نوشته شده توسط : گل نسیم

عکاسی صنعتی یکی از مواردی می باشد. که امروزه در انواع زمینه ها کاربرد دارد. عکاسی توانسته است تاکنون تاثیر زیادی بر روند پیشرفت صنعت بگذارد.

یکی از انواع عکاسی، عکاسی صنعتی پوشاک می باشد. تقریبا می توان گفت با استفاده از این نوع عکاسی می توان به راحتی انواع برند های تولید کننده لباس را به دنیا معرفی  کرد. این نوع از عکاسی پیشرفت بسیار زیادی کرده است و بهترین راه برای تبلیغات به حساب می آید. هدف اصلی از عکاسی صنعتی پوشاک این است که بتوان لباس ها و پوشاک را به نمایش گذاشت .

معمولا از این روش از عکاسی به دو منظور استفاده می شود. اولین مورد زیباشناسی می باشد و مورد دوم تبلیغات است. هنگام عکاسی از لباس معمولا عکاس به دنبال صحنه های دراماتیک و مهیج می باشد. چون در این صورت تاثیر آن بر مخاطبان بیشتر است. حتی گاهی اوقات از این مدل عکاسی برای معرفی وضعیت اجتماعی و سیاسی جامعه نیز استفاده می شود.

داشتن تجربه و اطلاعات برای عکاسانی که در این زمینه کار میکنند از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تنها در این صورت می توان محصولات را به نمایش گذاشت.

قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک

قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک

قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک یکسان نیست. چون عوامل و فاکتور های زیادی بر آن تاثیر می گذارند. ما در اینجا بعضی از مهم ترین این فاکتور ها را برایتان بیان کرده ایم.

سایز پوشاک

همانگونه که می دانید صنعت پوشاک یکی از متنوع ترین حوزه ها می باشد که تعداد محصولات تولید شده در آن بسیار زیاد است . هر لباسی دارای سایز خاصی است و برای عکاسی از آن باید از نما و فاصله های مختلفی عکاسی شود . یکی از تاثیرگذار ترین مواردی که می تواند بر روی قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک تاثیر بگذارد سایز پوشاک می باشد.

تعداد عکس از هر پوشاک

گاهی اوقات طراحی یک لباس به گونه ای می باشد که باید از زوایای مختلفی از آن عکس برداری شود. چنین چیزی باعث می شود هر محصول نیاز به چندین عکس داشته باشد . تعداد عکس نیز یکی از فاکتور های اصلی تعیین قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک می باشد.

تعداد کل محصولات

همانگونه که می دانید هرچقدر تعداد محصولات بیشتر باشد تماس باید عکس بیشتری تهیه کنید. بنابراین تعداد کل محصولات نیز بر قیمت نهایی این مدل از عکاسی تاثیر می گذارد.

نوع ایده و خلاقیت در عکاسی پوشاک

در بالا نیز اشاره کردیم که خلاقیت در عکاسی صنعتی پوشاک بسیار مهم است. هر چقدر عکاس بتواند ایده ناب ترین به کار ببرد و باعث افزایش فروش محصولات بشود قیمت بالاتری دریافت می کند.

لوازم جانبی مورد نیاز

در بعضی از مواقع نیاز است که برای عکاسی از یک سری لباس ها مکان، نور و لوازم جانبی خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا عکاسی از چنین محصولاتی قیمت بالاتری دارد و باعث افزایش قیمت نهایی میشود.

ویرایش نرم افزاری عکس

همانگونه که میدانید مهم ترین هدف از عکاسی پوشاک تبلیغ و بهتر جلوه دادن محصولات می باشد. به همین خاطر گاهی اوقات برای این که لباس مورد نظر زیباتر دیده شود عکاسان آن را به وسیله نرم افزار های خاصی ویرایش میکنند. این کار یکی از فاکتورهای اصلی تعیین قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک می باشد.

نحوه نمایش لباس در عکس

بسیاری از افراد فکر می کنند که عکاسی از لباس یک کار بسیار ساده می باشد. و هر فردی حتی بدون داشتن تخصص نیز می تواند این کار را انجام دهد. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد . چون عکاسی از لباس نیاز به تخصص دارد و هر فردی که قصد دارد چنین کاری را انجام دهد باید در این زمینه تحصیل کرده باشد. اما اگر قصد دارید با نحوه نمایش لباس در عکس آشنا شوید.

باید توجه داشته باشید که ایده پردازی می تواند به نمایش بهتر بسیار کمک کند. همچنین قبل از عکسبرداری نیز باید بدانید برای چه هدفی عکس میگیرید . چون نحوه نمایش لباس در عکسی که برای سایت های فروشگاهی گرفته می شود. با عکسی که برای صفحات مجاری تهیه می شود. کاملا متفاوت است و یک عکاس حرفه ای حتما به این نکته توجه می کند.

همچنین برای نمایش بهتر عکس باید عکاس با توجه به نوع جنس و رنگ لباس مورد نظر پس زمینه مناسب را تهیه کند. گاهی اوقات بعضی از لباس ها برای جلوه بهتر نیاز به پس زمینه سفید دارند و این در حالی است که بعضی دیگر برای درخشیدن نیاز به پس زمینه های دیگری دارند.

تجهیزات لازم برای عکاسی از لباس

چرا باید از عکاسی صنعتی پوشاک استفاده کرد؟

اگر قصد دارید عکاسی از لباس را به عنوان شغل خود انتخاب کنید باید حتما بعد از دیدن آموزش لازم یک سری از وسایل را تهیه کنید. معمولا تجهیزاتی که افراد  برای انجام این کار تهیه می کنند بستگی به بودجه آن ها دارد. اما یک سری از تجهیزات وجود دارند که برای انجام چنین کاری ضروری می باشند و حتما باید تهیه شوند. برای آشنایی بیشتر شما ما در این مقاله بعضی از آنها را به شما معرفی کرده ایم.

دوربین

برای عکاسی از از لباس اگر بودجه زیادی ندارید نیاز به تهیه گرانترین دوربین نیست. اما بهتر است بدانید هر چقدر دوربین شما پیشرفته تر باشد میتوانید عکس باکیفیت تری تهیه کنید. همچنین اگر قصد دارید برای شبکه های اجتماعی عکس لباس تهیه کنید نیاز به دوربین پیشرفته ای نیست و حتی با دوربین گوشی نیز می توان این کار را انجام داد. اما اگر قصد دارید برای کمپانی های بزرگ کار کنید و عکس هایی که شما تهیه می کنید قرار است بر روی مجله های مد قرار بگیرند باید دوربینی با کیفیت داشته باشید.

سه پایه

سه پایه یکی از وسایلی می باشد که همه افرادی که در زمینه عکاسی صنعتی پوشاک کار می کند باید آن را تهیه کنند. چون این وسیله می تواند به بهترین نحو ممکن لرزش دوربین را ازبین ببرد و باعث می شود عکاس بتواند عکسی با کیفیت تر تهیه کند . هنگام خرید سه پایه توجه داشته باشید که این وسیله دارای انواع مختلفی است.

منبع روشنایی

روشنایی همیشه می تواند تاثیر زیادی بر زیبا نمایش داده شدن لباس ها در عکس داشته باشد. به همین خاطر داشتن یک منبع روشنایی برای عکاسان صنعتی پوشاک ضروری می باشد. همچنین اگر اتاقی داشته باشید که بتواند نور طبیعی را در اختیار شما قرار دهد نیز میتوانید از آن استفاده کنید. برای ابتدای کار نیاز نیست شما یک منبع روشنایی گرانقیمت تهیه کنید.

پس زمینه

پس زمینه همیشه تاثیر زیادی بر زیبا دیده شدن لباس ها در عکس دارد. به همین خاطر باید هنگام تهیه آن دقت زیادی داشته باشید. اگر قصد دارید عکاسی را به صورت حرفه ای انجام دهید باید پس زمینه های مختلفی را تهیه کنید.

عکاسی از لباس برای کسب و کارها چه مزایایی به همراه دارد؟

عکاسی از لباس برای کسب و کار ها مزایای زیادی به همراه دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

برجسته سازی برند

هرگاه یک کسب و کار از لباس های تولید شده خود عکس تهیه میکند و آن را به اشتراک میگذارد میتواند به خوبی برند خود را به همه معرفی کند .

حذف فاصله اجتماعی برای فروش محصولات

درگذشته معمولا تولید کنندگان لباس نمی توانستند در سراسر دنیا مشتری داشته باشند. اما امروزه عکاسی از لباس ها موجب شده است تولیدکنندگان بتوانند با به اشتراک گذاشتن آنها مشتریان زیادی از سراسر دنیا برای محصولات خود جذب کنند.

فروش زیاد

عکاسی از لباس ها موجب می شود آنها به بهترین نحو ممکن برای مشتریان به اشتراک گذاشته شوند و مشتریانشان دوچندان شوند.

انواع عکاسی تبلیغاتی از لباس زنانه

همانگونه که میدانید معمولا لباس های زنانه دارای تنوع بسیار زیادی هستند و عکاسی تبلیغاتی از آنها نیز انواع مختلفی دارد که ما در ادامه این مطلب آنها را به شما معرفی کرده ایم.

-عکاسی از مانتو های مجلسی

-عکاسی از مانتو های اداری

-عکاسی از انواع پالتو های زنانه

-عکاسی از شال و روسری

-عکاسی از لباس شب

-عکاسی از لباس های خانگی



:: موضوعات مرتبط: عکاسی صنعتی , قیمت عکاسی صنعتی , هزینه عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , قیمت عکاسی تبلیغاتی , عکاسی مدلینگ , قیمت عکاسی مدلینگ , عکاسی مواد و غذایی , قیمت عکاسی مواد و غذایی , قیمت عکاسی طلا و جواهر , ,
:: برچسب‌ها: عکاسی تبلیغاتی پوشاک،قیمت عکاسی تبلیغاتی پوشاک ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

املاک یکی از مکان هایی می‌باشد که معمولا همیشه افراد زیادی با آن سر و کار دارند. چون به واسطه آن می توان یکی از سه نیاز اساسی انسان را تامین کرد. اما مانند همه موارد دیگر که امروزه دنیای مجازی و اینترنت توانسته است برروی آنها تاثیر بگذارد. دفاتر املاک نیز برای رشد و پیشرفت خود نیاز به طراحی سایت املاک دارند.

چون از این طریق میتوان به مشتریان زیادی دست پیدا کرد و سود زیادی به دست آورد. این گونه از سایت ها به صاحبان خود کمک می کنند که حتی بدون مراجعه به دفتر خود نیز کار کنند و بتوانند در تمام ساعات روز با مشتریان در ارتباط باشند.

همچنین اگر سایت های املاک به خوبی سئو محلی شوند. می توانند در زمان کمی در منطقه محل دفتر املاک خود به معروفیت برسند و افراد زیادی آنها را بشناسند. همین امر موجب میشود حتی اگر زمان کمی نیز از تاسیس دفتر املاک آنها گذشته باشد خیلی سریع به مرحله سود دهی برسند و کار آنان بسیار پر رونق شود.

امکانات سایت املاک که به صورت حرفه ای طراحی می شوند

هر سایت املاکی که میخواهد منحصر به فرد و موفق باشد. باید در کنار کارایی خوب یک سری امکانات داشته باشد. تا بتواند در زمان کمی به موفقیت برسد. این گونه از امکانات باید توسط طراح هنگام طراحی سایت خرید و فروش ملک در سایت قرار داده شوند. به همین خاطر ما در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با این امکانات بعضی از آنها را برایتان دراینجا بیان کرده ایم.

ارائه تصاویر با کیفیت از ملک‌ ها

در هر زمینه ای قوه دیداری می تواند تاثیر زیادی بر انتخاب افراد بگذارد. چون معمولا افراد بعد از دیدن تصویر هر چیزی تصمیم به داشتن و نداشتن آن می‌گیرند.

در رابطه با املاک نیز افراد تازمانی که تصاویری از ملک مشاهده نکنند‌. تصمیم به معامله آن نخواهند گرفت. همچنین وجود تصاویر با کیفیت و خوب در سایت های املاک موجب می شود. حتی افرادی که تصمیمی برای خرید ملک نیز ندارند در صورت داشتن پول اقدام به انجام این کار بکنند‌.

اما بهتر است بدانید تصاویری که در سایت های املاک قرارداده می‌ شوند باید به گونه ای باشند که بتوانند به خوبی تمام قسمت های داخلی و خارجی ملک را به نمایش بگذارند.

در واقع یک سایت املاک خوب همیشه به گونه ای تصاویر را برای سایت خود تهیه می کند که حتی افراد از راه دور نیز هنگام مشاهده آنها احساس کنند به صورت حضوری ملک را مشاهده کرده اند.

همچنین این تصاویر باید در زمان های مختلفی از روز و شب از ملک گرفته شوند تا کاربران بتوانند بدون هیچ نگرانی و آشنایی با ویو و نور خانه تصمیم به خرید بگیرند. همین امرموجب می شود در تمام سایت های املاک وجود گالری تصاویر و قابلیت اسلاید شو تصاویر به یک امر کاملا ضروری تبدیل شود.

امکان عضویت و ورود کاربران در طراحی سایت خرید و فروش ملک

هر سایتی در هر زمینه ای باید تمام تلاش خود را به کار ببرد تا بتواند رضایت کاربران خود را به دست آورد. چون تنها در این صورت می‌تواند به موفقیت برسد. یکی از مهم ترین امکاناتی که همه سایت های املاک باید داشته باشند امکان عضویت و ورود کاربران به سایت می باشد.

به همین خاطر هنگام طراحی سایت املاک حرفه ای باید یک بخش از آن  به گونه ای طراحی شود که کاربران با مراجعه به آن بخش بتوانند از طریق پرکردن فرم عضویت و با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و ایمیل عضو سایت شوند.

چون تنها در این صورت می توانند از خدمات گسترده سایت و تمام آگاهی های آن بهرمند شوند. وجود چنین امکاناتی در سایت های املاک موجب می شود کاربران به خاطر تعاملی که با سایت دارند رضایت زیادی از آن داشته باشند و به مشتریان و کاربران با وفا و دائمی چنین سایت هایی تبدیل شوند. در این صورت همیشه میزان ماندگاری افراد در سایت و مراجعه به آن بسیار زیاد است و سایت می تواند از ربات های جستجوگر گوگل امتیاز زیادی دریافت کند.

دسته‌ بندی جامع ملک‌ ها

در سایت های املاک همیشه تعداد زیادی ملک با شرایط و ویژگی های متفاوتی وجود دارند. همچنین معمولا همه افرادی که به چنین سایت هایی مراجعه می کنند برای انجام یک کار واحد وارد این سایت ها نمی شوند.

به همین خاطر اگر هنگام طراحی سایت املاک دسته بندی مناسبی برای ملک ها وجود نداشته باشد افراد بعد از مراجعه به سایت باید وقت زیادی بگذارند تا بتوانند به موارد مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

همانگونه که میدانید معمولا کاربران سایت های اینترنتی وقت زیادی برای جستجو در سایتها اختصاص نمی‌دهد و خیلی سریع بعد از پیدا نکردن مورد مناسب به سایتی دیگر مراجعه می کنند‌.

به خاطر همین امر معمولا سایت های املاکی که دسته بندی ملک های آنان به درستی انجام نشده است کاربران زیادی ندارند و نمی‌توانند به سود دهی برسند.

چون دسته بندی منظم ملک ها و وجود امکان جستجو در سایت باعث می‌ شود. کاربران بعد از مراجعه به سایت خیلی سریع ملک مورد نظر خود را پیدا کنند و به کاربران دائمی سایت تبدیل شوند. این دسته بندی می تواند بر اساس موارد مختلفی مانند ویژگی های ملک، متراژ و نوع کاربری آن براساس رهن، خرید و جاره صورت بگیرد.

نقشه موقعیت مکانی ملک‌ ها

یکی از مهم ترین معیار هایی که افراد هنگام خرید، رهن و اجاره هر ملکی به آن توجه می کنند موقیعت مکانی ملک است. این معیار همیشه یکی از مهم ترین موارد تعیین کننده قیمت ملک می باشد.

به همین خاطر افراد بعد از سنجش میزان پول خود تصمیم میگیرند در چه ملکی با چه موقعیت مکانی مستقر شوند. در سایت های املاک باید حتما امکان نمایش موقعیت مکانی ملک وجود داشته باشد.

تا مشتریان بعد از آگاهی از موقعیت ملک تصمیم به انتخاب آن بگیرند. چون در صورتیکه چنین امکاناتی در سایت های املاک وجود نداشته باشد ممکن است افراد ملکی را انتخاب کنند. ولی بعد از آگاهی از موقعیت مکانی آن از انتخاب خود پشیمان شوند.

این امر موجب می شود افراد سایتی را انتخاب کنند که موقعیت مکانی ملک های خود را مشخص کند. همچنین در چنین سایت های املاک باید حتما امکان نمایش موقعیت مکانی ملک با نقشه گوگل وجود داشته باشد. تا افراد برای پیدا کردن آنها با مشکل مواجه نشوند.

ثبت املاک با جزئیات در طراحی سایت خرید و فروش ملک

هر فردی که قصد دارد در فضای مجازی و سایت های گوگل شروع به فعالیت کند باید حتما اطلاعت کاملی از کالا و یا ملک را در گوگل قرار دهد. چون تنها در این صورت می‌تواند رضایت مشتریان خود را به دست آورد. در رابطه با طراحی سایت املاک نیز این قانون صدق می کند. زیرا هر سایت املاک باید آدرس و اطلاعات دقیق محل ساختمان املاک خود را ذکر کند. چون در این صورت افراد از محل دقیق کار رابط ها اطلاع پیدا می کنند و میتوانند با خیالی آسوده به آنها اطمینان کنند‌.

همچنین همه ملک هایی که در چنین سایت هایی نیز برای معامله قرار می گیرند باید اطلاعات کاملی از آنها در سایت وجود داشته باشد این اطلاعات شامل مواردی مانند: نوع ملک ازنظر تجاری و یا مسکونی بودن، متراژ دقیق آن، آدرس دقیق ملک، تعداد اتاق های موجود در خانه، تعداد طبقات اگر ملک چند طبقه باشد ومهم ترین امکاناتی که ملک دارد برای مثال وجود آسانسور، نوع پارکت، داشتن پرده و کابینت می شوند.

بخش ارتباط با ما

معمولا افراد بعد از این که یک ملک را انتخاب می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر دوست دارند حتما با بنگاه دار ارتباط برقرار کنند. و تمام سوالات خود را از او بپرسند. زیرا بعضی از افراد تنها بعد از برقراری تماس با بنگاه داران می‌توانند اطمینان حاصل کنند. و معامله خود را از طریق چنین سایت هایی انجام دهند‌.

به همین خاطر وجود بخش ارتباط با ما در سایت های املاک کاملا ضروری می باشد. چون در این بخش معمولا آدرس دقیق املاک و یک شماره تلفن ثابت و همراه از املاکی وجود دارد تا کاربران بتوانند به راحتی در هر زمانی که بخواهند با او ارتباط برقرار کنند و کار معامله ملک انتخابی خود را به او بسپارند.

قیمت طراحی سایت املاک

قیمت طراحی سایت املاک بسیار وابسته به امکانات مورد نیاز برای این وب سایت می باشد. اگر قصد طراحی وب سایت برای آژانس املاک را دارید ابتدا مشخص نمایید تا می خواهید وب سایتی داشته باشید تا صرفا مجموعه شما را معرفی کند و شامل صفحاتی مثل معرفی خدمات شما، تماس با ما، درباره ما، گالری تصاویر و …. باشد یا اینکه می خواهید از طریق این وب سایت خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید.برای اطلاع از دقیق قیمت طراحی سایت املاک می توانید با کارشناسان فروش شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

بخش خبرنامه

بسیاری از افرادی که کار خرید و فروش ملک را انجام می دهند و یا قصد معامله چنین چیزی را دارند به دنبال این هستند که از تازه ترین خبر ها در این رابطه اطلاع پیدا کنند.

این گونه از افراد برای کسب چنین اطلاعاتی معمولا به گوگل مراجعه می کنند و بعد از سرچ به سایت هایی که  بروز ترین و معتبر ترین خبرها را منتشر می کنند مراجعه می کنند.

همین امر موجب میشود سایت های املاکی که چنین امکاناتی دارند بسیار معروف شوند. چون میزان  بازدید کننده گان چنین سایت  هایی بسیار زیاد هستند. به همین خاطر باید تمام طراحان سایت  هنگام طراحی سایت املاک حرفه ای به وجود بخش خبر نامه در این سایت ها توجه کنند.

در چنین بخشی معمولا اطلاعاتی مانند: نحوه انتخاب ملک، مهمترین قوانین بنگاه برای معامله ملک و قرار داد هاو  اطلاعیه های مربوط به مزایده ها در یک بازه زمانی معین قرارداده می‌شوند و هرچند وقت یک بار بروزرسانی میشوند تا اطلاعت خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

بخش نظرسنجی از کاربران سایت املاک

هر سایتی در هر زمینه ای که بخشی با عنوان بخش نظر سنجی داشته باشد می‌تواند به خوبی از پیشنهادات و انتقادات کاربران خود اطلاع پیدا کند و تعاملی خوب با آنها داشته باشد.

همین امر موجب افزایش رضایت کاربران از این سایت ها می شود. به همین خاطر اگر سایت های املاک نیز چنین امکاناتی را داشته باشند می‌توانند تا حد زیادی رضایت کاربران خود را به دست  آورند و تعداد آنها را افزایش دهند.‌ از این طریق این سایت ها می‌توانند به سود دهی زیادی برسند و در زمان کمی بسیار موفق شوند.

مزایای استفاده از طراحی سایت املاک حرفه ای

امروزه تعداد افرادی که به دنبال طراحی سایت مشاور املاک می باشند بسیار زیاد شده است. چون انجام این کار مزایای زیادی را برای مشاوران املاک به دنبال دارد و می‌توانند به راحتی به مشتریان خود خدمات بدهند. ما در اینجا بعضی از مهم ترین مزایای طراحی سایت املاک را برای شما شرح داده ایم.

برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مشتریان

در گذشته مشاوران املاک نمی توانستند با افراد زیادی در رابطه با کار خود ارتباط برقرار کنند. چون امکانات زیادی وجود نداشت و چنین افرادی تنها می توانستند با افرادی که در اطراف آنها مشغول به کار و زندگی بودند. ارتباط داشته باشند و همین امر موجب می شد بنگاه داران تا سالیان زیادی نتوانند به معروفیت برسند. اما با طراحی سایت املاک این مشکل به طور کامل برطرف شد. چون مشاوران املاکی که برای کسب و کار خود سایت طراحی کرده اند می توانند در زمان کمی از طریق چنین سایت هایی با طیف بسیار گسترده ای از مسافران خود ارتباط برقرار کنند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

کار بسیاری از افراد به گونه ای است که ساعات بسیار زیادی از روز آنها را به خود اختصاص می‌دهد. به همین خاطر معمولا افراد زیادی وقت مراجعه حضوری به بنگاه ها را ندارند. مشکل چنین افرادی با طراحی سایت املاک به طور کامل برطرف شد. چون با استفاده از چنین سایت های میتوان بدون مراجعه حضوری کار معامله ملک را با خیالی آسوده انجام داد.

کاهش هزینه ها

مشاوران املاک قبل از به وجود آمدن طراحی سایت مشاور املاک برای این که بتوانند در زمینه شغلی خود به موفقیت برسند باید هزینه های زیادی بابت تبلیغات پرداخت می‌کردند تا بتوانند مشتریان بسیاری به دست آورند. اما با به وجود آمدن چنین سایت هایی میزان هزینه های آنان بسیار کاهش یافت. چون از طریق دنیای مجازی می توان با کمترین هزینه گسترده ترین تبلیغات را راه اندازی کرد و کسب و کار خود را به افراد بسیار زیادی معرفی کرد.

به روز بودن کسب و کار و کسب اعتبار برای آن

افرادی که برای املاک خود طراحی سایت انجام داده اند. می توانند به بروزترین شیوه های ممکن این کار را انجام دهند. و به همین خاطر مشتریان زیادی برای خود به دست آورند. همچنین امروزه دیگر وجود سایت های اینترنتی برای هر گونه مشاغلی به یک نوع اعتبار تبدیل شده است. به همین خاطر طراحی اینگونه از سایت ها برای بنگاه ها اعتبار زیادی به دست می آورد و تعداد مشتریان آن را بسیار افزایش میدهد.

بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی برای رشد هر نوع کسب و کاری یک کار ضروری به حساب می آید. در رابطه با املاک نیز بازاریابی باعث میشود تعداد مراجعان چنین کسب و کار هایی به طور چشمگیری افزایش یابد. به همین خاطر از طریق طراحی سایت مشاور املاک بسیاری از افراد اقدام به بازاریابی برای املاک میکنند تا بتواند به موفقیت برسند.

سئو سایت املاک

تعداد کسانی که به سمت داشتن یک سایت مشاوره املاک حرکت کرده و بعد ها به دلیل عدم ترافیک و بازدید از سایتشان تصمیم به عدم ادامه فعالیت گرفته اند کم نیست ، واقعیت این است که داشتن یک سایت حرفه ای و کامل و به تمام معنا بدون بازدید و ترافیک خیلی توفیق به خصوصی ایجاد نخواهد کرد.

گام بعدی و فراموش شده برای بسیاری از مشاورین املاک پیرامون استفاده از سایت به عنوان ابزاری برای بازاریابی خود این است که با حضور کاربر در سایت فکری نمی کنند . یکی از راه هایی که به شدت می تواند سبب افزایش ترافیک ارگانیک سایت شما شود سئو سایت املاک است.

مشخص کردت کلمه کلیدی مناسب برای سئو سایت املاک

نخستین گام در هر پروژه سئو و مشخصا سئو سایت املاک تحقیق کلمه کلیدی است، تحقیق کلمه کلیدی پیدا کردن کلماتی مرتبط با کسب و کار شماست. که می تواند بیشترین بازدهی را برای سایت شما داشته و فعالیت های سئو سایتتان حول آن ها می‌چرخد به طور کلی پس از تحقیق کلمه کلیدی دوسته از کلمات را خواهیم داشت. که برای سئو سایت و یک صفحه از آن ها استفاده می کنیم کلمات دانه و اصلی که کلمات پرسرچ پر ترافیک و معمولا سخت هستند و نیاز به صرف وقت و زمان بیشتری دارند. و کلمات کم سرچ سئو که کم هزینه تر و سریعتر انجام می شود. در واقعا استراتزی مناسب برای سئو و و تحقیق کلمه کلیدی باید تلفیقی از آن ها می شود.

طراحی سایت املاک در تهران

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

وب سایت پزشکی شما جایی است که شما اولین تاثیر را بر بیماران بالقوه می گذارید و با بیماران فعلی خود ارتباط برقرار می کنید. این بخش مهمی از رشد عملکرد پزشکی شما و کمک به بیماران خود برای داشتن زندگی سالم تری است. اما گاهی اوقات ایجاد یک وب سایت موفق کمی شبیه علم موشکی است. منظورم این است که در واقع چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت پزشکی ستاره ای می شود که

-اولین تاثیر خوبی را در بیماران بالقوه جدید ایجاد می کند.
- به بیماران فعلی شما کمک می کند تا مراقبت بهتری داشته باشند.

در این مقاله به 10 ویژگی که طراحی سایت پزشکی موفق باید داشته باشد، می پردازیم.

1- یک پیشنهاد ویژه در عنوان طراحی سایت پزشکی

متن پیشنهادی شما بزرگترین متن در صفحه اصلی سایت پزشکی شما است. در یک جمله یا کمتر، دقیقاً کیفیت و نوع مراقبتی که شما به بیماران خود ارائه می دهید خلاصه می شود.

در اینترنت، شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تاثیر خوبی داشته باشید. بنابراین بیانیه ارزش شما باید فوراً به بیماران بالقوه شما بگوید که راه خود را به سایت مناسب پیدا کرده اند.

2- اطلاعات تماس / ساعات کار

در حالی که اینترنت راه درازی را پیموده است، فکر می کنم همه ما می توانیم موافق باشیم که دریافت توصیه های پزشکی مهم از طریق اینترنت هنوز خیلی عملی نیست( مشخص است، درست است؟ ). برای این منظور، وب سایت پزشکی شما باید تا حد امکان دسترسی بازدیدکنندگان را برای بازدید به مطب شما آسان کند.

چطوری انجامش بدهم؟ امکان از دست دادن اطلاعات تماس و ساعات کاری شما را برای بازدیدکنندگان غیرممکن کنید.

این اطلاعات را در صفحه تماس با ما پنهان نکنید - آن را در جلو و در مرکز هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید.به عنوان مثال، ببینید چگونه طراحی سایت های پزشکی علاوه بر صفحه تماس با ما ، شماره تلفن و آدرس خود را در جلو و مرکز هر صفحه سایت خود قرار می دهد.

3-فرم های رزرو آنلاین برای بیمار

آیا می خواهید رزرو نوبت دهی را برای بیماران بالقوه خود آسان تر کنید؟ اضافه کردن یک فرم قرار ملاقات را در نظر بگیرید که به بیماران شما امکان می دهد حتی بدون نیاز به بلند کردن تلفن، نوبت رزرو کنند. در حالی که هر وب سایت پزشکی رزرو آنلاین ارائه نمی دهد، بسیاری از پزشکان آینده نگر رزروهای آنلاین را در وب سایت خود ادغام می کنند:بهترین از همه، با یکپارچه سازی مناسب، می توانید به طور خودکار رزرو های آنلاین را مستقیماً به سیستم تقویم خود اضافه کنید تا مدیریت قرار ملاقات آسانی داشته باشید!

4-طراحی وب سایت پزشکی بصورت واکنش گرا یا ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یک تکنیک طراحی وب سایت است که تضمین می کند وب سایت ها در دستگاه های تلفن همراه مانند رایانه های رومیزی عالی به نظر می رسند. با توجه به اینکه امروزه اکثر استفاده از اینترنت در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، شما نمی توانید هزینه وب سایت پزشکی خود را فقط بر روی رایانه های رومیزی کار کند.اگر سایت مطب شما پاسخگو نیست، دریافت اطلاعات مورد نیاز بیماران را برای بیماران دشوار می کنید.

5-بخش بلاگ در سایت پزشکی

وبلاگ ها برای وب سایت های پزشکی بسیار مهم هستند زیرا سئو سایت پزشکی را بهبود می بخشند. ترافیک وب سایت پزشکی شما را بهبود و وب سایت پزشکی شما را به عنوان متخصص در این زمینه طبقه بندی می کنند. الگوریتم صفحه جستجوی گوگل به شدت به محتوای وب سایت متکی است. اگرچه نوشتن و ویرایش پست های وبلاگ بسیار زمان بر است، اما ترافیک اضافی ایجاد می کند.

انتشار مداوم محتوای مرتبط با عملکرد مراقبت های بهداشتی شما، تخصص شما را در زمینه کاری شما نشان می دهد و بازدیدکنندگان را درگیر می کند. سعی کنید حداقل یک پست وبلاگ در هفته منتشر کنید و در صورت امکان تصاویر یا ویدیو های را اضافه کنید. یک استراتژی بازاریابی محتوای مناسب برای اقدامات مراقبت های بهداشتی باید بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی باشد که به شما کمک می کند تا از طریق افزایش دید آنلاین کسب و کار بیشتری ایجاد کنید.

سئو سایت پزشکی

برای هر سایتی سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. چون اگر یک سایت به خوبی سئو و بهینه سازی نشود نمی تواند به هیچ وجه از ربات های جستجوگر گوگل امتیازی دریافت کند. همین امر موجب میشود چنین سایتی به هیچ وجه جز سرچ های اول گوگل قرار نگیرد تا تعداد بازدید کنندگان زیادی داشته باشد. در رابطه با سایت های پزشکی نیز سئو بسیار مهم است. چون در این حوزه میزان رقابت بسیار زیاد می باشد و تنها سایتی موفق میشود که سئو درستی داشته باشد.

6- صفحه سوالات متداول در سایت پزشکی

مهمترین ویژگی وب سایت پزشکی، سوالات متداول است.یک صفحه پرسش های متداول مفید شما را با بیماران راهی طولانی خواهد کرد. این صفحه گنجینه ای از اطلاعات برای بیماران است. اغلب کسانی که قبلاً به مطب شما مراجعه نکرده اند و به دنبال آشنایی بیشتر با آن هستند.

ممکن است بخواهید یک بخش یا زیربخش کاملاً جدید ایجاد کنید. که به طور خاص به این سؤالات در مورد کلینیک شما می پردازد. برخی از موضوعات عالی ممکن است شامل موارد زیر باشد: ساعات اداری، روش های پرداخت، بیمه پذیرفته شده/عدم پذیرش، در دسترس بودن پارکینگ (در صورت وجود) و غیره.

7-قراردادن مدارک و گواهینامه های پزشکان در سایت پزشکی

نیاز به کمک پزشکی می تواند یک وضعیت ترسناک باشد، بنابراین شما می خواهید هر کاری که ممکن است انجام دهید تا به بازدیدکنندگان خود در مراقبت از خود اطمینان داشته باشید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار؟ مدارک خود را فهرست کنید تا مردم اعتماد کنند که می توانید دوباره آنها را سالم کنید. اینها یکی از بزرگترین دارایی های وب سایت های پزشکی هستند. که می توانند اعتماد بیماران بالقوه را افزایش دهند. می توانید آنها را در صفحه اصلی قرار دهید یا می توانید یک صفحه گواهی اختصاص دهید.

8-درج منابع بیمار در طراحی سایت پزشکی

منابع بیمار یکی از جنبه های حیاتی وب سایت های پزشکی است. این شامل فرم های بیماران قابل دسترسی برای دانلود است، کاربران می توانند بیمه های مراقبت های بهداشتی پذیرفته شده، گزینه های پرداخت و دستورالعمل های اساسی برای بیماران جدید را به روز کنند.

9-بخش نظر دهی در وب سایت پزشکی

توصیفات بیمار یکی از بزرگترین ویژگی هایی است که می توانید برای افزایش اعتماد بیماران بالقوه خود به سایت پزشکی خود اضافه کنید. در واقع، نظرسنجی ها نشان داده است که 88٪ از مردم به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند، به نظرات آنلاین اعتماد دارند. بسته به میزانی که می خواهید نظرات بیماران خود را برجسته کنید، می توانید آنها را در صفحه اصلی خود، صفحه توصیفات اختصاصی یا هر دو قرار دهید.

10- چت آنلاین برای سایت پزشکی

بسیاری از مطب های پزشکی از سیستم های چت آنلاین استفاده می کنند. و عمدتاً به این دلیل استفاده می کنند که می خواهند خدمات 24 ساعته را بدون توجه به ساعتی که ممکن است به بیماران ارائه دهند. چت آنلاین ابزاری مؤثر برای رسیدگی به سؤالات بیماران و همچنین بهبود رضایت مشتری هستند. مزیت اصلی استفاده از چت آنلاین این است که به بیماران اجازه می دهد تا در گفتگو با متخصصان مراقبت های بهداشتی بدون نیاز به صبر کردن نوبت خود در اتاق انتظار کلینیک، مانند قبل از معرفی این فناوری، درگیر شوند.

یک سایت پزشکی در اصل مطب مجازی آن پزشک است. همان طور که در واقعیت نحوه چیدمان مطب، رنگ ها و عوامل دیگر بر روی بیماران تاثیر دارند، در فضای اینترنت هم طراحی سایت پزشکی و امکانات آن در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است. شرکت طراحی سایت آرماناوب با در نظر گرفتن تمامی این عوامل سایت مورد نظر شما را طراحی می کند.

ضروری است که وب سایت شما هدفی را که در آن سرمایه گذاری می کنید برآورده کند. تا بیماران بیشتری را به سمت مطب خود سوق دهید. این بدان معناست که هر بازدیدکننده باید اطلاعات مورد نیاز خود را بیابد و یک تجربه یکپارچه را از ابتدا تا انتها ارائه دهد.

طراحی سایت پزشکی بهتر است یا اینستاگرام؟

بسیاری از پزشکان درباره ی طراحی سایت پزشکی یا پیج پزشکی در اینستاگرام تردید دارند. برای پاسخ به این سوال لازم است هر دو مورد را به طور دقیق بررسی کنیم. اینستاگرام برنامه ای محبوب در میان مردم است و کاربران زیادی دارد. به همین دلیل برای دیده شدن گزینه ی خوبی است اما همیشه با یک سری مشکلات مواجه خواهد بود.

برای مثال شما در طراحی وب سایت پزشکی می توانید چینش مورد علاقه ی خود را داشته باشید و مکان المان های مختلف را طبق سلیقه خود طراحی کنید؛ اما در اینستاگرام چینش فقط به صورت شبکه ای است.

همچنین در طراحی وبسایت پزشکی امکان قرار دادن انواع محتوا هست و شما محدودیتی ندارید. مورد بعدی این است که با توجه به وضعیت فعلی کشور و احتمالات قطعی اینستاگرام در ایران،ممکن است امکان استفاده از آن دشوار گردد اما سایت شما حتی با اینترنت ملی در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، همان طور که پیش تر گفته شد، اکثر بیماران سؤالات خود را در گوگل جست و جو می کنند نه در اینستاگرام. کاربران اینستاگرام، مخاطبان جدی در این حوزه نیستند. در اصل، داشتن یک پیج در کنار سایت بهترین گزینه است اما برای پزشکان، طراحی وب سایت پزشکی نسبت به پیج از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مزایای طراحی سایت پزشکی

ارتباط بهتر با بیمار

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی وب سایت پزشکی، تقویت تعامل بین بیمار و پزشک است. بیمار می تواند سوال مورد نظر خود را از دکتر بپرسد بدون اینکه از خانه خارج شود. همین طور پزشکان می توانند مقالات آموزشی را جهت آگاه سازی بیماران در سایت قرار دهند.

افزایش اعتبار

با طراحی سایت پزشکی، می توانید رزومه ی خود را در اختیار مخاطب خود قرار دهید که این امر، سبب به وجود آمدن حس اعتماد بین شما و بیماران می شود. در گذشته بهترین روش شناخت یک پزشک، معرفی آن توسط بیماران بود. البته این روش هنوز هم روش خوبی است؛ اما امکانات دیگری نیز وجود دارند که اعتبار و شهرت پزشک بیشتر شود.

صرفه جویی در زمان

پزشک می تواند از طریق سایت، پاسخ سوالات متداول را در سایت قرار دهد تا نیازی نباشد برای هر بیمار توضیح دهد. همین طور برای نوبت دهی نیز دیگر نیازی به پاسخ تماس ها نمی باشد و بیماران از طریق سایت می توانند در هر زمانی از شبانه روز نوبت رزرو کنند.

نمونه کار

پزشک می تواند ویدئویی از روند انجام کارها در سایت قرار دهد یا تصاویر قبل و بعد روند درمان را قرار دهد. با مراجعه به وب سایت شما، بیماران می توانند اطلاعاتی در مورد تخصص شما و نحوه برخورد شما جمع آوری کنند. علاوه بر این، بیماران می توانند تجربیات بیمارانی را که قبلاً از خدمات پزشک استفاده کرده اند مشاهده کنند و به صورت آنلاین نوبت رزرو کنند. این فرآیند باعث بهینه سازی خدمات پزشک و افزایش شهرت و سرمایه می شود.

مراجعین جدید

وقتی کاربری سوال خود را در گوگل جست و جو می کند، می تواند از طریق سایت با شما آشنا شود و اگر سایت شما به گونه ای باشد که مخاطب را جذب خود کند، احتمال مراجعه ی بیمار نزد شما زیاد است.

افزایش درآمد از طریق طراحی سایت فروشگاهی پزشکی

امروزه دیگر خدمات پزشکی و درمانی به صورت سنتی و با روش های قدیمی ارائه نمی شوند. چون فروش آنلاین محصولات پزشکی و درمانی توانسته است یک جایگزین بسیار خوب برای فروش حضوری باشد.

همین امر موجب شده است پزشکان بسیار زیادی برای معرفی تخصص و خدمات خود به طراحی سایت فروشگاهی پزشکی روی بیاورند. چون طراحی اینگونه از سایت ها می تواند. خدمات بسیار خوبی برای مشتریان و کاربران خود به وجود آورد.

معمولا این نوع از سایت ها به گونه ای طراحی شده اند. که کاربران با مراجعه به آنها هم می‌ توانند هم تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین خریداری کنند و هم می‌توانند تا حد زیادی اطلاعات پزشکی خود را افزایش دهند. همین امر موجب شده است افراد زیادی دیگر برای خرید تجهیزات پزشکی به صورت حضوری اقدام نکنند.

مزایای استفاده از طراحی سایت فروشگاهی پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی پزشکی هم برای کاربران و هم برای مدیران سایت مزایای زیادی دارد.‌ به همین خاطر امروزه تعداد افرادی که اقدام به طراحی چنین سایت هایی می کنند بسیار زیاد است. اگر دوست دارید با مزایای این گونه از سایت ها آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

خرید و فروش آنلاین

معمولا در سطح شهر تعداد زیادی فروشگاه برای فروش تجهیزات پزشکی وجود ندارد. به همین خاطر افرادی که قصد خرید چنین محصولاتی را دارند مجبور هستند. برای پیدا کردن این گونه از تجهیزات به مکان های مختلفی بروند. تا بتوانند چنین مغازه ای را پیدا کنند. اما با به وجود آمدن سایت های فروشگاهی پزشکی دیگر این مشکل وجود ندارد چون اگر فردی قصد خرید این گونه از محصولات را داشته باشد. می‌تواند به راحتی تنها با یک سرچ ساده در کمترین زمان ممکن از سایت های فروشگاهی پزشکی  مختلفی دیدن کند و با مناسب ترین قیمت بهترین محصول را خریداری کند.

همچنین این نوع از تجهیزات چون در بیشتر مواقع مربوط به یک قشر خاص هستند. فروش زیادی ندارند و فروشندگان باید برای پیدا کردن یک مشتری زمان زیادی را صرف کنند. اما طراحی این سایت ها باعث شده است صاحبان چنین سایت هایی مشتریان زیادی داشته باشند و فروشی بسیار خوب را تجربه کنند.

فروش زیاد در سایت پزشکی

زمانی که یک فروشنده تجهیزات پزشکی برای فروش محصولات خود سایت طراحی می کند می‌تواند به راحتی محصولات خود را به افراد زیادی بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی معرفی کند.

همین امر موجب می شود بتواند مشتریان بسیار زیادی از نقاط مختلفی به دست آورد. زیاد شدن مشتری در هر زمینه‌ای مساوی است با فروش بیشتر‌.

اگر بتوانید با فروشندگان تجهیزات پزشکی که اقدام به طراحی سایت کرده اند صحبت کنید به احتمال زیاد از زبان بسیاری از آنان این جمله را خواهید شنید که با طراحی چنین سایتی فروشمان دوبرابر شده است. زیرا اگر سایت چند زبانه نیز باشد مدیر سایت میتواند محصولات خود را علاوه بر ایران در کشور های گوناگونی به فروش برساند و صادرات محصول داشته باشد.

تجربه خریدی راحت

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم معمولا تهیه تجهیزات و محصولات پزشکی همیشه کار سختی است. چون نمیتوان به راحتی مغازه های فروش این محصولات را پیدا کرد. به همین خاطر در بسیاری از مواقع افراد قید خرید را میزنند. اما طراحی سایت فروشگاهی پزشکی موجب شده است افراد بتوانند بدون هیچ زحمتی و در زمان بسیار کمی به جمع زیادی از فروشگاه های اینترنتی این محصولات دسترسی داشته باشند و تنها با گذراندن چند مرحله ساده یک خرید بسیار موفق داشته باشند.

امکان مقایسه محصولات

در دنیای واقعی افراد نمی‌توانند محصولات پزشکی را به راحتی با هم مقایسه کنند. چون معمولا برای انجام این کار باید حتما از چندین مغازه دیدن کنند تا بتوانند محصولات آنها را از همه نظر مقایسه کنند‌.

همانگونه که می دانید فاصله بین چنین مغازه هایی بسیار زیاد است و انجام این کار خیلی دشوار می باشد. اما در دنیای مجازی دیگر چنین مشکلی وجود ندارد و افراد قبل از خرید می‌توانند به راحتی محصولات زیادی را با هم مقایسه کنند و بعد از پیدا کردن بهترین آن را خریداری کنند.

زیرا  در دنیای مجازی تنها با چند کلیک ساده به فروشگاه های پزشکی بسیار زیادی دسترسی پیدا میکنیم و می توانیم بدون هیچ زحمتی حتی محصولات بیست فروشگاه را با هم مقایسه کنیم و محصولی را انتخاب کنیم که از نظر کیفیت و قیمت برای ما مناسب ترین می‌باشند.

صرفه جویی در وقت

زندگی امروزه همه افراد به گونه ای است که نمی‌توانند برای خرید هر محصولی وقت زیادی بگذارند. چون هر نفر برای تهیه مایحتاج روزانه خود باید ساعات زیادی از روز را به کارکردن بگذارند. همین امر موجب شده است خرید تجهیزات پزشکی به یک کابوس برای بعضی از افراد تبدیل شود.

چون برای خرید این محصولات افراد باید وقت زیادی بگذارند. همین امر موجب شده است میزان فروش سایت های فروشگاهی پزشکی بسیار زیاد شود. زیرا انتخاب بسیاری از افراد برای خرید این محصولات خرید به صورت مجازی می‌باشد.

چون با استفاده از این روش دیگر نیاز نیست هر فردی که بخواهد حتی یک وسیله پزشکی کوچک نیز تهیه کند مجبور باشد وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهد. در واقع میتوان گفت طراحی سایت های فروشگاهی پزشکی باعث شده است در وقت افراد صرفه جویی زیادی شود.

کاهش هزینه

هرگاه برای یک فروشنده رقیبی وجود نداشته باشد او میتواند با بالا ترین قیمت ممکن اجناس خود را به فروش برساند. چون افرادی که به چنین محصولاتی نیاز دارند مجبور به خرید آنها میشوند.

در دنیای واقعی نیر چون تعداد رقیبان فروشندگان تجهیزات پزشکی زیاد نیست این گونه از افراد می‌توانند هزینه زیادی برای فروش محصولات خود از مشتریان دریافت کنند.

اما طراحی سایت فروشگاهی پزشکی به خوبی این مشکل را برطرف کرد. چون دیگر افراد برای خرید تجهیزات پزشکی مجبور نیستند فقط از طریق حضوری اقدام کنند و به خاطر فاصله زیاد بین دو فروشگاه به خرید از یک فروشگاه هرچند با قیمت زیاد بسنده کنند.

امروزه افراد می‌توانند حتی هنگامی که در چنین مغازه هایی قرار دارند بعد از آگاهی از قیمت ها تنها با یک سرچ از قیمت نهایی محصول اطلاع پیدا کنند و آن را به صورت اینترنتی سفارش دهند. با این روش دیگر فشاری بر روی مشتریان وجود ندارد و آنها می‌توانند با هزینه کمتری نیز محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معرفی برند

معروفیت برند همیشه می تواند کمک زیادی به فروش بیشتر هر نوع محصولی کند. به همین خاطر همه فروشندگان تلاش می کنند در کنار فروش محصولات برند خود را نیز به افراد زیادی معرفی کنند.

در گذشته معروفیت برند نیاز به تلاش ‌و وقت بسیار زیادی داشت. اما امروزه به خاطر وجود دنیای مجازی افراد می‌توانند تنها با طراحی یک سایت نیز معروفیت برند خود را چندین برابر کنند‌.

در رابطه با تولید کنندگان تجهیزات پزشکی نیز دنیای مجازی توانسته است برندهای زیادی را به معروفیت برساند. چون هر کدام از این تولیدکنندگان اگر بتوانند تنها یک سایت فروشگاهی پزشکی طراحی کنند. می‌توانند محصولات و برند خود را به تعداد زیادی افراد در سراسر دنیا معرفی کنند.

مهم ترین امکاناتی که یک سایت فروشگاهی پزشکی باید داشته باشد کدامند؟

هنگام طراحی سایت فروشگاهی پزشکی باید توجه داشت که چنین سایت هایی به امکانات زیادی نیاز دارند و طراح باید به خوبی این امکانات را بشناسند و آنها را به سایت اضافه کند. ما در اینجا بعضی از این امکانات را برای آشنایی بیشتر به شما معرفی کرده ایم.

طراحی گرافیکی جذاب

یک سایت فروشگاهی پزشکی باید طراحی گرافیکی بسیار خوبی داشته باشد. طراحی گرافیکی این سایت ها باید به گونه ای باشد که بتواند به خوبی با محصولات موجود در سایت مرتبط باشد و افراد هنگام مراجعه به چنین سایت هایی احساس کنند هم به یک سایت پزشکی و هم سایت فروشگاهی همزمان وارد شده اند. طراحی گرافیکی برای هر سایتی بسیار مهم می‌باشد. چون اگر یک سایت طراحی  مناسبی نداشته باشد نمی‌تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند.

سازگاری با موبایل

سیستم های کامپیوتری معمولا دارای قیمت بالایی می باشند. به همین خاطر همه افراد نمی‌توانند چنین سیستم هایی داشته باشند. همچنین جابجایی این سیستم ها به هیچ وجه آسان نمی باشد چون دارای اندازه های تقریبا بزرگی می باشند. همین امر موجب شده است افراد زیادی برای خرید از سایت های فروشگاهی پزشکی از گوشی های تلفن همراه استفاده کنند. معمولا اگر هنگام طراحی یک سایت فروشگاهی پزشکی به سازگاری آن با موبایل توجه نشود تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهد داد و فروش زیادی نخواهد داشت‌. بنابراین باید حتما به سازگاری این سایت ها با موبایل توجه شود.

بخش معرفی محصولات

معمولا در سایت های فروشگاهی پزشکی همیشه تعداد زیادی از محصولات برای فروش وجود دارند. مشتریان هنگامی که به چنین سایت هایی مراجعه می کنند تا زمانی که به خوبی با محصولات مورد نظر آشنا نشوند و به درستی ویژگی های آن را نشناسند اقدام به خرید نمی‌کنند. به همین خاطر در چنین سایت هایی همیشه باید یک بخش خاص برای معرفی تک تک محصولات وجود داشته باشد. تا مشتری با مراجعه به این بخش به خوبی با محصولات آشنا شود و اقدام به خرید بکند. البته قابل توجه است بدانید محتوایی که در این بخش ها به کار میرود باید به گونه ای باشد که مشتری را ترغیب به خرید بکند.

دسته بندی محصولات

همانگونه که اشاره کردیم محصولات سایت های فروشگاهی پزشکی بسیار زیاد می باشند. به همین خاطر اگر به خوبی دسته بندی نشوند هنگامی که افراد به این سایت ها مراجعه می کنند نمی توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. همین امر موجب شده است دسته بندی محصولات در چنین سایت هایی از اهمیت بالایی برخوردار باشد و طراح باید حتما به این موضوع توجه کند.

بخش گالری تصاویر

مهم ترین عنصری که افراد را ترغیب به خرید محصولات به صورت اینترنتی می کند مشاهده تصاویر می باشد. چون معمولا مشتری تا زمانی که تصویر تجهیزات مورد نظر را مشاهده نکند اقدام به خرید آنها نمی کند. همین امر وجود بخش گالری تصاویر را در سایت های فروشگاهی پزشکی به یک امر ضروری تبدیل کرده است.

سبد خرید

هر سایتی که هدف آن فروش محصولات باشد باید دارای سبد خرید باشد. چون اگر فردی قصد خرید چندین محصول را به صورت همزمان داشته باشد خرید تک تک آنها به صورت جداگانه کار سختی است. اما اگر در چنین سایت هایی سبد خرید وجود داشته باشد افراد می‌توانند تمام محصولات خود را انتخاب کنند و در سبد خرید قرار دهند. سپس اقدام به خرید همه آنها با هم بکنند. در رابطه با سایت های فروشگاهی پزشکی نیز این امر صدق میکند و اگر این گونه از سایت ها سبد خرید نداشته باشند بسیاری از مشتریان خود را از دست میدهند.

درگاه پرداخت بانکی

اگر درگاه پرداخت بانکی در سایت های فروشگاهی پزشکی وجود نداشته باشد افراد مجبور میشوند برای پرداخت هزینه محصولات خریداری شده خود به خود پرداز ها مراجعه کنند. همین امر موجب میشود میزان فروش چنین سایت هایی بسیار کم شود. چون افراد ترجیح میدهند از سایت هایی خرید بکنند که درگاه پرداخت بانکی دارند و می‌توانند بعد از خرید بلافاصله در داخل سایت اقدام به پرداخت هزینه بکنند و دیگر نیازی به مراجعه به خودپرداز نداشته باشند. بنابراین وجود این امکانات در سایت های فروشگاهی پزشکی کاملا ضروری می باشد و نبود آن باعث می‌شود تعداد کاربران سایت بسیار محدود و کم شوند.

صفحه درباره ما

هنگامی که افراد می خواهند از یک سایت خرید بکنند برای اطمینان دوست دارند اطلاعات زیادی در مورد فروشنده محصولات و کارخانه تولیدی آنها به دست آورند. چون در این صورت می‌توانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند و اطمینان داشته باشند در صورت وجود هر مشکلی می توانند با فروشنده و کارخانه تولیدی آنها در ارتباط باشند. همچنین در این بخش باید آدرس فروشگاه و کارخانه تولیدی تجهیزات و شماره تلفن مدیران فروش این مکان ها موجود باشد. تا کاربران بتوانند از طریق آنها با سازندگان و فروشندگان تجهیزات پزشکی ارتباط برقرار کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بسیاری از افراد با عکاسی صنعتی آشنایی ندارند به همین خاطر می پرسند عکاسی صنعتی چیست؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید این نوع از عکاسی یک شاخه اصلی از عکاسی است که وظیفه دارد محصول و خدمات را با بالاترین کیفیت و دقت به نمایش بگذارد.

انواع عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی تنها شامل عکاسی از محصولات نیست چون این نوع از عکاسی شامل عکاسی از کارخانه جات و سازمان ها نیز می شود. این شاخه از عکاسی به گونه ای است که در آن باید عکاس با استفاده از یک سری تجهیزات خاص و انتخاب دقیق نور های مناسب تمام تلاش خود را به کار ببرد تا بتواند تصاویری بسیار با کیفیت از محصولات ثبت کند. عکسی که توسط عکاس صنعتی گرفته می شود باید به گونه ای باشد که بتواند تمام خصوصیات ظاهری کالا را به نمایش بگذارد.

سبک های عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی صنعتی به گونه ای امروزه برای کسب و کار ها اهمیت پیدا کرده است که تقریبا همه کسب و کار ها برای رشد در زمینه کاری خود نیاز به آن دارند. بعد از آشنایی با این نوع از عکاسی بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

چون این نوع از عکاسی را میتوان به موارد مختلفی دسته بندی کرد. همانگونه که می دانید همیشه سوژه مهم ترین اصل در عکاسی می باشد. به همین خاطر در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیز آنها را براساس نوع سوژه دسته بندی می کنند.

عکاسی تبلیغاتی از محصول

رایج ترین و متداول ترین نوع عکاسی صنعتی عکاسی از محصولات تولیدشده در صنایع متفاوت است. البته بهتر است بدانید این نوع از تصویر برداری با توجه به نوع محصولات و نوع تبلیغات بسیار گسترده است.

می توان گفت خلاقانه ترین تصاویری که در عکاسی تبلیغاتی به ثبت می رسند تصاویری می باشند که از محصولات گرفته می شوند. میتوان نمونه های زیادی از این نوع عکس ها را در بنر ها و بیلبورد ها مشاهده کنیم. البته در این زمینه خلاقیت عکاس بسیار مهم است. چون طرح های متنوعی که به محصولات داده می شود. تا متفاوت تر و زیباتر دیده شوند تاثیر بسیار زیادی بر دیده شدن بیشتر محصول دارند.

عکاسی صنعتی از غذا

همانگونه که میدانید در سطح شهر تعداد زیادی رستوران و کافه های بزرگ و کوچک وجود دارد. صاحبان چنین مکان هایی همیشه تمام تلاش خود را به کار می برند که بتوانند به خوبی منوی کافه و یا رستوران خود را معرفی کنند.

همچنین چون امروزه دنیای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برای افراد برخوردار است افراد بسیاری تلاش می کنند تا با ثبت تصاویر بسیار خوب از غذا ها و نوشیدنی های خود مخاطب را جذب کنند. برای عکاسی بهتر در این زمینه تنها می توان از عکاسی تبلیغاتی استفاده کرد.

چون افرادی که چنین کاری را انجام می دهند از مهارت بالایی برخوردار هستند و به خاطر تجهیزات پیشرفته ای که دارند می توانند مناسب ترین تصاویر را هم برای منو و هم برای فضای مجازی تهیه کنند.

عکاسی تبلیغاتی از فضا و ساختمان

همیشه عکاسی تبلیغاتی از فضا طرفدارن زیادی داشته است. به همین خاطر جز رایج ترین مدل های عکاسی صنعتی قرار گرفته است. حال مکان تهیه چنین عکس هایی می تواند فضای داخلی و خارجی یک ساختمان باشد و یا تهیه عکس از هتل ها و پارک ها باشد.

در واقع هر مکانی که برای گسترش کار خود نیاز به تبلیغات داشته باشد. عکاسی از آن برای به اشتراک گذاشتن که توسط افراد ماهر صورت میگیرد جز عکاسی تبلیغاتی از فضا به حساب می آید.

در واقع تمام عکس های تبلیغاتی که سوژه آنها فضا است جز این دسته از عکاسی قرار می گیرند. می توان گفت مهم ترین مکان هایی که همیشه تلاش می کنند با استفاده از عکاسی تبلیغاتی کسب و کار خود را گسترش دهند شامل مواردی مانند: مجتمع های تجاری، محیط تالار ها، پروژه های عمرانی و محیط های در حال ساخت پروژه های تجاری بسیار بزرگ می باشند.

عکاسی صنعتی سفر

فضای مجازی موجب به وجود آمدن مشاغل متفاوتی شد. همچنین این فصل توانست نوعی دیگر از عکاسی تبلیغاتی را به بازار اضافه کند. عکاسی صنعتی سفر بعد از به وجود آمدن فضای مجازی و به اشتراک گذاشتن عکس ها به وجود آمد. عکاسی توریسم یا عکاسی سفر به گونه ای می باشد. که در آن از تمام نقاط گردشگری و زیبایی یک منطقه طبیعی بکر عکس گرفته می شود.

هدف از تهیه چنین عکس های معرفی مکان های گردشگری و ترغیب افراد برای رفتن به چنین مکان هایی می باشد. معمولا از عکاسی های تبلیغاتی توسط موسسه های توریستی دعوت به عمل می آید.

تا تصاویری بسیار با کیفیت از مناطق گردشگری یک قسمت تهیه شود . چون با استفاده از چنین عکس هایی می توان افراد زیادی را به مکان های گردشگری کشاند. بهتر است بدانید قبل از دنیای مجازی عکاسی توریسم بیشتر شامل تهیه عکس از مناطق طبیعی و یا ناظر بسیار جذاب خلاصه می شد. که جنبه تبلیغی نداشتند. اما امروزه با ترکیب عکاسی تبلیغاتی و عکاسی تبلیغاتی افراد زیادی توانسته اند سود بسیاری به دست آورند.

عکاسی صنعت مد و فشن

یکی از گسترده ترین مواردی که در عکاسی صنعتی وجود دارد. شامل عکاسی در زمینه مد و فشن می باشد. به احتمال زیاد همه ما تاکنون تصاویر بسیار زیادی را در زمینه مد و فشن مشاهده کرده ایم. این گونه از عکس ها در بیشتر مواقع در ژورنال ها دیده می شوند.

عکس های مدل و فشن بیشتر برای تبلیغ پوشاک و اکسسوری می باشند. چون با استفاده از آنها شرکت های تولید لباس و اکسسوری می توانند به راحتی محصولات جدید خود را در کمترین زمان ممکن در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند و چون عکس ها نیز بسیار با کیفیت می باشند. معمولا می توانند مشتریان بسیار زیادی به دست آورند. البته بهتر است بدانید عکاسی مد و فشن قوانین بسیار زیادی دارد که همین امر آن را به یک نوع عکاسی مجزا تبدیل کرده است.

عکاسی تبلیغاتی سوژه آزاد

عکاسی از سوژه های آزاد همیشه میتواند بهترین عکس ها را برای ما تهیه کند. معمولا این عکسهای بسیار زیبا در اغلب موارد در آرشیوی خاص نگه داری می شوند. این گونه از عکس ها در بیشتر مواقع توسط شرکت های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند.

عکس های سوژه آزاد ممکن است شکار لحظه ای خاص از یک حیوان یا عکسی فوق العاده از یک میوه نوبر زیبا یا پرتره یک انسان بسیار خاص باشد. زیبایی چنین عکس های موجب می شود نظر کمپانی های مختلفی به آنها جذب شود و از آنها در بنرها، بروشورها و کاتالوگ ها استفاده کنند.

مزایای استفاده از عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی مزایای زیادی برای هر کسب و کاری دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.برای انجام خدمات عکاسی صنعتی می توانید از شرکت آرماناوب کمک بگیرید.

جلب توجه مشتریان

عکاسی صنعتی تا کنون باعث کسب سود بسیاری از افراد شده است. چون با استفاده از آن میتوان تصاویر جذابی از محصولات تهیه کرد و با به اشتراک گذاشتن آنها در صفحه های مجازی توجه مشتریان زیادی را جلب کرد. این گونه از عکس ها به گونه ای جذاب هستند که خود به خود مشتری را به خرید ترغیب می کنند.

ارتقای شناخت برند

تهیه عکس های تبلیغاتی از محصولات یک برند و جذب مشتریان زیاد و تهیه تیزر های تبلیغاتی با استفاده از آنها موجب می شود افراد زیادی در سراسر دنیا با برند سازنده چنین محصولاتی آشنایی پیدا کنند . همین امر موجب میشود عکس های تبلیغاتی کمک زیادی به شناخت بیشتر برند ها بکنند.

افزایش فروش

یک محصول تا زمانی که توسط افراد زیادی دیده نشود به فروش نمی رسد. درگذشته چون امکان دیده شدن محصولات توسط افراد زیادی نبود محصولات فروش زیادی نداشتند . اما امروزه به لطف عکاسی صنعتی و تهیه عکس های با کیفیت می توان با به اشتراک گذاشتن این عکس ها مشتریان بسیار زیادی در سراسر دنیا بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی به دست آورد و فروش خود را دو چندان کرد.

ارتباط بیشتر با مشتریان

تهیه تصاویر جذاب از محصولات توسط عکاسی صنعتی موجب میشود مشتریان شما همیشه منتظر انتشار عکسی جدید از محصولاتتان باشند. همین امر موجب می شود ارتباط مشتریان شما با برندتان بیشتر شود.

افزایش اعتماد به برند

عکاسی صنعتی چون میتواند تصاویر بسیار جذابی علاوه برمحصولات از محیط شرکت و یا کارخانه نیز تهیه کند. تا شما در اختیار مشتریان قرار دهید. موجب میشود مشتریان با خیالی راحت تر به برندشما اعتماد کنند.

ارائه ایده های نوین

همانگونه که در بالا نیز بیان کردیم خلاقیت تاثیر بسیار زیادی در موفقیت عکس هایی که توسط عکاسی تبلیغاتی گرفته میشوند داشته باشد. همچنین این نوع از عکاسی میتواند با ارائه ایده های نوین برند شما را در بین تمام رقبایتان ممتاز کند.

ایجاد حس امنیت

هرگاه بتوانید به واسطه عکاسی صنعتی تصاویری با کیفیت از محصولاتتان تهیه کنید. مشتریان با مشاهده آنها می توانند حس امنیت کنند. و به برند شما اعتماد کنند.

تبلیغات موثرتر

هرگاه از عکاسی صنعتی برای تهیه عکس از محصولاتتان استفاده می کنید می توانید تبلیغاتی بسیار موثر داشته باشید. زیرا تهیه چنین تصاویری باعث می شود مشتریان بهتر محصولاتتان را بشناسند. و شما تبلیغات موثرتری داشته باشید.

افزایش شناوری برند

تنها زمانی می توانید در بازار به عنوان یک برند موفق وجود داشته باشید که افراد زیادی برندتان را بشناسند. تبلیغات با استفاده از عکاسی صنعتی و استفاده  از تیزر های تبلیغاتی موجب می شود برند شما به صورت شناور در همه جا وجود داشته باشد و افراد مختلفی آن را بشناسند. همین امر موجب می شود. شما بتونید به واسطه این نوع از عکاسی شناوری بیشتری برای برند خود به وجود آورید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که سایت های خدماتی چگونه سایت هایی هستند؟ درجواب این سوال بهتر است بدانید سایت های خدماتی نوعی سایت می باشند که در آن ها شرکت ها و یا افراد خاص یک سری از خدمات را به مشتریان و کاربران خود ارائه میدهند.

همانگونه که میدانید همه کسب و کار ها امروزه نیاز دارند که در دنیای وب حضور داشته باشند این نوع از کسب و کار نیز مانند دیگر بیزینس ها به حضور در دنیای مجازی نیاز دارد.  افرادی که در حوزه خدمات کار میکنند تنها در صورتی از رقیبان خود عقب نمی مانند که در دنیای مجازی فعال باشند و کسب و کار خود را گسترش دهند. سایت های خدماتی برای مشاغل مختلف طراحی می شوند و بسته به نوع خدمت دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.

انواع مختلفی از سایت های خدماتی وجود دارد. که هر کدام خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می دهند برای مثال یک شرکت طراحی سایت و یک شرکت تولیدی هر کدام خدماتی به مشتریان ارائه می دهند و جز سایت های خدماتی به حساب می آیند.

قیمت طراحی سایت خدماتی

قیمت طراحی سایت خدماتی برای افراد زیادی مهم است. زیرا مروزه این نوع از طراحی سایت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای قیمت طراحی سایت خدماتی نمی توان یک قیمت یکسان بیان کرد. چون شرکت های طراحی سایت هر کدام دارای قیمت خاصی هستند. اما به طور کلی بر روی قیمت چنین سایت هابی عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند که بهتر است با آنها آشنا شوید.

طراحی گرافیکی

استفاده از یک سری عناصر خاص گرافیکی و عکس هایی با وضوح و کیفیت بالا درسایت موجب جذب کاربران بسیاری می شود. همچنین استفاده از این موارد میتواند به خاطر جلوه خاصی که به سایت می‌بخشند در افزایش میزان بازدید سایت نیز تاثیر گذار باشد. اما تنها سایتی میتواند یک طراحی گرافیکی خوب داشته باشد که صاحب آن هزینه بیشتری پرداخت کند.

پشتیبانی وب سایت

هرسایت خدماتی که پشتیبانی قوی و شبانه روزی داشته باشد حتما صاحب آن هزینه زیادی برای طراحی سایت پرداخت کرده است. چون‌ پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذاربرقیمت آنها می باشد. بسیاری از افراد برای این که هزینه کمتری پرداخت کنند از آپشن پشتیبانی برای سایت خود استفاده نمی‌کنند. اما بهتر است بدانید پشتیبانی سایت یکی از واجباتی می باشد که هر سایتی باید آن را داشته باشد. چون در دنیای وب هرچیزی که مدام تغییر کند و پویا باشد بسیار درمعرض خطر قرارمیگیرد. تنها راه مبارزه با چنین خطراتی داشتن پشتیبانی ۲۴ساعته می باشد.

امکانات ویژه وب سایت

سایت های خدماتی باید دارای امکانات متنوعی باشند. تا بتوانند در دنیای رقابتی وب ماندگار باشند‌. گاهی اوقات این امکانات جز حیاتی ترین موارد اینگونه از سایت ها می باشند و به صورت رایگان طراح آنها را به سایت اضافه میکند. اما وجود یکسری دیگر از امکانات تاثیر حیاتی ندارد ولی میتواند موجب موفقیت سایت شود این نوع از امکانات تنها درصورت پرداخت هزینه بیشتر به سایت اضافه می شوند. بنابراین می‌توان گفت هر سایت خدماتی که دارای امکانات متنوعی باشد دارای قیمت بیشتری است.

امکانات سایت خدماتی

سایت های خدماتی دارای امکانات متنوعی هستند این نوع از امکانات با توجه به نوع خدماتی که در اینگونه از سایت ها ارائه می شود متفاوت می باشند. اما ما در ادامه این مطلب بعضی از ضروری ترین امکاناتی که هر سایت خدماتی باید آنها را داشته باشد را به شما معرفی کرده ایم.

منوی خدمات

همانگونه که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم سایت های خدماتی برای کسب و کار های مختلفی می باشند. که هر کسب و کار خدمات خاصی به مشتریان خود ارائه می دهد. به همین خاطر هر سایت خدماتی باید یک منوی جدا داشته باشد. که در آن قسمت انواع خدماتی که در سایت ارائه می شوند را به مشتریان معرفی کند. وجود این منو می تواند کمک بسیار زیادی به انتخاب بهتر مشتری و کسب رضایت او بکند.

سفارش آنلاین خدمات

میتوان گفت مهم ترین هدف از به وجود آمدن سایت های خدماتی امکان ثبت سفارش آنلاین و دریافت آن به این صورت است. بنابراین باید در هر سایت خدماتی حتما یک بخش خاص برای پرکردن فرم توسط مشتری و ثبت سفارش او وجود داشته باشد. تا مشتری بتواند بعد از انتخاب خدمات مورد نیاز خود آنها را سفارش دهد.

توصیه‌ی مشتریان

یکی از مهم ترین امکاناتی که سایت های خدماتی باید داشته باشند داشتن یک قسمت خاص برای قراردادن توصیه مشتریان می باشد. وجود چنین بخشی در اینگونه از سایت ها میتواند بر تصمیم گیری بهتر کاربران تاثیر زیادی بگذارد. همچنین همه شرکت هایی که سایت خدماتی دارند با طراحی چنین بخش هایی اعتبار شرکت خود را افزایش می‌دهند. بنابراین هنگامی که می خواهید طراحی سایت خدماتی انجام دهید. حتما به وجود این بخش در سایت خود توجه کنید.

دسته‌بندی خدمات با توجه به موقعیت جغرافیایی

با به وجود آمدن سایت های اینترنتی موقعیت های جغرافیایی خیلی کم اهمیت شدند. اما بهتر است بدانید در رابطه با سایت های خدماتی گاهی اوقات موقیت جغرافیایی بسیار مهم می باشد. چون برای ارائه بعضی از خدمات دسترسی به محل بسیار مهم است. همین امر موجب شده است وجود یک بخش که درآن بتوان خدمات مختلف را با توجه به محل زندگی کاربران به آنها معرفی کرد در سایت های خدماتی به یک امر ضروری تبدیل شود.

تهیه‌ی اپلیکیشن مجزا

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند کمک زیادی به دریافت اطلاعات سفارش و خدمات توسط مشتریان سایت های خدماتی کند طراحی اپلیکیشن سایت می باشد. چون اپلیکیشن یک نوع ابزار می باشد که میتوان آن را به دلخواه خود طراحی کرد و خدمات شرکت را به آسانی در اختیار کاربران قرارداد‌. ساخت اپلیکیشن سایت یکی از امکانات ضروری به حساب نمی آید. اما وجود آن می‌تواند به محبوبیت بیشتر شرکت و سایت کمک زیادی بکند.

فرم های تماس

تمام سایت های خدماتی باید یک فرم تماس داشته باشند. چون فرم تماس یکی از مهم ترین امکاناتی می باشد که به برقراری بهتر ارتباط مشتری با شرکت کمک می کند. معمولا هر فردی که میخواد از شرکت های خدماتی خدمتی دریافت کند دوست دارد اول با شرکت ارتباط برقرار کند‌ و پاسخ یکسری از سوالات را دریافت کند سپس ثبت سفارش را انجام دهد. در سایت های خدماتی که این فرم دردسترس نیست کاربران هنگام دریافت خدمات سردرگم می شوند و ترجیح می دهند سایت دیگری را انتخاب کنند.

امکان چت آنلاین

امکان چت آنلاین نه تنها در سایت های خدماتی بلکه در تمام سایت ها امروزه باید وجود داشته باشد. چون معمولا کاربرانی که به سایت ها مراجعه میکنند ممکن است سوالات مختلفی داشته باشند و بخواهند جواب آنها را به دست آورند. در رابطه با سایت های خدماتی نیز مشتریان بعد از ورود به سایت و قرارگیری در هر صفحه دوست دارند با یک سری از موارد بیشتر آشنا شوند. به همین خاطر وجود چت چت آنلاین در تمام صفحات این سایت ها ضروری می باشد.

صفحه تماس با ما

درسایت های خدماتی چون مشتری خدمات دریافت میکند و محصولات مختلفی سفارش میدهد وجود صفحه تماس با ما ضروری می باشد. چون در مواقع بسیار زیادی ممکن است مشکلی در تحویل خدمات به وجود آید و مشتری نیاز داشته باشد با شرکت ارتباط برقرار کند. در اینگونه از مواقع اگر سایت صفحه تماس با ما داشته باشد کاربر میتواند به راحتی از طریق اطلاعاتی که دراین صفحه درج شده اند با مسئولان شرکت به طور مستقیم ارتباط برقرارکند و مشکل را برطرف کند.

صفحه‌ی درباره ما

معمولا سایت های خدماتی مربوط به شرکت های مختلف می باشند. به همین خاطر همیشه در اینگونه از سایت ها باید یک صفحه تحت عنوان صفحه درباره ما وجود داشته باشد. در صفحات درباره ما اطلاعات کلی درمورد شرکت، تعداد کارکنان آن و نوع فعالیت اصلی شرکت درج می شود. وجود چنین اطلاعاتی در سایت باعث می‌شود مشتریان درمورد شرکت اطلاعات زیادی به دست آورند و اعتماد بیشتری به آن داشته باشند. وجود چنین صفحه ای در سایت های خدماتی به دریافت سفارشات بیشترکمک میکند.

سئو سایت خدماتی

سایت های خدماتی تنها زمانی می‌توانند به شرکت ها کمک کنند که توسط افراد زیادی دیده شوند. دیده شدن این نوع از سایت ها نیز نیازمند سئو و بهینه سازی مناسب است. سئو سایت خدماتی باعث میشود سایت از نظر موتورهای جستجوگر گوگل مناسب دیده شود و بتواند امتیاز زیادی دریافت کند. همین امرموجب میشود سایت های خدماتی سئو شده جز اولین سرچ های گوگل قراربگیرند و روزانه افراد بسیار زیادی از آنها دیدن کنند‌. دیده شدن بیشتر این سایت ها مساوی است با کسب مشتری بیشتر و داشتن ثبت سفارش زیاد. بنابراین اگر شما نیز یک سایت خدماتی دارید باید به سئو آن توجه ویژه ای داشته باشید.

آیا طراحی سایت خدماتی کار آسانی است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با گذراندن چند دوره ساده می‌توانند به راحتی طراحی سایت انجام دهند‌. اما بهتر است بدانید طراحی سایت به هیچ وجه آسان نیست و تنها افرادی که در این زمینه تجربه و تبحر زیادی دارند می‌توانند به خوبی طراحی سایت انجام دهند. در رابطه با طراحی سایت خدماتی نیز بهتر است بدانید طراحی اینگونه از سایت ها برای افراد ماهر کار سختی نیست‌. اما افرادی که در این زمینه تبحری ندارند نمی‌توانند به هیچ وجه این نوع از سایت را به خوبی طراحی کنند. به همین خاطر همیشه توصیه می شود برای طراحی سایت خدماتی به شرکت های معتبر مراجعه کنید تا سایتی بسیار خوب داشته باشید.

آیا شما یک کسب و کار مبتنی بر خدمات، مانند یک شرکت خدماتی نظافتی، شرکت خدماتی پیمانکاری را اداره می کنید. یا در آن کار می کنید؟ اگر چنین است. باید مطمئن شوید که وب سایت شما وظیفه ارائه مشتریان به درب منزل شما را دارد. قبل از طراحی سایت خدماتی باید نوع خدمات و محدوه فعالیت سایت خدماتی مشخص شود، تا براساس آن طراحی سایت شود.

در اینجا ویژگی های اساسی که وب سایت خدماتی شما نیاز دارد. تا یک وب سایت خدماتی حرفه ای با نتایج موفق و تولید سرنخ برای کسب و کار شما باشد. بیان شده است.

اطلاعات تماس شرکت خدماتی

این یک امر ضروری است! شما باید مطمئن شوید که اولین چیزی که بازدیدکننده از وب سایت خدماتی شما، خواه یک لوله کش، برقکار یا یک کار حسابداری است، راه های تماس با کسب و کار شما است. در قسمت عنوان صفحه اصلی خود و هر صفحه دیگری باید اطلاعات تماس خود را به وضوح نمایش دهید تا بتوانند به سرعت و به راحتی با شما تماس بگیرند یا ایمیل بزنند.

تقریباً 70 درصد بازدیدکنندگان از طریق موبایل نیز به دنبال کسب و کار شما خواهند بود، بنابراین این روزها حتی ضروریتر است که شماره تلفن شما به وضوح نمایش داده شود و قابل کلیک کردن باشد تا بتوانند فوراً از طریق تلفن همراه خود فقط با یک ضربه انگشت با شما تماس بگیرند!

همچنین باید یک دکمه واضح «تماس» داشته باشید که به صفحه تماسی منتهی میشود که تمام اطلاعات تماس و جزئیات کسب و کار شما را دارد:

-تلفن
-پست الکترونیک
-فرم تماس / استعلام
-آدرس / مکان
-ساعات کاری
-نقشه گوگل

ریسپانسیو بودن سایت خدماتی

70 درصد از جستجو های وب در دستگاه تلفن همراه است. همانطور که در بخش قبل ذکر شد، اکنون کاملاً ضروری است که وب سایت خدماتی شما برای مشاهده موبایل بهینه شده باشد. 70 درصد از جستجوهای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود!

این بدان معنا نیست که شما به یک وب سایت کاملاً جدید و مجزا برای دستگاه های تلفن همراه نیاز دارید، بلکه فقط باید با دستگاه های مختلف تلفن همراه سازگار شود. این طراحی واکنشگرا نامیده می شود. طراحی وب سایت ریسپانسیو به وب سایت شما اجازه می دهد تا با اندازه های مختلف صفحه نمایش تغییر کند و با آن سازگار شود، خواه یک رایانه رومیزی با اندازه کامل، تبلت یا تلفن همراه باشد.

بهینه سازی موتورهای جستجو

اگر یک وب سایت زیبا در موتورهای جستجو پیدا نشود. هیچ فایده ای ندارد! وب سایت خدماتی شما نیاز به یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو و پیاده سازی دارد. مشتریان و بازدیدکنندگان شما در حال جستجو برای خدمات شما هستند.

محبوب ترین موتورهای جستجو در ایران گوگل، یاهو  هستند. بنابراین باید مطمئن شوید که کسب و کار شما با همه این موتورهای جستجو ایندکس شده است.

برخی از موارد مهم سئو برای وب سایت خدماتی شما عبارتند از:

-ساختار وب سایت
-محتوای سئو شده برای گوگل
-عناوین و توضیحات صفحات
-میزبانی وب سایت سریع و ایمن
-نقشه سایت از تمام صفحات شما
-لینک سازی داخلی
-لینک سازی خارجی

سئوی محلی:

اگر کسب و کار شما محدود به یک منطقه می باشد. سئو محلی مهم است. که هر کسی در منطقه محلی شما به راحتی بتواند. در فهرست های ارگانیک و در بخش نقشه شما رو پیدا کند. و این کار یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن کسب و کار شما در گوگل است. برای دستیابی به جستجو محلی خوب، باید صفحه کسب و کار خودتون را بهینه سازی کنید. و تمام اطلاعات کسب و کار داخل آن صفحه باشد.

نمایش لیست خدمات

این واضح به نظر می رسد، اما من می بینم که مشاغل در این مورد هر روز شکست می خورند! این بسیار ساده است، باید مطمئن شوید که خدمات شما به وضوح فهرست شده است تا هم موتورهای جستجو و هم بازدیدکنندگان بدانند که کسب و کار شما چه خدماتی را برای آسان کردن آن ارائه می دهد، در غیر این صورت آنها دوباره کلیک کرده و رقیبی پیدا می کنند. شما نمی خواهید که بازدیدکننده مجبور باشد چیزی را که به دنبال آن است خیلی سخت پیدا کند.

طراحی ظاهری وب سایت خدماتی حرفه ای

مشتری بالقوه شما تنها پس از چند میلی ثانیه بر اساس طراحی وب سایت شما تصمیم می گیرد. که آیا خدمات شما را استخدام کند یا خیر. بنابراین مهم است که کسب و کار شما طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشد. و باعث ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان شود. و باعث شود که احتمال بیشتری وجود داشته باشد که شما را نسبت به رقیب انتخاب کنند. یک وب سایت خدماتی خوب طراحی شده، همچنین مخاطبان هدف شما را درگیر می کند. و آنها را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه می دارد. و به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند.

ثبت نام ایمیل

خوب، بنابراین شما موفق شده اید افراد را به وب سایت خود جذب کنید. اما شاید آنها درخواستی نکرده اند یا با شما تماس نگرفته اند. این می تواند به دلایلی مانند کمبود زمان باشد. آنها هنوز در حال بررسی هستند یا فقط چند گزینه را بررسی می کنند. اینجاست که باید آدرس ایمیل آنها را برای بازاریابی آینده ثبت کنید. و به آنها کمک کنید تا از درب عبور کنند و خدمات خود را درگیر کنند.

چگونه بازدیدکنندگان وب سایت را وادار به ثبت نام کتید؟

فقط درخواست آدرس ایمیل آنها کار نمی کند. شما باید چیزی با ارزش مانند یک پیشنهاد یا اطلاعات مفید معامله کنید که به اعتمادسازی با کسب و کار شما کمک می کند و به شما قدرت در صنعت خود می دهد.

هنگامی که آدرس ایمیل آنها را به پایگاه داده خود اضافه کردید، می توانید از آن برای بازاریابی برای آنها در طول زمان استفاده کنید و رابطه ای را ایجاد کنید که امیدواریم آنها را به مشتری برای تجارت شما تبدیل کند.

محتوای جدید وب سایت خدماتی

راه اندازی وب سایت شما یک فرآیند تنظیم و فراموشی نیست. شما باید به آن مانند نگهداری از یک ماشین فکر کنید، هرچه بیشتر از آن مراقبت کنید، عملکرد بهتری دارد.

علاوه بر حفظ بکاند و نکات فنی سایت، امنیت و میزبانی، باید در هزینه خدمات خود مراقب آن باشد، همچنین باید محتوای تازهای را به وب سایت اضافه کنید. این کار بازدیدکنندگان را از محتوای مفید جدیدی که می توانند هضم کنند راضی نگه می دارد، اما همچنین به گوگل و سایر موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت شما به روز و مرتبط با کاربرانش است. از این گذشته، SERP ها مانند گوگل یک ارائه دهنده خدمات هستند و می خواهند تنها با نشان دادن وب سایت هایی که به روز و مرتبط با کاربرانشان هستند، بهترین خدماتی را که می توانند ارائه دهند.

بخش مقالات سایت خدماتی

ایجاد پست های وبلاگ یک راه عالی برای تازه و به روز نگه داشتن وب سایت شما است. میتوانید پست های منظمی درباره به روزرسانی های مرتبط با صنعت یا کسبوکار خود ایجاد کنید. که فکر میکنید برای بازار هدف شما مفید باشد. آنها همچنین یک شاخص اضافی عالی برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند که شما در صنعت خود یک مرجع هستید و همچنین بسیار دوستدار سئو هستید.

چه محتوایی را باید در وبلاگ خود قرار دهید:

به این فکر کنید که چه اطلاعاتی برای بازار هدف شما مفید است. همچنین لزوماً نیازی به نوشتن حرفه ای پست 2000 کلمه ای نیست، فقط می تواند یک خبر کوتاه آسان در مورد زمان بازگشایی، خدمات جدید و به روز رسانی کارکنان و غیره باشد.

مثالها عبارتند از:

یک برقکار، لوله کش یا تجارت حرفهای میتواند درباره روش ها و محصولات جدید برق/لوله کشی/ساختمان نقد و بررسی بنویسد یا به روزرسانی های عمومی مقررات ساختمانی در منطقه یا ایالت را بنویسد.

یک حسابدار یا حسابدار می تواند نکات حسابداری و مشاوره یا به روز رسانی های مالیاتی را ارائه دهد.

بخش نظردهی کاربران سایت

من شک ندارم که شما از یک سرویس استفاده کرده اید یا محصولی را بر اساس توصیه دوستان یا همکاران خریداری کرده اید. شما همچنین قبل از تصمیم گیری در مورد محصولی که به صورت آنلاین خریداری کرده اید، وقت خود را صرف بررسی نظرات بی شماری در مورد محصولاتی کرده اید که به صورت آنلاین خریداری کرده اید.

کسب و کار شما باید نظرات مثبتی در مورد کسب و کار و خدمات فهرست شده در آن داشته باشد. آنها به ایجاد اعتماد کمک می کنند و در نهایت هر بازدید کننده ای را به مشتری کسب و کار شما تبدیل می کنند.

قرار دادن اعتبارنامه ها و مجوزها در سایت

بهعنوان یک ارائه دهنده خدمات حرفهای مانند وکیل، حسابدار، سازنده یا مطب پزشکی، برای بازدیدکننده مهم است. هرگونه اعتبارنامه و مجوزی را که ممکن است به عنوان ارائه دهنده خدمات داشته باشید. یا به آن نیاز داشته باشید، نشان دهید.این عامل اعتماد همیشه مهم را برای بازدید کننده ایجاد می کند. و شما را به عنوان یک حرفه ای قانونی برجسته می کند.

مزایای طراحی سایت خدماتی

 

افزایش گستره خدمات رسانی

داشتن سایت خدماتی کمک میکند تا خدمات خود را به سطح وسیعتری از جامعه ارائه دهید و تنها به شهر یا منطقه خود ختم نشود. از این طریق افراد بیشتری با شما آشنا میشوند و تعداد مشتریان شما افزایش مییابد.

 افزایش اعتبار و برندینگ

با استفاده از طراحی سایت خدماتی میتوانید در فضای آنلاین تبلیغ و برندینگ انجام دهید و از کسب و کارهایی که با سیستم قدیمی کار میکنند پیشی بگیرید. این امر سبب افزایش اعتبار برای شرکت شما خواهد شد.

 ثبت سفارش آسان

با کمک سایت میتوان خدمات مورد نیاز خود را به راحتی و در مدت زمان کوتاه تری سفارش داد. حتی با استفاده از سایت میتوان راحت تر خدمات شرکت های مختلف را بررسی و مقایسه کرد. این امر برای مشتری آرامش خاطر میآورد و با خیال راحت میتواند اقدام به ثبت سفارش نماید.

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین در سایتهای خدماتی برای مشتری اعتماد می آفریند و رضایت او را در پی دارد زیرا اگر در هر زمانی از شبانه روز به مشکل بر میخورید میتوانید سوال خود را بپرسد و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت نماید.

بازاریابی گسترده تر و کم هزینه تر

بازاریابی سنتی برای بیزینس ها هزینه بر و زمان بر است و سود دهی کمتری دارد اما با استفاده از طراحی سایت می توانید بازاریابی در مقیاس وسیع، بهینه تر و کم هزینه تر به نسبت روش های بازاریابی سنتی انجام دهید.

طراحی سایت خدماتی در تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت خدماتی , قیمت طراحی سایت خدماتی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت خدماتی،قیمت طراحی سایت خدماتی،تعرفه طراحی سایت خدماتی،طراحی وب سایت خدماتی،هزینه طراحی سایت خدماتی،طراحی سایت خدماتی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

امروزه تکنولوژی به عنوان علم روز دنیا شناخته می شود و توانسته است به تمام قسمت های زندگی بشر نفوذ کند. همین امر باعث شده است تقریبا کمتر کسب و کاری وجود داشته باشد.که در دنیای مجازی فعالیت نداشته باشد.

حوزه پزشکی نیز یکی از حوزه هایی می باشد که اغلب افرادی که در آن مشغول به کار هستند به تکنولوژی وابسته اند. پزشکان نیز مانند سایر کسب و کارها دارای یک دنیای رقابتی هستند. تقریبا می توان گفت تنها فردی در این حوزه موفق می شود که مهارت بالایی داشته باشد. و در دنیای مجازی نیز حضور پررنگی داشته باشد. چون امروزه افراد قبل از مراجعه به پزشکان ابتدا سوالات خود را در مورد یک پزشک در گوگل سرچ می کنند. همچنین اگر یک پزشک بتواند یک سایت اختصاصی داشته باشد بیماران او برای دریافت نوبت نیاز به مراجعه حضوری ندارند. به همین خاطر می توان گفت برای تمام پزشکان طراحی سایت پزشکی یک امر ضروری به حساب می آید.

موارد مهم در طراحی سایت پزشکی

موارد مهم در طراحی سایت پزشکی

هنگام طراحی سایت پزشکی موارد مهم زیادی وجود دارند که افراد و طراحان سایت باید به آنها توجه کنند. برای آشنایی شما با این موارد ما چند مورد از آن ها را بیان کرده ایم.

مشخص کردن هدف

اولین موردی که قبل از طراحی سایت پزشکی باید به آن توجه ویژه ای شود هدف از طراحی سایت می باشد برای مثال: باید حتما مشخص کنید که هدف شما از طراحی چنین سایتی چیست چون سایت های پزشکی نیز برای اهداف مختلفی طراحی می شوند. بعضی از سایت های پزشکی صرفا یک پزشک را معرفی می کنند. و امکان نوبت دهی در مطلب آن پزشک را فراهم می کنند. اما بعضی دیگر از سایت های پزشکی حالت مشاوره به بیمار را دارند. در مورد بیماری های مختلفی اطلاعات در اختیار افراد قرار می دهند . همین امر موجب شده است که طراحان سایت اولین سوالی که از شما می پرسند این است که هدف شما از طراحی سایت پزشکی چیست.

طراحی مناسب

معمولا افراد هنگامی که بیمار می شوند و یا یک سری از نشانه های بیماری را در خود مشاهده می کنند. به سایت های پزشکی برای دریافت پاسخ پرسش های خود مراجعه می کنند. این گونه از افراد استرس زیادی دارند چون تصور می کنند که بیمار شده اند. به همین خاطر یک سایت پزشکی باید به گونه ای طراحی شود. که رنگ های استفاده شده در آن بسیار آرام بخش باشند.

سازگاری با انواع دستگاه ها

سایت های پزشکی معمولا مخاطبان مختلفی دارند. این  سایت ها باید به گونه ای طراحی شوند که در هر زمان و مکانی در دسترس باشند. به همین خاطر هنگام طراحی باید طراح توجه داشته باشد. که سایت مورد نظر با انواع دستگاه ها سازگاری داشته باشد و به راحتی به وسیله لب تاپ، کامپیوتر و موبایل نمایش داده شود.

بسیاری از سایت ها به خوبی طراحی نمی شوند. چون کاربرانی که از گوشی موبایل برای ورود به این سایت ها اقدام می کنند نمی توانند وارد آنها شوند. همین امر موجب می شود چنین سایت هایی درصد زیادی از مراجعان دنیای مجازی را از دست بدهند. زیرا تعداد زیادی از افراد برای ورود به سایت های گوگل از گوشی موبایل استفاده میکنند.

دامنه مناسب

نام دامنه همان هویت سایت شما در گوگل می باشد. چون هنگامی که کاربر نام دامنه شما را در قسمت سرچ وارد می کند می تواند به راحتی سایت را مشاهده کند.

به همین خاطر شما باید نام دامنه بسیار مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید. همچنین دامنه ها نیز هرکدام برای سایت های مورد استفاده قرار میگیرند و باید نوع دامنه انتخابی شما با سایت پزشکیتان همخوانی داشته باشد.

بنابراین طراح انتخابی باید حتما به این موارد دقت زیادی داشته باشد تا بتواند یک سایت پزشکی مناسب برای شما طراحی کند.

قیمت طراحی سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم طراحی سایت پزشکی برای پزشکان از اهمیت بالایی برخوردار است. چون در حال حاضر بسیاری از خدمات پزشکی به صورت آنلاین ارائه می شوند. اما یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود بسیاری از پزشکان برای طراحی سایت اقدام نکنند و یا برای انجام این کار تردید داشته باشند قیمت طراحی سایت پزشکی می باشد.

اگر شما نیز پزشک می باشید و تاکنون به خاطر این موضوع اقدام نکرده اید. بهتر است بدانید قیمت طراحی سایت پزشکی به هیچ وجه زیاد نمی باشد و با توجه به مزایای زیادی که این کار دارد تقریبا هزینه اولیه آن ناچیز به حساب می آید.

چون شما از طریق سایت اختصاصی خود به خوبی می توانید خود و رزومه کاری خود را به بیماران معرفی کنید و روزانه بیماران بسیاری از طریق دنیای مجازی با شما آشنا شوند. البته قیمت طراحی سایت پزشکی همیشه ارتباط مستقیمی با فرد و شرکتی که این کار را انجام میدهد دارد.

امکانات طراحی سایت پزشکی

یک سایت پزشکی چون تقریبا یک سایت تعاملی بین بیمار و پزشک می باشد باید دارای امکانات متنوعی باشد. برای آشنایی با این امکانات می توانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

امکان نمایش رزومه پزشک

یک سایت پزشکی باید به گونه ای طراحی شود که روزمه پزشک صاحب سایت را به خوبی نمایش دهد. چون تنها از این طریق بیماران می توانند به خوبی با پزشک آشنا شوند و او را به عنوان دکتر معالج خود انتخاب کنند.

امکان پرداخت آنلاین ویزیت

وجود درگاه آنلاین پرداخت هم برای سایت های پزشکی و هم برای سایت های فروشگاهی ضروری است. چون اگر این امکان در سایت پزشکی وجود داشته باشد افراد می توانند بدون مراجعه به مطلب حق ویزیت پزشک را به صورت آنلاین پرداخت نمایند و نوبت رزرو کنند.

امکان مشاوره رایگان و هزینه ای

در بسیاری از مواقع افراد نیاز به مشاوره پزشکی دارند اما وقت نمی کنند برای دریافت مشاوره به پزشک مراجعه کنند. در اینگونه از مواقع دریافت مشاوره آنلاین می تواند کمک زیادی به چنین افرادی بکند. همین امر موجب شده است یکی از ضروری ترین امکانات سایت های پزشکی امکان مشاوره رایگان و هزینه ای باشد. چون وجود این امکانات در سایت های پزشکی می تواند موجب جذب بیماران زیادی شود.

انتشار مقاله های معتبر و بروز پزشکی

محتوا نویسانی که برای سایت های پزشکی مطلب می نویسند باید حتما توجه داشته باشند مطلبی که تهیه می کنند صحت داشته باشد. چون روزانه تعداد زیادی از افراد به چنین سایت هایی مراجعه می کنند و به توصیه های پزشکی بیان شده در این سایت ها عمل میکنند. بنابراین صحت مطالب در این زمینه اهمیت بالایی دارد. همچنین سایت های پزشکی باید به گونه ای باشند که همیشه مقاله های معتبر و بروز پزشکی را انتشار دهند . تا کاربران از آنها استفاده کنند.

سئو سایت پزشکی

سئو و بهینه سازی برای موفقیت همه سایت ها ضروری می باشد. چون اگر یک سایت به خوبی سئو نشود نمی تواند جز نتایج گوگل قرار گیرد. و همین امر موجب می شود هیچ کاربری با چنین سایت هایی آشنا نشود. در رابطه با سایت های پزشکی نیز سئو سایت اهمیت زیادی دارد. چون سایت های پزشکی باید حتما روزانه به افراد زیادی نشان داده شوند تا بتوانند به مرور زمان باعث جذب کاربران زیادی شوند. بنابراین می توان گفت برای سایت های پزشکی سئو ضرورت دارد و باید حتما به آن توجه شود.

مزایای طراحی سایت های پزشکی

طراحی سایت های پزشکی هم برای پزشکان و هم برای بیماران مزایای بسیار زیادی دارند.

راحتی دریافت نوبت

در گذشته که هنوز سایت های پزشکی به وجود نیامده بودند افراد برای دریافت نوبت باید حتما به مطب پزشکان مراجعه میکردند. همین امر موجب می شد وقت بیماران هدر رود. اما با طراحی سایت های پزشکی دیگر این مشکل به طور کلی برطرف شد. چون با به وجود آمدن سایت های پزشکی افراد می توانند بدون مراجعه به مطب و درمنزل خود نوبت رزرو کنند.

کاهش هزینه های بیمار

گاهی اوقات بیمار تنها نیاز دارد یک سوال از پزشک بپرسد. قبل از طراحی سایت های پزشکی افراد برای دریافت پاسخ چنین پرسش هایی به مطب پزشکان مراجعه میکردند و هزینه ویزیت پرداخت می کردند.

کاهش ازدحام مطب ها

امروزه انواع مختلفی از خدمات پزشکی از طریق سایت های پزشکی ارائه می شوند. همین امر موجب شده است میزان ازدحام مطب ها بسیار کاهش یابد. چون انواع مختلفی از خدماتی که باید افراد برای آن به مطب مراجعه کنند از راه دور ارائه می شوند.

چرا طراحی سایت پزشکی را باید به شرکت های معتبر سپرد؟

طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی می باشد و باید حتما توسط یک فرد ماهر انجام شود. چون افرادی که در این زمینه تحصیلات ندارند نمی توانند به هیچ وجه چنین کاری را به خوبی انجام دهند. به همین خاطر اگر قصد طراحی سایت پزشکی را دارید حتما باید این کار را به یک شرکت معتبر بسپارید تا طراحان سایت آنها این کار را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهند.

معمولا تمام طراحان سایت ماهر در شرکت های طراحی سایت مشغول به کار هستند. همین امر موجب ضرورت سپردن طراحی سایت پزشکی به شرکت های طراحی سایت شده است. سایت های پزشکی تقریبا سایت های پیچیده ای هستند و طراحی آنها ساده نیست و اگر طراح نتواند به خوبی چنین سایت هایی را طراحی کند. در آینده اینگونه از سایت ها به هیچ وجه نمی توانند به خوبی انتظارات پزشک را برآورده کنند و پزشک مجبور می شود برای اصلاح سایت را دوباره به فردی دیگر بسپارد و هزینه بیشتری پرداخت کنند.

طراحی سایت پزشکی در تهران



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی،قیمت طراحی سایت پزشکی،ساخت سایت پزشکی،هزینه طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

همه ما می دانیم که عکاسی صنعتی بخشی جدا ناپذیر از وبلاگ نویسی مواد غذایی و رسانه های اجتماعی است. اما زمانی که شروع به کار می کنید با داشتن تجهیزات گران قیمت! برنامه های ویرایش پیچیده! نورپردازی! ممکن است دچار غافلگیری شوید. به همین دلیل ما هفت نکته مقرون به صرفه و آسان را برای عکاسی مواد غذای برای مبتدیان گردآوری کرده ایم. که به شما کمک می کند مسیر عکاسی از غذا را شروع کنید.

استراتژی ها و مهارت ها مواردی هستند که یک عکاس غذایی مبتدی به راحتی می تواند آن ها را اجرا کند:

-از نور طبیعی استفاده کنید

-از دوربینی که دارید استفاده کنید

-زوایای خود را بشناسید

-قانون یک سوم

-از چرخ رنگ استفاده کنید

-در عکاسی از غذا از لوازم جانبی استفاده کنید

-سبک خود را پیدا کنید

با نکات عکاسی مبتدیان از غذا، می توانید در کمترین زمان ممکن با بهره گیری از مهارت های عکاسی، عکس بی‎ روح سمت چپ را  به عکس جذاب و گیرا سمت راست تبدیل کنید!

نکات عکاسی غذایی برای مبتدیان

نکات عکاسی غذایی برای مبتدیان

1-در عکاسی از نور طبیعی استفاده کنید

ساده ترین و ارزان ترین نکته از همه موارد ... استفاده از خورشید است. ما پیشنهاد می کنیم در مقابل لامپ های سقفی در خانه یا فلاش دوربین خود از نور طبیعی استفاده کنید. چرا؟ مقایسه کنیم:

نکات عکاسی غذایی برای مبتدیان

تصویر سمت چپ با نور بالای سر گرفته شده است. در حالی که تصویر سمت راست فقط با نور خورشید روشن شده است.

توجه کنید که چگونه عکس سمت چپ رنگ نارنجی دارد؟ شما می توانید از لامپ بالای سر برای آن تشکر کنید! علاوه بر رنگ غیر طبیعی، نور بالای سر و فلاش دوربین می توانند به عکس های شما سایه های ناخواسته و خشن بدهند. که غذا در این عکس خوشمزه بنظر نمی رسد.

در مقابل رنگ های موجود در عکس سمت راست بسیار طبیعی تر و اشتها آورتر هستند. که با رنگ های واقعی غذا مطابقت دارند. تنظیم رنگ سفیدی دوربین می تواند(تا حدی) کمک کند. اما هیچ چیز بهتر از موقعیت نور طبیعی نمی تواند به عکس های شما رنگ و ظاهری خاص بدهد.

نکته مهمی که در مورد نور طبیعی باید به آن توجه کرد. این است که باید به جای نور مستقیم خورشید، عکسبرداری را در زیر نور غیر مستقیم خورشید انجام دهید. زیرا با نور غیر مستقیم خورشید، به جای اینکه سایه های شدید را به شما بدهد یا رنگ های شما از بین رود. نور دقیقا روی غذای شما می نشیند. نور غیرمستقیم خورشید جلوه بیشتر طبیعی تری به رنگ های شما می دهد. که برای خوانندگان شما بسیار اشتها آورتر است.

2- از دوربینی که دارید استفاده کنید

هنگامی که برای اولین بار سفر عکاسی از غذا را شروع می کنید. دلیلی وجود ندارد که برای انجام آن، آیا یک گوشی هوشمند یا یک دوربین نقطه ای دارید؟ عالی! با آن شروع کنید و در زمان مناسب آنرا ارتقا دهید. همچنین می توانید در حین گرفتن عکس های فوق العاده با دوربینی که دارید، سبک خود را تقویت کنید و در مورد نور بیشتر یاد بگیرید.

دوربین های تلفن همراه این روزها بسیار خارق العاده هستند، بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگام شروع عکاسی مواد غذایی از ابزارهایی که در اختیار دارید استفاده کنید.

3-زوایای خود را بشناسید

وقتی از غذا عکس می گیرید، باید نسبت به زاویه ی که غذایتان ایستاده است دقت کنید زیرا دانستن زوایا می تواند به درک آن کمک کند!

در عکاسی از غذا، سه زاویه اصلی وجود دارد:

زاویه ارتفاع میز

زاویه ارتفاع میز

همانطور که از نام آن پیداست، می توانید با قرار دادن دوربین در برابر میز به این زاویه دست پیدا کنید. این زاویه برای غذاهای غلیظ، انبوهی از غذاهای روی هم چیده شده بهترین کادر را دارد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

این یک زاویه واقعا عالی برای نشان دادن بافت در غذای شماست. فقط به پس زمینه عکس دقت کنید. زیرا ممکن است لازم باشد از یک تخته عکاسی دوم یا یک دیوار خالی استفاده کنید تا ظاهر مورد نظر خود را به دست آورید.

زاویه سه چهارم

زاویه سه چهارم

واقعاً زاویه سه چهارم برای عکاسی جالب است زیرا می توانید ابعاد بیشتری از غذا را ببینید، به خصوص وقتی که در یک کاسه است. تصور کنید اگر به یک کاسه پر از خمیر شیرینی نگاه می کردید، شما چگونه ایستاده اید زیرا این ظاهری است که زاویه سه چهارم به شما می دهد.

زاویه سه چهارم برای نشان دادن عمق ظرف بسیار مفید است زیرا به شما کمک می کند تا کل صفحه را در قاب قرار دهید و در عین حال کمی ارتفاع را به نمایش بگذارید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

تصور کنید میز یا پس زمینه عکاسی شما صفر درجه است ولی مستقیماً روی غذای شما 90 درجه است. برای رسیدن به این ظاهر سه چهارم، خود را در وسط این دو، یعنی در 45 درجه قرار دهید.

زاویه بالای سر

زاویه بالای سر

مسطح معروف! این زاویه که مستقیماً از بالای غذا گرفته شده است، برای غذاها یا غذاهایی که دارای بافت زیادی هستند یا عناصر مختلف مانند زیر عالی است:

گرفتن این نوع عکس ها بسته به ارتفاع سطحی که روی آن عکس می گیرید ممکن است دشوار باشد، بنابراین اگر مشکل دارید، می توانید از یک چهارپایه استفاده کنید یا پس زمینه عکاسی خود را روی زمین ببرید. فقط از قبل مطمئن شوید که منبع نور خود را با این زاویه مسدود نمی کنید!

4. قاعده ثلث

قانون یک سوم روشی کلاسیک است که به شما کمک می کند عکس خود را به شیوه ای زیبا و متعادل بسازید. این دستورالعمل برای اولین بار در سال 1797 اشاره شده و کمک می کند محتوا را در تصویر خود قرار دهید.
برای مثال این عکس را بگیرید و آن را به یک سوم تقسیم کنید.

برای پیروی از قانون سوم، هر بخش مهمی از تصویر شما در این مورد، ساندویچ مرغ کاملاً تصویر شده است و باید در تقاطع خطوط شما قرار گیرد.
همچنین می توانید از خطوط موجود در شبکه قانون یک سوم برای تعیین موقعیت عناصر مهم در عکس خود استفاده کنید. بیایید دوباره همان عکس ساندویچ مرغ را بگیریم:

دست، نیم تنه و بشقاب سرو همگی در امتداد آن تقسیم کننده های «قاعده یک سوم» قرار دارند. خوب!

 عکاسی مواد غذایی

البته، قرار است قوانین شکسته شوند، بنابراین شما همچنان می توانید بدون استفاده از قانون یک سوم، به عکسی فوق العاده زیبا برسید:

 عکاسی مواد غذایی

ما فقط پیشنهاد می کنیم از آن به عنوان یک نقطه شروع استفاده کنید، زیرا شروع به تقویت سبک خود می کنید.

5-از چرخ رنگ استفاده کنید

ما به کلاس هنر مدرسه راهنمایی برمی گردیم و در مورد تئوری رنگ و چرخ رنگ صحبت می کنیم!

چرخ رنگ را به خاطر دارید؟ به نظر می رسد این است:

 از چرخ رنگ استفاده کنید

رنگ های مکمل در چرخ رنگ مقابل یکدیگر قرار دارند، به این معنی که اگر یک غذای نارنجی دارید (به انچیلادا با سس پرتقال فکر کنید)، ممکن است از نظر زیبایی شناسی منطقی باشد که نوعی کتانی یا کاسه آبی را در عکس قرار دهید. نارنجی و آبی در چرخ رنگ مقابل یکدیگر قرار دارند، و طبق نظریه رنگ، این بدان معنی است که آن رنگ ها به یکدیگر کمک می کنند تا در عکس "پاپ" شوند. خیلی باحاله، نه؟

6- در عکاسی از غذا از لوازم جانبی استفاده کنید

 در عکاسی از غذا از لوازم جانبی استفاده کنید

از لوازم عکاسی غذا و پس زمینه می توان برای ایجاد حال و هوای عکس های خود استفاده کرد. این لوازم برای ایجاد جذابیت بصری و ساختار به عکس ها مفید هستند. برای نمونه اینجوری عکس بگیر این عکس چه حسی به شما می دهد؟

حس دنجی و راحتی؟ آیا حاضرید با خانواده خود دور میز شام وقت بگذرانید؟ آیا می خواهید روز شکرگزاری فوراً اتفاق بیفتد تا بتوانید ابتدا در این کاسه غذای خوشمزه شیرجه بزنید؟

7-سبک خود را پیدا کنید

فقط به این دلیل که یک عکاس، عکس های غذا را یکطرفه برا اساس سلیقه خودش انجام می دهد، به این معنی نیست که شما مبتدی هم باید آن را به همین صورت انجام دهید. و این اشکالی ندارد! سبک عکاسی متفاوت، وبلاگ و عکس های شما باعث منحصر به فرد شدند شما می شود. از اینرو از شکستن قوانین نترسید.

یک تمرین سرگرم کننده این است که پینترست یا وبلاگ های مورد علاقه تان را بررسی کنید و تصاویری را که می پسندید را ذخیره کنید زیرا این می تواند به شما کمک کند سبکی را که واقعاً با شما صحبت می کند را تقویت کنید. آیا عکس های تاریک و دمدمی مزاج را دوست دارید یا عکس های روشن و دلباز  ؟ لوازم زیاد یا جزئی ؟

عکاسی از غذا می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما این استراتژی ها برای مبتدیان (درست مثل شما!) باید به شما کمک کند تا زمانی که به این دنیای شگفت انگیز و خوشمزه می روید، مسیری را به شما بدهد.

برای اطلاع از قیمت عکاسی صنعتی میتوانید با کارشناسان شرکت آرماناوب تماس بگیرید.

شرکت آرماناوب در زمینه عکاسی صنعتی،عکاسی مواد غذایی و عکاسی تبلیغاتی سال ها فعالیت داشته است و می تواند در زمینه عکاسی از غذا به شما در کمک کند.



:: موضوعات مرتبط: سئوکار حرفه ای تهران , عکاسی صنعتی , قیمت عکاسی صنعتی , هزینه عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , قیمت عکاسی تبلیغاتی , عکاسی مدلینگ , قیمت عکاسی مدلینگ , عکاسی مواد و غذایی , قیمت عکاسی مواد و غذایی , قیمت عکاسی طلا و جواهر , عکاسی از محصولات هنری , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

سئو محلی برای کسب و کارهای سنتی و مشاغلی با بازار هدف محلی دارای اهمیت می باشد. سئو محلی همانند سئوی ملی یا جهانی، برای کسب برتری در دورنمای دیجیتال شامل بهترین استراتژی ها و راهکارها است.برای سئو سایت مفید است.

الگوریتم محلی گوگل چگونه کار می کند؟

یادگیری ماشینی به این معنی است که دقیقاً نمی توان نحوه عملکرد هر یک از الگوریتم های جستجوی Google را در هر روز مشخص کرد. فقط یک مهندس گوگل قادر به ارائه مشاوره کاملاً دقیق در مورد این موضوع است. با این اوصاف، بازاریابان برای شناسایی موثرترین استراتژی های سئو محلی، معمولا آمارها و ترندها را پیگیری می کنند.

1-بک لینک ها کلیدی هستند

با وجود تمام تغییرات ایجاد شده در الگوریتم جستجوی گوگل در طول سال ها، بک لینک ها به شدت با رتبه بندی جستجو هماهنگ هستند. از جمله نتایجی که برای جستجو های محلی طراحی شده اند. برای مشاغل کوچک، این یک مزیت خاص است زیرا رقابت محلی کمتر درگیر بک لینک سازی در مقیاس بزرگ و سایر تکنیک های سئو سایت است.

2-پروفایل کسب و کار گوگل موجب تقویت نتایج محلی می شود

پروفایل کسب و کار گوگل موجب تقویت نتایج محلی می شود

تقاضای پروفایل کسب و کار با امتیاز جستجوی محلی بالاتر مرتبط است. کسب و کارهایی که دارای پروفایل تأیید شده مالک یا صفحات بررسی فعال و محتوای تکمیلی مانند عکس ها هستند. به مراتب عملکردی بهتری نسبت به کسب و کارهایی با پروفایل های ناقص دارند.

افزایش نتایج hyperlocal

مدت هاست که سئوی محلی یک تاکتیک بازاریابی برای عملیات های سنتی بوده است. اما افزایش جستجوها با استفاده از عباراتی مانند "نزدیک من"، همراه با قابلیت های برچسب گذاری جغرافیایی گوگل، منجر شده که تحلیل گر ها و استراتژیست ها آن را  hyperlocal نامگذاری کنند. برخلاف جداسازی جستجو ها بر اساس داده های موقعیت مکانی، گوگل عمیق تر می شود. و پیشنهاداتی را در نزدیکی کاربر ارائه می دهد. در حالی که هیچ راهی برای نزدیکی اجباری به جستجوگران وجود ندارد، به کسب و کارها توصیه می شود. که محتوا را طوری بهینه سازی کنند. که تا حد ممکن پارامترهای جستجو را در خود جای دهد تا بهترین خدمات را به کسانی که در محدوده نزدیک به گوگل هستند را ارائه دهند. از اینرو، با امکانات فیلترینگ جدید که مستقیماً روی خود SERP ها موجود است. هرچه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار دهید، بهتر است.شرکت آرماناوب در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت زیادی دارد.

آیا می توانم بدون مکان تعیین شده با سئوی محلی مواجه شویم؟

بله! نحوه کار به این صورت است:

روی مکان های فردی تمرکز کنید

برای کسب و کارهایی که مکان های متعددی دارند، یا به چندین منطقه متفاوت خدمات می دهند، بهتر است روی هر یک از این ها به صورت جداگانه در سطح محلی تمرکز کنید. بهینه سازی مکان های فردی یک راه حل ارزشمند برای کسانی است که دارای مناطق عملیاتی متعدد منطقه ای و تیم مدیریتی بزرگی هستند.

آدرس ها را در فهرست های کسب و کار حذف کنید

اگر شرکت شما به یک بازار ملی خدمات می دهد یا مکان فیزیکی ندارد، همچنان می توانید خدمات یا فرصت های خود را در برخی از سایت های فهرست مشاغل محلی به نمایش بگذارید. در حالی که گزینه های مشخص موقعیت مکانی، مانند پروفایل کسب و کار گوگل، ممکن است امکان پذیر نباشد. صفحاتی مانند Angie's List و Bing's Business Portal به شرکت ها اجازه می دهد. تا بدون اطلاعات مکان خاص، لیست تهیه کنند. این نوع فهرست بندی می تواند به شما این امکان را بدهد که بزرگ ترین مناطق مترو را در شعاع خدمات خود قرار دهید. بدون اینکه نیاز به جداسازی یک پایگاه خانه خاص داشته باشید.ضمنا هرچه لیست ها و فهرست های بیشتری در آن باشید، بهتر است.

شعاع دایرکتوری (فهرست )محلی تنظیم کنید

اگر چندین فروشگاه در مجاورت دارید، بسیار مهم است که شعاع مربوط به هر فروشگاه را متمایز کنید. با نقشه برداری دقیق مکان های خود، جایی که مشتریان شما در آن لوکشین با شما مسافت دارند. می توانید در مورد چگونگی استفاده از انتخاب مکان هایتان در پروفایل کسب وکار گوگل خود دقیق تر ظاهر شوید. زیرا هر چه شما دقیق تر باشید احتمال بیشتری وجود دارد که با بازار هدف خود هماهنگ شوید.

گوگل پک 3 GOOGLE PACK چیست؟

بسته گوگل 3، شاه کلید رتبه بندی SERP محلی است. 46 درصد از جستجوگران گوگل به دنبال اطلاعات محلی هستند. که تقریباً هر بار در SERP ظاهر می شود. به خصوص سه رتبه اول ، تقریباً همه جستجوگران روی یک نتیجه از صفحه اول کلیک می کنند. زیرا با استفاده از چند روش سئوی محلی، می توانند رتبه بندی خود را بهبود ببخشند تا در نهایت مورد هدف بسته گوگل 3 واقع شوید.برای مثال اگر «بهترین پیتزا دیپ دیش»  را جستجو کنید. گوگل نتایج را بر اساس نزدیکی به مکان و سابقه جستجوی قبلی به ترتیبی که برای شما مناسب تر است نمایش می دهد. هدف گوگل این است که شما را به نزدیکترین مکان راهنمایی کند. که معیارهای «بهترین پیتزا دیپ دیش» را برای شما برآورده کند. سه نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است. و همیشه شما را به سه مکان پیتزا با رتبه برتر در نزدیکی شما راهنمایی می کند. این سه نتیجه برتر اغلب در یک «بسته» یا همان "بسته 3 گوگل" با دسترسی آسان گردآوری می شوند.

گوگل پک 3 GOOGLE PACK چگونه بر سئوی محلی تأثیر می گذارد؟

بسته 3 گوگل روشی که کسب و کارها باید به سئوی محلی بپردازند را به طور اساسی متحول کرده است. این بسته به هدف قطعی جایابی تبدیل می شود. که در نهایت بهینه سازی صحیح وب سایت و صفحات دایرکتوری محلی حول آن هدف می چرخد. چرا؟ زیرا 92 درصد از جستجوگران نتایج محلی صفحه اول را انتخاب می کنند. که 33 درصد اولین نتیجه را انتخاب می کنند.

چگونه می توانم در گوگل پک 3 GOOGLE PACK رتبه بندی کنم؟

چهار فاکتور مهم در رتبه بندی بسته محلی از نظرسنجی عبارتند از: صفحه پروفایل کسب و کار گوگل، مرجع لینک ، بررسی ها و بهینه سازی صفحه. از اینرو، با تنظیم سئوی محلی خود بر اساس همین فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه بندی،می توانید. امتیاز رتبه خود را افزایش دهید.

پروفایل کسب و کار Google خود را تکمیل کنید

 سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

ابتدا مطمئن شوید که پروفایل کسب و کار Google خود را درخواست داده اید. سپس، فیلدها را با اطلاعات دقیق پر کنید. اطلاعات نادرست پروفایل کسب و کار Google به اعتبار شما در Google لطمه می زند. حتما به انطباق و هماهنگی اطلاعات در دایرکتوری محلی توجه و دقت زیادی داشته باشید. زیرا اگر دایرکتوری های مختلف اطلاعات متفاوتی در مورد کسب و کار شما نشان دهند. گوگل شرکت شما را غیرقابل اعتماد خواهد دید. همچنین ابزارهایی مانند Yext و Moz Local می توانند به شما در مدیریت دایرکتوری های خود کمک کنند.

1- بک لینک محلی بسازید

ایجاد بک لینک به ویژه برای مشاغل محلی برای ایجاد ارتباط و ایجاد ترافیک بسیار مهم است. اگر رستوران پیتزای محلی شما در فهرست راهنمای محلی یا سایر صفحات کسب و کار محلی فهرست شده باشد. باعث رشد شرکت شما از نظر ارتباط، اعتماد و اعتبار در میان جستجوگران محلی خواهد شد و رتبه بندی SERP گوگل حول ارتباط و ارزش می چرخد.برای سئو و بهینه سازی سایتمفید است.

2- اضافه کردن تصاویر

همانطور که ضرب المثل می گوید، یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و این در تجارت صادق است. قبل از بازدید از ویترین فروشگاه، بیشتر مشتریان دوست دارند ایده خوبی از آنچه وارد می شوند داشته باشند. به منظور ارائه زمینه بیشتر به عملیات شما، هویت برند شما و خدماتی که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند، تصاویر بسیار مفید هستند.

3- به طور منظم Google Posts را ایجاد کنید

Google Posts این فرصت را فراهم می کند که محتوا را مستقیماً در نمایه کسب و کار خود پست کنید و میزان اطلاعات موجود در مورد جنبه های منحصر به فرد شرکت شما را افزایش دهد. یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اطلاعات صنعت، اشتراک گذاری رویدادهای آینده، ارسال تغییرات در ساعات تعطیلات یا گسترش برند شما، استفاده از Google Posts می تواند فهرست شما را تکمیل کند و جزئیات بیشتری را ارائه دهد که مشتریان می توانند از آن برای تصمیم گیری خرید استفاده کنند.

4- به سوالات پاسخ دهید

نمایه کسب و کار Google شما برای ارائه انبوهی از اطلاعات به خریداران بالقوه در نظر گرفته شده است. این شامل فرصتی برای پرسیدن سوال می شود. کاربران می توانند در مورد هر چیزی از طریق نمایه های کسب و کار Google پرس و جو کنند، و راه دیگری را برای شما فراهم می کند تا اطلاعاتی را که مصرف کنندگان می خواهند بدانند به اشتراک بگذارید. با این حال، یک نکته وجود دارد: صاحبان مشاغل تنها کسانی نیستند .که اجازه ارسال پاسخ را دارند. هر کاربر Google می تواند به سؤالات پاسخ دهد، بنابراین اگر شما رهبری را بر عهده نگیرید. شخص دیگری ممکن است این کار را برای شما انجام دهد. و هیچ تضمینی وجود ندارد که از آنچه آنها می گویند خوشتان بیاید. به جای تاس انداختن و به خطر انداختن پاسخ های اشتباه یا انتقاد ناعادلانه، این وظیفه را بر عهده بگیرید که به سوالاتی که برای کسب وکارتان مطرح می شود. پاسخ های دقیق بدهید.

5- به نظرات پاسخ دهید

بررسی ها بخش مهمی از حفظ شهرت آنلاین هستند و Google مکانی محبوب برای نظرات مشتریان است. مانند سایر سایت های بررسی، نمایه های کسب و کار Google راهی را برای کسب و کارها فراهم می کند. تا به بررسی ها پاسخ دهند، دری را برای قدردانی، قدردانی و در صورت لزوم عذرخواهی باز می کند. زمانی که انتقاد سازنده یا غیر سازنده ای دریافت می کنید.پاسخ دادن بسیار مهم است. بررسی های منفی روشی برای زندگی بیشتر مشاغل است، اما نیازی به اجازه دادن به اطلاعات نادرست یا نادرست وجود ندارد. بدون توضیح، مصرف کنندگانی که فهرست شما را مرور می کنند ممکن است نظرات نادرست را باور کنند که به اعتبار شما آسیب می زند.

نمایه کسب و کار گوگل چیست؟

پروفایل کسب و کار گوگل نام فهرست کسب و کار گوگل است. که اطلاعاتی درباره شرکت ها در هر اندازه ای از جمله نام تجاری، ساعات کار، اطلاعات تماس و پیوندهای وب سایت ارائه می کند. نتایج نمایه کسب و کار Google به طور خودکار، معمولاً در سمت راست یا بالای نتایج موتور جستجوی ارگانیک نشان داده می شوند. در بسیاری از موارد، این اطلاعات از منابع دیگری مانند صفحات فیس بوک یا وب سایت ها استخراج می شود، که کم و بیش موثق هستند.

سئو محلی در مقایسه با سئو ملی

هر کسب و کاری برای موفقیت دیجیتال بهینه، باید مشخص کند. که سئو محلی بهتر است یا ملی. این پاسخ می تواند به طور موثری مسیر یک فعالیت را تعیین کند. و به احتمال قوی مشتریان مراجعه کند و شانس نرخ کلید افزایش یابد.

سئو محلی

کلمات کلیدی سئو محلی اغلب برای جغرافیایی خاص هستند. مانند نام محله ها، شهرها، ایالت ها و شهرستان ها. بسیاری از شرکت ها با نگرش محلی اطمینان می دهند که لیست کالاها و خدمات در فهرست های راهنما مانند بیزنس گوگل،لیست انجی و yelp موجود هستند! حتما از زبان و عبارات آشنا برای جستجوگران محلی استفاده کنید. با قرار گیری موقعیت در مقیاس بزرگتر سئو محلی برای صاحبان مشاغلی که دارای یک یا چندین موقعیت مکانی هستند، بهترین عملکرد است.

سئو ملی

 سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

سئو ملی بر روی بهینه سازی از دیدگاه وسیع تر تمرکز دارد. برای برندهای ملی، مانند شرکت های تجارت الکترونیک یا بیزنس های بزرگ با مکان های پراکنده در سراسر کشور، مشتریان دیگر به یک منطقه جغرافیایی خاص محدود نمی شوند. بنابراین، استراتژی های بازاریابی نیازی به استفاده از مواردی مانند کلید واژه های محلی یا دایرکتوری های تجاری منطقه ای ندارند. زیرا این می تواند برای کسانی که به دنبال خدمات هستند، گیج کننده باشد. به جای ترکیب اصطلاحات و عبارات محلی، روی ترکیبی از کلمات کلیدی گسترده و طولانی که با برند و خدمات شما مطابقت دارند، تمرکز کنید.

تعیین بهترین مسیر

اگر مطمئن نیستید که به بهترین نحو توجه خود را به کجا متمرکز کنید، نگاهی عینی به مخاطبان، اهداف و اثربخشی کمپین های فعلی تان می تواند به هدایت فرآیند کمک کند.

  • جمعیت شناسی کلیدی شما کیست؟ آنها کجا ساکن هستند؟
  • آیا موقعیت مکانی دارید که مشتریان از آن بازدید کنند یا اینکه سفارشات خود را ثبت می کنند و محصولات یا خدمات را از راه دور دریافت می کنند؟
  • آیا آدرس پستی شما بر ماهیت یا کیفیت خدمات ارائه شده تأثیری دارد؟
  • آیا در تلاش برای ایجاد ارتباطات در جامعه محلی خود هستید، یا آیا اهداف تجاری شما حضور منطقه ای را نادیده می گیرد؟

نحوه پاسخ دادن به این سؤالات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا استراتژی محلی برای شما مؤثرتر است یا خیر. به خاطر داشته باشید که سئوی شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، مشاغل با موقعیت مکانی و مشتریان محلی و همچنین تجارت آنلاین پر رونق باید از استراتژی های سئو محلی و ملی استفاده کنند.

شرکت طراحی سایت آرماناوب

وب سایت و فهرست های محلی شما برای مطابقت با استانداردها گوگل و ظاهر شدن در رتبه بندی های مطلوب به بهینه سازی نیاز دارد. اگر مصمم هستید که وقت خود را به سایر جنبه های مهم تجارت خود اختصاص دهید؟ حتما با یک شرکت سئو و بهینه سازی سایت صحبت کنید. شرکت برنامه نویسی آرماناوب به ارائه خدمات سئو سایت اختصاص داده شده است که در واقع دید شرکت شما را بهبود می بخشد. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد سئوی سایت صحبت کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , سئوی سایت , سئو سایت فروشگاهی , قیمت سئو سایت , سئو سایت تضمینی , سئوکار حرفه ای , سئوکار حرفه ای تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ما اغلب گوگل را به یک مسابقه محبوبیت تشبیه می کنیم. چون میلیون ها وب سایت تحت تأثیر ده ها عامل برای رسیدن به موقعیت های برتر با هم مبارزه می کنند. در میان سر و صدای رقابت، بک لینک ها "رای اعتمادی" از یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند. که اعتبار با پشتوانه برای گوگل هستند.

بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان با درک اولیه از بهینه سازی موتورهای جستجو، اهمیت ساختار لینک درخدمات سئو وب را تا حدی تشخیص می دهند. در زیر، اهمیت واقعی بک لینک ها از سئو وب را بررسی می کنیم.

بک لینک سایت چیست؟

همچنین به عنوان لینک های "داخلی"  یا "ورودی" شناخته می شود. بک لینک ها زمانی ایجاد می شوند که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود. به عنوان مثال، اگر یک سایت کوه نوردی (وب سایت A)، به یک پست وبلاگی که بهترین تجهیزات پیاده روی (وب سایت B) را مقایسه می کند، پیوند دهد، وب سایت تجهیزات کوهنوردی از سایت کوهنوردی رای اعتماد دریافت می کند.

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

دستیابی به بک لینک یک بخش ضروری برای سئوی خارج از سایت است. در واقع، بک لینک ها مهم ترین فاکتور رتبه بندی خارج از سایت هستند. بک لینک ها به سه روش اصلی به دست می آیند.

لینک های طبیعی به دست آمده

در دنیای بی نقص گوگل، این تنها راهی است. که وب سایت ها می توانند اعتبار و اعتماد کسب کنند. دنیایی که در آن هر وب سایت صرفاً از طریق یافتن و اشتراک گذاری محتوای آنها توسط وب سایت های دیگر، بک لینک به دست می آورد.

لینک های دستی

لینک های دستی از طریق فعالیت های کسب درآمد، لینک به دست می آیند. برای مثال اگر وب‌ سایت تجهیزات پیاده‌ روی به منبع کوهنوردی دسترسی پیدا کرد و درخواست لینک داد. در اینصورت بک لینک دستی خواهد بود. همچنین برای یک وب سایت مرتبط، وبلاگ نویسی مهمان روش استراتژیک دیگری برای کسب یک لینک دستی است. که بایستی به وب سایت خود در محتوا لینک دهید.

لینک های خود ساخته

لینک های خود ساخته زمانی ایجاد می شوند. که مدیر سایت به صورت دستی یک بک لینک را به یک انجمن، نظر وبلاگ یا فهرست آنلاین اضافه می کند. مراقب باشید، از آنجاییکه لینک‌ های خودساخته ممکن است. ساده‌ترین راه برای کسب بک لینک باشند. اما بسیاری از تاکتیک‌ ها به سمت «سئو کلاه سیاه» تمایل دارند. که بر شهرت موتور جستجو تأثیر منفی می‌گذارند. همچنین لازم بذکر است که این لینک ها معمولاً با برچسب های "بدون دنبال کردن" علامت گذاری می شوند.

چگونه می توانید بک لینک کسب کنید؟

1-به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا منتشر کنید

ایجاد محتوای با کیفیت زمان‌بر است و نیاز به استراتژی دارد. اما در نهایت سودمند است. محتوای عالی دلیل خوبی برای سایر مشاغل برای لینک ارگانیک به وب سایت شما را فراهم می کند. از نقاط قوت خود استفاده کنید. آیا ویدیو می سازید؟ درباره ویدیوهای خود وبلاگ بنویسید و یک پخش کننده یوتیوب به آن قطعه اضافه کنید. موضوعاتی را در نظر بگیرید که برای اشتراک‌گذاری و پیگیری آن‌ها بیشترین آمادگی را دارید چون گوگل دوست دارد ببیند سازمان ها به طور مداوم محتوای با کیفیت و ارزشمند منتشر می کنند.

2-به شرکای تجاری خود لینک دهید

اگر با تجارت دیگری کار می کنید، یک بیانیه مطبوعاتی یا پست وبلاگی در مورد شراکت خود منتشر کنید. و آنها را تشویق کنید که لطف خود را  جبران کنند و مطمئن شوید. که به وب سایت شما لینک دارند. هرکسی که خارج از کسب و کارتان با آنها کار می کنید. در واقع یک فرصت بک لینک می باشند.

3-مشتریان را تشویق به نوشتن نظرات کنید

آیا مشتریان شما چیزهای خوبی در مورد کسب و کار شما برای گفتن دارند؟ مشتریان خود را ترغیب کنید تا در مورد آن به صورت آنلاین بنویسند و بایستی حتما نظرات Google، نظرات رسانه های اجتماعی، نظرات Yelp و غیره را در نظر بگیرید. یک جریان ثابت از نظرات و بررسی های مثبت از افراد واقعی به شما کمک می کند بک لینک کسب کنید و حضور واقعی تری در اینترنت داشته باشید.

4- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. و به محتوای خود لینک دهید. و اطمینان حاصل کنید. که کاربران می توانند محتوای میزبانی شده در سایت شما را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند. اگرچه بک لینک های رسانه های اجتماعی اغلب کم اهمیت می شوند. اما دید و ترافیک محتوای شما را افزایش می دهند. که برای اعتبار وب سایت شما و استراتژی کلی سئو سایت مفید است.

آیا همه بک لینک ها ارزشمند هستند؟

در حالی که بک لینک ها به طور کلی مطلوب هستند. اما همه بک لینک ها به اندازه دیگران ارزشمند نیستند. چون برخی از آنها ذاتاً سودمندتر هستند و برخی دیگر باید در صورت امکان لغو شود. در واقع،بهترین بک لینک ها در صنعت شما از وب سایت های معتبر یا به نوعی مرتبط با شرکت شما هستند. شناخت تأثیرگذاران بک لینک برای ایجاد لینک و ارزیابی سلامت پروفایل بک لینک شما بسیار مهم است.

1- بک لینک های بدون فالو را دنبال کنید

صاحبان سایت می توانند تعیین کنند که آیا یک لینک فردی دارای ارزش ویژه لینک است یا خیر.

یک لینک بدون دنبال کردن، ارزش لینک را ((که به طور عامیانه "انتقال ارزش یک صفحه" نامیده می شود )) به دامنه لینک منتقل نمی کند. هر چند لینک دنبال کردن این کار را انجام می دهد.(جالب است که نماهای استراتژی سئوی سایت محلی دنبال می شوند و هیچ لینکی از وب سایت های محلی مرتبط و محلی به همان اندازه با ارزش دنبال نمی شوند.)

2- اعتبار دامنه لینک در سئوی سایت

بک لینک‌ هایی که از لینک دادن دامنه‌ های دارای اعتبار بالا به دست می‌آیند. معمولاً ارزش بیشتری را نسبت به لینک‌ های وب‌ سایت‌ های بی‌ کیفیت، جدید یا اسپم در سئو و بهینه سازی سایت ارائه می‌دهند. از این رو، تا حد امکان باید از بک لینک ها از وب سایت های اسپم دوری شود.

3- ارتباط لینک

گوگل می داند که بک لینک نامربوط است یا خیر. اگر یک نانوایی به یک فروشگاه لوازم پیاده‌ روی آجری شما لینک دهد، بک‌ لینک خیلی مرتبط نیست و احتمالاً به اندازه بک لینک دریافتی از سایت کوهنوردی آب لینک دریافت نمی‌کند.

4-لینک مکان

معماری وب سایت برای گوگل بسیار مهم است. همانطور که موقعیت یک لینک در صفحه مهم است. به عنوان مثال، بک لینکی که در پاورقی یک صفحه قرار می گیرد، ممکن است به اندازه بک لینکی که در یک پاراگراف پست وبلاگ مربوطه اضافه شده است، ارزش خالص نداشته باشد.

5-انکرتکست در سئوی سایت

متن لنگر عبارت است از کاراکترها یا کلمات قابل مشاهده که یک لینک را در داخل محتوا نشان می دهد. که اغلب با زیر خط کشیده شده و رنگی منحصر به فرد دارد. در جمله قبلی، "انکر تکست" لنگر متن برای یک لینک خروجی است. متن لنگر خاصی به نظر سئو پسند است. و ارزش بیشتری نسبت به سایرین دارد.زیرا متن مختصر، مرتبط و غیر عمومی ترجیح داده می شود.

به عنوان مثال، لینک دادن به این پست وبلاگ با لنگر "اهمیت بک لینک برای سئو" به لینک با متن عمومی "اینجا را کلیک کنید" ارجحیت دارد.

 خدمات سئو و بهینه سازی شرکت آرماناوب

درشرکت طراحی سایت آرماناوب، خدمات سئوی سایت ما منحصراً شخصی و بدون تردید واقعی هستند. ما از دهه‌ ها تجربه کار در کنار برند های مختلف در اندازه‌ ها و صنایع استفاده می‌کنیم. که به سازمان‌های در حال پیشرفت با نتایج سودآور اختصاص یافته است.

خدمات سئو سایت



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

عکاسی صنعتی به نوعی از عکاسی گفته ی شود. که برای گرفتن عکس از تجهیزات صنعتی، ماشین آلات،کارگران و  رویداد ها  استفاده می شود. که از این نوع عکاسی می توان برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات و بازاریابی استفاده کرد.

عکاس صنعتی چیست؟

عکاس صنعتی حرفه ای است که به گرفتن عکس از کارگران تجهیزات صنعتی و ماشین آلات تخصص دارد. این نوع عکاسی اغلب با مشاغل و سازمان هایی کار می کند که نیاز به مستند سازی عملیات خود دارند. از عکاسی صنعتی می توان برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، بازاریابی و مستند سازی فرآیند نیز استفاده کرد.

آیا عکاسان صنعتی به آموزش تخصصی نیاز دارند؟

در حالی که عکاسان صنعتی لزوماً به آموزش تخصصی نیاز ندارند. آنها باید درک قوی از اصول و تکنیک های عکاسی داشته باشند. در حالی که عکاسان صنعتی لزوماً به آموزش تخصصی نیاز ندارند. آنها باید درک قوی از اصول و تکنیک های عکاسی داشته باشند.

علاوه بر این، عکاسان صنعتی باید با انواع تنظیمات صنعتی و مقررات ایمنی محل کار خود آشنا باشند. مهم است که عکاس حرفه ای که انتخاب می کنید با بخش صنعتی شما آشنا باشد. هر محیط صنعتی می تواند از نظر عکاسی و ایمنی چالش برانگیز باشد. استخدام یک متخصص حرفه ای می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند.

آیا عکاسی تجاری و صنعتی معادل هم هستند؟

پاسخ هم بله و خیر است، عکاسی تجاری و عکاسی صنعتی شبیه هم هستند. عکاسی صنعتی زیر شاخه ای است که در دسته بزرگتر عکاسی تجاری قرار می گیرد. عکاسی تجاری نوعی عکاسی است. که برای ثبت تصاویر محصولات یا خدماتی که در راستای مقاصد تجاری استفاده می شود. اما در مقابل عکاسی صنعتی نوعی عکاسی است. که برای ثبت تصاویر تجهیزات صنعتی، کارگران و ماشین آلات استفاده می شود. بنابراین به نوعی یکسان هستند، ولی می توانند در همان زمان واقعاً متفاوت باشند.

چه شرکت هایی به عکاسی صنعتی نیاز دارند؟

شرکت هایی که به خدمات عکاسی تبلیغاتی نیاز دارند. می توانند متفاوت باشند. اما برخی از نمونه ها شامل تولید کنندگان، توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات می شود. این شرکت ها اغلب از عکاسی صنعتی برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، بازاریابی و مستندات محصول استفاده می کنند.
کسب و کارهای بزرگ برای به رخ کشیدن توانایی های خود اغلب از عکاسی تبلیغاتی بهره می برند. زیرا برای آنها بسیار مهم است که داستان خود را برای مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارند. از آنجا که به مشتریان اجازه می دهد. با شرکت های خود ارتباط برقرار کنند، اکثریت قریب به اتفاق عکاسی صنعتی بر جنبه انسانی تولید تمرکز دارد.

کسب و کارها چگونه از عکاسی صنعتی استفاده می کنند؟

کسب و کارها می توانند از عکاسی صنعتی برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، بازاریابی و مستند سازی محصول استفاده کنند. علاوه بر این، از عکاسی صنعتی می توان برای ثبت تصاویر تجهیزات صنعتی، محصولات و ماشین آلات استفاده کرد.

بیشتر درخواست هایی که از مشتریان می بینیم برای بازاریابی است. ما در شرکت طراحی سایت آرماناوب مشتریان زیادی داریم که به عکس های صنعتی عالی برای وب سایت های خود نیاز دارند. اما این تازه شروع است، زیرا تقریباً هر نوع رسانه ای نیاز به عکاسی دارد. برای اطلاع از قیمت عکاسی صنعتی میتونید با کارشناسان فروش آرماناوب تماس بگیرید.

چرا عکاسی صنعتی مهم است؟

عکاسی صنعتی مهم است زیرا می تواند تنها راه موثر برای انتقال ایده های پیچیده به مشتریان باشد. تصاویر واقعاً می توانند بر ویژگی ها و مزایای شرکت شما تمرکز کنند. که مزیت های رقابتی شما را برجسته کند. این می تواند نشان دهد که سازمان شما یک شهروند شرکتی خوب است. درک ایده ها از طریق عکس آسان تر از هر شکل دیگری از رسانه است.

انواع مختلف عکاسی صنعتی چیست؟

انواع مختلفی از عکاسی صنعتی وجود دارد.از جمله عکاسی محصول، عکاسی ماشین آلات و عکاسی فرآیند یا رویداد . عکاسی محصول برای ثبت تصاویر محصولات استفاده می شود. از عکاسی ماشینی برای ثبت تصاویر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود. عکاسی فرآیندی برای ثبت تصاویر رویدادها و فرآیندهای صنعتی استفاده می شود.

آیا عکاسی حرفه ای برای مشتریان صنعتی مهم است؟

وقتی صحبت از عکاسی تبلیغاتی می شود، ممکن است این سوال برای ما پیش بیاید که آیا ارزش استخدام یک عکاس حرفه ای را دارد یا خیر. از این گذشته، آیا کسی با یک دوربین خوب نمی تواند فقط عکس بگیرد؟ از آنجاییکه دوربین‌ های مدرن تا اندازه ای کاربرپسند هستند، اما عکاسی خوب چیزی فراتر از اشاره و کلیک کردن است.

یک عکاس حرفه ای این تجربه و تخصص را دارد. که بتواند بهترین تصاویر ممکن را از محصولات یا امکانات شما ثبت کند. آنها می دانند که چگونه از نور و ترکیب بندی برای ایجاد عکس های چشم نواز استفاده کنند که تأثیر بسیار خوبی بر مشتریان بالقوه و احتمالی بگذارد.

علاوه بر این، یک عکاس حرفه ای می تواند. سطح بالاتری از خدمات مشتری را ارائه دهد و با شما کار کند تا اطمینان حاصل کند که از محصول نهایی راضی هستید. بنابراین اگر به دنبال عکاسی تبلیغاتی با کیفیت بالا هستید، قطعاً ارزش استخدام یک متخصص را دارد.

علاوه بر این، یک عکاس حرفه ای برای کسب اطمینان، می تواند سطح بالاتری از خدمات را به مشتری ارائه دهد. تا از محصول نهایی راضی باشد. بنابراین اگر به دنبال عکاسی تبلیغاتی با کیفیت بالا هستید، قطعاً ارزش استخدام یک متخصص را دارد.

چه چیزی در برنامه ریزی یک عکاسی صنعتی وجود دارد؟

برنامه ریزی یک عکاسی تبلیغاتی می تواند کمی دلهره آور باشد. اما لزومی ندارد. اولین قدم این است که با مشتری خود در مورد نوع عکس هایی که نیاز دارند صحبت کنید. بخش های مختلف صنعتی نیازهای متفاوتی خواهند داشت. برای مثال مکان های ساخت و ساز در مقایسه با یک تاسیسات صنعتی می توانند بسیار متفاوت باشند.

هنگامی که دادخواست خود را مشخص کردید یک لیست عکس (شات) ایجاد می کنید. که شامل محیط‌های صنعتی مختلفی می‌شود که باید به تصویر کشیده شوند، حال برای تمرکز واقعی روی تاسیسات می توانید عکاسی معماری را بگنجانید.

پس از این، شما می خواهید یک تاریخ را انتخاب کنید. و به تصویربرداری ادامه دهید. بدیهی است .که این فقط یک اجرای سریع از فرآیند برنامه ریزی است. بنابراین، راهنمای جامع را بررسی کنید: که چگونه یک عکس برداری را از ابتدا تا پایان برنامه ریزی کنید.

عکاسی مد و پوشاک

 یکی دیگر از زیر مجموعه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، عکاسی مد و پوشاک میباشد. در این مدل از عکاسی ،هدف نمایش لباس و یا بهتر بگیم یک کالا با استفاده از انسان بعنوان مدل میباشد. در این نوع از عکاسی تبلیغاتی فاکتورهای متفاوتی دخیل میباشد از جمله مدل، لباس، نور،لوکیشن و ...

 

عکاسی غذا یک شاخه تخصصی از عکاسی صنعتی است. صنعت غذا همواره صنعت محبوبی بوده است و در طول دهه‎های گذشته با رشد سریعی روبرو شده است. بنابراین سطح تقاضا برای عکاسانی که تصویر غذاها و منوهای مختلف را به یک شکل جذاب بگیرند، رو به افزایش است.

عکاسی جواهرات در قلب صنعت جواهرات قرار می‎گیرد. هر جنبه زیبای یک حلقه، دستبند و گردنبند به شیوه‎ای به تصویر کشیده می‎شود که مشتری از جذابیت آن شگفت‎زده شود.

شرکت آرمانا وب فعال در زمینه عکاسی صنعتی

عکاسی تبلیغاتی نوعی عکاسی است که برای گرفتن عکس از تجهیزات، محصولات و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود. از تصاویر صنعتی می توان برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، بازاریابی و مستندسازی فرآیندهای تولید استفاده کرد. علاوه بر این، عکاسی صنعتی می تواند به کسب و کارها کمک کند. تا محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند. اگر به یک عکاس صنعتی نیاز دارید، حتماً یک حرفه ای را استخدام کنید که تجربه و تخصص داشته باشد تا عکس هایی با کیفیت بالا به شما ارائه دهد.

امیدواریم این معرفی سریع عکاسی صنعتی برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی دارید یا می خواهید در مورد خدمات ما بیشتر بدانید. لطفا همین امروز با آرمانا وب سایت تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما به زودی هستیم!

 



:: موضوعات مرتبط: عکاسی صنعتی , قیمت عکاسی صنعتی , هزینه عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , قیمت عکاسی تبلیغاتی , عکاسی مدلینگ , قیمت عکاسی مدلینگ , عکاسی مواد و غذایی , قیمت عکاسی مواد و غذایی , قیمت عکاسی طلا و جواهر , عکاسی از محصولات هنری , ,
:: برچسب‌ها: عکاسی صنعتی،عکاسی محصول،عکاسی ماشین،عکاسی تبلیغاتی،قیمت عکاسی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()