
  • فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی
  • کم کردن نیروهای کاری
  • معرفی کامل پروژه ها و خدمات
  • افزایش مشتری و بازدهی در کوتاه ترین زمان
  • افزایش اعتبار
  • توسعه و تسهیل بازاریابی و تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات

طراحی سایت شرکتی اختصاصی



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی اختصاصی،قیمت طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت معرفی،طراحی وب سایت شرکتی،قیمت طراحی وب سایت شرکتی،سایت شرکتی،قیمت سایت شرکتی، ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که آرماناوب می تواند در این راه همراه شما باشد.

یکی از سخت ترین کارها برای اکثر صاحبان مشاغل، ساخت وب سایت جدیدشان است. اگر می خواهید بدانید که بهترین شرکت طراحی سایت را چگونه انتخاب کنید، باید چندین نکته ضروری را در نظر بگیرید. بسیاری از مالکان شرکت به اندازه ی عاقل هستند که این موارد را باید به متخصصان بسپارند. شما برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید با 10 نکته آشنا شوید. اما ابتدا بیایید بدانیم که طراحی وب چیست؟

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب در واقع طراحی یک سایت است، که در اینترنت نمایش داده می شود.این به معنای تجربه کاربر در توسعه یک وب سایت است نه توسعه یک نرم افزار.طراحی وب بیشتر در مورد طراحی وب سایت، برای مرورگرها در رایانه شخصی بود.اما طراحی وب سایت برای تبلت ها و تلفن های همراه در دهه گذشته بسیار افزایش یافته است.

طراح وب سایت

یک طراح وب بیشتر روی ظاهر،چیدمان و گاها روی محتوای وب سایت کار می کند. ظاهر وب سایت شامل رنگ ها، تصاویر و فونت ها می باشد. چیدمان شامل ساختار اطلاعات و نحوی طبقه بندی آنها می شود.

یک وب سایت اگر بدرستی طراحی شود. برای استفاده کاربران و برند یک وب سایت مناسب می باشد. بسیاری از وب سایت ها به گونه ای ساده طراحی شده اند. که هیچ گونه اطلاعات اضافی برای سردرگمی کاربر نداشته باشد.

وظیفه طراح سایت، خلف سایتی است، که اعتماد مخاطبان مورد نظرش راجلب کند. و بایستی اکثر مواردی که کاربرانش را نامید می کند حذف کند.

طراحی سایت بصورت نسخه موبایل

در طراحی واکنشگرا، محتوای وب سایت در اندازه چیدمان ثابت می شود که با اندازه های رایج صفحه نمایش مطابقت داشته باشد. در طراحی نسخه موبایل، محتوا بسته به اندازه صفحه گوشی و تبلت نشان داده می شود.

داشتن چیدمان های مختلف برای حفظ تعامل و اعتماد مشتری مهم است. از آنجایی که طراحی ریسپانسیو سایت ممکن است در این راه با مشکلاتی مواجه شود. اما طراحان وب باید مراقب باشند و از نحوه نمایش کارشان اطمینان حاصل کنند.

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب

لیست بزرگی از شرکت های طراحی وب سایت هستند، که می توانید یکی را از بین آنها انتخاب کنید. دانستن اینکه کدام یک برای نیازهای تجاری شما مناسب است، می تواند یک کار پیچیده باشد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب ،کار دشواری است، اگر شرکت طراحی سایت را به درستی انتخاب کنید، منجر به یک شروع بزرگ در موفقیت کسب و کار شما می شود.

وب سایت اولین بازخورد برای اکثر مشتریان شما خواهد بود، که اهداف کسب و کار را مشخص می کند. و در اکثر مواقع بهترین عامل در جذب مشتری احتمالی برای شما خواهد بود. به همین دلیل برای دستیابی به مخاطبان مورد نیاز و جذب آنها، انتخاب یک شرکت طراحی سایت ضرورت دارد. در واقع شرکت طراحی سایت مناسب به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید و آن را به بالاترین سطح ارتقا دهید.

این کار سخت و گاه ریسکی است، زیرا بسیاری از شرکت های طراحی سایت به شما قول موفقیت رتبه اول در گوگل را می دهند. ما به شما کمک خواهیم کرد، اما قبل از آن، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هر کسب و کاری نیازمندی ها و اهداف متفاوتی دارد. هر شرکت طراحی سایت ابتدا باید قبل از انتخاب کار با مشتری تصمیم بگیرد که آیا مناسب است یا نه.

اما، برای اقدامات احتیاطی بیشتر، این مقاله به شما کمک می کند بدانید که آیا یک شرکت طراحی وب برای نیازهای شما مناسب است یا خیر.

12 نکته برای انتخاب شرکت طراحی سایت

1-آنها ایده های شما را در نظر می گیرند

شما در رشته خود با تجربه هستید. به گونه ای که از آنچه قرار است بفروشید شناخت کامل دارید. ایده های خود را برای ارائه کسب و کار خود به آنها می دهید. هیچ کس جز شما بهتر از کسب و کار شما نمی داند. اگر یک شرکت طراحی وب سایت به ایده های شما گوش نمی دهد، نباید با آنها همکاری کنید. شرکتی که انتخاب می کنید بایستی بتواند به ایده های شما گوش دهد، آنها را تقویت کند و آنها را به کار ببندد.

2- شرکت طراحی سایت ایده های خود را مطرح می کند

حتی اگر یک شرکت طراحی وب نیاز به گوش دادن ایده های شما دارد، شما باید با کسی کار کنید که ایده های او را دارد. آنها بایستی ایده های شما را به چالش کشیده و دیدگاه جدیدی را به چشم انداز، استراتژی و مفهوم شما اضافه کنند. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود دارید، وب سایت شما باید توسط شخصی طراحی شود که بیشتر از شما در مورد این زمینه اطلاعات دارد.

اگر یک شرکت طراحی سایت به شما گوش دهد و یک کپی از ایده های پیشنهادی شما ایجاد کند، پس ارزش پول شما را ندارد. شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که تجربه کار خود را با دانش شما سازگار کند.

3- تیم بازاریابی شرکت طراحی سایت باید باتجریه باشند.

در برخی موارد، عده زیادی نمی خواهند فعالیت تجاری خود را از طریق کسب و کارشان ترقی دهند. اما در عوض می‌خواهند وب‌ سایت‌شان در آنجا باشد. اگر جزو این افراد هستید این نکته برای شما مناسب نیست.

حال اگر جز افرادی هستید که می خواهید کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود توسعه دهید، حتماً به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت با یک تیم بازاریابی مجرب باشید. یک شرکت طراحی سایت که تیم بازاریابی ندارد درست مانند یک ماشین بدون موتور است.

اینترنت در حال تکامل بوده است و به بازاریابی فعال نیاز دارد تا مطمئن شوید وب سایت شما ترافیک و درآمد ایجاد می کند. شما به وب سایتی نیاز دارید که نه تنها زیبا، بلکه کاربردی نیز باشد.

هنگامی که یک شرکت طراحی سایت دارای تیمی از طراحان، بازاریابان و مهندسان است، می‌توانید با اطمینان خاطر آنها را استخدام کنید و بدانید که نتیجه چیزی فراتر از یک وب‌ سایت زیبا خواهد بود.

4- از طراحی وب سایت ریسپانسیو استفاده می کنند

این بهترین راه برای طراحی وب سایت امروزه است. حتی اگر گاهی اوقات داشتن یک وب سایت تلفن همراه به طور جداگانه ممکن است برای شما عالی باشد، طراحی وب سایت واکنش گرا بهترین راه حل است.

همانطور که استفاده از تلفن همراه در حال رشد است، باید مطمئن شوید که وب سایت کسب و کار شما واکنش گرا است و می تواند به راحتی در همه دستگاه ها استفاده شود.

فرض کنید یک شرکت طراحی سایت از طراحی ریسپانسیو اطلاعی ندارد یا یک وب سایت جداگانه برای موبایل پیشنهاد می کند. در این صورت، آنها از کاربرد فعلی در صنعت آگاه نیستند و برای نیازهای شما مناسب نیستند. شرکت طراحی وب سایت معتبر مطمئناً از آن استفاده خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت آرماناوب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت تهران می باشد که میتونید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی ،سئوی سایت و تیلیغات در گوگل  کمک بگیرید.

5- نمونه کار طراحی سایت داشته یاشد.

بهترین انتظاری که باید از یک شرکت طراحی وب سایت داشته باشید چیست؟
فقط نمونه کارهای طراح وب سایتی را ارزیابی کنید که طراحان روی آن کار کرده اند و بهتر است به اسکرین شات های طراحی که طراحان انجام داده اند به تنهایی اعتماد نکنید.
شما باید شاهد محصول زنده ای باشید که در دسترس شماست. البته اگر طراحان وب سایت استراتژی ها و اهداف شان را به اشتراک بگذارند برای جلب اطمینان شما بهتر است.

همچنین، کمی وقت بگذارید تا کارهای آنها را مرور کنید و خودتان قضاوت کنید که آیا آنها مناسب کسب و کار شما هستند یا نه. اگر چیزی از سلیقه خود در کار آنها پیدا نکردید، باید به دنبال شرکت دیگری باشید. توجه داشته باشید که با پیدا کردن شرکت‌های انحصاری‌ تر، می توانید از آنها بخواهید نمونه های واقعی از کار خود را به شما نشان دهند.

6- تیم طراحی  وب سایت می داند که نرخ تبدیل چقدر مهم است

شرکت طراحی سایت علاوه بر ظاهر زیبای وب سایت بایستی بداند که آنرا چگونه کارآمد و کاربردی کند. یک شرکت بزرگ طراحی سایت با تیمی از افراد مجرب و حرفه ای از اهمیت تبدیل ترافیک وب سایت به مشتری های احتمالی کاملا آگاه هستند.

این بدان معناست که آنها از چیدمان طراحی، الگوهای کاربردی، روانشناسی رنگ‌ ها، معماری اطلاعات و کال تو اکشن مطلع هستند. در دنیای امروزی امکان پذیر نیست که یک وب سایت زیبا بازدیدکنندگان را وادار به خرید کند. شرکت طراحی وب سایت شما باید از روش های اثبات شده برای ایجاد یک وب سایت و داده های علمی استفاده کند که باعث پیشرفت و افزایش جذب مشتری احتمالی شود.

قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی وب سایت که بهتر است آن را سرمایه گذاری بخوانیم، کاملا به انتظارات شما از وب سایت خود، پیشنهادات و پیچیدگی پروژه‌تان و البته مدت زمانی که صرف برنامه نویسی و طراحی می‌شود متغیر خواهد بود. با توجه به این که وب سایت های طراحی شده در آرماناوب تماما اختصاصی بوده و از قالب و سیستم های آماده استفاده نمی‌شود. اما با این حال جهت رفاه حال مشتریان، و شرکت ها این شرکت قیمت های منصفانه ای را برای پلن های مختلف در نظر می‌گیرد.

7-در چندین زمینه کاری خبره  و حرفه ای هستند

حتما فکر می کنید که عالی می شود اگر شرکت طراحی وب سایت شما فقط در یک صنعت کار کند زیرا اگر یک وب سایت فقط در مورد اتومبیل است، باید اطلاعات دقیقی از اتومبیل داشته باشند. این بدان معنی است که شما یک وب سایت کوکی خواهید داشت که شبیه به پنجاه وب سایت اتومبیل دیگر است که آنها در چند هفته گذشته ساخته اند. یک شرکت طراحی وب سایت که در صنایع مختلف متخصص است، احتمالاً وب سایت مناسبی را مهم نیست که شما یک برند محلی هستید یا ملی؛ شما باید یک شرکت طراحی سایت استخدام کنید که با هر دو استراتژی آشنا باشد. برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و متنوع تر ایجاد می کند. وب سایت شما باید بهتر از همه رقبای شما باشد تا شبیه دیگران نباشد.

8- از آخرین روند طراحی سایت آگاه هستند

بدترین چیزی که از یک وب سایت جدید می شود انتظار داشت طراحی مشابه وب سایتی است که حدودا ده سال پیش محبوب بوده است. طراحان وب سایت باید از آخرین شیوه ها پیروی کنند زیرا مشتریان تنها زمانی به یک وب سایت اعتماد می کنند که طراحی آن مدرن، تازه و به روز باشد. شرکت های بزرگ طراحی سایت همیشه آنچه را که ترند یا مد میشود را به وب سایت های خود اضافه می کنند. یک طراح وب سایت باید بداند که پیمایش اختلاف نظر، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا، طراحی مسطح و بسیاری از عناصر و سبک های دیگر چیست البته این بدان معنا نیست که آنها باید همه آخرین روندها را اضافه کنند بلکه باید بین شیوه های کاربردی و مدرن متعادل باشد.

9-شرکت طراحی سایت برای آینده کاری شما برنامه ریزی می کتد

در حدود بیست سال پیش اینترنت چندان معروف نبود و یک وب سایت فقط کاری بود که با صفحات ایستا انجام می شد امروزه، ما در جهانی متحول شده زندگی می کنیم که دیجیتالی شده و بیش از هر زمان دیگری به هم متصل شده است. یک شرکت طراحی وب سایت بایستی بداند که چگونه یک وب سایت را با تصویر بزرگتری از آینده در ذهن خود بسازد. اگر آن‌ ها بدرستی تفاوت سئوی خارج از سایت و سئوی داخلی را ندانند و حتی تفاوت رتبه‌بندی ، ترافیک و اهمیت لینک‌ سازی را تشخیص ندهند، آن‌ ها برای کسب‌ و کار شما مناسب نیستند.

10- شیوه ی مستند برای موفقیت دارند

بزرگترین شرکت طراحی وب سایت شیوه واضح برای کشف دارد که به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. ممکن است با تغییر صنعت برای یک کار خاص یا شرایط مختلف کمی ویرایش شود، اما آنها برای موفقیت برنامه دارند که نشان می دهد شرکت طراحی سایت به اندازه کافی با تجربه است تا کسب و کار شما را به موفقیت برساند.

شرکت طراحی سایت تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , ساخت وب سایت , طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد