نوشته شده توسط : گل نسیم

سئو محلی برای کسب و کارهای سنتی و مشاغلی با بازار هدف محلی دارای اهمیت می باشد. سئو محلی همانند سئوی ملی یا جهانی، برای کسب برتری در دورنمای دیجیتال شامل بهترین استراتژی ها و راهکارها است.برای سئو سایت مفید است.

الگوریتم محلی گوگل چگونه کار می کند؟

یادگیری ماشینی به این معنی است که دقیقاً نمی توان نحوه عملکرد هر یک از الگوریتم های جستجوی Google را در هر روز مشخص کرد. فقط یک مهندس گوگل قادر به ارائه مشاوره کاملاً دقیق در مورد این موضوع است. با این اوصاف، بازاریابان برای شناسایی موثرترین استراتژی های سئو محلی، معمولا آمارها و ترندها را پیگیری می کنند.

1-بک لینک ها کلیدی هستند

با وجود تمام تغییرات ایجاد شده در الگوریتم جستجوی گوگل در طول سال ها، بک لینک ها به شدت با رتبه بندی جستجو هماهنگ هستند. از جمله نتایجی که برای جستجو های محلی طراحی شده اند. برای مشاغل کوچک، این یک مزیت خاص است زیرا رقابت محلی کمتر درگیر بک لینک سازی در مقیاس بزرگ و سایر تکنیک های سئو سایت است.

2-پروفایل کسب و کار گوگل موجب تقویت نتایج محلی می شود

پروفایل کسب و کار گوگل موجب تقویت نتایج محلی می شود

تقاضای پروفایل کسب و کار با امتیاز جستجوی محلی بالاتر مرتبط است. کسب و کارهایی که دارای پروفایل تأیید شده مالک یا صفحات بررسی فعال و محتوای تکمیلی مانند عکس ها هستند. به مراتب عملکردی بهتری نسبت به کسب و کارهایی با پروفایل های ناقص دارند.

افزایش نتایج hyperlocal

مدت هاست که سئوی محلی یک تاکتیک بازاریابی برای عملیات های سنتی بوده است. اما افزایش جستجوها با استفاده از عباراتی مانند "نزدیک من"، همراه با قابلیت های برچسب گذاری جغرافیایی گوگل، منجر شده که تحلیل گر ها و استراتژیست ها آن را  hyperlocal نامگذاری کنند. برخلاف جداسازی جستجو ها بر اساس داده های موقعیت مکانی، گوگل عمیق تر می شود. و پیشنهاداتی را در نزدیکی کاربر ارائه می دهد. در حالی که هیچ راهی برای نزدیکی اجباری به جستجوگران وجود ندارد، به کسب و کارها توصیه می شود. که محتوا را طوری بهینه سازی کنند. که تا حد ممکن پارامترهای جستجو را در خود جای دهد تا بهترین خدمات را به کسانی که در محدوده نزدیک به گوگل هستند را ارائه دهند. از اینرو، با امکانات فیلترینگ جدید که مستقیماً روی خود SERP ها موجود است. هرچه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار دهید، بهتر است.شرکت آرماناوب در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت زیادی دارد.

آیا می توانم بدون مکان تعیین شده با سئوی محلی مواجه شویم؟

بله! نحوه کار به این صورت است:

روی مکان های فردی تمرکز کنید

برای کسب و کارهایی که مکان های متعددی دارند، یا به چندین منطقه متفاوت خدمات می دهند، بهتر است روی هر یک از این ها به صورت جداگانه در سطح محلی تمرکز کنید. بهینه سازی مکان های فردی یک راه حل ارزشمند برای کسانی است که دارای مناطق عملیاتی متعدد منطقه ای و تیم مدیریتی بزرگی هستند.

آدرس ها را در فهرست های کسب و کار حذف کنید

اگر شرکت شما به یک بازار ملی خدمات می دهد یا مکان فیزیکی ندارد، همچنان می توانید خدمات یا فرصت های خود را در برخی از سایت های فهرست مشاغل محلی به نمایش بگذارید. در حالی که گزینه های مشخص موقعیت مکانی، مانند پروفایل کسب و کار گوگل، ممکن است امکان پذیر نباشد. صفحاتی مانند Angie's List و Bing's Business Portal به شرکت ها اجازه می دهد. تا بدون اطلاعات مکان خاص، لیست تهیه کنند. این نوع فهرست بندی می تواند به شما این امکان را بدهد که بزرگ ترین مناطق مترو را در شعاع خدمات خود قرار دهید. بدون اینکه نیاز به جداسازی یک پایگاه خانه خاص داشته باشید.ضمنا هرچه لیست ها و فهرست های بیشتری در آن باشید، بهتر است.

شعاع دایرکتوری (فهرست )محلی تنظیم کنید

اگر چندین فروشگاه در مجاورت دارید، بسیار مهم است که شعاع مربوط به هر فروشگاه را متمایز کنید. با نقشه برداری دقیق مکان های خود، جایی که مشتریان شما در آن لوکشین با شما مسافت دارند. می توانید در مورد چگونگی استفاده از انتخاب مکان هایتان در پروفایل کسب وکار گوگل خود دقیق تر ظاهر شوید. زیرا هر چه شما دقیق تر باشید احتمال بیشتری وجود دارد که با بازار هدف خود هماهنگ شوید.

گوگل پک 3 GOOGLE PACK چیست؟

بسته گوگل 3، شاه کلید رتبه بندی SERP محلی است. 46 درصد از جستجوگران گوگل به دنبال اطلاعات محلی هستند. که تقریباً هر بار در SERP ظاهر می شود. به خصوص سه رتبه اول ، تقریباً همه جستجوگران روی یک نتیجه از صفحه اول کلیک می کنند. زیرا با استفاده از چند روش سئوی محلی، می توانند رتبه بندی خود را بهبود ببخشند تا در نهایت مورد هدف بسته گوگل 3 واقع شوید.برای مثال اگر «بهترین پیتزا دیپ دیش»  را جستجو کنید. گوگل نتایج را بر اساس نزدیکی به مکان و سابقه جستجوی قبلی به ترتیبی که برای شما مناسب تر است نمایش می دهد. هدف گوگل این است که شما را به نزدیکترین مکان راهنمایی کند. که معیارهای «بهترین پیتزا دیپ دیش» را برای شما برآورده کند. سه نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است. و همیشه شما را به سه مکان پیتزا با رتبه برتر در نزدیکی شما راهنمایی می کند. این سه نتیجه برتر اغلب در یک «بسته» یا همان "بسته 3 گوگل" با دسترسی آسان گردآوری می شوند.

گوگل پک 3 GOOGLE PACK چگونه بر سئوی محلی تأثیر می گذارد؟

بسته 3 گوگل روشی که کسب و کارها باید به سئوی محلی بپردازند را به طور اساسی متحول کرده است. این بسته به هدف قطعی جایابی تبدیل می شود. که در نهایت بهینه سازی صحیح وب سایت و صفحات دایرکتوری محلی حول آن هدف می چرخد. چرا؟ زیرا 92 درصد از جستجوگران نتایج محلی صفحه اول را انتخاب می کنند. که 33 درصد اولین نتیجه را انتخاب می کنند.

چگونه می توانم در گوگل پک 3 GOOGLE PACK رتبه بندی کنم؟

چهار فاکتور مهم در رتبه بندی بسته محلی از نظرسنجی عبارتند از: صفحه پروفایل کسب و کار گوگل، مرجع لینک ، بررسی ها و بهینه سازی صفحه. از اینرو، با تنظیم سئوی محلی خود بر اساس همین فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه بندی،می توانید. امتیاز رتبه خود را افزایش دهید.

پروفایل کسب و کار Google خود را تکمیل کنید

 سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

ابتدا مطمئن شوید که پروفایل کسب و کار Google خود را درخواست داده اید. سپس، فیلدها را با اطلاعات دقیق پر کنید. اطلاعات نادرست پروفایل کسب و کار Google به اعتبار شما در Google لطمه می زند. حتما به انطباق و هماهنگی اطلاعات در دایرکتوری محلی توجه و دقت زیادی داشته باشید. زیرا اگر دایرکتوری های مختلف اطلاعات متفاوتی در مورد کسب و کار شما نشان دهند. گوگل شرکت شما را غیرقابل اعتماد خواهد دید. همچنین ابزارهایی مانند Yext و Moz Local می توانند به شما در مدیریت دایرکتوری های خود کمک کنند.

1- بک لینک محلی بسازید

ایجاد بک لینک به ویژه برای مشاغل محلی برای ایجاد ارتباط و ایجاد ترافیک بسیار مهم است. اگر رستوران پیتزای محلی شما در فهرست راهنمای محلی یا سایر صفحات کسب و کار محلی فهرست شده باشد. باعث رشد شرکت شما از نظر ارتباط، اعتماد و اعتبار در میان جستجوگران محلی خواهد شد و رتبه بندی SERP گوگل حول ارتباط و ارزش می چرخد.برای سئو و بهینه سازی سایتمفید است.

2- اضافه کردن تصاویر

همانطور که ضرب المثل می گوید، یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و این در تجارت صادق است. قبل از بازدید از ویترین فروشگاه، بیشتر مشتریان دوست دارند ایده خوبی از آنچه وارد می شوند داشته باشند. به منظور ارائه زمینه بیشتر به عملیات شما، هویت برند شما و خدماتی که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند، تصاویر بسیار مفید هستند.

3- به طور منظم Google Posts را ایجاد کنید

Google Posts این فرصت را فراهم می کند که محتوا را مستقیماً در نمایه کسب و کار خود پست کنید و میزان اطلاعات موجود در مورد جنبه های منحصر به فرد شرکت شما را افزایش دهد. یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اطلاعات صنعت، اشتراک گذاری رویدادهای آینده، ارسال تغییرات در ساعات تعطیلات یا گسترش برند شما، استفاده از Google Posts می تواند فهرست شما را تکمیل کند و جزئیات بیشتری را ارائه دهد که مشتریان می توانند از آن برای تصمیم گیری خرید استفاده کنند.

4- به سوالات پاسخ دهید

نمایه کسب و کار Google شما برای ارائه انبوهی از اطلاعات به خریداران بالقوه در نظر گرفته شده است. این شامل فرصتی برای پرسیدن سوال می شود. کاربران می توانند در مورد هر چیزی از طریق نمایه های کسب و کار Google پرس و جو کنند، و راه دیگری را برای شما فراهم می کند تا اطلاعاتی را که مصرف کنندگان می خواهند بدانند به اشتراک بگذارید. با این حال، یک نکته وجود دارد: صاحبان مشاغل تنها کسانی نیستند .که اجازه ارسال پاسخ را دارند. هر کاربر Google می تواند به سؤالات پاسخ دهد، بنابراین اگر شما رهبری را بر عهده نگیرید. شخص دیگری ممکن است این کار را برای شما انجام دهد. و هیچ تضمینی وجود ندارد که از آنچه آنها می گویند خوشتان بیاید. به جای تاس انداختن و به خطر انداختن پاسخ های اشتباه یا انتقاد ناعادلانه، این وظیفه را بر عهده بگیرید که به سوالاتی که برای کسب وکارتان مطرح می شود. پاسخ های دقیق بدهید.

5- به نظرات پاسخ دهید

بررسی ها بخش مهمی از حفظ شهرت آنلاین هستند و Google مکانی محبوب برای نظرات مشتریان است. مانند سایر سایت های بررسی، نمایه های کسب و کار Google راهی را برای کسب و کارها فراهم می کند. تا به بررسی ها پاسخ دهند، دری را برای قدردانی، قدردانی و در صورت لزوم عذرخواهی باز می کند. زمانی که انتقاد سازنده یا غیر سازنده ای دریافت می کنید.پاسخ دادن بسیار مهم است. بررسی های منفی روشی برای زندگی بیشتر مشاغل است، اما نیازی به اجازه دادن به اطلاعات نادرست یا نادرست وجود ندارد. بدون توضیح، مصرف کنندگانی که فهرست شما را مرور می کنند ممکن است نظرات نادرست را باور کنند که به اعتبار شما آسیب می زند.

نمایه کسب و کار گوگل چیست؟

پروفایل کسب و کار گوگل نام فهرست کسب و کار گوگل است. که اطلاعاتی درباره شرکت ها در هر اندازه ای از جمله نام تجاری، ساعات کار، اطلاعات تماس و پیوندهای وب سایت ارائه می کند. نتایج نمایه کسب و کار Google به طور خودکار، معمولاً در سمت راست یا بالای نتایج موتور جستجوی ارگانیک نشان داده می شوند. در بسیاری از موارد، این اطلاعات از منابع دیگری مانند صفحات فیس بوک یا وب سایت ها استخراج می شود، که کم و بیش موثق هستند.

سئو محلی در مقایسه با سئو ملی

هر کسب و کاری برای موفقیت دیجیتال بهینه، باید مشخص کند. که سئو محلی بهتر است یا ملی. این پاسخ می تواند به طور موثری مسیر یک فعالیت را تعیین کند. و به احتمال قوی مشتریان مراجعه کند و شانس نرخ کلید افزایش یابد.

سئو محلی

کلمات کلیدی سئو محلی اغلب برای جغرافیایی خاص هستند. مانند نام محله ها، شهرها، ایالت ها و شهرستان ها. بسیاری از شرکت ها با نگرش محلی اطمینان می دهند که لیست کالاها و خدمات در فهرست های راهنما مانند بیزنس گوگل،لیست انجی و yelp موجود هستند! حتما از زبان و عبارات آشنا برای جستجوگران محلی استفاده کنید. با قرار گیری موقعیت در مقیاس بزرگتر سئو محلی برای صاحبان مشاغلی که دارای یک یا چندین موقعیت مکانی هستند، بهترین عملکرد است.

سئو ملی

 سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

سئو ملی بر روی بهینه سازی از دیدگاه وسیع تر تمرکز دارد. برای برندهای ملی، مانند شرکت های تجارت الکترونیک یا بیزنس های بزرگ با مکان های پراکنده در سراسر کشور، مشتریان دیگر به یک منطقه جغرافیایی خاص محدود نمی شوند. بنابراین، استراتژی های بازاریابی نیازی به استفاده از مواردی مانند کلید واژه های محلی یا دایرکتوری های تجاری منطقه ای ندارند. زیرا این می تواند برای کسانی که به دنبال خدمات هستند، گیج کننده باشد. به جای ترکیب اصطلاحات و عبارات محلی، روی ترکیبی از کلمات کلیدی گسترده و طولانی که با برند و خدمات شما مطابقت دارند، تمرکز کنید.

تعیین بهترین مسیر

اگر مطمئن نیستید که به بهترین نحو توجه خود را به کجا متمرکز کنید، نگاهی عینی به مخاطبان، اهداف و اثربخشی کمپین های فعلی تان می تواند به هدایت فرآیند کمک کند.

  • جمعیت شناسی کلیدی شما کیست؟ آنها کجا ساکن هستند؟
  • آیا موقعیت مکانی دارید که مشتریان از آن بازدید کنند یا اینکه سفارشات خود را ثبت می کنند و محصولات یا خدمات را از راه دور دریافت می کنند؟
  • آیا آدرس پستی شما بر ماهیت یا کیفیت خدمات ارائه شده تأثیری دارد؟
  • آیا در تلاش برای ایجاد ارتباطات در جامعه محلی خود هستید، یا آیا اهداف تجاری شما حضور منطقه ای را نادیده می گیرد؟

نحوه پاسخ دادن به این سؤالات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا استراتژی محلی برای شما مؤثرتر است یا خیر. به خاطر داشته باشید که سئوی شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، مشاغل با موقعیت مکانی و مشتریان محلی و همچنین تجارت آنلاین پر رونق باید از استراتژی های سئو محلی و ملی استفاده کنند.

شرکت طراحی سایت آرماناوب

وب سایت و فهرست های محلی شما برای مطابقت با استانداردها گوگل و ظاهر شدن در رتبه بندی های مطلوب به بهینه سازی نیاز دارد. اگر مصمم هستید که وقت خود را به سایر جنبه های مهم تجارت خود اختصاص دهید؟ حتما با یک شرکت سئو و بهینه سازی سایت صحبت کنید. شرکت برنامه نویسی آرماناوب به ارائه خدمات سئو سایت اختصاص داده شده است که در واقع دید شرکت شما را بهبود می بخشد. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد سئوی سایت صحبت کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , سئوی سایت , سئو سایت فروشگاهی , قیمت سئو سایت , سئو سایت تضمینی , سئوکار حرفه ای , سئوکار حرفه ای تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

خدمات سئو سایت یکی از پویاترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ است. زیرا گوگل همیشه الگوریتم رتبه بندی خود را به روز می کند.تا جستجو را به تجربه بهتری برای کاربران تبدیل کند. این بدان معناست که بازاریابان و فروشندگان هر سال فرصت ارزیابی مجدد ترندهای SEO را دارند. همانطور که گفته شد،باید در نحوه هماهنگی استراتژی خود با 12 ترند برتر SEO کاملا هوشیار باشید. و آنها را بررسی کنید.

در طول تاریخ سئوی سایت ارائه تخصصی محتوا در صفحات وب با کارایی بالا برای کاریران است. همیشه یکی از مهمترین استراتژی ها بوده است، از طرفی دیگر گوگل هم در ارزیابی سیگنال ها و تعیین استانداردها برای ارزش گذاری محتوا نسبت به گذشته عملکرد بهتری پیدا کرده است. بیایید نگاهی دقیق تر به عملکرد سئو سایت داشته باشیم و چگونگی دستیابی به این استانداردها را بررسی کنیم.

1- تجربه دست اول و مستقیم از یک موضوع

تجربه دست اول و مستقیم از یک موضوع

از دسامبر 2022، مخفف محبوب EAT Google، یعنی (تخصص، اختیار، اعتماد) است که علاوه بر اینها عنوان اضافه تری تحت "تجربه" نیز کسب کرده است. اکنون گوگل هنگام ارزیابی کیفیت محتوا، حتما عنوان "تجربه نویسنده یا موسس " را در نظر می گیرد.

بنابراین «تجربه» واقعاً به چه معناست؟ گوگل می خواهد ببیند که نویسنده محتوای دست اول در رابطه با موضوع مورد بحث، آیا تجربه دنیای واقعی را دارد.
به عنوان مثال، من به عنوان موسس یک آژانس سئو سایت، تجربه دنیای واقعی دارم و می توانم در مورد ترندهای سئو که در سال 2023 بوجود می آیند، با مستندات صحبت کنم. با این حال، اگر بخواهم در یک وب سایت سلامت محتوایی درباره علل شایع بیماری قلبی ایجاد کنم، کیفیت محتوا حتما زیر سوال میرود ، زیرا من یک متخصص حرفه ای در حوزه پزشکی نیستم و هیچ تجربه ای در مراقبت های درمانی ندارم.
این بدان معناست که وب سایت های دیگر باید نگاه دقیق تری داشته باشند. که روی محتوا نویسان و نوع موضوعات تمرکز بیشتری کنند.

2- محتوای هدفمند مخاطب، نه محتوای هدفمند ترافیک

 محتوای هدفمند مخاطب، نه محتوای هدفمند ترافیک

یکی از دلایل این افزایش تاکید بر این تجربه است. که تولید محتوای SEO در حال افزایش است. اما اگر وب سایتی که نرم افزار مالی می فروشد، پست های وبلاگی با دستور غذا تولید می کند. خزنده های گوگل به آن مشکوک می شوند. که آیا آن محتوا واقعاً به نفع مخاطبان هدف مشتریان نرم افزارهای مالی است؟ یا آیا به رتبه بندی وب سایت برای کلمات کلیدی با حجم بالا کمک می کند؟

شما از قبل پاسخ را می دانید. در واقع کسب و کارهایی که بدون در نظر گرفتن خواست کاربران فقط به دنبال ترافیک جستجو هستند. بعید است در سال 2023 شاهد موفقیت در رتبه بندی باشند. پایبندی به موضوع کلی و زمینه های صنفی برای ایجاد محتوای با ارزش ضروری است.

اگر مطمئن نیستید چه موضوعاتی را در محتوای خود جستجو کنید؟ یک ابزار برنامه ریزی محتوا می تواند به شما کمک کند. تا موضوعات مرتبط با صنف را که مخاطبان هدف شما در جستجوی آن هستند را کشف کنید. یک کلمه کلیدی را وارد کنید. که ابزار بسیاری از کلمات کلیدی مرتبطی که کاربران در نوار جستجو تایپ می کنند به شما نشان داده شود.

3- تأکید بیشتر بر توانایی محتوا نویس

یکی دیگر از دلایل تاکید گوگل بر تجربه، افزایش رتبه بندی محتوای تولید شده خودکار در SERP است. گوگل می خواهد مطمئن شود. که محتوایی که در سال 2023 رتبه بندی می شود. توسط افراد واقعی با مخاطبان واقعی تولید می شود.

بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید. تا هم تجربه و هم توانایی محتوا نویسان خود را در این سال ارتقا دهید؟ اول از همه، مطمئن شوید که افرادی که محتوای شما را تولید می کنند، در واقع متخصص هستند. سپس، تجربیات خود را به روش های زیر ارتقا دهید:

• برای ارتباط بهتر و کاملتر با دانش و زمینه های تخصصی سازنده محتوا، بیوگرافی نویسنده را وارد کنید.

• صفحاتی به اسم نویسنده ایجاد کنید. که تمام مقالات موجود در وب سایت به خود نویسنده پیوند داده شوند.

• حساب شبکه اجتماعی سازندگان خود را لینک دهید. تا گوگل راحت تر بتواند از طریق سیگنال های اجتماعی بفهمد. که آنها افرادی واقعی و متخصص هستند.

در اینجا نمونه ای از بیوگرافی یک نویسنده عالی آورده شده است. که به ارتقای تجربه و توانایی سازنده به عنوان یک متخصص PPC کمک می کند.

4. محتوای رضایت بخش و مفید

محتوای رضایت بخش و مفید

یکی دیگر از به روزرسانی های مهم الگوریتم، به روزرسانی محتوای مفید Google در آگوست ۲۰۲۲ است. که بر نحوه تولید محتوا در سال ۲۰۲۳ تأثیر می گذارد.

گوگل در طول تاریخ خود همیشه ارائه محتوای با کیفیت به کاربران را در اولویت قرار داده است. اما تأکید جدید آن بروی «مفید» بودن است. که کاربران باید از محتوایی که در SERP روی آن کلیک می کنند. احساس «رضایت» کنند.

5. محتوا و نرم افزار نوشتن محتوا

با وجود اینکه کل به روزرسانی های سال 2022 در مصاف با محتوای تولید شده خودکار متمرکز شده اند. احتمالاً استفاده از محتوای هوش مصنوعی در سال 2023 افزایش خواهد یافت. در حال حاضر تعداد برنامه های که بازاریابی سئو و هوش مصنوعی را ادغام می کنند. در حال افزایش است. و جای تعجبی ندارد که این ادغام ها باعث صرفه جویی فوق العاده ی در زمان می شوند. همینطور اکثر بازاریابان محتوا در سال گذشته از نسخه تولید کننده های محتوای هوش مصنوعی استفاده کرده اند.

اما با همه به روزرسانی های اخیر گوگل، آیا می توان از نرم افزارهای محتوانویسی با خیال راحت استفاده کرد؟
کاملا! بیرون کشیدن پیش نویس های تولید شده به صورت خودکار کار بزرگی نیست، اما بازاریابان می توانند برای تسریع بخشیدن به کار محتوا می توانند از این ابزارها استفاده کنند. و همچنان محتوای اصلی و با کیفیت را در این فرآیند ایجاد کنند.

6. اتوماسیون سئو سایت

اتوماسیون سئو سایت

مانند هوش مصنوعی محتوا، وظایف سئو در سال 2023 به طور فزاینده ای خودکارتر می شود زیرا بازاریابان دیجیتال همچنان از قدرت پلت فرم ها و ابزارهای نرم افزار سئوی سازمانی استفاده می کنند.

مثلا:
• ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی، می توانند بجای کار و اتلاف وقت با صفحه گسترده دستی، خودکار شوند.

• پلتفرم های ممیزی و نظارت بر سایت نظیر سرچ اطلس SearchAtlas و کانتن کینگ Content King می توانند به طور خودکار تغییرات و مسائل فنی را در وب سایت ها تشخیص دهند.

•رتبه بندی های وب سایت می توانند به افرادی که از SEO کمتر آگاهی دارند. کمک کنند تاسئو و بهینه سازیهای مورد نیاز را شناسایی کرده و بر اساس آن اولویت بندی کنند.

7. تغییرات به CTR توسط موقعیت های SERP

تغییرات به CTR توسط موقعیت های SERP

برای تغییر هر چیزیکه در مورد CTR و موقعیت های رتبه بندی می دانید آماده شوید. با اسکرول دائمی که اکنون هم در تلفن همراه و هم در دسکتاپ در دسترس است، گوگل پیمایش در صفحات متعدد نتایج SERP را برای کاربران آسان تر کرده تا محتوای مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنند.
در طول سال ها، رابطه بین موقعیت رتبه بندی و CTR نسبتاً ثابت باقی مانده است. و اکثر کلیک ها به سه نتیجه اول می روند.

اما در سال 2023، نرخ کلیک احتمالاً تحت تأثیر قرار می گیرد. زیرا جستجوگران راحت تر در چندین صفحه جستجو وب گردی می کنند.
در مورد جستجوهای وحشتناک بدون کلیک، که ما سال ها در مورد آن شنیده ایم، یک مطالعه اخیر SEMrush نشان داد که تنها حدود 25.8٪ از جستجوها منجر به کلیک صفر شده است. از آنجایی که گوگل همچنان به اضافه کردن بخش های تاثیرگذار و امکانات جستجو مانند People Also Ask" ادامه می دهد و CTR ها ممکن است آنقدر که تصور می شد از هیچ کلیکی دچار مشکل نشوند.

اگرچه رسیدن به صفحه اول هنوز ایده آل است. اما به لطف وب گردی همیشگی، بودن در صفحه دو یا سه مزایای بیشتری نسبت به گذشته دارد. بنابراین از بهینه سازی عناوین صفحه و توضیحات متا مطمئن شوید و از ویژگی هایی مانند نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید تا محتوای خود را در SERP جذاب تر و قابل کلیک تر کنید.

8- سئوی صفحه محصول

از آنجایی که گوگل ببه محتوای طولانی و آموزنده پاداش می دهد، صفحاتی که با محتوای اندک انجام میشوند. مانند صفحات محصول، در سال 2023 می توانند از ارائه جزئیات مفیدتر در صفحه بهره مند شوند.

منوهای کشویی، پرسش های متداول و نظرات مشتریان همه راه هایی برای افزودن محتوای اضافی به صفحه محصول هستند. اگرچه افزودن کلمات کلیدی به توضیحات محصول مفید است. اما به سوالات دیگری فکر کنید. که ممکن است کاربران بخواهند. قبل از خرید در مورد محصول به آنها پاسخ داده شود.

9. تجزیه و تحلیل رقبای سئو سایت

تجزیه و تحلیل رقبای سئو سایت<

نگاه به رقبا همیشه راهی هوشمندانه برای شکل دادن به استراتژی سئو سازی وب سایت بوده است. و تجزیه و تحلیل رقبا به لطف ابزارهای سئو در سال 2023 آسان تر و موثرتر خواهد شد.

ار آنجایکه که گوگل تاکید بیشتری بر تخصص صنعت و "حوزه های موضوعی" وب سایت ها دارد، نگاه کردن به رهبران فکری در صنعت و کسب و کار شما یک راه مطمئن است. که در صنعت شما چه نوع محتوایی رتبه بندی خواهند شد. می توانید از نرم افزار رقیب سئو برای مقایسه محتوای رقبا، بک لینک ها، اعتبار دامنه و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر به راه هایی که رقبای شما در حال ایجاد تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد از طریق سیگنال های درون صفحه و خارج از صفحه هستند. نگاهی بیاندازید و از این نگرشها در کمپین های سئو و استراتژی محتوای خود استفاده کنید. در راهنمای ما برای تجزیه و تحلیل رقبای کلمات کلیدی بیشتر بیاموزید.

10. فرکانس خزیدن کمتر

فرکانس خزیدن کمتر

گوگل اخیراً اهداف اقلیمی بزرگی را تعیین کرده است. از جمله فعالیت بر روی انرژی بدون کربن تا سال 2023. برای رسیدن به این هدف، Google در نظر دارد تعداد دفعات خزیدن در صفحات وب را کاهش دهد.

کاهش خزیدن به حفظ منابع محاسباتی کمک می کند. و این یکی از ساده ترین تغییراتی است. که Google می تواند در راستای طرح های پایداری خود انجام دهد.

اما کاهش نرخ خزیدن به جای خزیدن که محتوای جدید را کشف می کند، احتمالاً بر خزیدن به روزرسانی تأثیر می گذارد. این بدان معناست که ممکن است مدت بیشتری طول بکشد. تا گوگل به تغییرات جدیدی که ما در وب سایت خود ایجاد می کنیم توجه کند.

به همین دلیل است که بهینه سازی محتوای از همان ابتدا با تمام عناصر موجود در صفحه که برای رتبه بندی لازم است. بهترین انتخاب استراتژیک در سال 2023 است.

11. فعال تر شدن سئوی تصویر

فعال تر شدن سئوی تصویر

تصاویر اغلب در وب سایت ها نادیده گرفته می شوند. اما آنها همیشه در رتبه بندی بهتر برای جستجوی تصویر نقش داشته اند. تصاویر همچنین می توانند فرصت هایی را برای گنجاندن کلمات کلیدی اضافی و اصطلاحات مرتبط با معنا را از طریق متن جایگزین فراهم کنند.

گوگل دوست دارد متن جایگزین و نشانه گذاری طرحواره را ببیند. که به خزنده های آنها کمک می کند محتوای تصاویر را بهتر درک کنند. گوگل همچنین دوست دارد وب مسترهایی را ببیند. که محتوای خود را در دسترس همه کاربران قرار دهند. متن جایگزین همچنین کمک می کند. تا اینترنت مکان بهتری برای کسانی باشد. که اختلال بینایی دارند یا افرادی که به دلیل پهنای باند اینترنت یا چالش های اتصال محدود شده اند.

این چک لیست سئوی تصویر را دنبال کنید. تا مطمئن شوید که تمام کارهایی که باید در مورد تصاویر در سال 2023 انجام دهید. را دنبال می کنید.

12. وب سایت هایی با بارگذاری سریع و با کارایی بالا

 وب سایت هایی با بارگذاری سریع و با کارایی بالا

از زمان به روزرسانی تجربه صفحه در سال 2021، گوگل در الگوریتم رتبه بندی خود تأکید بیشتری بر وب سایت های با عملکرد بالا و بارگذاری سریع داشته است.
اگرچه ممکن است به روزرسانی تجربه صفحه مانند اخبار قدیمی به نظر برسد. اما گوگل تا مارس 2022 به روزرسانی را به پایان نرساند. ولی همچنان به بهبود و اصلاح سیگنال هایی که برای تعیین اینکه آیا یک صفحه واقعاً برای کاربران کارایی بالایی دارد یا خیر، ادامه خواهد داد.

در سال 2023، Page Speed Insights و core web vitals، همچنان ابزارهای ضروری برای نظارت و ارزیابی سرعت و عملکرد وب سایت ها خواهند بود.
همچنین در کنار کیفیت محتوا، اولویت بندی بهبود سرعت صفحه برای کسب و کارهایی که رتبه بندی کلمات کلیدی را برای همه صفحات وب دامنه شان افزایش می دهد، نتیجه بخش خواهد داد.

شرکت سئوکار

این ترندهای سئو  2023 را در استراتژی خود بگنجانید

در سال 2023، مطمئن شوید که ترندهای زیر را در نظر بگیرید. زیرا همه آنها مستقیماً توسط به روز رسانی ها، ضوابط ها و اهداف الگوریتم گوگل شکل می گیرند. همچنین، مطمئن شوید که از ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت برای برآورده کردن آسانتر و مؤثرتر استانداردهای بالاتر گوگل برای محتوا استفاده می کنید.



:: موضوعات مرتبط: سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , سئوی سایت , سئو سایت فروشگاهی , قیمت سئو سایت , سئو سایت تضمینی , سئوکار حرفه ای , سئوکار حرفه ای تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

اصطلاح "ترافیک ارگانیک" به بازدیدکنندگان سایت اشاره دارد که در نتیجه نتایج جستجوی مجانی ("ارگانیک") وارد وب سایت شما می شوند. در ترافیک پولی معمولا بازدیدهای سایت حاصل تبلیغات گوگل ادز(تبلیغات پولی) هستند. در حالیکه بازدیدکنندگان ارگانیک بدون هیچ معرفی از طرف سایت های دیگر، بلکه پس از استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل به وب سایت شما وارد میشوند.

بخش وبلاگ در سئو سایت

ساده ترین راه برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت، ارائه محتوای مرتبط و با کیفیت در وبلاگ است. با این حال، این یکی از استراتژی هایی است که می تواند برای جذب بازدیدکنندگان جدید انجام داد. همچنین در بازاریابی آنلاین، برای بهبود ترافیک ارگانیک می تواند بطور مستقیم از بهینه سازی موتور جستجو یا سئو بهره گرفت.

درمورد کسب درآمد و سودآوری در وب سایت، بین افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند. و آنهای که واقعا خرید می کنند یا در دنیای B2B میان شرکتی به مشتری احنمالی تبدیل می شوند. عوامل زیادی وجود دارند که همه اینها مطلقا موثر از ترافیک جستجوی ارگانیک هستند. که نیازی به بودجه تبلیغاتی یا کمپین های PPC ندارد و همچین هر بار که پلتفرم های اجتماعی الگوریتم های خود را تغییر می دهند، آسیب نمی بینند که بهترین نوع ترافیک رایگان در نوع خود است .
مشکل این است که کسب ترافیک ارگانیک با انبوهی از چالش ها در رابطه با نوع کسب وکار، صنعت، منابع داخلی برای فعالیت های SEO و احساس گوگل در آن روز همراه است.
و این چیزی است که ما اینجا هستیم تا در مورد آن صحبت کنیم که چگونه ترافیک جستجوی ارگانیک را در برابر ناهماهنگ افزایش دهیم. نکاتی را می توان به اشتراک گذاشت که برای هر وب سایت تجاری مفید است.

چرا ترافیک ارگانیک مهم است؟

در اینجا شش دلیل وجود دارد که ترافیک جستجوی ارگانیک برای کسب و کار شما مهم است.

سئو رایگان (یا کمتر) است.

ممکن است مجبور شوید دستمزد ساعتی کسی را برای ایجاد محتوا و بهینه سازی آن بپردازید، اما همچنان ارزان تر از اجرای تبلیغات گوگل ادز برای بیشتر صنایع است.

سئوی سایت باعث جذب مشتریان جدید می شود

مادامیکه که در وب سایت موضوعات جستجوی مناسب و مورد علاقه مخاطبانتان را هدف قرار داده باشید، شما بازدیدکنندگان وب سایتی را جذب خواهید کرد که تشنه چیزهایی هستند که شما ارائه می دهید.

برای دسترسی به اینترنت قابل دسترسی است

برای ایجاد محتوای عالی که مردم از آن لذت می برند، به تخصص بازاریابی یا بودجه عظیم نیاز ندارید.

اسباب شهرت شما را فراهم می سازد

هرچه افراد بیشتری نام شما را در نتایج جستجو ببینند. احتمال اینکه شما را قابل اعتماد ببینند و کسب و کار شما را انتخاب کنند بیشتر است.

بینش و آگاهی مخاطب موجب هدایت شما می شود

می توانید برای تصمیم گیری های تجاری از داده ها و کلماتی که افراد هنگام رسیدن به سایت شما جستجو می کنند بهره مند شوید.

فرصت های نرخ تبدیل را افزایش می دهد

هر فردی که در نتیجه جستجو به سایت شما کلیک می کند. بخاطر علاقمندی به محتوا سایت می تواند فرصتی را برای جذب مشتری و افزایش فروش در آینده فراهم سازد.

نحوی نمایش ترافیک ارگانیک در گوگل انالیتیکس

نحوی نمایش ترافیک ارگانیک در گوگل انالیتیکس

چنانچه سایت شما جدید باشد به وب سایت کمترین ترافیک جستجوی ارگانیک تعلق میگیرد. که می توانید تمام شکوه آنرا با استفاده از گوگل آنالیتیکس (تحلیلی) ببینید. برای مشاهده و تحلیل آمارهای بازدید سایت ابزار گوگل آنالیتیکس بدون شک بهترین گزینه است. این ابزار به شما نشان می دهد که بازدیدکننده ها از چه طریق وارد سایت شما شده و در آن چه رفتاری می کنند.

و یا چه تعدادی از شما خرید کرده و برای خریدشان چه مسیری را در سایت طی کرده اند. اطلاع از منابع ترافیک ورودی سایت، یکی از قابلیت های برجسته Google Analytics است که هر کسب و کار آنلاینی باید با این مورد آشنایی داشته باشد و بتواند ترافیک ورودی خود را تحلیل کند و براساس تحلیل ها، استراتژی های خود را بچیند. برای آگاهی از ورودی بازدیدکننده های سایت تان، می توانید به بخش Acquisition بروید و سپس در قسمت All Traffic، بر روی Source/Medium کلیک کنید.

All Traffic > Channels or under All Traffic > Source/Medium.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، یکی از راه های ورودی بازدیدکننده ها به سایت که توسط آنالیتیکس نشان داده می شود، ترافیک مستقیم (Direct Traffic) است. که معمولاً درصد زیادی از ورودی ها را هم شامل می شود. ترافیک مستقیم به معنای میزان ورودی هاییست که سایت شما را می شناسند و آدرس سایت را تمام و کمال و به صورت مستقیم وارد می کنند. این موضوع نشانه میزان آشنایی مردم با برند شما است.

10 استراتژی سئو سایت برای افزایش ترافیک ارگانیک

در حین بررسی خدمات سئو سایتو غیره، به یاد داشته باشید که باید همیشه مخاطبان در اولویت باشند. ایجاد محتوای عالی و حفظ یک تجربه کاربری عالی شما را به نتیجه می رساند. اما در مقابل، زیاده روی در کلمات کلیدی یا خرید لینک ها، هیچ کمکی به رشد وب سایت شما نمی کند بلکه می تواند منجر به ایندکس شدن وب سایت شما شود، که اگر گوگل به شما دوباره اجازه دهد که وارد بازی شوید، زمان زیادی طول می کشد تا تثبیت شود!

1-پیدا کردن کلمات کلیدی و هدفمند

استراتژی کلمات کلیدی در پنج سال گذشته بسیار تغییر کرده است. اگرچه داشتن عبارت یا کلمات کلیدی هدف هنوز برای صفحات و پست های شما مهم است. مکان قرارگیری و نحوه استفاده موتورهای جستجو از آنها متفاوت است.
تکرار دقیق یک عبارت برای چندین بار، دیگر راه حل مناسبی برای جذب جستجوها نیست. و اگر برای محتوای همین اشتباه را تکرار کنید ، به سرعت در رتبه بندی سقوط خواهید کرد.
در حال حاضر گوگل و سایر موتورهای جستجو قادرند. هدف جستجو را در حد جمله بندی ثابت ارزیابی کنند. و برای یک جستجو بخوبی می توانند مترادف ها و مکالمات معمولی (صوتی) را متوجه شوند.

به این فکر کنید که می خواهید چه افرادی را جذب کنید. بنابراین از ترکیب کلمات و عبارات کلیدی استفاده کنید. که مخاطبان شما در جستجو آن هستند. بهترین مکان برای استفاده از کلمات کلیدی واقعی:
-در url
-در عنوان صفحه یا پست.
-در سرفصل ها (مخصوصاً سبک H1 و H2 که محتوای کلیدی را نشان می دهد).
-در پاراگراف اول کپی شما.
-در توضیحات متا شما.
-در متن ALT هر تصویر در صفحه.

شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب میتوانید در زمینه سئو و بهینه سازی سایت به شما عزیزان کمک کنند. در صورت اطلاع از قیمت سئو سایت میتونید با کارشناسان آرماناوب تماس بگیرید.

3. تجربه کاربری وب سایت

گوگل ابرقدرت جستجو است زیرا نتایج بسیار مرتبطی را با سرعت تاب ارائه می دهد. به همین دلیل است که گوگل برای وب سایت های با کیفیت بالا اهمیت زیادی قائل است چون می خواهد مردم راضی باشند.

چه چیزی به یک تجربه کاربری عالی کمک می کند؟ وب سایت های سریع و ایمن با صفحاتی که بدون خطا بارگذاری می شوند، دارای دستور زبان عالی هستند، خواندن آسان هستند و محتوای مرتبطی را ارائه می دهند که به سؤال پاسخ می دهد. می توانید همه چیزهایی را که درباره نحوه تعامل مردم با وب سایت شما نیاز دارید از داشبوردهای Google Analytics مشاهده کنید و یا از ابزار Hotjar استفاده کنید.

4-سئو امنیتی و آن پیچ سایت

عامل دیگری که موتورهای جستجو آن را مهم می دانند امنیت سایت شماست. Google نمی خواهد افراد را به وب سایتی بفرستد که داده های سایت، آنها را به خطر می اندازد . به همین دلیل است که اکثر مرورگرها در صورت ناامن بودن سایتی که قصد بازدید از آن را دارند (دارای پروتکل HTTP، در مقابل HTTPS که ایمن است) به بازدیدکنندگان هشدار می دهند. سایت هایی با صفحات شکسته متعدد (خطاهای 404)، زنجیره ها و حلقه های تغییر مسیر و مشکلات در کد سایت نیز رتبه خوبی ندارند. که توصیه می شود از سرورهای ابری برای میزبانی سایت در نظر گرفته شود.

5. سازگاری با موبایل

اگر سایت شما در حال حاضر سازگار با موبایل نیست. موتورهای جستجو قطعا شما را جدی نمی گیرند. سایت شما باید در هر دستگاهی به خوبی رندر شود.با متن و دکمه هایی که به راحتی قابل خواندن هستند و با کمترین تلاش می توان روی آنها کلیک یا ضربه زد.خبر خوب این است که وب سایت های سریع و سازگار با موبایل در حال حاضر مقرون به صرفه تر از همیشه هستند.

6-ساختار URL برای سئو سایت

پیوندها نقش مهمی در نحوه ارزیابی EAT توسط موتورهای جستجو دارند. اگر می خواهید ترافیک جستجو را افزایش دهید. درک و بهبود ساختار پیوند خود یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است .

سه نوع پیوند برای تجزیه و تحلیل وجود دارد.

بک لینک ها در سئو سایت

با ارزش ترین از همه، بک لینک ها هستند. آنهایی که از سایر وب سایت ها به وب سایت شما اشاره می کنند. نمایش صفحات یا پست های شما در وب سایت های با کیفیت، «آب سئو» آن ها را قرض می گیرد، زیرا این پیوند به Google می گوید که به شما اعتماد دارد و فکر می کند شما فوق العاده هستید.

لینک سازی داخلی

پیوندهای داخلی برای کمک به خزیدن سایت شما مهم هستند . "صفحات یتیم" آنهایی هستند که هیچ پیوندی از هیچ صفحه دیگری در سایت شما به آنها اشاره نمی کند، و این می تواند به خزنده بگوید که آنها تصادفی هستند یا مهم نیستند. به همین دلیل تمرین خوبی است که به محتوای مرتبط در سایت خود پیوند دهید.

لینک سازی خارجی

پیوندهای خارجی به موتورهای جستجو کمک می کنند. تا از طریق متن پیوند شده و URL مقصد بفهمند. محتوای شما در مورد چیست. مزیت اضافه شده این است که کسب و کار دیگر می تواند. وب سایت شما را به عنوان یک منبع ارجاع در Google Analytics خود ببیند. و ممکن است با به اشتراک گذاری مقاله خود در رسانه های اجتماعی یا تماس برای همکاری از شما تشکر کند.

7-بهینه سازی تصویر برای سئوی سایت

بهینه سازی تصویر اغلب نادیده گرفته می شود. که آن را راهی عالی برای دادن مزیت رقابتی به سایت شما می کند. تنها چیزی که لازم است فایل هایی با اندازه صحیح (برای بارگذاری سریع صفحه) و ویژگی های بهینه شده است.

مطمئن شوید که نام تصاویر خود را از نام فایل پیش فرض آنها، از جمله کلمات کلیدی فوکوس آن صفحه، در صورت امکان تغییر دهید. متن ALT را به هر تصویر اضافه کنید. که شامل کلمات کلیدی نیز می شود. در صورتی که با تصویر منطقی باشند. متن ALT همان چیزی است. که صفحه خوان ها برای توصیف یک عکس برای افراد مبتلا به اختلال بینایی استفاده می کنند. بنابراین افزودن کپی در اینجا تجربه کاربری را برای آن افراد بهبود می بخشد. بهینه سازی عناوین و توضیحات ویدیوها و آهنگ های صوتی را نیز فراموش نکنید!

8-سئو محلی وب سایت

شما در حال رقابت برای رتبه بندی در جستجو های «نزدیک به من» و قرار گرفتن در بسته محلی هستید.سه کسب و کاری که روی نقشه ظاهر می شوند و بیشترین کلیک را خواهند داشت. اگر شما یک تاجر آجر و ملات هستید و می خواهید ترافیک جستجو را افزایش دهید.به سئو محلی قوی نیاز دارید.

فهرست های کسب وکار مانند Google My Business، Yelp، TripAdvisor را درخواست کنید.
اطمینان حاصل کنید که NAP شما (نام، آدرس، شماره تلفن) 100٪ در تمام لیست های آنلاین دقیق است . پاورقی وب سایت، صفحه تماس، کسب و کار Google، نمایه های اجتماعی.
با فهرست کردن کسب و کارتان در فهرست راهنماها و برنامه های محلی، مانند Bing و Apple Maps و Better Business Bureau، نقل قول های بیشتری اضافه کنید.
بررسی ها! نظرات نقش مهمی در رتبه بندی محلی ایفا می کنند.

9-شبکه های اجتماعی

سیگنال های اجتماعی اطلاعاتی هستند که موتورهای جستجو از حضور شما در رسانه های اجتماعی جمع آوری می کنند. تعداد لایک ها و فالوورهای شما به خودی خود بر رتبه شما تأثیر نمی گذارد، نگران نباشید. اما داشتن حضور اجتماعی فعال، مشارکت اجتماعی و جزئیات دقیق کسب و کار در پروفایل های اجتماعی شما چیزهایی است. که برخی از موتورهای جستجو می دانند.

راه های دیگری که رسانه های اجتماعی می توانند موقعیت شما را بهبود بخشند. از طریق اشتراک گذاری بسیاری از افراد محتوای شما و کمک به کسب بک لینک و کلماتی است که در بایوس و پست های خود استفاده می کنید. گوگل صفحات و توییت های مرتبط شرکت لینکدین را در نتایج جستجو نشان می دهد.

10. توضیحات متا

توضیحات متا یکی دیگر از راه های سریع و آسان برای افزایش ترافیک ارگانیک است که بسیاری از کسب و کارها آن را نادیده می گیرند. توضیحات متا نسخه ای است که در نتایج جستجو در زیر عنوان صفحه یا پست شما ظاهر می شود.

اگرچه توضیحات متا خود فاکتورهای اصلی رتبه بندی نیستند، این کپی برای نرخ کلیک شما بسیار مهم است. عنوان را به عنوان سایت در نظر بگیرید، و توضیحات متا تنها فرصت شما برای تبدیل یک اسکرول به یک کلیک است. شما می خواهید کپی جذابی داشته باشید که محتوای شما را از بقیه متمایز کند و واقعاً به کسی بفروشد که چرا بهترین نتیجه جستجو هستید.

موارد بالا بهترین راه کارها برای افزایش ترافیک جستجو هستند، اما سئو یک بازی چالش برانگیز است که شما را سرپا نگه می دارد. آنچه امروز کار می کند ممکن است فردا یک عامل رتبه بندی نباشد، بنابراین مهم است که روندهای صنعت را زیر نظر داشته باشید.

سئو تضمینی وب سایت



:: موضوعات مرتبط: سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , سئوی سایت , سئو سایت فروشگاهی , قیمت سئو سایت , سئو سایت تضمینی , سئوکار حرفه ای , سئوکار حرفه ای تهران , ,
:: برچسب‌ها: سئو سایت،قیمت سئو سایت،طراحی سایت و سئو،قیمت سئوی سایت ،سئو و بهینه سازی سایت،سئو تضمینی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

گوگل محبوب ترین و قدرتمندترین موتور جستجوی جهان است .که بدون استثنا حدود 84 درصد از سهم بازار جستجو در آمریکای شمالی را بخود اختصاص داده است. هنگامی که در مورد بهبود و ارتقا رتبه خود از طریق خدمات سئو سایت صحبت می کنیم. معمولا به اولویت های گوگل برای رتبه بندی در مقابل بینگ، یاهو یا سایر موتورهای جستجوی جایگزین اشاره می کنیم.

به همین دلیل وقتی مخاطبان مورد نظر کلمات کلیدی محصولات یا خدمات شما را جستجو می کنند. بایستی یاد بگیرید که چگونه به موتور جستجوی گوگل می توانید در نحوه نمایش محتویات خود کمک کنید. گوگل در تصمیم گیری برای اینکه چه کسی می تواند. رتبه اول را کسب کند بیش از 200 فاکتور رتبه بندی را در نظر می گیرد.

با این حال، برخی از اولویت ها در رتبه بندی مهم تر هستند. زیرا در طول دهه گذشته این اولویت ها از طریق بسیاری از به‌روزرسانی‌های الگوریتم هسته‌ای گسترده در گوگل ادامه پیدا کرده‌اند که اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده‌اند.

برای درک اولویت های گوگل برای رتبه بندی در سال 2023، ادامه مطلب را بخوانید.

اولویت های برتر رتبه بندی گوگل در در سطح صفحه اول

1. کیفیت محتوای سایت

یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل برای اولویت بندی کیفیت محتوا است. به طور خلاصه، کیفیت محتوا یک معیار جامع است که در رابطه با یک جستجو میزان جالب بودن، منحصر به فرد و مفید بودن یک صفحه وب را اندازه می‌گیرد. هر چه یک جستجوگر هدف بتواند ارزش فرضی بیشتری از محتوای شما دریافت کند، گوگل در SERP یا جستجوهای خود به آن رتبه بالاتری خواهد داد.

گوگل کیفیت محتوا را با جستجوی منحصر به فرد بودن و اصالت می سنجد. که بایستی در برابر محتوای کپی شده و دلیل استفاده از ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی مراقب باشید. با این حال، گوگل با بررسی محتوای جدید و به‌ روز اطمینان حاصل میکند. که جستجوگران بجای جزئیات قدیمی، اطلاعات واقعی و مرتبط را برای نیازهای خود دریافت می کنند. کیفیت محتوا را با نوشتن محتوای عالی ارتقا دهید. و یا با استخدام محتوا نویس های آگاه مرتباً محتوای قدیمی را به روز کنید. زیرا اگر محتوای شما برای جستجوگران مفید نباشد. هیچکس اهمیت نمی دهد که چقدر صفحه شما بهینه شده است!

2. ارتباط محتوای سایت

از نظر الگوریتم های گوگل، هرچه محتوای شما با یک پرس و جو مرتبط تر باشد بهتر است. همانطور که در بالا توضیح داده شد، این شبیه به کیفیت محتوا است. بهترین راه برای اطمینان از ارتباط محتوای این است. که به سایر صفحات با رتبه بالا برای کلمات یا موضوعات مشابه نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید صفحه ای برای درس های امنیت سایبری که در طول سال 2022 آموخته اید را ایجاد کنید، دقت خواهید کرد که بیشتر مقالات برتر برخی از درس ها یا نکات اساسی را برای جستجوگران توضیح می دهند.

شما می خواهید با ارائه اطلاعات بهتر و یک نقطه نظر جدید در قالب یکسان، محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً با آن صفحات رقابت کند. همین تضمین می کند محتوای شما با هدف جستجوگر مرتبط است، بنابراین رتبه بالایی خواهد داشت.

3. تجربه کاربری (UX)

گوگل بیشتر تجربه کاربران را در صفحه اندازه گیری می کند با با بررسی چندین فاکتور فرعی مانند:
CTR یا نرخ کلیک، یعنی تعداد دفعاتی که کاربران روی لینک اصلی وب سایت شما در گوگل کلیک می کنند. زمان ماندن یا مدت زمانی که یک بازدیدکننده پس از ورود از Google به سایت شما در سایت شما می ماند.

تعداد افرادی که روی سایت شما کلیک می کنند و دکمه برگشت را بدون رویارویی با آن فشار می دهند، زیرا به خوبی بارگیری نشده است یا درخواست آنها را برآورده نمی کند. هرچه در صفحه تجربه بهتری از طریق محتوای با کیفیت، ساختار قوی و طراحی جذاب ارائه دهید، گوگل به طور کلی رتبه وب سایت شما را بالاتر خواهد برد.

4. بهینه سازی کلمات کلیدی

سئوی قدیمی خوب می تواند. از طریق تحقیق و کلمات کلیدی راهی عالی برای کسب رتبه بالای محتوای شما در گوگل باشد. چندین راه برای انجام این کار وجود دارد، از جمله:

1-نوشتن توضیحات متا بصورت گیرا و جذاب. استفاده از کلمات کلیدی نمایه سازی با معنا شناسی هدفمند به Google کمک می کند تا مشخص کند محتوای شما در مورد چیست.

2-استفاده از انکر تکست خوب برای لینک های داخلی و بک لینک ها.

3-استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در هدرهای سایت

4-استفاده از کلمه کلیدی در url سایت

5.سئو تکنیکال یا سئو فنی

با استفاده از ابزار سئو حسابرسی های منظم را انجام دهید تا سلامت فنی سئو سایت خود را گزارش دهید. حسابرسی ها هرگونه مشکل در سئوی فنی سایت شما را آشکار می کند، که می تواند هشدارهای کوچک یا خطاهای بزرگی باشد که باید فوراً برطرف شوند.
نمونه هایی از مسائلی که حسابرسی دقیق سئو می تواند به شناسایی آنها کمک کند عبارتند از:
-حلقه ها یا زنجیره ها را تغییر مسیر دهید.
-لینک شکسته
-CSS یا جاوا اسکریپت از دست رفته و بهینه سازی نشده
-محتوای تکراری
-محتوای ضعیف
-مشکلات نقشه سایت
-صفحات مسدود شده و 404

6. طراحی سایت سازگار با موبایل(ریسپانیو)

یک دوم کل ترافیک اینترنت از دستگاه های تلفن همراه می آید، که بایستی محتوای وب شما توسط کاربران تلفن همراه قابل مسیریابی باشد. گوگل چندین سال است که قابلیت استفاده از موبایل را در رتبه بندی خود قرار داده است. شما نیازی به طراحی وب سایت اول برای موبایل ندارید، اما وب سایت شما و محتوای آن باید پاسخگو باشد و به راحتی در هر اندازه صفحه نمایش داده شود.

با اصول طراحی سایت آشنا شوید و محتوای خود را توسط تلفن همراه خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحه سریع است، همه چیز خوانا است و همه دکمه ها و پیوندها (حتی در متن) به راحتی با انگشتان قابل لمس هستند. اگر احساس می کنید خارج از ویژگی خود هستید، می توانید با شرکت دیجیتال مارکتینگ آرمانا وب در تهران تماس بگیرید.

7. طراحی اصولی نوار ناوبری وب سایت

الگوریتم گوگل آنقدر پیشرفته است که می تواند کیفیت ساختار وب سایت شما را تحلیل و تشخیص دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، بایستی بدانید که چه چیزی باعث ایجاد یک ساختار قوی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما می شود. وب سایت خود را مرور کنید و از خود بپرسید که آیا یک بازدیدکننده جدید می تواند تمام محتوا یا محصولاتی را که به دنبال آن هستند را بیابد. آیا منوها و کال تو اکشن ها برای جابجایی در سایت به راحتی پیدا و قابل دسترسی هستند؟ آیا تماس بازدیدکننده برای یافتن صفحه خاص یا بررسی وبلاگ با شما آسان است؟
اگر پاسخ به هر یک از این سؤالات "نه" است، باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید تا ساختار خوبی داشته باشد و تجربه کاربری بهتری را برای هر بازدیدکننده ای فراهم کند.

8. سرعت بارگذاری صفحات سایت(لود سایت)

سرعت بارگذاری صفحه نیز یک اولویت مهم در رتبه بندی گوگل است. هر چه صفحات شما سریعتر بارگذاری شوند، گوگل رتبه بالاتری به آنها خواهد داد. این تا حدی به این دلیل است که بسیاری از کاربران در صورتی که بیش از نیم ثانیه یا بیشتر طول بکشد در یک صفحه باقی نخواهند ماند.

گوگل نیز این را در اولویت قرار می دهد زیرا سرعت بارگذاری صفحه بخشی از تجربه کاربری سایت است. لزوماً لازم نیست نگران باشید که صفحات خود چند میلی ثانیه سریعتر از صفحات رقیب هستند. در عوض، هدف این است که حداقل استانداردهای زمان بارگذاری صفحه (معمولاً سریعتر از 500 میلی ثانیه یا بیشتر) را برآورده کنید. شما به راحتی می توانید صفحات خود را با استفاده از ابزارهای رایگان مانند GTmetrix تست کنید.

9. امنیت وب سایت

فراموش نکنید که امنیت وب سایت را در اولویت قرار دهید. به ویژه ، اطمینان حاصل کنید که سایت شما از پروتکل HTTPS استفاده می کند. در واقع این پروتکل همیشه اطلاعات بین کاربران و وب سایت شما را رمزگذاری می کند تا از سرقت اطلاعات شخصی شما جلوگیری کند.

این امر به راحتی با درخواست و خرید گواهینامه SSL برای وب سایت شما قابل دستیابی است. پس از دریافت گواهینامه SSL، بازدیدکنندگان نماد قفل را در نوار آدرس می بینند و به احتمال زیاد به وب سایت شما اعتماد خواهند کرد. همچنین ایده خوبی است تا مطمئن شوید لینکهای خارجی شما به سایت‌ های امن هدایت میشوند.Google لینکهای شما را جستجو می کند و نمی‌خواهد کاربران را به سایت‌ های احتمالی ناامن راهنمایی کنید. امنیت وب سایت بخش بزرگی از تجربه کاربر است و بنابراین یک عامل حیاتی در رتبه بندی گوگل است. برای اطلاع از قیمت سئو سایت میتونید با کارشناسان فروش آرماناوب تماس بگیرید.

10. کیفیت بک لینک های سایت

بک لینک ها خارج از سایت حضور دارند، اما قطعا بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارند. احتمال این وجود دارد که محتوای آنلاین شما دارای بک لینک هایی از وب سایت های دیگر باشد. که به وب سایت شما اشاره می کند. این می تواند هر چیزی باشد، از لینک بیوگرافی شرکت شما در رسانه های اجتماعی گرفته تا گوگل مپ، وب سایت های شریک، یا پروفایل ها در رسانه های آنلاین.

همه بک لینک ها برابر نیستند. هر چه سایت مراجعه کننده کیفیت بالاتری داشته باشد. ارزش سئو بهتری از لینک دریافت می کنید. از هر فرصتی برای جستجو یا پیکربندی لینک ها در وب‌ سایت‌ های مرتبط و با کیفیت مانند فهرست راهنمای کسب‌ و کار، سایت‌ های بررسی، فهرست‌ های نقشه و موارد دیگر استفاده کنید.
علاوه بر این، حسابرسی های دوره ای بک لینک های خود را اجرا کنید. تا مطمئن شوید هیچ کدام به صفحه های حذف شده هدایت نمی شوند. اگر آدرس صفحه‌ای را تغییر می‌دهید .که می‌دانید بک لینک‌ های عالی دارد، حتماً تغییر آدرس ها و مسیرها را درست راه اندازی کنید و حتی در نظر داشته باشید که با وب‌ سایت‌ های دیگر تماس بگیرید تا لینک را تغییر دهند.

شرکت سئوکار



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , سئوی سایت , سئو سایت فروشگاهی , قیمت سئو سایت , سئو سایت تضمینی , سئوکار حرفه ای , سئوکار حرفه ای تهران , ,
:: برچسب‌ها: سئو سایت،قیمت سئو سایت،طراحی سایت و سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

اگر به دنبال معرفی بلندمدت یک برند، فروشگاه و حتی شرکتهای (خدماتی، اموزشی و...) برای جذب بالای مشتری و کسب درآمد بیشتر هستید. بهینه سازی موتورهای جستجو گوگل بسیار مهم است. معرفی برند صنف کاری در ابتدا به خدمات سئو نیاز دارند. زیرا این روش ماندگار ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای اطلاع رسانی و جذب مشتریان در لحظات مهم است.

از سال 2020 تا همین سال 2023 احتیاج به بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به بالاترین حد خود رسیده است. از آنجاییکه که مصرف کنندگان بسیاری به سمت آنلاین گرایش پیدا کرده اند، حتی سنتی ترین مشاغل نیز متوجه شدند که بایستی تغییر به سمت دیجیتال را تسریع ببخشند.

بدون شک، سئو سایت قابلیت های جستجو و بازدید را برای وب سایت ها را فراهم می کند، اما چه ارزش واقعی دیگری ارائه می دهد؟ اما مزیت های دیگر سئو چیست؟

اهمیت سئو چرا رو به افزایش است؟
بیایید به 15 دلیل مهم سئو و بهینه سازی سایت برای کسب و کار و صنف و اینکه چگونه می توانید ارتقای برند خود را بهتر درک کنید، نگاهی بیاندازیم.

1. سئو اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است

خدمات سئو سایت بخش عظیمی از عملکرد وب‌ سایت در زمینه کسب و کارها را بر عهده دارد.  همچین نقش مهمی در هدایت خریدار دارد و در نهایت کاربران را وادار به خرید می کند. همانطور که بازاریابان می‌دانند، گوگل نسبت به رقبایی مانند Yahoo، Bing، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و بسیاری دیگر، سهم قابل توجهی از بازار جستجو را در اختیار دارد.

البته، این بدان معنا نیست که همه موتورهای جستجو به دیده شدن یک برند کمک نکنند. بلکه آنها این کار را انجام می دهند ولی فقط گوگل بخش قابل توجهی از کل بازار جستجو را در اختیار دارد. با این وجود، این یک پیشگام مشخص است که پیروی از دستورالعمل های آن مهم است.

اما بقیه بخش ها از بازار که متعلق به موتورهای دیگر است برای برندها نیز ارزشمند است به ویژه در مورد برندهایی که موتورهای جستجوی صوتی، بصری و عمودی نقش اساسی دارند، همین امر پابرجاست.

گوگل، به عنوان پربازدیدترین وب سایت در جهان (و به طور خاص در ایالات متحده) با بیش از 1 میلیارد کاربر، همچنان محبوب ترین ارائه دهنده ایمیل در سراسر جهان است.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است که حداقل یک بار در ماه بیش از 2 میلیارد نفر به آن دسترسی دارند.
همینطور می دانیم که اکثریت مردم دنیا با دسترسی به اینترنت حداقل یک بار در روز برای دریافت اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند.
مشاهده پذیری یک منبع قابل اعتماد توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه به نفع یک برند است. یک سئوی سایت با کیفیت و حتی یک وب سایت با کیفیت بالا، توانایی ارتقا برندها را در اوج خود دارد.

2. SEO باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف هر سئوکار حرفه ای، ایجاد یک پایه قدرتمند برای یک وب سایت زیبا، با تجربه کاربری شفاف و موثر است. که به لطف اعتماد و اعتبار برند و ویژگی های دیجیتال آن، به راحتی در جستجو قابل مشاهده باشد. عناصر بسیاری در قدرتمند سازی موتورهای جستجو مانند گوگل نقش دارند.

مشکل این است که ایجاد اعتماد و اعتبار درست مانند زندگی واقعی یک شبه رخ نمی دهد. بلکه اقتدار در طول زمان ساخته می شود. پیروی از دستورالعمل های E-A-T Google برای اطمینان از نتایج موفقیت آمیز بسیار مهم است. تثبیت نام تجاری به عنوان یک قدرت نیازمند صبر، تلاش و تعهد است. و متکی بر ارائه یک محصول یا خدمات ارزشمند و با کیفیت است که به مشتریان اجازه می دهد به یک برند اعتماد کنند.

سئو سایت فروشگاهی

بصورت کلی بهینه سازی سایت 2 قسمت اصلی دارد، سئوی داخلی On-Pageو سئوی خارجی Off-page

سئوی داخلی On-Page شامل همه اقدامات و کار هایی می باشد که باید در داخل سایت خود ما انجام شوند

سئوی خارجی Off-Page به همه اقدامات و فاکتور های خارج از سایت ها اطلاع می شود که بصورت 100 درصد هم نمی توان آن را انجام داد.

حتما قبل از شروع فعالیت بر روی سئوی خارجی، اول سئوی داخلی سایت خودتان را تنظیم کنید سپس سراغ سئوی خارجی سایت بروید.

3. سئوی سایت بهترین راه برای درک صدای مصرف کننده است

از درک تغییرات کلان بازار تا درک هدف مصرف کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیاز دارند. داده‌ها و قالب‌ های سئو چه گفتاری یا کلامی، سیگنال‌ های واضحی از قصد و رفتار کاربر به ما می‌دهد. این کار را به طرق مختلفی انجام می دهد:

-داده های پرس و جو را جستجو کنید.
-تجزیه و تحلیل SERP (صفحه نتایج موتور جستجو)
-داده های تجزیه و تحلیل و بینش هوش مصنوعی

4. سئو ارکانیک همچنین به معنای تجربه کاربری بهتر است

تجربه کاربری به اولویت اول هر بازاریاب تبدیل شده است. که همه خواهان رتبه بندی سئوی بهتر و حداکثر بازدید هستند. با این حال، تعداد کمی از افراد متوجه می شوند. که تجربه کاربری بهینه بخش بزرگی از رسیدن به آنجا است.

گوگل یاد گرفته است، که چگونه یک تجربه کاربری خوب یا نامطلوب را تفسیر کند. و چگونه یک تجربه کاربری مثبت را به عنصری اساسی برای موفقیت یک وب سایت تبدیل کند. مشتریان می دانند که چه می خواهند. اگر نتواند آن محصول را پیدا کنند، عملکرد آن برند آسیب خواهد دید.

هدف سئو این است که به کاربران اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند. با کلیک کمتر، سریع و آسان ارائه دهیم. سئوی سایت با کیفیت تجربه کاربری مثبت را در بر می گیرد و از آن به نفع یک برند استفاده می کند.

5. سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و تبدیل است

با افزایش و تسلط رو به رشد ترافیک تلفن همراه، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است. هدف سئوی محلی بهینه‌ سازی ویژگی‌ های دیجیتال شما برای یک محدوده خاص است، بنابراین افراد می‌توانند به سرعت و به راحتی شما را پیدا کنند و آنها را یک قدم به تراکنش نزدیک‌تر کنند. بهینه‌سازی‌ های محلی بر محله‌ ها، شهرک‌ ها، شهر ها، مناطق و حتی ایالت‌ های خاص تمرکز می‌کنند تا یک رسانه مناسب برای پیام‌ رسانی یک برند در سطح محلی ایجاد کنند.

سئوکار حرفه ای این کار را با بهینه‌سازی وب‌ سایت برند و محتوای آن انجام می‌دهند. که این امر شامل نقل‌ قول‌های محلی ، بک لینک‌ ها، فهرست‌ های منطقه‌ای مرتبط با مکان و بخش تجاری یک برند می شود. برای ارتقای تعامل محلی، سئوکاران بایستی پانل نمودار دانش یک برند، فهرست کسب و کار من در Google و نمایه های رسانه های اجتماعی آن را به عنوان شروع بهینه کنند.

قیمت سئو تضمینی سایت

سئوی تضمینی، تنها یک پذیرش ریسک از طرف متخصص سئو است چون رفتار الگوریتمهای گوگل و برنامه‌ریزی و فعالیت سئویی رقبا قابل پیش‌بینی نیست. حتی در مواقعی زمانی که ما میخواهیم سئو را شروع کنیم همزمان با ما تیمهای دیگری نیز در این موضوع ممکن است در حال برنامه‌ریزی و شروع فعالیت سئو باشند. از طرفی قرارداد سئو برای رتبه یک گوگل، طبق قانون، فروش مال غیر محسوب میشود. زیرا این رتبه‌ها در اختیار گوگل هست که تصمیم میگیرد چه سایتی را در رتبه 1 نشان دهد.

6. سئو و بهینه سازی سایت بر چرخه خرید تأثیر می گذارد

تحقیق در حال تبدیل شدن به یک عنصر حیاتی سئوی سایت است. و اهمیت تحقیق در زمان واقعی در حال افزایش است.  استفاده از تاکتیک‌های سئو برای انتقال پیام‌ های خود برای معاملات خوب، محصولات و خدمات نوآورانه و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان ارائه می‌دهید. یک تغییر بازی خواهد بود. همچنین بدون شک در صورت انجام صحیح، بر چرخه خرید تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

برندها باید در مکانهایی دیده شوند . که مردم به آنها نیاز دارند تا ارتباطی شایسته فراهم شود. سئوی محلی امکان این دید و بازدید را افزایش داده و به مشتریان احتمالی اجازه می‌دهد. تا کسب‌ و کارها و اصنافی که این پاسخ‌ها را جوابگو هستند را پیدا کنند.

7. سئوی سایت به طور مداوم در حال بهبود است و بهترین روش ها همیشه به روز می شوند

اجرای تاکتیک های سئو وب سایت یک برند و ویژگی های دیجیتال آن بسیار عالی است. با این حال، اگر این یک تعامل کوتاه‌مدت باشد (محدودیت‌های بودجه و غیره) و سایت به‌طور مداوم در طول زمان دوباره ارزیابی نشود، به آستانه‌ای می‌رسد که به دلیل سایر موانع دیگر نمی‌تواند بهبود یابد. دنیای جستجو اساسا برای رشد و تکامل نیاز به صلاحدید گوگل دارد تا برای نظارت در تغییرات و در رقابت با رقبا همچمان در صفحه نخست باقی بماند.

فعالیت و نظارت بر تغییرات قابل توجه الگوریتم همیشه به نفع برندهایی است که این کار را دائما انجام می دهند. ما می دانیم که گوگل هزاران تغییر الگوریتم را در سال انجام می دهد که اگر در فعالیت خیلی عقب بمانید بازگشت به صفحه نخست برای شما سخت خواهد شد. سئوکار حرفه ای در تلاشند که به شما اطمینان دهند که از این کار اجتناب خواهد شد.

8. درک SEO به شما کمک می کند تا محیط وب را درک کنید

شبکه جهانی وب یک محیط همیشه در حال تغییر است. که ماندن در بالای تغییرات در حال وقوع می تواند چالش برانگیز باشد. اما شرط لازم برای صدرنشینی سئو قرار گرفتن در حلقه تغییرات عمده در جستجو است. دانستن محیط وب، از جمله تاکتیک‌هایی هست که توسط سایر کسب‌ و کارها و رقبای محلی مشابه استفاده می‌شود تا همیشه برای برندهایشان موثر و مفید باشد.

9.خدمات سئو نسبتا ارزان و بسیار مقرون به صرفه است

وقتی سئو بهترین کارها انجام می دهد مطمئناً هزینه دارد، درست است؟
هزینه سئو سایت  کلان نسبتاً ارزان است و بازده آن از نظر سود یک برند تجاری قابل توجه خواهد بود. این هزینه بازاریابی نیست؛ این یک سرمایه گذاری تجاری واقعی است که پیاده سازی سئو و بهینه سازی سایت برای برندسازی در سال های آتی موثر خواهد بود و مانند خیلی از چیزها تنها با سرمایه گذاری بیشتر، بهتر خواهد بود.شرکت سئوکار آرماناوب یکی از بهترین شرکت ها طراحی سایت و سئو در تهران است.

10. سئو روابط عمومی است

بطور ویژه، سئو در بلندمدت به اعتبار یک برند، رتبه خوب و موقعیت مطلوب به ارتقای نمایه برند شما کمک خواهد کرد. وقتی مردم اخبار و جزئیات مرتبط با برند شما را جستجو می کنند. لازمه آن داشتن استراتژی سئو و روابط عمومی عالی بوده که برند شما دیده شده است. داشتن یک تجربه کاربری خوب در وب سایت به این معنی است که پیام های شما شنیده می شود و محصولات یا خدمات شما به فروش می رسند.

11. سئو سایت یک استراتژی بلند مدت است

همانطور که بازار در حال تکامل است بهتر است روندها و تغییرات سئو را از نزدیک دنبال کنید. سئو در سال اول با انجام اقداماتش می تواند تأثیر قابل توجهی در ارتقا یک برند داشته باشد. و بسیاری از این اقدامات تأثیری بیش از چندین سال خواهند داشت. البته در نظر داشته باشید هر چه زمان، تلاش و بودجه بیشتر به سئو سایت اختصاص داده شود، یک وب سایت بهتر و طولانی تر می تواند یک رقیب شایسته در بازار خود باشد.

12. سئو فرصت های جدیدی را آشکار می کند

سئو و بهینه سازی سایت در کیفیت بالا همیشه ابزاری برای کشف و استفاده از فرصت های جدید برای درخشش برندها پیدا می کند. بطور جانبدارانه سئو تنها راه بازاریابی واقعی برای یک برند است که سهامداران آن معمولا چنین دیدگاهی نسبت به آن دارند: یعنی تبدیل شدن به یک سهامدار. هرچه یک برند بهتر شناخته شود. فرصت های بیشتری برای کمک به شکوفایی آن ایجاد می شود. همین امر را می توان در مورد سئو نیز بیان کرد.امروزه فرصت‌های جدید با سئو می‌تواند به طرق مختلفی به دست آورده شود که شامل ارائه محتوا، فرصت‌های دیجیتال و اجتماعی در جهت کمک  به فروش محصول و استراتژی‌های خدمات مشتری می باشند.

 قیمت سئو سایت

اصولاً کار SEO مانند برخی مشاغل نیست که دارای اتحادیه و انجمن یا نرخ مصوب مشخصی باشد. معمولاً شرکت ها با توجه به کارنامه و تخصص خود در زمین بهینه سازی سایت، نرخی را در قالب بسته های پیشنهادی ارائه می دهند. از جمله عواملی که در تعیین هزینه سئو سایت موثر است می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

1- میزان رقابت در کلمه یا کلمه های کلیدی مد نظر برای سئو

اولین مورد در تعیین هزینه خدمات سئو، تخمین میزان سختی کلمه کلیدی است. برای این منظور، کافی است کلمه کلیدی درخواستی مشتری را در گوگل سرچ کنید و ببینید که گوگل چه تعداد سایت را با آن کلمه به شما پیشنهاد می دهد.

2- تحلیل سئو سایت رقیب از نظر کلمه کلیدی

حالا از میان سایت های پیشنهادی گوگل، چند سایت که در صفحه اول هستند را آنالیز کنید. از نظر ظاهر سایت، قدمت دامنه، تعداد کاربران، رتبه الکسای سایت، تعداد بک لینک ها و تعداد سایت ها و دامنه هایی که به سایت رقیب، بک لینک داده اند، سرعت سایت رقیب و در نهایت اینکه آیا بر روی سایت رقیب، سئو انجام شده است یا خیر.

3- بررسی وضعیت سئو داخلی سایت رقبا

بررسی کنید، که در سایت رقبا تمامی اصول سئو داخلی رعایت شده باشد. موارد زیر را بررسی کنید. لینک های داخلی به درستی و بهینه استفاده شده اند. وضعیت انکرتکست ها چگونه است. منو و دسته بندی های سایت رقبا را بررسی کنید.

4-بررسی وضعیت سایت مشتری برای عقد قرارداد سئو و بهینه سازی سایت

بعد از اینکه رقبا را مود آنالیز قرار دادید. براساس کیفیت سایت رقبا، سایت مشتری را بررسی کنید.این قسمت مهمترین بخش تعیین تعرفه سئوی سایت می باشد.

شرکت سئو کار



:: موضوعات مرتبط: سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , سئوی سایت , سئو سایت فروشگاهی , قیمت سئو سایت , سئو سایت تضمینی , سئوکار حرفه ای , سئوکار حرفه ای تهران , ,
:: برچسب‌ها: سئو سایت،قیمت سئو سایت،طراحی سایت و سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد